SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het is ook Ajax in die periode all over again. Gelukkig kan ik er nu om lachenquote:Op zondag 31 maart 2013 22:32 schreef j0rdiiii het volgende:
beetje jol 2.0 dit
40 miljoen+ uitgegeven en vervolgens janken dat er geen geld is om spelers te halen
Met als verschil dat PSV all in gegaan is dit jaar.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is ook Ajax in die periode all over again. Gelukkig kan ik er nu om lachen
Kinderachtig.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had hij mijn painting eruit gehaald
Nee we gaan ze uitlachenquote:Op zondag 31 maart 2013 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaan we ons drukmaken over de fans van PSV, we zijn erg diep gezonken.
Wat kinderachtigquote:Op zondag 31 maart 2013 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had hij mijn painting eruit gehaald
Ze hadden beter voor Wesley en de Yolanthes kunnen kiezen.quote:
Al jaren zo.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:42 schreef Tyron het volgende:
Jezus, die sjek die probeert niet over Ajax te praten omdat hij bang is voor mailtjes
Of Estelle en de Badr Hari'squote:Op zondag 31 maart 2013 22:43 schreef Knaller het volgende:
[..]
Ze hadden beter voor Wesley en de Yolanthes kunnen kiezen.
Als ze geen kampioen worden is die kans heel groot.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Feyenoord gaat er volgend jaar toch weer in de voorronde uit
Standaard hè. Anders gaan ze heel veel punten laten liggen met Europees voetbalquote:Op zondag 31 maart 2013 22:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als ze geen kampioen worden is die kans heel groot.
Dat roep ik ook al tijden. Vreselijk overschatte speler.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:48 schreef GGMM het volgende:
Clasie is gewoon niet zo goed. Die werd vorig jaar behoorlijk overschat vanwege de gun-factor. Dat soort technisch minder begaafde spelers die heel hard werken krijgen altijd sympathie van iedereen. Maar het stelt gewoon niet zo heel veel voor.
Echt een debiel. Ik neem het sport gedeelte van zijn krant bij deze alvast niet serieus.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:54 schreef GGMM het volgende:
Die kale meneer heeft er niet zoveel kijk op.
quote:
Iedereen die daar zit heeft dat nietquote:Op zondag 31 maart 2013 22:54 schreef GGMM het volgende:
Die kale meneer heeft er niet zoveel kijk op.
Weet ik, maar die kale had ik nog nooit gezien.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iedereen die daar zit heeft dat niet
quote:Op zondag 31 maart 2013 22:56 schreef Rodawa het volgende:
Lekker zo ingezoomd dat je er geen kut meer van ziet. Bedankt, Jan.
quote:Op zondag 31 maart 2013 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Siem de Jong lekker naar Newcastle ofzo
Dan kijk je niet.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Blijft een bagger programma dit!
Lekker banken met Anita omdat ze een Fransen elftal willenquote:Op zondag 31 maart 2013 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Siem de Jong lekker naar Newcastle ofzo
Nou een ideale 12e manquote:Op zondag 31 maart 2013 22:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker banken met Anita omdat ze een Fransen elftal willen
Het lijkt Ado wel. Wat waren zij deprimerend slechtquote:Op zondag 31 maart 2013 22:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Blijft een bagger programma dit!
Je bent zelf triest.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:58 schreef Rickazio het volgende:
zo triest dit, alleen over eventuele kampioen hebben aldoor
Waarom zouden ze het over irrelevante clubs hebben?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:58 schreef Rickazio het volgende:
zo triest dit, alleen over eventuele kampioen hebben aldoor
Ajax heeft al jaren geen moeite meer in Breda.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:59 schreef GGMM het volgende:
Moeilijkste wedstrijd van Ajax is NAC uit. Die hebben een verraderlijk hobbel-veld.
Als ze betalen vind ik het goed.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Laat hem beter naar Stoke of WBA gaan dan
Daar distantieer ik me vanquote:Op zondag 31 maart 2013 22:59 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Gaat die bus eerst weer even in vlammen
Willem II danquote:Op zondag 31 maart 2013 23:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van Groningen kan je niet verliezen. Zelfs niet als je daar je best voor doet.
Die bus?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:59 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Je WC rollen wel thuislaten dit keer he.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:59 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Ooh voor 7 miljoen zeg ik strik eromheen.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
meer dan 7 miljoen ga je er niet voor krijgen
de wcrollen stelen ze gewoon in het stadion.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je WC rollen wel thuislaten dit keer he.
Kan je weer 4 deentjes halen voor 1.5 miljoenquote:Op zondag 31 maart 2013 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh voor 7 miljoen zeg ik strik eromheen.
Zo zo, 10 jaar geleden. Dat is lekker recent zeg.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:01 schreef Rickazio het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)dhtml?artid=rd097820
Niks mis meequote:Op zondag 31 maart 2013 23:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan je weer 4 deentjes halen voor 1.5 miljoen
quote:Op zondag 31 maart 2013 23:00 schreef De_Dorstige het volgende:
Ik schakel net in. Wie is die kale gast met die bril?
quote:Op zondag 31 maart 2013 23:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo zo, 10 jaar geleden. Dat is lekker recent zeg.
Je zult maar 10 jaar geleden moeten zoeken om iets relevants van je club terug te vinden.
Kunnen ze die lekker een paar jaar analyserenquote:Op zondag 31 maart 2013 23:02 schreef Evertjan het volgende:
kwartfinale is het hoogst haalbare op het WK
Gelukkig zorgt de regering ervoor dat die provincie verdwijntquote:Op zondag 31 maart 2013 23:03 schreef GGMM het volgende:
Wat zal het gemiddelde IQ zijn? Volgens mij is 95% zwakzinnig.
Rickazio zag een neger op de tribune zitten, en wilde zichzelf opofferen voor het grotere racistische doel.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:03 schreef GGMM het volgende:
Goed dat je weer een mening hebt over iets waar je niks van weet , typeert jequote:Op zondag 31 maart 2013 23:03 schreef GGMM het volgende:
Dus zullen ze gaan terugvallen als ze een keer langer Europees spelenquote:Op zondag 31 maart 2013 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord heeft juist last van de extra wedstrijden tijdens de ''interlandperiode''
quote:Op zondag 31 maart 2013 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rickazio zag een neger op de tribune zitten, en wilde zichzelf opofferen voor het grotere racistische doel.
Rickazio haalt het gemiddelde in ieder geval flink omlaag.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:03 schreef GGMM het volgende:
Er zal ongetwijfeld een achterliggend verhaal zijn wat er voor zorgt dat ik het opeens allemaal raketwetenschappers ga vinden ja, vast.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:04 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Goed dat je weer een mening hebt over iets waar je niks van weet , typeert je
je veroordeeld een hele tribune op iets wat 1 persoon deedquote:Op zondag 31 maart 2013 23:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zal ongetwijfeld een achterliggend verhaal zijn wat er voor zorgt dat ik het opeens allemaal raketwetenschappers ga vinden ja, vast.
Ah, 1 persoon stak een heel stadion in de fik?quote:Op zondag 31 maart 2013 23:05 schreef Rickazio het volgende:
[..]
je veroordeeld een hele tribune op iets wat 1 persoon deed
Was jij het?quote:Op zondag 31 maart 2013 23:05 schreef Rickazio het volgende:
[..]
je veroordeeld een hele tribune op iets wat 1 persoon deed
Technisch gezien was het Rickazio zijn aansteker.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, 1 persoon stak een heel stadion in de fik?
was een deel van een tribune, ga nu maar weer praten over je clubje uit Diemen-Zuidquote:Op zondag 31 maart 2013 23:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, 1 persoon stak een heel stadion in de fik?
Niet haten, GGMM zit elke week in het stadion. Hem uitmaken voor een internetsupporter siert je niet.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:07 schreef Rickazio het volgende:
[..]
was een deel van een tribune, ga nu maar weer praten over je clubje uit Diemen-Zuid
want daar ben je via internet zo betrokken mee
Net zei je nog '1 persoon'quote:
Je moet wat als je een discussie uit de weg wil gaan.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:07 schreef Grifte het volgende:
[..]
Niet haten, GGMM zit elke week in het stadion. Hem uitmaken voor een internetsupporter siert je niet.
quote:
Wellicht wel ja.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Jack
VIT-NAC
AJA-HER
WIL-PSV
FEY-VVV
Iedereen pakt de 3 punten, misschien puntverlies voor PSV.
Als zelfs tactische miskleun Maaskant daar 3 punten pakt moet dat zelfs PSV lukken denk ik.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Jack
VIT-NAC
AJA-HER
WIL-PSV
FEY-VVV
ik kreeg een lichte TIA toen ik Jack zijn overhemd zag maar het gaat gelukkig nu weer beterquote:Op zondag 31 maart 2013 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik was even aan de beademing maar ik heb het weer overleefd.
quote:
Iedereen wint gewoon.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Jack
VIT-NAC
AJA-HER
WIL-PSV
FEY-VVV
quote:Op zondag 31 maart 2013 23:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Net zei je nog '1 persoon'
Wat is het nou?Je spreekt jezelf tegen man.
En ik geef echt geen neuk om Galatasaray.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:08 schreef Paxcon het volgende:
Real - Galataray
Echt zo'n wedstrijd waar de hele Turkse gemeenschap naar kijkt
Wij hebben Van Dijk, PSV heeft Marcelloquote:Op zondag 31 maart 2013 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als zelfs tactische miskleun Maaskant daar 3 punten pakt moet dat zelfs PSV lukken denk ik.
zolang we maar geen getoeter horen buiten, oftewel geen tegengoals voor Realquote:Op zondag 31 maart 2013 23:08 schreef Paxcon het volgende:
Real - Galataray
Echt zo'n wedstrijd waar de hele Turkse gemeenschap naar kijkt
Nee, maar het is wel heel politiek correct om te zeggen. Het Nederlands elftal openlijk afvallen en de kwaliteit betwisten valt toch minder goed bij de Studio Voetbal achterban.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:07 schreef onlogisch het volgende:
Ik vind dat zo sneu dat iedere "zelf gerespecteerde voetbalkenner" begint over het feit "ja, maar we zijn nog niet echt getest". "We hebben nog geen echte tegenstander gehad" etc.etc.
Dat is wel zo. Maar de andere kant van de medaille wordt helaas nooit belicht. Behoudens Spanje & Frankrijk, heeft nog niet één top land echte tegenstand gehad.
Sterker nog, Nederland is het enige land dat 18 uit 6 heeft. Dat kan niet één top land zeggen. Dus het gegeven dat wij nog niet getest zijn, zegt mij niet zoveel.
Jullie wel?
Tja en Zeefuikquote:Op zondag 31 maart 2013 23:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wij hebben Van Dijk, PSV heeft Marcello
Niemand?quote:Op zondag 31 maart 2013 23:07 schreef onlogisch het volgende:
Ik vind dat zo sneu dat iedere "zelf gerespecteerde voetbalkenner" begint over het feit "ja, maar we zijn nog niet echt getest". "We hebben nog geen echte tegenstander gehad" etc.etc.
Dat is wel zo. Maar de andere kant van de medaille wordt helaas nooit belicht. Behoudens Spanje & Frankrijk, heeft nog niet één top land echte tegenstand gehad.
Sterker nog, Nederland is het enige land dat 18 uit 6 heeft. Dat kan niet één top land zeggen. Dus het gegeven dat wij nog niet getest zijn, zegt mij niet zoveel.
Jullie wel?
Ah, oke.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:09 schreef Rickazio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het deel dat uiteindelijk schade had
daar hadden we het over
Bedankt voor de derde foto. De mogelijkheid had bestaan dat ik over het bloemetjes overhemd had heengekeken op foto 1.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, oke.
Je blijft er dus bij dat dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allemaal door één persoon is gedaan?
Klinkt geloofwaardig.
Krijg nou wat.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt voor de derde foto. De mogelijkheid had bestaan dat ik over het bloemetjes overhemd had heengekeken op foto 1.
waarom denk je dat er nu alleen brandwerend en brandvertragend materiaal in het stadion wordt toegelatenquote:Op zondag 31 maart 2013 23:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, oke.
Je blijft er dus bij dat dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allemaal door één persoon is gedaan?
Klinkt geloofwaardig.
Totaal niet vergeljkbaar die 2 locaties.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:14 schreef Rickazio het volgende:
[..]
waarom denk je dat er nu alleen brandwerend en brandvertragend materiaal in het stadion wordt toegelaten
schade in volendam was anders nog vele malen groter en ook door 1 persoon veroorzaakt
Overeenkomst is het materiaalquote:Op zondag 31 maart 2013 23:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Totaal niet vergeljkbaar die 2 locaties.
Juist ja. Als dat door één persoon aangestoken wordt vliegt het hele stadion in de fik.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:19 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Overeenkomst is het materiaal
Een enorme hoeveelheid droog wcpapier en snel vlambare versieringen
Het valt mij op dat hij er de laatste tijd ook zit als PSV verloren of gelijk gespeeld heeft.quote:Op maandag 1 april 2013 13:20 schreef Jivis het volgende:
Ik weet het niet hoor, maar volgensmij is Ronald Waterreus voor PSV. Wat denken jullie?
Klopt, net als met Janmaat. Janmaat.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:57 schreef GGMM het volgende:
Blind![]()
Vorig jaar lachte iedereen hem uit, maar kijk nu eens.
hij is tegen Tiny Sanders geloof ikquote:Op maandag 1 april 2013 13:20 schreef Jivis het volgende:
Ik weet het niet hoor, maar volgensmij is Ronald Waterreus voor PSV. Wat denken jullie?
Arno Vermeulen tellen ze nooit mee. Die zit er wel vaak, maar niemand behalve Arno zelf vindt hem rullevantquote:Op zondag 7 april 2013 14:54 schreef tompsv18 het volgende:
Zozo, 5 mensen aan tafel. Ze hebben er zin in
Verdorie wat een vreselijke tafel weer. Maar ja, ik kijk toch wel.quote:Op zondag 7 april 2013 16:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ronald Waterreus én Arno Vermeulen én Marcel Brands?? Ze zetten bij de NOS wel het grote geschut in he? Als dit geen kijkcijferrecord wordt.
Volgens mij is Waterreus juist erg kritisch op het beleid!quote:Op zondag 7 april 2013 19:32 schreef Oliver23 het volgende:
Laten we nu hopen dat Waterreus Brands eens durft aan te pakken
Misschien helpt dit je over de streep:quote:Op zondag 7 april 2013 20:52 schreef Doublepain het volgende:
fuck man, NBA begint ook om 2215
keuzes keuzes
twitter:jackvangelder twitterde op zondag 07-04-2013 om 12:04:00“@dschrijver31: @jackvangelder vanavond wel of geen tyd en zin om over vitesse te praten,of wederom alleen maar,psv,ajax,feyenoord” spannend reageer retweet
NBA? Daarvan hoef je pas de laatste minuut te kijken, ze scoren eerst ieder 90 punten.quote:Op zondag 7 april 2013 20:52 schreef Doublepain het volgende:
fuck man, NBA begint ook om 2215
keuzes keuzes
quote:Op zondag 7 april 2013 21:58 schreef Slobeend het volgende:
Waarom nou weer een PSV uitzending?Van die dooie Marcel Brands die alleen maar clichés braakt word ik totaal niet vrolijk.
quote:Op zondag 7 april 2013 21:58 schreef Slobeend het volgende:
Waarom nou weer een PSV uitzending?Van die dooie Marcel Brands die alleen maar clichés braakt word ik totaal niet vrolijk.
Ik ga niet kijken, uit protest tegen de belachelijke line-up.quote:Op zondag 7 april 2013 22:07 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ga toch weer kijken, terwijl ik al weet dat het weer niks wordt, het is een soort ergernis tv.
Met z'n zessen aan de tafel, een beetje druk ook.quote:Op zondag 7 april 2013 22:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken, uit protest voor de belachelijke line-up.
Als voetbal cabaret wordt, dan haak ik af.quote:Op zondag 7 april 2013 22:14 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ik ga uit van een mooi programma met rullevante discussies op niveau.
Maar dan wel een plaatje hebben van zo'n ordinaire patjepeeer.quote:Op zondag 7 april 2013 22:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als voetbal cabaret wordt, dan haak ik af.
Alleen maar Surinamers.quote:Op zondag 7 april 2013 22:18 schreef OverRated het volgende:
[..]
[..]
Ja godverdomme, wat is hij irritant. Dat daar iemand vrijwillig naar kijkt zeg.
Iets om te bespreken bij onze volgende Klan-bijeenkomst in mei.quote:
quote:Op zondag 7 april 2013 22:18 schreef OProg het volgende:
Jan lult weer wat in de ronte en het gaat weer ouderwets nergens over.
Zodat Sjek even kan pronken met zijn inside informatie over Wes.quote:Op zondag 7 april 2013 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ze gaan het weer over veel hebben.Wat kan mij die Sneijder verrotten.
In Mei pas? Verdomme net m'n muts gewassen.quote:Op zondag 7 april 2013 22:18 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Iets om te bespreken bij onze volgende Klan-bijeenkomst in mei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |