PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is in principe net zo fraudegevoelig als zelf trekkenquote:Op zondag 31 maart 2013 23:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee gewoon hier puushen en dan maken wij deze keuze?
je kunt toch gewoon per deelnemer bepalen uit welke 2 draws hij moet kiezen, zodat je laat zien dat het eerlijk gaat? Dan geven zij na het bekijken van hun draws in de video hun keuze door toch?quote:Op zondag 31 maart 2013 23:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nou, je moet toch eerst 2 van de eerste 8 kiezen voordat je de volgende 4 doet? Dat wordt dan wel lastig.
Goede TT juistquote:
Als je niet streamt zoek ik liever uit hoe ik dat kan doen, want hier puushen vind ik geen goed idee.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ok, wie doen er dan allemaal mee? Dan kan ik met dat random.org ofzo een volgorde bepalen en dan kan ik daarna de draw doen.
om live mee te streamen?quote:
Jupquote:
Als het moet kan ik wel een live draw op YouTube doen.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als je niet streamt zoek ik liever uit hoe ik dat kan doen, want hier puushen vind ik geen goed idee.
Nee doe op twitchquote:Op zondag 31 maart 2013 23:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als het moet kan ik wel een live draw op YouTube doen.
op channel klikken bij je naam denk ik?quote:Op zondag 31 maart 2013 23:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hoe stream je op twitch? Streamshit staat aan
Zal ik voor je drawen?quote:
quote:
een hele mooie akkaquote:Op zondag 31 maart 2013 23:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iemand op wefut zegt dat Hoesen 5* moet hebben. Deed hij vanmiddag aan het eind van de wedstrijd nog een skill? Ik heb het eind niet gezien namelijk.
Sukquote:Op zondag 31 maart 2013 23:36 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen grappen achterelkaar.
4* skillmovequote:
die opmerking wilde ik net makenquote:
Waar haal jij dit geluk vandaan? Caulkerquote:
Ja, alles staat gereed maar ik krijg die channel niet op onlinequote:
Ik heb wel zin om te kijkenquote:Op zondag 31 maart 2013 23:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja, alles staat gereed maar ik krijg die channel niet op online
http://support.twitch.tv/discussion/427/channel-setupquote:Op zondag 31 maart 2013 23:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja, alles staat gereed maar ik krijg die channel niet op online
same here, link als het luktquote:
Zeg me ff hoe die op online gaat danquote:
Daar heb ik dus geen verstand vanquote:Op zondag 31 maart 2013 23:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zeg me ff hoe die op online gaat dan
Dat heb ik al, ik ben al op mijn channel nu, instellingen staat gereed, maar bovenin blijft offline staan, en ik zie nergens waar online te zettenquote:Op zondag 31 maart 2013 23:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
http://support.twitch.tv/discussion/427/channel-setup
dit?
Ik zet mijn geluid wel uitquote:
linkquote:
Ik word misselijk van dat scherm O.oquote:
Dat was mijn wtf hierboven dus, las het op twitter.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:52 schreef Dudeweiser het volgende:
als je misselijk wil worden moet je dit filmpje kijken
na de eerste twaalf seconden maar weggeklikt, huilenquote:Op zondag 31 maart 2013 23:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat was mijn wtf hierboven dus, las het op twitter.
Ik ben er allangquote:
quote:Op zondag 31 maart 2013 23:52 schreef Dudeweiser het volgende:
als je misselijk wil worden moet je dit filmpje kijken
twitter:IIJERiiCHOII twitterde op zondag 31-03-2013 om 23:49:22Biggest game of this kid's life and he might not recover 100% either. Absolutely heartbreaking. reageer retweet
je wil het absoluut niet zienquote:Op zondag 31 maart 2013 23:56 schreef Lindgren. het volgende:
+ nog 10 Tweets erover, van onder naar boven dus.[ afbeelding ]twitter:IIJERiiCHOII twitterde op zondag 31-03-2013 om 23:49:22Biggest game of this kid's life and he might not recover 100% either. Absolutely heartbreaking. reageer retweet
Beelden nog niet gezien. Weet ook niet of ik het wil zien.
twitter:GaryLineker twitterde op zondag 31-03-2013 om 23:56:06Rafa Benitez said to have been dismissed by Chelsea. Interim manager being fired, a first, even for Chelsea surely! reageer retweet
quote:Op zondag 31 maart 2013 23:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iemand op wefut zegt dat Hoesen 5* moet hebben. Deed hij vanmiddag aan het eind van de wedstrijd nog een skill? Ik heb het eind niet gezien namelijk.
Nou speciaal hoor.quote:
Voeten in de magnetron dus.quote:Op maandag 1 april 2013 00:01 schreef detennismaster het volgende:
Zou ik mijn sokken in de magnetron kunnen doen? Ik heb zulke koude voeten.
neeh, denk een kleine kneuzing. Staat over 2 weekjes weer lekker te ballen daaro.quote:
Ja, ik snap nog steeds niet hoe het nou kan. Monfils zou alles al gebroken hebben als dit de standaard is.quote:Op maandag 1 april 2013 00:03 schreef Tim86 het volgende:
Best wel bizar dat je zo onschuldig toch zo terecht kan komen..dit lijkt echt een willekeurige sprong te zijn die iedere sporter dagelijks wel maakt..en ineens knakt je been doormidden
Royquote:Op maandag 1 april 2013 00:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
have you tried turning it off and on again?
quote:
Wordt puzzelenquote:Op maandag 1 april 2013 00:11 schreef Dudeweiser het volgende:
nice, Balasz, Jeffren en Sertic voor mijn nieuwe random team
Waar gaat dit overquote:Op maandag 1 april 2013 00:03 schreef Tim86 het volgende:
Best wel bizar dat je zo onschuldig toch zo terecht kan komen..dit lijkt echt een willekeurige sprong te zijn die iedere sporter dagelijks wel maakt..en ineens knakt je been doormidden
Omfgquote:Op maandag 1 april 2013 00:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
http://basketballplus.nl/(...)ke-manier-zijn-been/
Ik ga doedelzak ook maar gebruiken denk ikquote:Op maandag 1 april 2013 00:14 schreef ThadCastle het volgende:
VDM: Mancienne, zuculini, ibarra
THAD: Smith, Donk, Penneteau
DS2: dingsdag, djourou, vinicius
TT: Kuranyi, Illicevic, sidibe
Dude: doedelzak, jeffren, sertic
niet op spelling letten
quote:Op maandag 1 april 2013 00:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
have you tried turning it off and on again?
quote:Op maandag 1 april 2013 00:17 schreef vandermar het volgende:
Maakt het wat uit als Ibarra RW is ipv RM met 7 chem?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja
quote:Op maandag 1 april 2013 00:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]Ik heb ze toch al verkochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Ik kon niet zo snel een kaartje voor cheap vindenquote:
Een dag zonder completingquote:Op maandag 1 april 2013 00:19 schreef Tim86 het volgende:
Ben benieuwd wat de hilarische 1 april garp van EA zal zijn.
Die van Benitez was wel goedquote:Op maandag 1 april 2013 00:19 schreef Tim86 het volgende:
Wat het ook is, ik kom er morgenochtend pas achterquote:Op maandag 1 april 2013 00:19 schreef Tim86 het volgende:
Oh was dat een grapquote:
Laten we aftellen!quote:Op maandag 1 april 2013 00:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat het ook is, ik kom er morgenochtend pas achter
quote:
vertel.quote:Op maandag 1 april 2013 00:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik heb mezelf echt in een onmogelijke positie gewerkt
dat zei je moeder ook vannachtquote:Op maandag 1 april 2013 00:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik heb mezelf echt in een onmogelijke positie gewerkt
Randomteam, tis vrijwel onmogelijk om Sidibe Kuranyi en Ilicevic op 9 chem te krijgen, moet flink puzzelen iigquote:
slechte 1 april grap van die knulquote:Op maandag 1 april 2013 00:22 schreef Lindgren. het volgende:
Oh ja, welcome to the interweps.
[ afbeelding ]
Nou vooruitquote:Op maandag 1 april 2013 00:24 schreef ThadCastle het volgende:
Mag ik Penneteau nog omwisselen voor Oli?
BEREN KUNNEN NIET PRATEN VERDOMME!!quote:
Ja.quote:Op maandag 1 april 2013 00:17 schreef vandermar het volgende:
Maakt het wat uit als Ibarra RW is ipv RM met 7 chem?
kwam zeker van de Master Beerquote:Op maandag 1 april 2013 00:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, de clou was berensperma in je brood.
Nee tis kiezen of delen, niet de hele tijd dubben.quote:
quote:Op maandag 1 april 2013 00:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, de clou was berensperma in je brood.
Wel want de laatste draw kun je nog altijd een van de andere kiezen. De eerste draw staat vastquote:
de laatste ook, kijk maar in de regelsquote:Op maandag 1 april 2013 00:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wel want de laatste draw kun je nog altijd een van de andere kiezen. De eerste draw staat vast
Ja en TC mag dan geen spelers omruilen.quote:Op maandag 1 april 2013 00:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeee
Alle 3 de draw spelers moeten 9 chem, wat er ook gebeurt
Jaja hondenlul ik pak die Penneteaauaue welquote:Op maandag 1 april 2013 00:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja en TC mag dan geen spelers omruilen.
sorry hoowr :$quote:Op maandag 1 april 2013 00:27 schreef Lindgren. het volgende:
RT @TbakkerT: "Over drie minuten eindelijk van die #smlenoneger af."
Kon wel iets subtieler, Bakker.
crocs toch ja jaquote:
Beter koop je geen EA games meer man.quote:Op maandag 1 april 2013 00:28 schreef pascal08 het volgende:
EA gaat eindelijk weer eens een sicke game maken.Als ze het dit keer niet vernueken met de multiplayer en andere gezeik met de servers, gaat dit de ziekste shooter ooit worden. Kan niet wachten om dit op m'n PC te spelen.
![]()
![]()
Ik geef ze nog 1 kans. Als ze deze weer weten te verneuken, wat mij onmogelijk lijkt, dan ben ik er klaar mee.quote:Op maandag 1 april 2013 00:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Beter koop je geen EA games meer man.
Zijn we eindelijk van DS2 af. En ja dat kan ik nu zeggen want het is na half 1.quote:Op maandag 1 april 2013 00:29 schreef detennismaster het volgende:
Ik snap er helemaal niks van?Wat is er om half 1?
LUNCHHHHHquote:
quote:Op maandag 1 april 2013 00:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zijn we eindelijk van DS2 af. En ja dat kan ik nu zeggen want het is na half 1.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:47 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
dat van master is een grapje toch?
Oke dealquote:Op maandag 1 april 2013 00:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja en TC mag dan geen spelers omruilen.
Da's inderdaad niet veel.quote:Op maandag 1 april 2013 00:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
Godver ik heb zo'n kutteam. Is bijna de enige mogelijkheid dit
ik zie niks?quote:
klopt, dan is alles één zwart gat, tijd en materie die je nooit meer zult ervarenquote:Op maandag 1 april 2013 00:32 schreef Tim86 het volgende:
Dit kan hij ook niet teruglezen want zijn internet is uit
Misschien flasht 'ie ons wel en leest 'ie gewoon mee.quote:Op maandag 1 april 2013 00:32 schreef Tim86 het volgende:
Dit kan hij ook niet teruglezen want zijn internet is uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Ik twijfel. Ik gun EA het licht in de ogen niet, maar BF3 was al tof en 4 word wss nog vetter.quote:Op maandag 1 april 2013 00:28 schreef pascal08 het volgende:
EA gaat eindelijk weer eens een sicke game maken.Als ze het dit keer niet vernueken met de multiplayer en andere gezeik met de servers, gaat dit de ziekste shooter ooit worden. Kan niet wachten om dit op m'n PC te spelen.
![]()
![]()
quote:Op maandag 1 april 2013 00:33 schreef Djeetje het volgende:
Ach gut, hoe komt het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Is haar oogoperatie gelukt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
verdomme, ik grinniktequote:Op maandag 1 april 2013 00:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Is haar oogoperatie gelukt?Gefeliciteerd.
Lennon - Walker?quote:Op maandag 1 april 2013 00:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
Weet iemand nog een leuke RM-RB combo, buiten Pisvlek Kuba?
Lahm- Robben?quote:Op maandag 1 april 2013 00:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
Weet iemand nog een leuke RM-RB combo, buiten Pisvlek Kuba?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
quote:Op maandag 1 april 2013 00:35 schreef Djeetje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op maandag 1 april 2013 00:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Die wordt het denk ik, thanks.quote:
Te duur voor zo'n kutteamquote:
quote:Op maandag 1 april 2013 00:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
kortom:
tijdslot op zijn internet. Dan moet hij stoppen, want dan valt het uit. Hebben zijn parentes gedaan.quote:Op maandag 1 april 2013 00:38 schreef dion_v_k het volgende:
Wat is dat dan met DS2 en half 1?
Ik snap er geen zak van![]()
Dan valt daar het stroom uitquote:Op maandag 1 april 2013 00:38 schreef dion_v_k het volgende:
Wat is dat dan met DS2 en half 1?
Ik snap er geen zak van![]()
Wij moeten nog ff potje morgenquote:Op maandag 1 april 2013 00:38 schreef TBakkert het volgende:
Ik heb dat randoms team nog, maar hij is zo kut...
quote:Op maandag 1 april 2013 00:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ben Arfa is mijn snelste speler, met 83 pace
quote:Op maandag 1 april 2013 00:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
quote:Op maandag 1 april 2013 00:38 schreef TBakkert het volgende:
[..]
tijdslot op zijn internet. Dan moet hij stoppen, want dan valt het uit. Hebben zijn parentes gedaan.
ja klopt, daarna ga ik alles weer verkopen, is maar 20k, maar tochquote:
ja en morgen nog ff 1x tegen jou en nog 1x tegen TBakkert dan kunnen we volgende ronde.quote:
Ik ook niet, maar dat komt puur omdat ze het verschrikkelijk hebben verpest met de servers. Stel dat EA het ooit voor elkaar krijgt om die hele bende eens op orde te krijgen en ze bij de klantenservice gewoon eens mensen neerplanten die je écht kunnen helpen in plaats van zinnetjes copy-pasten vanuit Word, dan vergeet ik al mijn slechte ervaring met EA.quote:Op maandag 1 april 2013 00:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik twijfel. Ik gun EA het licht in de ogen niet, maar BF3 was al tof en 4 word wss nog vetter.
het werkt toch niet, want hij heeft een USB'tje met van alles en nog wat wat zelfs wij niet mogen weten...quote:Op maandag 1 april 2013 00:39 schreef dion_v_k het volgende:
[..]![]()
![]()
Is dat echt de enige manier om hem te stoppen?
ik ga d'ruitquote:Op maandag 1 april 2013 00:39 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja en morgen nog ff 1x tegen jou en nog 1x tegen TBakkert dan kunnen we volgende ronde.
Sssht, hij leest morgen alles terug!quote:Op maandag 1 april 2013 00:39 schreef dion_v_k het volgende:
[..]![]()
![]()
Is dat echt de enige manier om hem te stoppen?
quote:Op maandag 1 april 2013 00:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
het werkt toch niet, want hij heeft een USB'tje met van alles en nog wat wat zelfs wij niet mogen weten...
die liefe hont
dat was toch die GIF van Rijst eerst?quote:
Ik ben geband op BF3quote:Op maandag 1 april 2013 00:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat komt puur omdat ze het verschrikkelijk hebben verpest met de servers. Stel dat EA het ooit voor elkaar krijgt om die hele bende eens op orde te krijgen en ze bij de klantenservice gewoon eens mensen neerplanten die je écht kunnen helpen in plaats van zinnetjes copy-pasten vanuit Word, dan vergeet ik al mijn slechte ervaring met EA.
Battlefield heb ik bovendien altijd wel een goede reeks gevonden. 1943en BC2 waren echt:
Ja, ik heb oceanen gehuild.quote:Op maandag 1 april 2013 00:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat was toch die GIF van Rijst eerst?
quote:Op maandag 1 april 2013 00:41 schreef Vijf_voor het volgende:
Kan Reemi niet een offline versie van de site maken speciaal voor DS2
ik laat nog steeds wel eens een traantje als ik eraan terugdenkquote:
Doe even normaal man, er zijn nog minderjarigen op rond deze tijd.quote:
Heb jij een Bakkal in je clubquote:
welke spelers had je ?quote:
Wat zijn je spelers? Ik heb wel zin om te puzzelen.quote:
Soz.quote:Op maandag 1 april 2013 00:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Doe even normaal man, er zijn nog minderjarigen op rond deze tijd.
ja, ga nou maar door, dat trauma is er nu toch alquote:Op maandag 1 april 2013 00:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat zijn je spelers? Ik heb wel zin om te puzzelen.
[..]
Soz.
neusvanhond.gifquote:Op maandag 1 april 2013 00:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja, ga nou maar door, dat trauma is er nu toch al
quote:Op maandag 1 april 2013 00:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
503 Service Temporarily Unavailable
cloudflare-nginx
?
quote:Op maandag 1 april 2013 00:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
503 Service Temporarily Unavailable
cloudflare-nginx
?
Bakkal niet in het spel? Zou toch zweren dat VDM daar deze FIFA nog mee heeft gespeeld...quote:Op maandag 1 april 2013 00:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik ga even mijn team posten, wat kut is dit zegOmdat Bakkal niet in het spel zit, is dit ongeveer de enige optie, ook geen een Rus in de Bundesliga
![]()
[ afbeelding ]
Hij zit wel int spel, maar er staat er geen 1 op de marktquote:Op maandag 1 april 2013 00:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
Bakkal niet in het spel? Zou toch zweren dat VDM daar deze FIFA nog mee heeft gespeeld...
Ook Kuranyiquote:
quote:
Ik heb hem in een team gehad, hij was best goed, vooral zijn schotquote:Op maandag 1 april 2013 00:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
Bakkal niet in het spel? Zou toch zweren dat VDM daar deze FIFA nog mee heeft gespeeld...
Alsof je kon skillenquote:Op maandag 1 april 2013 01:04 schreef vandermar het volgende:
Wel kut dat ik nu geen skillers in mijn team heb
Jaquote:
Man in black manquote:Op maandag 1 april 2013 01:12 schreef TBakkert het volgende:
weet iemand nog een leuke film, het liefst enigszins vergelijkbaar met Never Back Down?
en niet 2, want die is kut
Is dat een solo film?quote:
Kom maar.quote:Op maandag 1 april 2013 01:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wilt er zo nog iemand een potje? Gewoon normaal FUT of gewoon normaal Fifa?
Wat gaan we doenquote:
staat op mijn watch list, heb net een leuke gevondenquote:
Warriorquote:Op maandag 1 april 2013 01:12 schreef TBakkert het volgende:
weet iemand nog een leuke film, het liefst enigszins vergelijkbaar met Never Back Down?
en niet 2, want die is kut
staat genoteerd...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |