Ja, oja. Idd. Wat moet je eigenlijk nog meer zeggen. Hij is weggegaan, had die en die kleding aan en whatever. Dan houdt het ook wel op ja.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:00 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Eensch, dat is wat ik al sinds een van de eerste posts in het eerste topic roep.
Ondertussen denk ik er anders over, ik denk dat er niet meer info is eerlijk gezegd. Hij is weg, er zijn geen bekende financiele of psychische problemen. Dat is alles wat er bekend is. Soms is dat het ook gewoon, hoe rot dat ook is. Ik ben er, na zoveel tijd, van overtuigd dat als ze meer wisten dat ook bekend zou zijn ondertussen.
Nee, ik ageer tegen de constante stroom van onzin en onwaarheden. Dat heeft niks met vriendelijk zijn te maken. Dat is mijn doel ook niet, daarvoor heb ik andere topics. En nee, ik ga het niet allemaal voorkauwen, ben geen kleuterleidster.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:59 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ipv zelf maar te herhalen dat ik terug moet lezen kun je het ook zelf even zeggen.
En je bent niet echt op een prettige manier aan het posten, beetje mensen afzeiken de hele tijd en dan klagen over wat er wordt gezegd in dit topic.
Wat let je om dat nogmaals te doen?quote:Op woensdag 3 april 2013 14:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jup, een soort OP als ik had gemaakt in die andere bijzondere zaak, die van de Al Hillis in Annecy?
Je kan meegesleurd worden, stel dat je been verstrikt raakt in een loshangend stuk touw vanaf een schip. Maar ik vind het heel, heel ver gezocht en praktisch onmogelijk.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:00 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Hoe kan dat in hemelsnaam stroomopwaarts? Als hij in de Lek is gevallen kan hij nooit en te nimmer stroomopwaarts drijven tot aan de Waal. Fysiek onmogelijk.
Ik zeg, goed idee! Maak hem, denk dat sp3c hem er wel neer wil zetten.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:59 schreef nummer_zoveel het volgende:
Misschien een idee dat de OP dan wordt aangepast met alle feiten op een rij?
hihi nee, maar ik bedoelde dat ik geen discussie aan ga omdat het allemaal steeds met bekvechten eindigt. Daar heeft niemand wat aan. Dus daarom dat ik het negeerquote:
Wat weet jij nou van wat de politie wel en niet prijs geeft.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik moet wat allemaal niet van jou???![]()
Ik ga af op wat ik bovenstaand lees. Een politie meldt niet dat er "niks aan de hand is". Die kan slechts melden "geen verdachte zaken gevonden", iets fundamenteel anders.
Waarom staat dat huis te koop en dan nog een enorm duur huis (villa?)?
Mee gevoerd met een schip. Slimmerd. Er komen hele walvissen binnen in de haven van Rotterdamquote:Op woensdag 3 april 2013 14:00 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Hoe kan dat in hemelsnaam stroomopwaarts? Als hij in de Lek is gevallen kan hij nooit en te nimmer stroomopwaarts drijven tot aan de Waal. Fysiek onmogelijk.
Op de binnenvaart gebruiken ze geen bulbstevens. Slimmerd. En zoiets groots als een walvis kan inderdaad op zo'n bulbsteven komen te liggen, een mens wast daar zo weer af.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:35 schreef Poen het volgende:
[..]
Mee gevoerd met een schip. Slimmerd. Er komen hele walvissen binnen in de haven van Rotterdam
Zolang we niet van de feiten op de hoogte zijn, kunnen we er slechts naar raden.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:33 schreef Poen het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat de mensen die er wel toe doen en niet zulke prutsers zijn zoals jullie niet op de hoogte zijn van de zaken die belangrijk zijn. Of dat het van enige meer waarde zou zijn als jullie van de feiten op de hoogte zouden zijn.
Dit, helaas kunnen we alleen aan raden doen en aan logische deductie.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Zolang we niet van de feiten op de hoogte zijn, kunnen we er slechts naar raden.
Hadden ze misschien een (zeewaardige) boot?
Ook op de binnenvaart gebruiken ze die wel degelijk....quote:Op woensdag 3 april 2013 14:49 schreef JeMoeder het volgende:
Op de binnenvaart gebruiken ze geen bulbstevens. Slimmerd.
Nauwelijks, maar ze worden wel gebruikt inderdaad..quote:Op woensdag 3 april 2013 16:17 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ook op de binnenvaart gebruiken ze die wel degelijk....
Slimmerrrrrrrd....
Kun je daar zwemmen dan, wij gingen een jaar of 20/15 terug regelmatig in de lek zwemmen en die plas was altijd dicht voor recreatie vanwege blauwalg.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:10 schreef Maria2.0 het volgende:
En het weer werkt ook uitgerekend nu niet mee. Als het nou eens even lekker warm wordt (sowieso!)
Ja als het te heet is dan stikt het ervan idd. brrrrrrr krijg al jeuk als ik er aan denk.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kun je daar zwemmen dan, wij gingen een jaar of 20/15 terug regelmatig in de lek zwemmen en die plas was altijd dicht voor recreatie vanwege blauwalg.
Het taalgebruik van de politie is doorgaans niet "er is niets aan de hand" (een directe verklaring) maar "er is geen bewijs gevonden voor dit en dit" (indirect). Dat is het grote verschil. Wat media en publiek daarvan interpreteren is iets anders.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:24 schreef Poen het volgende:
[..]
Wat weet jij nou van wat de politie wel en niet prijs geeft.
Kloptquote:Op woensdag 3 april 2013 17:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het taalgebruik van de politie is doorgaans niet "er is niets aan de hand" (een directe verklaring) maar "er is geen bewijs gevonden voor dit en dit" (indirect). Dat is het grote verschil. Wat media en publiek daarvan interpreteren is iets anders.
Geen idee ?? kan er niks meer over vinden. stom eigenlijk dat door een laars en water direct Patrick in me op kwam, maar ja de hele zaak is vreemd, dus kijk eigenlijk nergens meer van op nu.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:10 schreef Maria2.0 het volgende:
Dat lichaam in de Waal, is dat al geïdentificeerd?
Ik ben nog steeds elke dag bij de put, had geen idee dat ze toch weer aan het zoeken waren.
Het lijkt mij een gebed zonder end te worden daar... En het weer werkt ook uitgerekend nu niet mee. Als het nou eens even lekker warm wordt (sowieso!)
Nope Ik run een eigen (klein) bedrijf, dus ook te weinig tijdquote:Op woensdag 3 april 2013 18:23 schreef El_Matador het volgende:
Zo'n OP zou hier niet misstaan:
NWS / Vier lijken aangetroffen bij Meer van Annecy #3
De zaak interesseert me te weinig en met een baan van 60 uur werk niet te combineren. Wellicht een mooie taak voor Jik32 (TS) of een andere enthousiasteling?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |