Ja ze zijn sufquote:Op zondag 21 april 2013 22:41 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Ze zijn ècht suf, hè.
Ik had vanmiddag ook een houtduif op bezoek op mijn balkon, maar hij/zij was alleen en kwam alleen een hapje smikkelen van de restanten van de mezenbollen die er nog liggen. Nou ja, het is een vriendelijke vogel en van mij mag-ie.
Nou snap ik waarom de mezen zijn uitgeweken naar de balkons van de buren.
Moet ik nu geschokt reageren?quote:Op donderdag 24 april 2014 16:30 schreef hoatzin het volgende:
Verder zijn ze erg smakelijk. De eieren vond ik als kind al lekker.
En de filétjes zijn ook heerlijk. Op een bedje van veldsla met een peper-portsausje of zo...
jom jom jom![]()
![]()
Volgende keer laten zittenquote:Op donderdag 24 april 2014 17:16 schreef Candaasje het volgende:
Houtduifjes![]()
Vorig jaar had ik een koppel houtduifjes in mijn - tijdelijk op het balkon gedumpte - kerstboom zitten.
(Geen nestje, want ik heb de boom toch maar weggehaald. Onder dwang van vriend...van mij had 'ie mogen blijven staan)
Nu zitten ze alleen af en toe op de waslijn en schijten met plezier mijn ramen onder, en natuurlijk al maanden geen glazenwasser meer in de buurt gezien. Maar ach, ze zijn wel leuk en koeren gezellig!
nou seg.. kvinnut gewoon lekker.quote:Op donderdag 24 april 2014 16:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Moet ik nu geschokt reageren?![]()
Ga Weg!
Ja....op zich heb je een punt...maar mijn vriend woont ook al in een huis dat regelmatig meer op een konijnenhok dan een bewoonbaar huis lijkt. (de konijnen mogen overal komen; woonkamer, keuken, gang, wc, slaapkamer en zelfs op de badkamer komen ze wel eens neuzen. Oh, en het balkon...... en het zijn echte rommelkontjes die toch ook niet helemaal zindelijk zijn...) Dus ik mag eigenlijk al niet klagenquote:Op donderdag 24 april 2014 18:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Volgende keer laten zittenmoet je vriendje maar aan wennen
ah.... tja..quote:Op donderdag 24 april 2014 21:31 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja....op zich heb je een punt...maar mijn vriend woont ook al in een huis dat regelmatig meer op een konijnenhok lijkt. (de konijnen mogen overal komen; woonkamer, keuken, gang, wc, slaapkamer en zelfs op de badkamer komen ze wel eens neuzen. Oh, en het balkon...... en het zijn echte rommelkontjes die toch ook niet helemaal zindelijk zijn...) Dus ik mag eigenlijk al niet klagen)
Maar ben je ook groot?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Als ik zeg dat ze erg lekker zijn ben ik dan lomp genoeg?
Het zou lomper zijn te zeggen dat ze lekker vet zijn ofzo.... 'lekker' alleen klinkt wel als een compliment.... dus je gaat niet door voor lompe houtduif, als dat je doel wasquote:Op donderdag 24 april 2014 21:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Als ik zeg dat ze erg lekker zijn ben ik dan lomp genoeg?
Ik zelfs groot voor mijn lengtequote:Op donderdag 24 april 2014 21:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar ben je ook groot?
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik zelfs groot voor mijn lengte
Pics van Piet en de denneboomquote:Op donderdag 24 april 2014 21:45 schreef Sparafucile het volgende:
Ik heb ook een nest van houtduiven in de tuin, maar dat zit in een denneboom. Ik ben benieuwd wat ervan terecht komt, er zitten hier veel katten en roofvogels.
Fixedquote:Op donderdag 24 april 2014 21:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
Pics van Piet en in de denneboom
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |