PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is in principe net zo fraudegevoelig als zelf trekkenquote:Op zondag 31 maart 2013 23:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee gewoon hier puushen en dan maken wij deze keuze?
je kunt toch gewoon per deelnemer bepalen uit welke 2 draws hij moet kiezen, zodat je laat zien dat het eerlijk gaat? Dan geven zij na het bekijken van hun draws in de video hun keuze door toch?quote:Op zondag 31 maart 2013 23:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nou, je moet toch eerst 2 van de eerste 8 kiezen voordat je de volgende 4 doet? Dat wordt dan wel lastig.
Goede TT juistquote:
Als je niet streamt zoek ik liever uit hoe ik dat kan doen, want hier puushen vind ik geen goed idee.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ok, wie doen er dan allemaal mee? Dan kan ik met dat random.org ofzo een volgorde bepalen en dan kan ik daarna de draw doen.
om live mee te streamen?quote:
Jupquote:
Als het moet kan ik wel een live draw op YouTube doen.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als je niet streamt zoek ik liever uit hoe ik dat kan doen, want hier puushen vind ik geen goed idee.
Nee doe op twitchquote:Op zondag 31 maart 2013 23:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als het moet kan ik wel een live draw op YouTube doen.
op channel klikken bij je naam denk ik?quote:Op zondag 31 maart 2013 23:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hoe stream je op twitch? Streamshit staat aan
Zal ik voor je drawen?quote:
quote:
een hele mooie akkaquote:Op zondag 31 maart 2013 23:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iemand op wefut zegt dat Hoesen 5* moet hebben. Deed hij vanmiddag aan het eind van de wedstrijd nog een skill? Ik heb het eind niet gezien namelijk.
Sukquote:Op zondag 31 maart 2013 23:36 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen grappen achterelkaar.
4* skillmovequote:
die opmerking wilde ik net makenquote:
Waar haal jij dit geluk vandaan? Caulkerquote:
Ja, alles staat gereed maar ik krijg die channel niet op onlinequote:
Ik heb wel zin om te kijkenquote:Op zondag 31 maart 2013 23:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja, alles staat gereed maar ik krijg die channel niet op online
http://support.twitch.tv/discussion/427/channel-setupquote:Op zondag 31 maart 2013 23:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja, alles staat gereed maar ik krijg die channel niet op online
same here, link als het luktquote:
Zeg me ff hoe die op online gaat danquote:
Daar heb ik dus geen verstand vanquote:Op zondag 31 maart 2013 23:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zeg me ff hoe die op online gaat dan
Dat heb ik al, ik ben al op mijn channel nu, instellingen staat gereed, maar bovenin blijft offline staan, en ik zie nergens waar online te zettenquote:Op zondag 31 maart 2013 23:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
http://support.twitch.tv/discussion/427/channel-setup
dit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |