dat het op de dvd staat wil niet zeggen dat je het ook uit moet zenden. Logisch lijkt me, anders is het onzin om de dvd aan te schaffen. Dat heeft dan geen enkele meerwaarde.quote:

RH heeft, zoals gister ook op SBS te zien was, 1 lied met Guus gezongen.quote:Op zondag 3 september 2006 13:49 schreef bladibladibla het volgende:
Ik vond Rowwen Heze geen pauzenummer. Guus heeft zelf toch ook nog één of twee nummers met ze gezongen?

ik ben ook naar het concert geweest, en RH zong 1 liedje met Guus. dat jij het onzin vindt, dat moet je zelf weten. Maar zoals ik al zei worden pauzenummers nooit uitgezonden bij tv-verslagen van een concert. Ook niet als de sfeer na zo'n pauze-optreden omsloeg.quote:Op zondag 3 september 2006 14:00 schreef bladibladibla het volgende:
Ik heb de registratie gisteren niet gezien, maar ben wel naar het eerste concert geweest. RH eruit knippen vind ik echt onzin, zeker omdat de sfeer in het stadion helemaal omsloeg na dat optreden. Guus begon met langzamere nummers, toen kwam RH en daarna kwamen de snellere nummers en ging het spreekwoordelijke dak er pas echt af.

Dennis?quote:Op maandag 4 september 2006 18:50 schreef Manu82 het volgende:
heeft die Dennis trouwens een site?

Idd, ik vond het een echt onderdeel van de hele show had niet echt het idee dat het een pauze was.quote:Op zondag 3 september 2006 14:00 schreef bladibladibla het volgende:
Ik heb de registratie gisteren niet gezien, maar ben wel naar het eerste concert geweest. RH eruit knippen vind ik echt onzin, zeker omdat de sfeer in het stadion helemaal omsloeg na dat optreden. Guus begon met langzamere nummers, toen kwam RH en daarna kwamen de snellere nummers en ging het spreekwoordelijke dak er pas echt af.

Dat is die achtergrond/voorgrond zangeres die links op het podium staat/stond en op de dvd ook een duet met hem zingtquote:

Een zangeres met een jongensnaamquote:Op donderdag 7 september 2006 13:34 schreef Manu82 het volgende:
Dat is die achtergrond/voorgrond zangeres die links op het podium staat/stond en op de dvd ook een duet met hem zingt

Het is wel een schatjequote:Op donderdag 7 september 2006 13:44 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Een zangeres met een jongensnaam
Maar goed, ik vind niets aan dat hele mens.

Er staan ook wel wat mindere nummers op maar ze zijn wel allemaal de moeite waar om naar te luisteren.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:21 schreef Annemiek78 het volgende:
Kick, Wat vinden jullie van zijn nieuwe album...
Heb hem al helemaal grijs gedraaid....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |