Ik heb zelf nooit duif gegeten, maar mijn zeer kieskeurige kat is er iig gek opquote:Op donderdag 4 april 2013 22:43 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Klopt.
En toegegeven... ze zien er best smakelijk uit ja.![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 april 2013 22:49 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik heb zelf nooit duif gegeten, maar mijn zeer kieskeurige kat is er iig gek op
Moet dat nou écht in dit topic?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:19 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ook houtduiven worden gezien als plaag door boeren omdat ze maar al te graag de oogst opeten, er wordt hier en daar ook intensief op ze gejaagd binnen Europa. Bijvoorbeeld in België: http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=0M2MPJ2L
Vandaar dat ze ook vrij goedkoop te krijgen zijn als honden- of kattenvoer.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 14:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Geen duif te ziendus ikweetnietwathetgaatworden
Wat lief !quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:56 schreef APK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze zitten bij mij op het balkon
Wat lief!quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:56 schreef APK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze zitten bij mij op het balkon
Volgens mij ben jij de enige persoon die op een duivennest zit te wachtenquote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:15 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de enige persoon die op een Houtduivennest zit te wachten
Heb jij nog foto's gemaakt?quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:15 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de enige persoon die op een duivennest zit te wachten
Ik had 'Hout' weggehaald omdat je volgens mij een nest van een schele, manke FEBO-duif ook nog leuk zou vindenquote:
Nope, maar ik heb mijn balkon ook een beetje Duifonvriendelijk gemaakt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Heb jij nog foto's gemaakt?
Ja, maakt me niet uit wat voor nest er komt eigenlijkquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:17 schreef APK het volgende:
[..]
Ik had 'Hout' weggehaald omdat je volgens mij een nest van een schele, manke FEBO-duif ook nog leuk zou vinden
Ah... die boze buurman...quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:17 schreef APK het volgende:
[..]
Nope, maar ik heb mijn balkon ook een beetje Duifonvriendelijk gemaakt.
Ze zijn er nog wel dagelijks en gaan het vast wel proberen
Dan moet je ze volgens mij nu gewoon hun gang laten gaan (als ze terugkomenquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, maakt me niet uit wat voor nest er komt eigenlijk![]()
alle vogeltjes zijn welkom
Ga ik doen !quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:20 schreef APK het volgende:
[..]
Dan moet je ze volgens mij nu gewoon hun gang laten gaan (als ze terugkomen)
quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:17 schreef APK het volgende:
Ik had 'Hout' weggehaald omdat je volgens mij een nest van een schele, manke FEBO-duif ook nog leuk zou vinden
Hier is nog steeds niks te zien, er liggen nog steeds een paar takjes, maar er is niets meerquote:Op zondag 14 april 2013 19:54 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Tsja die patat-beesten kunnen er zelf natuurlijk maar weinig aan doen... maar ik heb er toch van de week weer twee van mijn balkon afgejaagd.
Houtduiven zijn wèl welkom hier.
Ja domme beessies zijn hetquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:45 schreef CarOnline het volgende:
Haha wat een domme nesten krijg jij steeds Fann![]()
![]()
Toen toch ook al eens op een tuinstoel?
Hopelijk leggen ze er snel een ei in!
Is ook alweer 4 jaar terug !quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:44 schreef FANN het volgende:
Het is gelukt !
Ik ben tante geworden van 2 kleine duifies...![]()
![]()
vin ik zo schattig ik zag het net pas, bleef zoveel mogelijk uit de buurt en het zijn er twee
dus allebei de eitjes zijn uitgekomen...... scheetig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |