Je zou jezelf ook kunnen afvragen waarom ik juist die filmquote daar had staanquote:
Ga door wat? Dat klinkt alsof ik met een probleem zit en nu de AA ben binnengelopenquote:
"Stuart is ieen christen" is een redelijk nietszeggend statement.quote:Op maandag 1 april 2013 14:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ga door wat? Dat klinkt alsof ik met een probleem zit en nu de AA ben binnengelopen
wat heeft een sterrenbeeld er mee te maken?quote:
Ik mag toch aannemen dat je bekend bent het Christelijke geloof? Om hier nu uitleg te gaan geven over iets dat vrij algemeen bekend is voegt wat mij betreft evenmin iets toequote:Op maandag 1 april 2013 14:58 schreef de_tevreden_atheist het volgende:
[..]
"Stuart is ieen christen" is een redelijk nietszeggend statement.
Wat geloof je?
Het is mij bekend dat er pak m beet 3000 "christelijke" kerkgenootschappen zijn die elkaar de waarheid bestrijden. Welke van die christelijke waarheden is de jouwe, of houd je er een eigen interpretatie op na?quote:Op maandag 1 april 2013 15:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat je bekend bent het Christelijke geloof? Om hier nu uitleg te gaan geven over iets dat vrij algemeen bekend is voegt wat mij betreft evenmin iets toe
http://en.wikipedia.org/wiki/Church_of_Englandquote:Op dinsdag 2 april 2013 01:04 schreef de_tevreden_atheist het volgende:
[..]
Het is mij bekend dat er pak m beet 3000 "christelijke" kerkgenootschappen zijn die elkaar de waarheid bestrijden. Welke van die christelijke waarheden is de jouwe, of houd je er een eigen interpretatie op na?
Goede vraag. Ik naam aan dat je een aanhanger van een andere religie bedoelt. Dat ligt aan de betreffende religie. Ik heb - als christen - absoluut geen problemen met het jodendom of hindoeïsme. Het zal wel even een weg vinden zijn, zeker wat betreft het hindoeïsme. Islam zal voor mij geen optie zijn.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:04 schreef sneeuwtjeemm het volgende:
Zou je kunnen trouwen met een ander religie?
Je denkt dat de koran de waarheid is. Gehoorzaam je dan ook de koran?quote:
Waarom maak je voor de Islam een negatieve uitzondering?quote:Op dinsdag 2 april 2013 01:44 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik naam aan dat je een aanhanger van een andere religie bedoelt. Dat ligt aan de betreffende religie. Ik heb - als christen - absoluut geen problemen met het jodendom of hindoeïsme. Het zal wel even een weg vinden zijn, zeker wat betreft het hindoeïsme. Islam zal voor mij geen optie zijn.
Dan maak je een eigen visie van hoe god zou moeten zijn en die op geen enkel vlak te matchen is met de koran. De koran staat vol met fascistoïde teksten over vrouwen, joden, christenen, andersgelovigen zoals hindoes en vooral niet-gelovigen. Iets wat de miljoenen slachtoffers van de islam maar al te goed weten.quote:Op dinsdag 2 april 2013 04:08 schreef Salmannassar het volgende:
Ik ben een harare Muslim die niet bidt, varkensvlees eet, vrouwen respecteert en niet gelooft in martelaarschap en de Quoran nog lezen moet. Maar wel in Allah gelooft als zijnde het geheel, het Al en dat hij/zij/het barmhartig is en mens/dierlievend. Je moet Hem alleen niet kwaad maken door rottigheid uit te halen met andere wezens die ook door Hem geschapen zijn, da's alles. Altijd ernaar streven Hem niet teleur te stellen, zeg maar. En dan komt het allemaal goed............
Het cristendom heeft er vanaf 1492 tot 1592 in Amerika al 100 miljoen gemaakt. De Islam is 'vrede zij met U'.Alleen tegen de kruisvaarders was het hard tegen hard.quote:Op dinsdag 2 april 2013 04:39 schreef Passievruchtje het volgende:
[..]
Dan maak je een eigen visie van hoe god zou moeten zijn en die op geen enkel vlak te matchen is met de koran. De koran staat vol met fascistoïde teksten over vrouwen, joden, christenen, andersgelovigen zoals hindoes, dieren en vooral niet-gelovigen. Iets wat de miljoenen slachtoffers van de islam maar al te goed weten.
Wablief? 100 miljoen? Ontdekkingsreizigers en hun daden zijn jou onbekend.... Wat een gebrek aan kennis.quote:Op dinsdag 2 april 2013 05:00 schreef Salmannassar het volgende:
Het cristendom heeft er vanaf 1492 tot 1592 in Amerika al 100 miljoen gemaakt.
Dat islam vrede is, is natuurlijk wel de grootste tegenstelling die je vandaag de dag kan maken. Lees of de koran of kijk naar de feiten van wat islam doet. Vermoorden van niet-moslims vanwege die reden, onderdrukken van vrouwen, doodstraffen tegen kinderen etc...quote:
Zonder de islam waren er geen kruisvaarders geweest. Ken je feiten. Islam-aanhangers begonnen Jeruzalem te veroveren, kerken te vernietigen en Europa binnen te trekken waarbij burgers vermoord werden. Natuurlijk kwam er een tegenreactie vanuit Europa tegenover deze barbaren. Iedereen heeft het recht op zelfverdediging. Dat de kruisvaarders vervolgens ook gebieden wilden veroveren die buiten Europa lagen valt niet goed te praten. Daarmee hebben zij zich verlaagd tot islamitische daden. Dat geef ik toe.quote:Op dinsdag 2 april 2013 05:00 schreef Salmannassar het volgende:
Alleen tegen de kruisvaarders was het hard tegen hard.
Die 100 miljoen is een educated guess maar wel geschiedkundig verantwoord en zeker geen hiaat in mijn kennis, eerder in de jouwe. Uiteraard is dit beschamende feit niet algemeen bekend in de Westerse wereld. En voor de Moslims was het een kwestie van Jeruzalem terugveroveren op het Westen dat daar dan ook feitelijk niets te zoeken had. Het waren de kruisvaarders die als beesten tekeer gingen en zelfs de katten en honden en Vrouwen en kinderen net zo makkelijk afmaakten alsof het in hun ogen ongedierte was. Wat ook zo was btw. Van wettige zelfverdediging was geen sprake. Wel van 'wettige' zelfverijkking.....quote:Op dinsdag 2 april 2013 05:55 schreef Passievruchtje het volgende:
[..]
Wablief? 100 miljoen? Ontdekkingsreizigers en hun daden zijn jou onbekend.... Wat een gebrek aan kennis.
[..]
Dat islam vrede is, is natuurlijk wel de grootste tegenstelling die je vandaag de dag kan maken. Lees of de koran of kijk naar de feiten van wat islam doet. Vermoorden van niet-moslims vanwege die reden, onderdrukken van vrouwen, doodstraffen tegen kinderen etc...
[..]
Zonder de islam waren er geen kruisvaarders geweest. Ken je feiten. Islam-aanhangers begonnen Jeruzalem te veroveren, kerken te vernietigen en Europa binnen te trekken waarbij burgers vermoord werden. Natuurlijk kwam er een tegenreactie vanuit Europa tegenover deze barbaren. Iedereen heeft het recht op zelfverdediging. Dat de kruisvaarders vervolgens ook gebieden wilden veroveren die buiten Europa lagen valt niet goed te praten. Daarmee hebben zij zich verlaagd tot islamitische daden. Dat geef ik toe.
Ben je een troll? 100 miljoen een educated guess? Geschiedkundig verantwoord? Waar heb je het over? Beschamend feit niet bekend in de westerse wereld? Ik kan jou helaas niet serieus nemen. Ga eens wat lezen over de ontdekkinsreizigers.quote:Op dinsdag 2 april 2013 06:16 schreef Salmannassar het volgende:
Die 100 miljoen is een educated guess maar wel geschiedkundig verantwoord en zeker geen hiaat in mijn kennis, eerder in de jouwe. Uiteraard is dit beschamende feit niet algemeen bekend in de Westerse wereld.
Terugveroveren? Niets te zoeken? Wat een onzin allemaal. Wat hadden moslims daar feitelijk te zoeken? Die moslims hadden niet moeten veroveren. Waarom veroordeel je ze daar niet op? Overal waar expansiedrift is komen er problemen. Dat zal altijd een rol in de mensheid blijven spelen en hoeft ook zeker niet geloof-gerelateerd te zijn. Als dit wel zo het geval is, is er een kwaadaardig probleem.quote:Op dinsdag 2 april 2013 06:16 schreef Salmannassar het volgende:
En voor de Moslims was het een kwestie van Jeruzalem terugveroveren op het Westen dat daar dan ook feitelijk niets te zoeken had.
De aard van de Islam komt weer bovendrijvenquote:Op dinsdag 2 april 2013 06:53 schreef Salmannassar het volgende:
Luister vriend. Ik kan er ok niets an doen dat jouw feitenkennis zo gering is dat je oveal verbijsterd over bent. Een troll be ik iig niet n serus nemen deed ik jou vanaf ht begin al niet , Wilders-kloon. Met je anti-Islam geprogrammeerde warhoofd. En de Moslims waren in die regio geboren dus dat hadden ze er te zoeken. En expansieddrift is eigen aan de Mens DUS als DAT DE ONDERLIGGeNDE OORZAAK iS
ZIJn WE VERLOREN WANT DIE EXANSIEDRIFt ZaL ALLEEN MAAR TOENEMEN, GEVOED DOOR HET KAPITALISME (ook een geloof) DAT BESTAAT UIT EN VAN VOoRTDURENDE EXPANSIE. En dat probleem is zeker kwaadaardig en terminaal. Maar de Islam zal een einde maken aan de huidige geldgekte door rente te verbieden org te bestrijden. Hier laat ik het bij, leeghoofd
Van de aard van de Islam zal jij op je huidige koers nooit iets begrijpen...Vruchtje.quote:Op dinsdag 2 april 2013 06:57 schreef Passievruchtje het volgende:
[..]
De aard van de Islam komt weer bovendrijven![]()
Zegt iemand die de koran nog niet gelezen heeft.quote:Op dinsdag 2 april 2013 07:11 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Van de aard van de Islam zal jij op je huidige koers nooit iets begrijpen...Vruchtje.
Lees eens een boek vriend.quote:Op dinsdag 2 april 2013 05:00 schreef Salmannassar het volgende:
Het cristendom heeft er vanaf 1492 tot 1592 in Amerika al 100 miljoen gemaakt.
Daar heb ik al mijn feiten uit, vriend. Of denken jullie dat ik een hele grote duim heb? En je hoeft ook de bijbel niet te lezen om Christelijk te zijn, toch? Heb inmiddels ander toetsenbord aangesloten want die vorige was duidelijk stuk. Scheelt spelfouten voordat jullie daar over gaan zeuren want zeikerds zijn jullie wel daarbij ook nog eens niet gehinderd door enige kennis van zaken, PVV'ers...quote:
Is goed vriend, maar verklaar je nou maar even nader.quote:Op dinsdag 2 april 2013 07:21 schreef Salmannassar het volgende:
Daar heb ik al mijn feiten uit, vriend. Of denken jullie dat ik een hele grote duim heb? En je hoeft ook de bijbel niet te lezen om Christelijk te zijn, toch? Heb inmiddels ander toetsenbord aangesloten want die vorige was duidelijk stuk. Scheelt spelfouten voordat jullie daar over gaan zeuren want zeikerds zijn jullie wel daarbij ook nog eens niet gehinderd door enige kennis van zaken, PVV'ers...
Je weet niks van de koran, maar je bent moslim. Hoe kan dat nou? Als ik nu zeg dat ik Hindoe ben en dat het heel goed is, maar ik de boeken niet ken, maakt dat mij Hindoe?quote:Op dinsdag 2 april 2013 07:21 schreef Salmannassar het volgende:
En je hoeft ook de bijbel niet te lezen om Christelijk te zijn, toch?
Pot verwijt de ketel.quote:
Over die schatting van 100 miljoen? De jihad? Salaam aleikum? Vrouwensegregratie? Martelaarschap?quote:Op dinsdag 2 april 2013 07:25 schreef nietzman het volgende:
[..]
Is goed vriend, maar verklaar je nou maar even nader.
Het is natuurlijk niet zo dat ik niets van de Koran weet. Genoeg om niet in neg. zin op te vallen onder mijn geloofsgenoten iig. En wil dit jaar naar Mekka gaan om stenen naar de duivel te gooien.quote:Op dinsdag 2 april 2013 07:28 schreef Passievruchtje het volgende:
[..]
Je weet niks van de koran, maar je bent moslim. Hoe kan dat nou? Als ik nu zeg dat ik Hindoe ben en dat het heel goed is, maar ik de boeken niet ken, maakt dat mij Hindoe?
[..]
Pot verwijt de ketel.
Volgens mij quote ik iets over die 100 miljoen waar je mee kwam ja.quote:
Gesundheit.quote:De jihad? Salaam aleikum? Vrouwensegregratie? Martelaarschap?
quote:
Juist.quote:Op dinsdag 2 april 2013 07:34 schreef Salmannassar het volgende:
Het is natuurlijk niet zo dat ik niets van de Koran weet
quote:Op dinsdag 2 april 2013 07:34 schreef Salmannassar het volgende:
En wil dit jaar naar Mekka gaan om stenen naar de duivel te gooien.
Die heb ik als ik mij niet vergis uit Eos magazine en hij is gedaan door ter zake kundige Mensen die er meer van afweten dan wij 3en bij elkaar. Ik neem dus aan dat hij redelijk accuraat is al hebben ze een aantal gedwongen aannames moeten doen zoals de populatie van 1492. En een groot deel daarvan waren willekeurige slachtoffers van de nieuwe ziektes die de Europeanen introduceerden, zoals griep mazelen, pokken, dyfterie, kinkhoest, cholera syphilis etc. Ze zijn dus niet per stuk en persoonlijk afgeslacht maar de Nazi's kunnen er iig nog een puntje aan zuigen. Dat wel.quote:Op dinsdag 2 april 2013 07:35 schreef nietzman het volgende:
[..]
Volgens mij quote ik iets over die 100 miljoen waar je mee kwam ja.
Jij lijkt wel degelijk weinig of niks te weten over geschiedenis. Ook eens de ontstaansgeschiedenis van de Islam er eens op naslaan. Je lijkt me daar ook al niet zo sterk in te zijn.quote:Op dinsdag 2 april 2013 06:53 schreef Salmannassar het volgende:
Luister vriend. Ik kan er ok niets an doen dat jouw feitenkennis zo gering is dat je oveal verbijsterd over bent. Een troll be ik iig niet n serus nemen deed ik jou vanaf ht begin al niet , Wilders-kloon. Met je anti-Islam geprogrammeerde warhoofd. En de Moslims waren in die regio geboren dus dat hadden ze er te zoeken.
Nou moet je ophouden. Dit werkt op me lachspieren. Absurd.quote:Op dinsdag 2 april 2013 07:43 schreef Salmannassar het volgende:
Die heb ik als ik mij niet vergis uit Eos magazine en hij is gedaan door ter zake kundige Mensen die er meer van afweten dan wij 3en bij elkaar. Ik neem dus aan dat hij redelijk accuraat is al hebben ze een aantal gedwongen aannames moeten doen zoals de populatie van 1492. En een groot deel daarvan waren willekeurige slachtoffers van de nieuwe ziektes die de Europeanen introduceerden, zoals griep mazelen, pokken, dyfterie, kinkhoest, cholera syphilis etc. Ze zijn dus niet per stuk en persoonlijk afgeslacht maar de Nazi's kunnen er iig nog een puntje aan zuigen. Dat wel.
Sterk genoeg om mij ongelovige honden van het lijf te houden iigquote:Op dinsdag 2 april 2013 07:44 schreef ATON het volgende:
[..]
Jij lijkt wel degelijk weinig of niks te weten over geschiedenis. Ook eens de ontstaansgeschiedenis van de Islam er eens op naslaan. Je lijkt me daar ook al niet zo sterk in te zijn.
Dan ga ik zeker nog FF door. Ik vermaak mij wel. En leg eens uit en laat mij ook FF lachen want jullie zijn om te huilen momenteel..quote:Op dinsdag 2 april 2013 07:45 schreef Passievruchtje het volgende:
[..]
Nou moet je ophouden. Dit werkt op me lachspieren. Absurd.
Nou komt de aard van het beestje naar boven. Precies wat ik al zei over de Islam. Ik ben een hond omdat ik meer weet van jouw religie dan jijzelf?quote:
En ik ben een domme gelovige in jullie ogen so WTF? Wel eens van ketters gehoord en wat die hier te wachten stond, Paap? En je bent een kelb omdat je een kelb bent, onreine.quote:Op dinsdag 2 april 2013 07:50 schreef Passievruchtje het volgende:
[..]
Nou komt de aard van het beestje naar boven. Precies wat ik al zei over de Islam.
Je bent dom omdat je feitelijke onjuistheden claimt als de waarheid. Je zegt de absurdste dingen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 07:52 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
En ik ben een domme gelovige in jullie ogen so WTF? Wel eens van ketters gehoord en wat die hier te wachten stond, Paap?
Je gaat me nou toch niet zeggen dat je slachtoffers van toevallig meegebrachte ziektes op gelijke hoogte stelt met bewuste, religieuze massamoorden?quote:Op dinsdag 2 april 2013 07:43 schreef Salmannassar het volgende:
Die heb ik als ik mij niet vergis uit Eos magazine en hij is gedaan door ter zake kundige Mensen die er meer van afweten dan wij 3en bij elkaar. Ik neem dus aan dat hij redelijk accuraat is al hebben ze een aantal gedwongen aannames moeten doen zoals de populatie van 1492. En een groot deel daarvan waren willekeurige slachtoffers van de nieuwe ziektes die de Europeanen introduceerden, zoals griep mazelen, pokken, dyfterie, kinkhoest, cholera syphilis etc. Ze zijn dus niet per stuk en persoonlijk afgeslacht maar de Nazi's kunnen er iig nog een puntje aan zuigen. Dat wel.
Zoals die 100 miljoen indianen?quote:Op dinsdag 2 april 2013 07:53 schreef Passievruchtje het volgende:
[..]
Je bent dom omdat je feitelijke onjuistheden claimt als de waarheid. Je zegt de absurdste dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |