Idd, valt me nog mee dat d'r auto niet op het speelveld stondquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:32 schreef kollie het volgende:
[..]
een gevalletje van eigen schuld dikke bult lijkt me.

Het concert van 10 juni hebben ze gebruikt voor de DVD en laat ik daar nou net toevallig zijn geweest toen!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:48 schreef Nolius het volgende:
Concertregistratie Guus Meeuwis bij SBS 6
Een registratie van de drie concerten die Guus Meeuwis in juni in het Philips Stadion in Eindhoven gaf, is op zaterdag 26 augustus te zien bij SBS 6. Voor Guus Meeuwis ging met deze optredens in het thuishonk van ‘zijn’ voetbalclub PSV een jongensdroom in vervulling. Het enthousiaste publiek maakte er samen met de Brabantse zanger een geweldig feest van. Guus Meeuwis Live in het Philips Stadion is op zaterdag 26 augustus van 20.00 tot 21.30 uur te zien.

Nu!quote:Op zondag 30 juli 2006 12:06 schreef Martijn_77 het volgende:
Is het eigenlijk al bekend wanneer de DVD uitkomt?

toch niet als compensatie omdat je geklaagd had he?quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:27 schreef amaranta het volgende:
Ik verwacht de dvd een dezer dagen in mijn brievenbus![]()

vast welquote:Op vrijdag 1 september 2006 17:33 schreef Repeat het volgende:
[..]
toch niet als compensatie omdat je geklaagd had he?

Ik heb hem niet via bol punt com nee..quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:33 schreef Repeat het volgende:
[..]
toch niet als compensatie omdat je geklaagd had he?

slecht dat dat gezeur beloont wordtquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb hem niet via bol punt com nee..

In Verliefd zijn ontbrak een heel coupletquote:Op zondag 3 september 2006 12:04 schreef Annemiek78 het volgende:
Heb gisteravond de Registratie gezien van het concert op SBS6. Echt goed!!
Jammer dat er wel behoorlijk in geknipt is.
Er is geen oud Brabants volkslied, dus als nieuw lied kantie niet genomineerd zijnquote:Bovendien is zijn nummer "Brabant" genomineerd als HET nieuwe brabantse volkslied!! Echt goed!

Naar mijn idee gaat dat nummer juist over hoe vanzelfsprekend je alles in Brabant vindt, totdat je ergens anders bent.quote:Op zondag 3 september 2006 12:16 schreef ChrisJX het volgende:
Het nummer gaat de helft van de tijd over hoe niet leuk het ergens anders is en niet over hoe tof Brabant is.

nogal logisch dat ze dat eruit knippen, het was het pauzenummer.quote:Op zondag 3 september 2006 13:02 schreef Repeat het volgende:
Jammer dat ze alles van Rowwen Heze eruit geknipt hebben, imo het hoogtepunt van de avond

Oh god ja, dat was echt geweldig. Ik zat finaal onder het bier! Leek wel een Normaal-concert!!!quote:Op zondag 3 september 2006 13:02 schreef Repeat het volgende:
Jammer dat ze alles van Rowwen Heze eruit geknipt hebben, imo het hoogtepunt van de avond

het staat toch ook op de dvdquote:Op zondag 3 september 2006 13:10 schreef kollie het volgende:
[..]
nogal logisch dat ze dat eruit knippen, het was het pauzenummer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |