Wesley Sneijder.quote:Op maandag 2 september 2013 17:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je nou nog even meldt met wie...
Haha vermoedde al dat je een gefrustreerde supporter was van een verliezende club en even op een Ajacied moest afreageren. Je postgeschiedenis bevestigt het.quote:
Niet weten dat Stijn eigenlijk een Feyenoorder is.quote:Op maandag 2 september 2013 18:14 schreef pervertedhermit het volgende:
[..]
Haha vermoedde al dat je een gefrustreerde supporter was van een verliezende club en even op een Ajacied moest afreageren. Je postgeschiedenis bevestigt het.
Die aankondiging is pas een paar honderd keer voorbij gekomen, Corrie.quote:Op maandag 2 september 2013 17:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je nou nog even meldt met wie...
Wie is Stijn? Je gaybuddy?quote:Op maandag 2 september 2013 18:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet weten dat Stijn eigenlijk een Feyenoorder is.
Oh ik zag wel af en toe iets voorbij komen maar ik dacht dat dat oud was, ik heb ze vorige keer niet allemaal gezien, sorry hoorquote:Op maandag 2 september 2013 18:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die aankondiging is pas een paar honderd keer voorbij gekomen, Corrie.
Of iets van Lee Towers. Die schijnt een nieuw nummer uitgebracht te hebben. Ik kan even niet op de titel komen.quote:Op maandag 2 september 2013 18:58 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar de muziekkeuze van Wesley, ik verwacht zeker een nummertje van Jan Smit-Cabau.
You never wok alone?quote:Op maandag 2 september 2013 19:03 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Of iets van Lee Towers. Die schijnt een nieuw nummer uitgebracht te hebben. Ik kan even niet op de titel komen.
Wok on van U2.quote:
3e ookquote:Op maandag 2 september 2013 22:03 schreef PowerLoungen het volgende:
2de vraag is al een van Gaal vraag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |