Kijk dat bedoel ik...Break Ferrerquote:Op zondag 31 maart 2013 19:16 schreef Norrage het volgende:
Murray en Ferrer hebben er toch beiden last van om van die hele rare losse games te hebben die ze ineens weggeven...
Ik ben toch redelijk ervaren zou ik zeggen, en ik drukte gewoon op open nieuw deelquote:Op zondag 31 maart 2013 19:22 schreef Ambrosius het volgende:
Volgende keer in de reeks openen graag, is niet zo moeilijk.
Ik zou eigenlijk ook niet weten hoe dat moet..want als je dan open nieuw deel klikt en handmatig het topic ID/topic URL invoert dan zegt hij dat het niet gekoppeld kan worden omdat er nog geen reeks is. Dat is iedere keer zo bij die Masters etc.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik ben toch redelijk ervaren zou ik zeggen, en ik drukte gewoon op open nieuw deel
Had ik al gedaan, sorryquote:Op zondag 31 maart 2013 19:22 schreef Ambrosius het volgende:
Volgende keer in de reeks openen graag, is niet zo moeilijk.
Ik zag 'm toch echt niet terug, dus opende maar een nieuwe, en dat lukte. Dat is onmogelijk als er al een nieuwe in de reeks is.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik ben toch redelijk ervaren zou ik zeggen, en ik drukte gewoon op open nieuw deel
Het tweede topic reekst ie niet, de rest zou geen probleem moeten zijnquote:Op zondag 31 maart 2013 19:29 schreef Norrage het volgende:
Er is volgens mij elk 2e of 3e topic in een reeks een reeks-discussie in de eerste posts van dat topic. Ook een soort traditie
Met jouw modpower kan je wat meer dan wij ordinaire users though. Zoals gezegd kan ik volgens mij geen reeks zelf koppelen.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik zag 'm toch echt niet terug, dus opende maar een nieuwe, en dat lukte. Dat is onmogelijk als er al een nieuwe in de reeks is.
Ik snap inderdaad niet waarom het nu misging?quote:Op zondag 31 maart 2013 19:30 schreef Salamando het volgende:
[..]
Het tweede topic reekst ie niet, de rest zou geen probleem moeten zijn.
Waarom zou je dat handmatig doen?quote:Op zondag 31 maart 2013 19:30 schreef Tim86 het volgende:
Als er dus Topic 1 is (nog geen reeks) en ik klik op Open nieuw deel en wil handmatig het topic ID van Topic 1 toevoegen dan krijg ik een melding dat het niet kan omdat het nog geen reeks is.
Als er een reeks is, kan ik ook geen nieuwe topic openen als er al een ander nieuw topic is.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met jouw modpower kan je wat meer dan wij ordinaire users though. Zoals gezegd kan ik volgens mij geen reeks zelf koppelen.
Als er dus Topic 1 is (nog geen reeks) en ik klik op Open nieuw deel en wil handmatig het topic ID van Topic 1 toevoegen dan krijg ik een melding dat het niet kan omdat het nog geen reeks is.
Nee, niet bij het 2e topicquote:Op zondag 31 maart 2013 19:32 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom zou je dat handmatig doen?
Dat gaat toch automatisch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |