SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beast, a song by Nico Vega on Spotify.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
have fun hommo's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
quote:Op zondag 31 maart 2013 20:03 schreef bobbernaut het volgende:
Ik moest aan een swastika denken gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 31 maart 2013 20:03 schreef bobbernaut het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Hey inderdaad..quote:Op zondag 31 maart 2013 20:04 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik moest aan een swastika denken gelijk
Nee, maar wel dit;quote:
Ah ja dat nummer ken ik al.quote:
Die hashtagquote:Op zondag 31 maart 2013 21:27 schreef TJV het volgende:
Toch maar even tickets voor The Who gekocht. #houdcyprusinleven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door TJV op 01-04-2013 00:51:37 ]It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Eeuwige roem en een poot van Loebas voor de vinder.quote:Paaseitjes zijn niet geschikt voor huisdieren maar ook katten verdienen met Pasen wel een lekkere beloning. Baasjes, die hun kat willen verwennen met een tussendoortje dat niet alleen lekker maar ook gezond is, zullen zeker geen moeite hebben om het vierde eitje te vinden!
sorry dat ik je killde die gast zei dat je een traitor was en op hem schootquote:
quote:Op zondag 31 maart 2013 21:44 schreef TJV het volgende:
Ik zat even te denken he..
19 april, Pink, Ziggo Dome. (ja ik weet het, maar man van mijn woord jwz)
03 mei, Tommy Cash(broer van), Eindhoven.
05 juni, Neil Young, Ziggo Dome.
15 juni, Bruce Springsteen, Wembley.
22 juni, Bruce Springsteen, Nijmegen.
05 juli, The Who, Ziggo Dome.
07 oktober, Fleedwood Mac, Ziggo Dome.
Zie hier waar mijn studiefinanciering aan op gaat.
Godverdomme niet eens de naam kunnen spellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maakt niks uit G die shit hoort er bijquote:Op zondag 31 maart 2013 22:55 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
sorry dat ik je killde die gast zei dat je een traitor was en op hem schoot
Ga je zelf schamen met je overhaaste conclusiesquote:Op zondag 31 maart 2013 23:18 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Jij kent Fleetwood mac niet? ga je schamen!
hmm?quote:Op zondag 31 maart 2013 23:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
lijkt wel teveel op die van vogel
ok mij nietquote:Op zondag 31 maart 2013 23:23 schreef shaderon het volgende:
[..]
Ga je zelf schamen met je overhaaste conclusies
nu 'ok' ik je weer
ok
Dikke warhammer battle toch #jwz, #YOLOquote:Op maandag 1 april 2013 00:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Och jezus. Karma strikes again, mijn telefoon is zo waardevol als een baksteen. Foutje.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Godverdomme niet eens de naam kunnen spellen
quote:Op zondag 31 maart 2013 23:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
lijkt wel teveel op die van vogel
Je hebt je hand nog niet eens besmet met het vrouwelijke vocht en je bezit nu al zulke gruwelijke taal.quote:
Jep is al een tijdjequote:Op maandag 1 april 2013 01:51 schreef Curlbrah het volgende:
Wat is deze; waarom verkoopt steam ineens software?
http://store.steampowered.com/app/227260/
21 euro voor een programma die je wallpapers e.d. laat instellen.
ik zweer bij ultramon voor multimonitor support... op XP was het echt een must, onder W7 is het meer een leuke toevoeging..quote:Op maandag 1 april 2013 01:51 schreef Curlbrah het volgende:
Wat is deze; waarom verkoopt steam ineens software?
http://store.steampowered.com/app/227260/
21 euro voor een programma die je wallpapers e.d. laat instellen.
Dan zoek je niet goed; zeker 50 64/64 servers op mijn scherm.quote:
Displayfusion is handiger voor W7 vind ik.quote:Op maandag 1 april 2013 02:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zweer bij ultramon voor multimonitor support... op XP was het echt een must, onder W7 is het meer een leuke toevoeging..
geen geld voor retail?quote:Op maandag 1 april 2013 09:50 schreef SosuaCafe het volgende:
Die gasten van bioshock hebben wel echt goed in de vingers hoe ze sfeer creeren.
quote:Op maandag 1 april 2013 10:07 schreef Ame_thyst het volgende:
er is hoop http://tweakers.net/nieuw(...)ijke-datingsite.html
quote:Op maandag 1 april 2013 10:07 schreef Ame_thyst het volgende:
er is hoop http://tweakers.net/nieuw(...)ijke-datingsite.html
?quote:
Dit is echt serieus? Want zou wel het beste ooit zijn dan.quote:Op maandag 1 april 2013 11:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Lol.. http://forum.paradoxplaza(...)for-Crusader-Kings-Z
http://en.rian.ru/photolents/20110623/164796740.htmlquote:Op maandag 1 april 2013 13:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Vlag van Zheleznogorsk, nucleaire stad in Rusland
[ afbeelding ]
russen daarintegenquote:Op maandag 1 april 2013 13:29 schreef shaderon het volgende:
[..]
http://en.rian.ru/photolents/20110623/164796740.html
Rusland
Nummertje acht, dat Omsk. Da's toch de stad waar de koerier van de Tsaar heen moest?quote:Op maandag 1 april 2013 13:29 schreef shaderon het volgende:
[..]
http://en.rian.ru/photolents/20110623/164796740.html
Rusland
flikker toch op man ze kunnen dat helemaal nietquote:Op maandag 1 april 2013 13:49 schreef shaderon het volgende:
Australië maakt in het geheim nu ook nucleaire wapens
hoverzoom niet ingetraptquote:Op maandag 1 april 2013 13:54 schreef shaderon het volgende:
nog een leuke 1 april grap www.nu.nl/binnenland/3386006/d66-wil-stations-weghalen-bij-ns.html
quote:Op maandag 1 april 2013 13:25 schreef Curlbrah het volgende:
zijn de vrouwen druk mee aan het naaien denk ik zo.
quote:Op maandag 1 april 2013 13:58 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
flikker toch op man ze kunnen dat helemaal niet
filterrrrrr; ze laden ook niet alle servers in omdat 't anders vastloopt.quote:Op maandag 1 april 2013 14:02 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Krijg alleen maar die godvergeten dayz servers. Wat doe ik verkeerd ?
Dan blijven er weinig over zeg als ik DM of CTF of COOP filter.quote:Op maandag 1 april 2013 14:03 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
filterrrrrr; ze laden ook niet alle servers in omdat 't anders vastloopt.
derde knop van rechts
nah ik join jou wel eens als ik je zie spelen.quote:Op maandag 1 april 2013 14:07 schreef Curlbrah het volgende:
meeste servers zitten daar niet op; coop is meestal over teamspeak en DM / CTF werkt niet voor Arma 2
google anders even. arma2.ru filter is voor wasteland servers. (2 team pvp met bases en missies)
ik nietquote:Op maandag 1 april 2013 14:29 schreef shaderon het volgende:
Ik wil vogels internet geschiedenis wel eens zien
dat was ook mijn idee inderdaadquote:Op maandag 1 april 2013 14:41 schreef shaderon het volgende:
Als jij ereen uitzoekt nemen we hem over en wordt het de nieuwe fok server
hahaha goed puntquote:Op maandag 1 april 2013 14:48 schreef shaderon het volgende:
elf jarigen maakt het alleen maar makkelijker om moderator oid te worden en dat hele ding in fok server te veranderen
Dit.quote:Op maandag 1 april 2013 14:47 schreef tuut-chips het volgende:
god jezus elke server is óf gerund door elfjarigen óf pvp/factions/prison/bullshit
quote:Op maandag 1 april 2013 14:48 schreef shaderon het volgende:
elf jarigen maakt het alleen maar makkelijker om moderator oid te worden en dat hele ding in fok server te veranderen
http://minecraftforum.nl/index.php/topic,26124.0.htmlquote:Op maandag 1 april 2013 14:50 schreef tuut-chips het volgende:
"Oké deze server ziet er wel prima uit"
* tuut-chips joint
"VIP 5 EURO PER MAAND
SPECIAL VIP 10 EURO PER MAAND
VIP: GRATIS 4 DIAMOND PER DAG, /TP
SPECIAL VIP: GRATIS ENCHANTED ARMOR EN TOOLS
20 DIAMONDS PER DAG
/FLY, /TP"
* tuut-chips logt uit
Ik moet nu eigk aan mn wiskundequote:Op maandag 1 april 2013 15:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
ja of je doet dat even niet en laat die elfjarige jongetjes gewoon lol hebben in hun servers
met twee dagen vervelen jullie je toch wel weer of krijg je zoveel huiswerk dat je niet meer speelt
SHADERON DESTROYER OF WORLDS SERVERSquote:Op maandag 1 april 2013 15:09 schreef shaderon het volgende:
ik heb de inlog gegevens wohoe, even knutselen
ik heb reisweek maar ik blijf thuis dus ik heb de hele week niets te doenquote:Op maandag 1 april 2013 15:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
ja of je doet dat even niet en laat die elfjarige jongetjes gewoon lol hebben in hun servers
met twee dagen vervelen jullie je toch wel weer of krijg je zoveel huiswerk dat je niet meer speelt
quote:Op maandag 1 april 2013 15:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bobber's oma zou "420 blaze it faggot" zeggen maar de rest zou zich in jullie schamen.
quote:
ik ken hemquote:Op maandag 1 april 2013 16:02 schreef AQuila360 het volgende:
Shaderon niet echt iets lijps doen dat is niet tof voor die kids!
kom ook spelen danquote:Op maandag 1 april 2013 16:02 schreef AQuila360 het volgende:
Shaderon niet echt iets lijps doen dat is niet tof voor die kids!
Top! Kijk ff die vid man waar hij die meisje van school haalt met die lambo is wel tof!quote:
DOES NOT COMPUTE ik heb het op het de 360..quote:
kost maar 20e voor de pc..quote:Op maandag 1 april 2013 16:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
DOES NOT COMPUTE ik heb het op het de 360..
quote:Op maandag 1 april 2013 16:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Heb gevraagd maar mag van Bas geen geld uit het rugzakje gebruiken voor games. Geen minecraft voor mij dus![]()
Kutbegeleiders
heb je een pc die goed genoeg is?quote:Op maandag 1 april 2013 16:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
DOES NOT COMPUTE ik heb het op het de 360..
Crappy laptop! Wel bedankt voor je aanbod!!quote:
dat trekt die makkelijk. ik denk dat zelfs een pentium 4 dingetje het nog trektquote:Op maandag 1 april 2013 18:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Crappy laptop! Wel bedankt voor je aanbod!!
quote:
grapjjens ik speel nogquote:
zeg dat je anaal vernedert bent door jonas.quote:Op maandag 1 april 2013 16:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Heb gevraagd maar mag van Bas geen geld uit het rugzakje gebruiken voor games. Geen minecraft voor mij dus![]()
Kutbegeleiders
quote:Op maandag 1 april 2013 23:07 schreef Timwonnacott het volgende:
Vandaag gezellig bij familie eten, met neefje achter zijn huis aan het voetballen. Hoor ik het gesprek van de kinderen die bij de speeltuin bezig zijn, mss rond de 6-10. Begint er 1 te roepen naar die andere kinderen "Ey, doe je mee aan de harlem shake" "Jaa, heb het muziekje hier om mn telefoon staan"
Ik stierf een beetje bij het aanschouwen van de nu al hopeloos verpauperde jeugd. Misschien dan ook niet geheel toevallig dat ze een tintje en vuilniszakjasjes droegen.Dan weet je het meestal wel..
Nee ...quote:Op maandag 1 april 2013 23:19 schreef shaderon het volgende:
Is het genre gelabeld? Dat ik gelijk zie wat de techno shizzle is enzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the grease of society.
quote:Op maandag 1 april 2013 23:37 schreef vogelkooi het volgende:
Godver, ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:It's like mentally handicapped person jerking off in public but without the retardation factor, so you don't have to be polite or forgiving about it.
Oh. Oh wow.quote:He befriended a new girl who had Treacher Collins Syndrome in Senior year, but was embarrassed to be seen with her. He was within an earshot of the "bro" crowd, and she asked him out to the prom. He denied her and began to make fun of her, expecting the guys around him to laugh and brofist him.
"WHEN YOU CYCLE ON NIEUWE BINNENWEG AND YOUR FRONT WHEEL GETS STUCK IN THE TRACKS"quote:Op dinsdag 2 april 2013 09:56 schreef Ame_thyst het volgende:
http://whenyouliveinrotterdam.tumblr.com/
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kennelijk heeft rotterdam daar last van.. niet alle grote steden hoor..quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Al deze grootstedelijkse problemen
Ik woon in een prima dorp met alle gewenste voorzieningen op nog geen half uur rijden of vijftien minuten treinen van drie middelgrote steden. Geen probleemwijken in de wijde omgeving en lekker groen om de paar meter. Dus.quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:52 schreef d4v1d het volgende:
Beter dan zo'n kutdorp waar jij waarschijnlijk woont
Zijn ook wel hele specifieke lokale problemen, elk dorp en elke stad heeft wel iets.quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:53 schreef mschol het volgende:
[..]
kennelijk heeft rotterdam daar last van.. niet alle grote steden hoor..
winkels dicht op zondagquote:Op dinsdag 2 april 2013 10:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zijn ook wel hele specifieke lokale problemen, elk dorp en elke stad heeft wel iets.
Hier is het sinds kort elke zondag open <3quote:
Dorp een toeristische bestemming..quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Supermarkten hier open van vijf tot acht o.i.d. op zondagavond. Sinds een poos zijn wij een "toeristische bestemming" dus die openingstijden pakken ze wel aan.
PRECIES hetzelfde hierquote:Op dinsdag 2 april 2013 10:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik woon in een prima dorp met alle gewenste voorzieningen op nog geen half uur rijden of vijftien minuten treinen van drie middelgrote steden. Geen probleemwijken in de wijde omgeving en lekker groen om de paar meter. Dus.
quote:
Zoals het hoort. Lage huizenprijzen, mooie omgeving en het gemak van stadsvoorzieningen op rijafstand.quote:
dat is zo afhankelijk van de wijk waar je woont...quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:31 schreef Ame_thyst het volgende:
Mentaliteit in een dorp is vaak toch wel anders dan in een stad.
In een dorp zeg je gerust gedag als je iemand tegenkomt tijdens een wandeling (opa is aan het woord)
Geen hond die dat doet in een stad, ook al is het niet druk. Je kan tenslotte zomaar neergestoken worden.
Als de buurvrouw weekendje weg is weet je dat in een dorp, in een stad meestal niet.
ja en zodra je je wijk uit komt?quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:33 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is zo afhankelijk van de wijk waar je woont...
hier zegt iedereen uit de straat elkaar wel gedag en weten we van de directe buren altijd wel wanneer ze weg zijn
Utrecht is ook heel mooi.. Nee wacht..quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zoals het hoort. Lage huizenprijzen, mooie omgeving en het gemak van stadsvoorzieningen op rijafstand.
Iedereen die niet in Utrecht woont moet het altijd over kanaleneiland hebben hequote:Op dinsdag 2 april 2013 11:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nou ja, de binnenstad is leuker dan wat wij hebben, geef ik grif toe. Maar het is allemaal een stuk gemoedelijker hier, dat is imho wel behoorlijk wat waard. En och, iets als Kanaleneiland hebben wij inderdaad niet.
Was natuurlijk een paar jaar geleden veel in het nieuws, dat blijft hangen. Net zoals iedereen de Bijlmer en de Schilderwijk wel kent.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:57 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Iedereen die niet in Utrecht woont moet het altijd over kanaleneiland hebben he
Binnenstad is een behoorlijk ramp nu ook, alles ligt overhoop
Je hebt dm.quote:Op maandag 1 april 2013 23:19 schreef shaderon het volgende:
Is het genre gelabeld? Dat ik gelijk zie wat de techno shizzle is enzo?
*bijna 5 milj.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dat Nederland verder geen steden heeft hoor je wel vaker, maar vergeet dan niet dat de Randstad als geheel even groot is als veel grote metropolen. Toch bijna 7m. inwoners, da's vergeleken met chinese megasteden niet erg veel maar vergeleken met de meeste wereldsteden gewoon behoorlijk wat.
Vergelijk: metropoolregio Sidney heeft maar iets meer dan 4m. inwoners op een groter oppervlak.
4.6m in 2012, da's niet bijna 5.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:46 schreef shaderon het volgende:
[..]
*bijna 5 milj.
Klopt. De woonoppv. Per persoon zijn ook groter. Iedereen heeft er wel een aardige tuin.
Hejje geen school/werk dan?quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:43 schreef d4v1d het volgende:
Ik ben momenteel alles aan het converteren van m4a naar mp3, en dan van alles id3 tags toevoegen.. (Je moet wat doen met je leven.. )
Zodra dat klaar is zal ik even opnieuw uploaden en linkje sturen.
Nee.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hejje geen school/werk dan?
Werk je normaal? School je normaal? Zoek je normaal werk? Trek je een uitkering?quote:
Niet perse omdat ik autistisch ben. maar gewoon omdat het een kut school is en het er gewoon niet fijn was om te werken als autist. Momenteel opzoek naar een betere school.. Grote kans dat ik straks dagelijks vanuit Utrecht naar Culemborg moetquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:35 schreef MineraalWater het volgende:
Hij zit niet meer op school omdat hij autistisch is ofzo toch?
Oh welkom je past er prima tussenquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Niet perse omdat ik autistisch ben. maar gewoon omdat het een kut school is en het er gewoon niet fijn was om te werken als autist. Momenteel opzoek naar een betere school.. Grote kans dat ik straks dagelijks vanuit Utrecht naar Culemborg moet
1 april is al geweest hoorquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:49 schreef d4v1d het volgende:
Omg. Ik heb de minecraft 2.0 jar gevonden.
Zal ik eens proberen een servertje ervan op te zetten straks?
Utrecht Culemborg is goed te doen andersquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Niet perse omdat ik autistisch ben. maar gewoon omdat het een kut school is en het er gewoon niet fijn was om te werken als autist. Momenteel opzoek naar een betere school.. Grote kans dat ik straks dagelijks vanuit Utrecht naar Culemborg moet
Mwoah, ben er zelf gek op maar werd zo irritant dat ik uit 4x skypecalls gegooid werd. Nja opgehangen dan, mocht wel terugkomen (ghehe) als ik beloofde te stoppen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:56 schreef Timwonnacott het volgende:
Ben ik trouwens de enige die 1 april echt een van de meest nutteloze feestdagen vind? Zoveel moeite in een 'grap' stoppen en kijkt er even naar, denkt 1 april, ignore.
SPOILER: Ja.. Het is echt, kijk deze screenshot maar.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2013 15:23:29 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |