dat trekt die makkelijk. ik denk dat zelfs een pentium 4 dingetje het nog trektquote:Op maandag 1 april 2013 18:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Crappy laptop! Wel bedankt voor je aanbod!!
quote:
grapjjens ik speel nogquote:
zeg dat je anaal vernedert bent door jonas.quote:Op maandag 1 april 2013 16:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Heb gevraagd maar mag van Bas geen geld uit het rugzakje gebruiken voor games. Geen minecraft voor mij dus![]()
Kutbegeleiders
quote:Op maandag 1 april 2013 23:07 schreef Timwonnacott het volgende:
Vandaag gezellig bij familie eten, met neefje achter zijn huis aan het voetballen. Hoor ik het gesprek van de kinderen die bij de speeltuin bezig zijn, mss rond de 6-10. Begint er 1 te roepen naar die andere kinderen "Ey, doe je mee aan de harlem shake" "Jaa, heb het muziekje hier om mn telefoon staan"
Ik stierf een beetje bij het aanschouwen van de nu al hopeloos verpauperde jeugd. Misschien dan ook niet geheel toevallig dat ze een tintje en vuilniszakjasjes droegen.Dan weet je het meestal wel..
Nee ...quote:Op maandag 1 april 2013 23:19 schreef shaderon het volgende:
Is het genre gelabeld? Dat ik gelijk zie wat de techno shizzle is enzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the grease of society.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |