Heb in geen jaren meer deze spanning gehad, zo vroeg van tevoren. Staan ook enorme belangen op t spel.quote:Op zondag 7 april 2013 20:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Spannendste wedstrijd van het jaar tot nu toe.
Dat zeg jij?quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij komt wel vaker met : ja maar ik heb gelijk en jij niet want aardappel, argumenten.
Onzin, er zijn zoveel gekke dingen gebeurd dit seizoen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:15 schreef Iwanius het volgende:
Nou, dat mag je hopen. Maar een gelijkspel is ook niet slecht. Wint Ajax echter dan is het definitief wie de landstitel wint.
March of Madness aap.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:38 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja...en dan? Welke Madness blijft de vraag
Goeiequote:Op dinsdag 9 april 2013 16:50 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat vraag ik nu al voor de 3de keer...welke madness?![]()
March of Sadness klinkt toepasselijker..
Die droeftoeter die capo speelt was toch die gozer met 3000 euro schuld en wijf verloren?quote:
Ja. En hij komt terugquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:59 schreef Grifte het volgende:
[..]
Die droeftoeter die capo speelt was toch die gozer met 3000 euro schuld en wijf verloren?
?quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:51 schreef HeatWave het volgende:
"wie goan unne feesje bouwuh" Eindje de gekstuh!.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het lijkt wel een kinderoptocht.quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:00 schreef Devv het volgende:
Dat zal me een feestje worden die "march of madness".Hoezo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als Ajacied ernaartoe gaan heeft toch geen zin?
Ga nou maar weg met die kleuters manquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |