Echt niet.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
volgens mij was dat alleen voor het eerste concert
Er zijn later pas twee concerten bij gekomen en het derde concert was ook vanwege het voetbal...........
heb zojuist al mijn klachten gemaild. heb er ook in gezet dat ik het bespottelijk vind dat het concert korter heeft geduurd en dat ik daarvoor een vergoeding wil.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:15 schreef Repeat het volgende:
Dat hij minder speelde omdat mensen het zat werden door het lange programma (incl voetbal) en de warmte is natuurlijk ook geen argument. Als jij het zat bent ga je weg, of hij nou klaar is of niet.
Maar als hij echt 6 a 7 nummers minder gespeeld heeft bij mij op zondag vind ik dat ik ook wel een 3e van de prijs terug mag krijgen hoor...
Kunnen we dat stuk ergens online lezen?quote:Op zondag 18 juni 2006 22:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
Overigens stond er gisteren een artikel in de krant waarin stond dat de organisatie heeeeeeeel veeel klachten heeft gehad
je laat het ons hier vast wel weten als je een reactie krijgt hequote:Op zondag 18 juni 2006 22:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
heb zojuist al mijn klachten gemaild. heb er ook in gezet dat ik het bespottelijk vind dat het concert korter heeft geduurd en dat ik daarvoor een vergoeding wil.
Overigens stond er gisteren een artikel in de krant waarin stond dat de organisatie heeeeeeeel veeel klachten heeft gehad
quote:Op maandag 19 juni 2006 00:40 schreef Aurelium het volgende:
Alleen zuurpruimen gaan achteraf weer lopen klagen
Als het je niet beviel ga je toch nooit meer naar zn concert? Klaar
Je mag het een organisatie (of een winkel of een wat dan ook) best laten weten als je het ergens niet mee eens bent. Daar kan lering uit getrokken worden voor de volgende keer.quote:Op maandag 19 juni 2006 00:40 schreef Aurelium het volgende:
Alleen zuurpruimen gaan achteraf weer lopen klagen
Als het je niet beviel ga je toch nooit meer naar zn concert? Klaar
Echt wel. 11 juni was een extra concert. En Guus wilde graag iets met het voetballen doen.quote:
http://www.omroepbrabant.nl/news.aspx?id=63827quote:EINDHOVEN - Meer dan dertigduizend fans van Guus Meeuwis hebben zondag het eerste duel van het Nederlands elftal op het WK voetbal gevolgd. Ze deden dat op zes grote schermen in het Philips Stadion in Eindhoven.
Na afloop van de wedstrijd begon de zanger aan een uitverkocht concert zoals hij ook vrijdag en zaterdag deed. Guus Meeuwis wilde een van zijn optredens in het PSV-stadion dolgraag combineren met een wedstrijd van Oranje.
De zanger is een groot voetbalfan en het concert wordt in een stadion met uitstekende videofaciliteiten gehouden. Vrijwel direct na het laatste fluitsignaal begon de show.
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op woensdag 28 juni 2006 18:14 schreef Ingridh007 het volgende:
Wat! Wat!
We schreeuwen en joelenquote:Een muts op mijn hoofd
Mijn kraag staat omhoog
Het is hier ijskoud
Maar gelukkig wel droog
quote:Op maandag 3 juli 2006 20:46 schreef nweenink het volgende:
[..]
We schreeuwen en joelen
En maken plezier
In de businessseats van 't stadion
met Heineken bier.![]()
Tjonge jonge, wat een vaderlandsdichter, die Meeuwvis!![]()
Ik ook niet, anders gaat er ook een klacht van mij heen, heb nog wel belang bij wat dingen, waaronder geldquote:Op maandag 3 juli 2006 21:37 schreef mark_03 het volgende:
Kan me niet voorstellen dat je daarvoor iets ter compensatie krijgt.
stond er ook waarom het korter was?quote:Op woensdag 28 juni 2006 18:10 schreef amaranta het volgende:
Anyway, heb vandaag antwoord gehad op mijn klacht.
Ik heb gelijk, het concert duurde korter. Is op het laatste moment besloten.
Ik krijg ook iets van ze ter compensatie.
quote:heeft goed opgemerkt dat dit concert korter was dan aanvankelijk aangegeven. Wij hebben op het laatste moment de beslissing moeten nemen het concert in te korten, dit uit veiligheidsoverwegingen. Omdat 95% van de bezoekers al vanaf 14.00 uur in het stadion aanwezig was en de temperatuur op 11 juni zo hoog lag wilden we voorkomen dat er bezoekers aan de hitte zouden bezwijken. Die kans was hoog door de combinatie tijdsduur, blootsteling aan zon en hoge temperaturen en alcoholgebruik. Dit is nadelig geweest voor de 5% van de bezoekers die alleen voor het concert kwamen en niet het totaalevenement WK wedstrijd/concert hebben ervaren.
En wat is die compensatie dan?? Staat niet echt in het antwoord volgens mijquote:Op woensdag 28 juni 2006 18:10 schreef amaranta het volgende:
Anyway, heb vandaag antwoord gehad op mijn klacht.
Ik heb gelijk, het concert duurde korter. Is op het laatste moment besloten.
Ik krijg ook iets van ze ter compensatie.
een gevalletje van eigen schuld dikke bult lijkt me.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Laat ze dan zorgen dat er voldoende parkeerruimte is!![]()
Idd, valt me nog mee dat d'r auto niet op het speelveld stondquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:32 schreef kollie het volgende:
[..]
een gevalletje van eigen schuld dikke bult lijkt me.
Het concert van 10 juni hebben ze gebruikt voor de DVD en laat ik daar nou net toevallig zijn geweest toen!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:48 schreef Nolius het volgende:
Concertregistratie Guus Meeuwis bij SBS 6
Een registratie van de drie concerten die Guus Meeuwis in juni in het Philips Stadion in Eindhoven gaf, is op zaterdag 26 augustus te zien bij SBS 6. Voor Guus Meeuwis ging met deze optredens in het thuishonk van ‘zijn’ voetbalclub PSV een jongensdroom in vervulling. Het enthousiaste publiek maakte er samen met de Brabantse zanger een geweldig feest van. Guus Meeuwis Live in het Philips Stadion is op zaterdag 26 augustus van 20.00 tot 21.30 uur te zien.
Nu!quote:Op zondag 30 juli 2006 12:06 schreef Martijn_77 het volgende:
Is het eigenlijk al bekend wanneer de DVD uitkomt?
toch niet als compensatie omdat je geklaagd had he?quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:27 schreef amaranta het volgende:
Ik verwacht de dvd een dezer dagen in mijn brievenbus![]()
vast welquote:Op vrijdag 1 september 2006 17:33 schreef Repeat het volgende:
[..]
toch niet als compensatie omdat je geklaagd had he?
Ik heb hem niet via bol punt com nee..quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:33 schreef Repeat het volgende:
[..]
toch niet als compensatie omdat je geklaagd had he?
slecht dat dat gezeur beloont wordtquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb hem niet via bol punt com nee..
In Verliefd zijn ontbrak een heel coupletquote:Op zondag 3 september 2006 12:04 schreef Annemiek78 het volgende:
Heb gisteravond de Registratie gezien van het concert op SBS6. Echt goed!!
Jammer dat er wel behoorlijk in geknipt is.
Er is geen oud Brabants volkslied, dus als nieuw lied kantie niet genomineerd zijnquote:Bovendien is zijn nummer "Brabant" genomineerd als HET nieuwe brabantse volkslied!! Echt goed!
Naar mijn idee gaat dat nummer juist over hoe vanzelfsprekend je alles in Brabant vindt, totdat je ergens anders bent.quote:Op zondag 3 september 2006 12:16 schreef ChrisJX het volgende:
Het nummer gaat de helft van de tijd over hoe niet leuk het ergens anders is en niet over hoe tof Brabant is.
nogal logisch dat ze dat eruit knippen, het was het pauzenummer.quote:Op zondag 3 september 2006 13:02 schreef Repeat het volgende:
Jammer dat ze alles van Rowwen Heze eruit geknipt hebben, imo het hoogtepunt van de avond
Oh god ja, dat was echt geweldig. Ik zat finaal onder het bier! Leek wel een Normaal-concert!!!quote:Op zondag 3 september 2006 13:02 schreef Repeat het volgende:
Jammer dat ze alles van Rowwen Heze eruit geknipt hebben, imo het hoogtepunt van de avond
het staat toch ook op de dvdquote:Op zondag 3 september 2006 13:10 schreef kollie het volgende:
[..]
nogal logisch dat ze dat eruit knippen, het was het pauzenummer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |