hahaha goed puntquote:Op maandag 1 april 2013 14:48 schreef shaderon het volgende:
elf jarigen maakt het alleen maar makkelijker om moderator oid te worden en dat hele ding in fok server te veranderen
Dit.quote:Op maandag 1 april 2013 14:47 schreef tuut-chips het volgende:
god jezus elke server is óf gerund door elfjarigen óf pvp/factions/prison/bullshit
quote:Op maandag 1 april 2013 14:48 schreef shaderon het volgende:
elf jarigen maakt het alleen maar makkelijker om moderator oid te worden en dat hele ding in fok server te veranderen
http://minecraftforum.nl/index.php/topic,26124.0.htmlquote:Op maandag 1 april 2013 14:50 schreef tuut-chips het volgende:
"Oké deze server ziet er wel prima uit"
* tuut-chips joint
"VIP 5 EURO PER MAAND
SPECIAL VIP 10 EURO PER MAAND
VIP: GRATIS 4 DIAMOND PER DAG, /TP
SPECIAL VIP: GRATIS ENCHANTED ARMOR EN TOOLS
20 DIAMONDS PER DAG
/FLY, /TP"
* tuut-chips logt uit
Ik moet nu eigk aan mn wiskundequote:Op maandag 1 april 2013 15:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
ja of je doet dat even niet en laat die elfjarige jongetjes gewoon lol hebben in hun servers
met twee dagen vervelen jullie je toch wel weer of krijg je zoveel huiswerk dat je niet meer speelt
SHADERON DESTROYER OF WORLDS SERVERSquote:Op maandag 1 april 2013 15:09 schreef shaderon het volgende:
ik heb de inlog gegevens wohoe, even knutselen
ik heb reisweek maar ik blijf thuis dus ik heb de hele week niets te doenquote:Op maandag 1 april 2013 15:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
ja of je doet dat even niet en laat die elfjarige jongetjes gewoon lol hebben in hun servers
met twee dagen vervelen jullie je toch wel weer of krijg je zoveel huiswerk dat je niet meer speelt
quote:Op maandag 1 april 2013 15:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bobber's oma zou "420 blaze it faggot" zeggen maar de rest zou zich in jullie schamen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |