Je zou jezelf ook kunnen afvragen waarom ik juist die filmquote daar had staanquote:
Ga door wat? Dat klinkt alsof ik met een probleem zit en nu de AA ben binnengelopenquote:
"Stuart is ieen christen" is een redelijk nietszeggend statement.quote:Op maandag 1 april 2013 14:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ga door wat? Dat klinkt alsof ik met een probleem zit en nu de AA ben binnengelopen
wat heeft een sterrenbeeld er mee te maken?quote:
Ik mag toch aannemen dat je bekend bent het Christelijke geloof? Om hier nu uitleg te gaan geven over iets dat vrij algemeen bekend is voegt wat mij betreft evenmin iets toequote:Op maandag 1 april 2013 14:58 schreef de_tevreden_atheist het volgende:
[..]
"Stuart is ieen christen" is een redelijk nietszeggend statement.
Wat geloof je?
Het is mij bekend dat er pak m beet 3000 "christelijke" kerkgenootschappen zijn die elkaar de waarheid bestrijden. Welke van die christelijke waarheden is de jouwe, of houd je er een eigen interpretatie op na?quote:Op maandag 1 april 2013 15:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat je bekend bent het Christelijke geloof? Om hier nu uitleg te gaan geven over iets dat vrij algemeen bekend is voegt wat mij betreft evenmin iets toe
http://en.wikipedia.org/wiki/Church_of_Englandquote:Op dinsdag 2 april 2013 01:04 schreef de_tevreden_atheist het volgende:
[..]
Het is mij bekend dat er pak m beet 3000 "christelijke" kerkgenootschappen zijn die elkaar de waarheid bestrijden. Welke van die christelijke waarheden is de jouwe, of houd je er een eigen interpretatie op na?
Goede vraag. Ik naam aan dat je een aanhanger van een andere religie bedoelt. Dat ligt aan de betreffende religie. Ik heb - als christen - absoluut geen problemen met het jodendom of hindoeïsme. Het zal wel even een weg vinden zijn, zeker wat betreft het hindoeïsme. Islam zal voor mij geen optie zijn.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:04 schreef sneeuwtjeemm het volgende:
Zou je kunnen trouwen met een ander religie?
Je denkt dat de koran de waarheid is. Gehoorzaam je dan ook de koran?quote:
Waarom maak je voor de Islam een negatieve uitzondering?quote:Op dinsdag 2 april 2013 01:44 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik naam aan dat je een aanhanger van een andere religie bedoelt. Dat ligt aan de betreffende religie. Ik heb - als christen - absoluut geen problemen met het jodendom of hindoeïsme. Het zal wel even een weg vinden zijn, zeker wat betreft het hindoeïsme. Islam zal voor mij geen optie zijn.
Dan maak je een eigen visie van hoe god zou moeten zijn en die op geen enkel vlak te matchen is met de koran. De koran staat vol met fascistoïde teksten over vrouwen, joden, christenen, andersgelovigen zoals hindoes en vooral niet-gelovigen. Iets wat de miljoenen slachtoffers van de islam maar al te goed weten.quote:Op dinsdag 2 april 2013 04:08 schreef Salmannassar het volgende:
Ik ben een harare Muslim die niet bidt, varkensvlees eet, vrouwen respecteert en niet gelooft in martelaarschap en de Quoran nog lezen moet. Maar wel in Allah gelooft als zijnde het geheel, het Al en dat hij/zij/het barmhartig is en mens/dierlievend. Je moet Hem alleen niet kwaad maken door rottigheid uit te halen met andere wezens die ook door Hem geschapen zijn, da's alles. Altijd ernaar streven Hem niet teleur te stellen, zeg maar. En dan komt het allemaal goed............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |