abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124738765
Binnenkort is het feest : *O* De Ronde van Vlaanderen viert zijn 100 ste editie ! *O*

Zondag 31 Maart vertrek om 10 u te Brugge .
http://www.rondevanvlaanderen.be/nl

deelnemers : http://www.rondevanvlaanderen.be/nl/elite-men/race/participants
erelijst :

2012 Tom Boonen (Bel) 2) Filippo Pozzato (Ita) 3) Alessandro Ballan (Ita)
2011 Nick Nuyens (Bel)
2010 Fabian Cancellara (Zwi)
2009 Stijn Devolder (Bel)
2008 Stijn Devolder (Bel)
2007 Alessandro Ballan (Ita)
2006 Tom Boonen (Bel)
2005 Tom Boonen (Bel)
2004 Steffen Wesemann (Dui)
2003 Peter Van Petegem (Bel)
Live te bekijken op Nos en één .
pi_124741443
In Engeland zijn ze niet zo blij met Sagan :P

http://www.independent.co(...)landers-8555696.html
  zondag 31 maart 2013 @ 23:52:35 #3
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_124741630
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 23:48 schreef Marcoss het volgende:
In Engeland zijn ze niet zo blij met Sagan :P

http://www.independent.co(...)landers-8555696.html
En terecht. Hier blijkt maar weer dat we te doen hebben met een ongemanierde Slowaakse tokkie. Niet meer en niet minder. Maar uit een aantal Yuotube filmpjes van een jaar of 4 geleden bleek al dat het gewoon een straatschoffie is. Sagan :r
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 1 april 2013 @ 00:00:10 #4
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_124742021
Dat gezeik over die actie van Sagan komt je toch nu al de strot uit zeg :')

Was stom, heeft zijn verontschuldigingen al lang aangeboden dus het is gewoon klaar, behalve voor de trieste twittermensen die perse wat te zeuren willen hebben, bah :r
En natuurlijk voor de journalisten en andere "kenners" die nu hun "eigenwijze ongezouten mening" overal los kunnen laten :r
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_124742690
Volgens mij is de mening van het meisje zelf het enige dat relevant is.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_124742778
Is er al nieuws over Tommeke ?
  maandag 1 april 2013 @ 01:34:08 #7
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_124746275
Zo hypocriet hè. Ik bedoel, waarom zijn er überhaupt rondemissen en waarom zijn dat alleen mooie vrouwen?

Iedereen weet waarom die missen op het podium staan, maar dat is dan wel oké?

Van mij mag heel die onzin afgeschaft worden.
pi_124746563
Serieus is dit echt een rel geworden?

Wat een onzin, die man is net 2e gefinisht in de meest mannelijke koers, doet iets onschuldigs en iedereen heeft weer een mening.

Ja en ik ook dus :p
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  maandag 1 april 2013 @ 02:54:53 #9
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_124748103
Jammer dat die actie van Sagan buiten het shot van de camera viel.
Het moet geen traditie worden, maar vond het wel grappig.
Had Roelandts het gedaan was het in Vlaanderen TV moment van het jaar geweest.
Net efkes anges
pi_124749470
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2013 22:58 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Stoegh!

Al is het moeilijk te zeggen of die twee vol gingen. Blijkbaar niet.
Zal niet, maar ze waren met 3, want Ballan zat er ook nog bij. En geen tegenwind.
pi_124749475
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 02:54 schreef Sjoerd102 het volgende:
Jammer dat die actie van Sagan buiten het shot van de camera viel.
Het moet geen traditie worden, maar vond het wel grappig.
Had Roelandts het gedaan was het in Vlaanderen TV moment van het jaar geweest.
Het was pas echt grappig geweest als die rondemiss hem een elleboogstoot had gegeven en hij van het podium was afgevallen.
pi_124749805
quote:
Langeveld: 'De vogels waren gevlogen'
Voor Sebastian Langeveld verliep de Ronde van Vlaanderen zondag niet zoals gewenst.

''De mannen op wie ik me richtte deden niets. Ik had gerekend op Chavanel, op renners van Sky, van BMC. Maar de koers zat op slot’’, vertelde de renner van Orica-GreenEdge, tiende en daarmee beste Nederlander.
''Ik kan niet teleurgesteld zijn, maar met mijn conditie zou top vijf passender zijn geweest.''
''Het was net een WK’’, vertelde Langeveld. ''Wachten, wachten, wachten en dan net niet meekunnen als het erop aankomt."
"Ik zat waar ik moest zitten, maar kon Cancellara en Sagan niet volgen. Boasson Hagen moest eraf, maar ik kon met Chavanel op enige afstand volgen. Ik hoorde bij de beteren, maar daar heb je op zo'n moment niks aan. De vogels waren gevlogen.''
En Roelandts dan? En waarom wachten tot Chavanel, Sky en BMC, je kan toch ook zelf iets proberen? Want die gasten denken waarschijnlijk op dezelfde manier.
pi_124749893
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 09:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
BMC. Maar de koers zat op slot’’, vertelde de renner van Orica-GreenEdge, tiende en daarmee beste Nederlander.
''Ik kan niet teleurgesteld zijn, maar met mijn conditie zou top vijf passender zijn geweest.''
''Het was net een WK’’, vertelde Langeveld. ''Wachten, wachten, wachten en dan net niet meekunnen als het erop aankomt."
idd als een renner als Roelandts het kan dan moet iemand als Langeveld helemaal op het podium kunnen rijden
  Redactie Sport / Supervogel maandag 1 april 2013 @ 10:17:10 #14
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_124750080
Rose_Mentink twitterde op maandag 01-04-2013 om 09:20:38 Sagan biedt excuses aan en geeft Cancellara de aandacht die hij als winnaar verdient :) http://t.co/PglopbZ2sJ reageer retweet

:D
  maandag 1 april 2013 @ 10:19:25 #15
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_124750103
quote:
10s.gif Op maandag 1 april 2013 10:17 schreef Pino112 het volgende:
Rose_Mentink twitterde op maandag 01-04-2013 om 09:20:38 Sagan biedt excuses aan en geeft Cancellara de aandacht die hij als winnaar verdient :) http://t.co/PglopbZ2sJ reageer retweet
[ afbeelding ]

:D
:') :D _O-
pi_124750126
  maandag 1 april 2013 @ 10:49:02 #17
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_124750516
Onderschrift bij deze foto " homo vergrijpt zich aan pedo" ???
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 1 april 2013 @ 11:28:32 #18
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_124751317
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 10:49 schreef buzz1291 het volgende:
Onderschrift bij deze foto " homo vergrijpt zich aan pedo" ???
Wat een goede grap :)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 1 april 2013 @ 12:26:02 #19
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_124752549
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 09:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

En Roelandts dan? En waarom wachten tot Chavanel, Sky en BMC, je kan toch ook zelf iets proberen? Want die gasten denken waarschijnlijk op dezelfde manier.
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 09:57 schreef Evertjan het volgende:

[..]

idd als een renner als Roelandts het kan dan moet iemand als Langeveld helemaal op het podium kunnen rijden
Ja dat dacht ik ook, als hij iets als Roelandts geprobeerd had dan had hij net zo goed op het podium kunnen staan of had hij echt het idee dat hij met Cance en Sagan mee zou gaan kunnen?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_124752592
het is ook wel triest dat renners als Langeveld en Boom hun hele seizoen afstemmen op 1 of 2 wedstrijden in het jaar. Ik bedoel wat wil Langeveld het rest van het jaar gaan doen?
pi_124752860
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 12:27 schreef Evertjan het volgende:
het is ook wel triest dat renners als Langeveld en Boom hun hele seizoen afstemmen op 1 of 2 wedstrijden in het jaar. Ik bedoel wat wil Langeveld het rest van het jaar gaan doen?
Voorbereiden op NK.
pi_124753010
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 12:27 schreef Evertjan het volgende:
Probleem voor Langeveld is dat ook weinig andere koersen hem echt liggen. Voor Boom wil ik nog wel een uitzondering maken,die won vorig jaar nog de Eneco Tour, en werd 5e op het WK, dan presteer je in het najaar ook nog goed.

Voor Langeveld is dat wel tamelijk extreem ja. Hij had de laatste twee weken duidelijk hele goede benen, maar uiteindelijk levert het hem niks op (Roubaix ligt hem niet). Kan je je nu alweer gaan voorbereiden op volgend jaar...
pi_124753158
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 12:26 schreef rubbereend het volgende:

[..]

[..]

Ja dat dacht ik ook, als hij iets als Roelandts geprobeerd had dan had hij net zo goed op het podium kunnen staan of had hij echt het idee dat hij met Cance en Sagan mee zou gaan kunnen?
Nee, want hij zei voor de wedstrijd al dat hij zou gaan letten op 'zijn mannen' (=de categorie onder Sagan en Cancellara. Als Cancellara zijn motor aanzette was hij weg, zei hij letterlijk). Blijkbaar hoorde Roelandts daar volgens hem niet bij, en was het ook geen optie om zelf iets te initiëren en hopen dat de juiste mannen meegaan. Dat laatste is niet eens nodig, zo bewees Roelandts.
pi_124753238
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 12:46 schreef Ereinion het volgende:

[..]

Probleem voor Langeveld is dat ook weinig andere koersen hem echt liggen. Voor Boom wil ik nog wel een uitzondering maken,die won vorig jaar nog de Eneco Tour, en werd 5e op het WK, dan presteer je in het najaar ook nog goed.

Voor Langeveld is dat wel tamelijk extreem ja. Hij had de laatste twee weken duidelijk hele goede benen, maar uiteindelijk levert het hem niks op (Roubaix ligt hem niet). Kan je je nu alweer gaan voorbereiden op volgend jaar...
Voorjaar kopman, rest van het jaar knecht. Nog altijd een stuk beter dan het hele jaar knecht. Ik vind 'em wel een erg fijne renner.
pi_124754101
quote:
Chavanel: "Parcours Ronde van Vlaanderen is te moeilijk"
Geplaatst op maandag 1 april 2013 om 11:31 door redactie.

foto: Sirotti
Volgens Sylvain Chavanel voorkomt het nieuwe parcours van de Ronde van Vlaanderen een aantrekkelijk koersverloop. Dat vertelde de renner van Omega Pharma-Quick Step aan de Franse krant L’Equipe. Hij is van mening dat de nieuwe finale die vorig jaar ingevoerd is de renners verlamt.

Na het uitvallen van Tom Boonen was Chavanel bij Quick Step zondagmiddag de nieuwe kopman. Op de demarrage van Cancellara op de Oude Kwaremont had de Fransman echter geen antwoord. “Ik zat in het wiel van Boasson Hagen toen ze aanvielen. Ze waren erg sterk, ik heb geen spijt.” Het was voor ‘La Machine’ geen optie om eerder in de wedstrijd ten aanval te gaan. “Ik was een van de renners waar naar gekeken werd, dus ik kon niet eerder aanvallen.”

Chavanel vindt dat de organisatie het parcours te zwaar heeft gemaakt. “Het circuit is zo lastig dat de renners blokkeren. Niemand wil voor de laatste ronde risico's nemen. In de toekomst zal dit niet veel veranderen.” In Parijs-Roubaix verwacht hij aanstaande zondag een ander koersverloop. “Het zal daar anders zijn. De kasseistroken zijn langer en er is meer sprake van een natuurlijke selectie.”
Chavanel opent de aanval :). Snap alleen de laatste opmerking niet.
  maandag 1 april 2013 @ 13:41:36 #26
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_124754537
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 12:26 schreef rubbereend het volgende:
Je moet het ook nog kunnen. Sagan en Roelandts zaten kapot, maar niemand reed er naar toe. En als dat kwam omdat het stroef liep in dat pelotonnetje, dan is 't perfect mogelijk om daar weg te demarreren, wat ook niemand deed. Tenzij niemand veel beter kon.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 1 april 2013 @ 13:46:17 #27
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_124754652
quote:
2s.gif Op maandag 1 april 2013 13:41 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Je moet het ook nog kunnen. Sagan en Roelandts zaten kapot, maar niemand reed er naar toe. En als dat kwam omdat het stroef liep in dat pelotonnetje, dan is 't perfect mogelijk om daar weg te demarreren, wat ook niemand deed. Tenzij niemand veel beter kon.
Ik doel ook meer op eerder actie ondernemen. Roelandts ging ook eerder. Dat bracht Roelandts op het podium uiteindelijk. Als hij ook gewacht had in het peloton tot het ontplofte dan had hij daar mee kunnen sprinten. Nu ondernam hij juist iets waardoor hij uiteindelijk bij Sagan uitkwam.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_124754821
inrng twitterde op maandag 01-04-2013 om 11:58:50 Wasn't just the course, IAM Cycling's Heinrich Haussler said Radioshack's tempo + headwind prevented him from attacking yesterday reageer retweet
Stijntje zorgde er dus voor dat niemand kon aanvallen. _O_
pi_124754984
quote:

[..]

Vind ik toch een zwak excuus. Als je in een zware klassieker als RvV van voren mee kunt strijden moet je dat in andere wedstrijden ook kunnen, ook al zijn het dan etappe's in grote en kleine rondes.
pi_124755297
Hoeveel watt trapte Cancellara in die laatste 15 km?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 1 april 2013 @ 14:23:54 #31
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_124755719
quote:

[..]

En hiervoor krijgt hij dan een monstersalaris :D
DeLuna vindt me dik ;(
pi_124756369
Krijgt Langeveld dan zoveel bij die Australische ploeg?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 1 april 2013 @ 15:52:15 #33
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_124758333
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 14:45 schreef Leatherface het volgende:
Krijgt Langeveld dan zoveel bij die Australische ploeg?
680.000 euro vorig jaar, aldus nusport.
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 1 april 2013 @ 16:04:30 #34
317370 Spies
They're gonna find us
pi_124758653
quote:
10s.gif Op maandag 1 april 2013 15:52 schreef rubbereend het volgende:

[..]

680.000 euro vorig jaar, aldus nusport.
Klopt, hij staat samen met Gesink, Mollema en Boom (dacht ik) in de lijst van de 100 bestbetaalde Nederlandse sporters.
pi_124762150
Hoop geld voor een renner met de erelijst van Langeveld.

Gisteren weer op de Kwaremont geweest. Je kan de koers op deze manier vaak zien passeren maar de echte charme is er met die lussen wel af. Het is te zwaar om de koers vroeg te openen, en de opeenvolging van de Kwaremont, Paterberg, en de provinciale weg naar Oudenaarde leidt niet tot dezelfde wendingen die van Geraardsbergen naar Meerbeke nog ontstonden.

Het mag dan misschien commercieel interessant zijn om ruimte te bieden aan VIP tenten op Kwaremont, maar als je dat op lange termijn de status als mooiste wedstrijd van het seizoen kost lijkt mij het dat niet waard. Kijken wat de evaluatie oplevert, denk dat er sowieso een lus geschrapt moet worden en de opeenvolging van de hellingen anders zal moeten gaan indelen.
  maandag 1 april 2013 @ 18:08:05 #36
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_124762435
Rondjes om de kerk in een klassieker is sowieso niks.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_124762499
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 17:59 schreef zlakto het volgende:
Gisteren weer op de Kwaremont geweest. Je kan de koers op deze manier vaak zien passeren maar de echte charme is er met die lussen wel af.
Dus een van de weinige voordelen valt ook al weg. Poll op Sporza gaf ook aan dat 88% het oude parcours liever had. Dat kan natuurlijk niet genegeerd worden. Ben echter bang dat er dan volgend jaar gewoon een lus afgaat, zoals Wuyts suggereert.
pi_124762883
Een lus eraf zou ook al enorm schelen.
pi_124763088
Iedereen wil de muur terug behalve de organisatie ! Voor Lars Boom zou dat ook niet ongunstig zijn als terug denk aan hoe hij omhoog ging tijdens de Eneco Tour, nog 2 jaar sterker worden en ik zie Lars ook eens een keer meedoen voor de winst in Vlaanderen.
pi_124763373
quote:

[..]

Een beetje het Peter van Petegem idee.
pi_124764142
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 18:26 schreef forzaudinese het volgende:
Iedereen wil de muur terug behalve de organisatie ! Voor Lars Boom zou dat ook niet ongunstig zijn als terug denk aan hoe hij omhoog ging tijdens de Eneco Tour, nog 2 jaar sterker worden en ik zie Lars ook eens een keer meedoen voor de winst in Vlaanderen.
Mwoah, zie ik niet heel snel gebeuren. Sowieso met het huidige parcours is een Sagan in topvorm nauwelijks te verslaan de komende jaren (volgend jaar wellicht nog door Cancellara, maar daarna moet de concurrentie echt mazzel hebben om te winnen).

Ben benieuwd hoe Sagan het in de Waalse klassiekers gaat doen. En waar hij zich in de toekomst op gaat richten (vind het altijd jammer dat een Boonen en met name Cancellara nooit vol voor de heuvelklassiekers gaan, en een Gilbert nooit vol voor de kasseiklassiekers).
  maandag 1 april 2013 @ 19:47:48 #42
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_124765760
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 19:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Mwoah, zie ik niet heel snel gebeuren. Sowieso met het huidige parcours is een Sagan in topvorm nauwelijks te verslaan de komende jaren (volgend jaar wellicht nog door Cancellara, maar daarna moet de concurrentie echt mazzel hebben om te winnen).
Dat zeiden ze ook over Boonen na zijn 2e winst. Hij was onverslaanbaar, zou 'm zeker een keer of 5-6 gaan winnen. Uiteindelijk heeft hij 'm daarna nog 1 keer gewonnen en dat was met zwaar aanklampen en dankzij een valpartij van Cancellara.

Die verhalen over talrijke overwinningen in de toekomst, daar geloof ik zo niet in. Als je nu goed bent, dan moet je nu oogsten. Er zijn te veel renners waar het nog wel eens zou gebeuren die nog steeds zitten te wachten.

quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 19:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ben benieuwd hoe Sagan het in de Waalse klassiekers gaat doen. En waar hij zich in de toekomst op gaat richten (vind het altijd jammer dat een Boonen en met name Cancellara nooit vol voor de heuvelklassiekers gaan, en een Gilbert nooit vol voor de kasseiklassiekers).
Ik denk dat er meer zijn dan alleen Gilbert die ver zouden kunnen raken in de Ronde van Vlaanderen als ze zouden proberen. Zo'n Gerrans moet dat ook perfect kunnen.

En figuren als Evans of Martin moeten top 10 kunnen rijden in Roubaix, maar ja.

Als je ziet hoe vlotjes Contador mee omhoog ging in de Eneco op de Muur.... OK, dat was een B-deelnemersveld en dat had niet de opeenvolging van een klassieker, maar hij had zelf ook totaal geen koersritme op dat moment.

En het hier zo aanbeden trio ronderenners van Sky moet ook iets kunnen bereiken.

[ Bericht 31% gewijzigd door SaintOfKillers op 01-04-2013 19:54:35 ]
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 1 april 2013 @ 20:24:21 #43
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_124767256
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 18:20 schreef Wombcat het volgende:
Een lus eraf zou ook al enorm schelen.
Nu ken ik de hellingen in dat gebied niet exact, maar parcours mag inderdaad anders.
Het is nu op het laatst een veredeld criterium.
de Amstel wordt ook op het oppervlakte van een postzegel verreden, maar daar pakt men eigenlijk iedere ronde wel een andere klim.
Net efkes anges
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 1 april 2013 @ 20:41:02 #44
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_124768142
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 16:04 schreef Spies het volgende:

[..]

Klopt, hij staat samen met Gesink, Mollema en Boom (dacht ik) in de lijst van de 100 bestbetaalde Nederlandse sporters.
ja
DeLuna vindt me dik ;(
pi_124768146
  maandag 1 april 2013 @ 20:53:13 #46
380998 DarkAccountant
Dark numbers, full daylight
pi_124768772
Het komt er gewoon op neer dat iedereen de Muur terug wil, dat was synoniem voor de Ronde. Waar de aankomstplek ligt is niet zo belangrijk.
  dinsdag 2 april 2013 @ 08:10:35 #48
62913 Blik
The one and Only!
pi_124783010
Overigens, het was helemaal niet de 100ste ronde, dat is pas in 2016. Dit was nummer 97
pi_124784331
Was 100 jaar Ronde van Vlaanderen inderdaad, is in de 1ste wereldoorlog een aantal keren niet verreden.
pi_124785430
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 09:52 schreef Marcoss het volgende:
Was 100 jaar Ronde van Vlaanderen inderdaad, is in de 1ste wereldoorlog een aantal keren niet verreden.
Misschien hebben de Duitsers hem gewoon verreden.
"Who knows why people in history did good things? For all we know Jesus was trying to get the loaves and fishes account."
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 2 april 2013 @ 11:48:06 #51
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_124786767
MajaLeye twitterde op maandag 01-04-2013 om 23:04:48 What happened on Sunday was wrong. I hope this never happens again. But I'm sure it won't...excuses accepted @petosagan #flanders reageer retweet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')