PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Beter dan iets vroegtijdig bewerenquote:
Ik doe het via bonussen, dus het gaat mij niet om de surebet.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Met hoeveel geld doe je dat dan wel niet?
Ik zag telkens rendement van 5% etc
Maar hoeveel zet je dan in?quote:Op zondag 31 maart 2013 18:26 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik doe het via bonussen, dus het gaat mij niet om de surebet.
Ah oke, ik dacht al.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:26 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik doe het via bonussen, dus het gaat mij niet om de surebet.
Bookmaker heeft een bonus van bijv 50% op je storting tot 200 euro bonus. Je stort dan 400, krijgt er 600 bij. Dan zoek je naar een odd bij die bookmaker die hoger dan de rest is en die je kan surewinnen met een andere bookmaker en dan speel je de bet risicoloos door naar een andere bookmaker waardoor je de bonus niet meer hoeft rond te spelen OF je hebt risicoloos een groot deel van de bonus vrijgespeeld en gaat weer door naar de volgende surebet.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Maar hoeveel zet je dan in?
Leg die bonussen eens uit dan niet zo geheimzinnig kom kom
Aah zo. Ik snap hemquote:Op zondag 31 maart 2013 18:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bookmaker heeft een bonus van bijv 50% op je storting tot 200 euro bonus. Je stort dan 400, krijgt er 600 bij. Dan zoek je naar een odd bij die bookmaker die hoger dan de rest is en die je kan surewinnen met een andere bookmaker en dan speel je de bet risicoloos door naar een andere bookmaker waardoor je de bonus niet meer hoeft rond te spelen OF je hebt risicoloos een groot deel van de bonus vrijgespeeld en gaat weer door naar de volgende surebet.
Komt op mij over alsof je stiften uitlegtquote:Op zondag 31 maart 2013 18:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bookmaker heeft een bonus van bijv 50% op je storting tot 200 euro bonus. Je stort dan 400, krijgt er 600 bij. Dan zoek je naar een odd bij die bookmaker die hoger dan de rest is en die je kan surewinnen met een andere bookmaker en dan speel je de bet risicoloos door naar een andere bookmaker waardoor je de bonus niet meer hoeft rond te spelen OF je hebt risicoloos een groot deel van de bonus vrijgespeeld en gaat weer door naar de volgende surebet.
Ik zet ongeveer per weddenschap 500/600 euro in. Soms meer, soms minder.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Maar hoeveel zet je dan in?
Leg die bonussen eens uit dan niet zo geheimzinnig kom kom
quote:Op zondag 31 maart 2013 18:34 schreef Reemi het volgende:
[..]
Komt op mij over alsof je stiften uitlegt
Dat is jammer want het is extreem makkelijk om zo 400/500 euro te pakken met minimaal werk.quote:
ik ben toch geen 18quote:Op zondag 31 maart 2013 18:36 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat is jammer want het is extreem makkelijk om zo 400/500 euro te pakken met minimaal werk.
Die bonussen staan er niet bij of wel? Dat is je eigen research?quote:Op zondag 31 maart 2013 18:34 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik zet ongeveer per weddenschap 500/600 euro in. Soms meer, soms minder.
voorbeeldje:
[ afbeelding ]
Als ik die 400 rondspeel bij 10bet krijg ik een bonus van 200 erop. En ik pak dus ook nog 18,48 mee met de bet zelf. Er zijn alleen wel bepaalde risico's en je moet heel goed opletten en geen gekke dingen doen.
0,0?quote:Op zondag 31 maart 2013 18:37 schreef Thorb het volgende:
Ik snap er net zoveel van als van mijn wiskunde
Die bonussen sluit je af bij een bookie en moet je zelf goed zoeken. Het is heel belangrijk dat je die voorwaarde goed weet anders kan je nog wel eens de mist in gaan.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:38 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die bonussen staan er niet bij of wel? Dat is je eigen research?
Welke bets speel je nog vandaag/morgen ?quote:Op zondag 31 maart 2013 18:36 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat is jammer want het is extreem makkelijk om zo 400/500 euro te pakken met minimaal werk.
lekker jezusquote:
doe je samen met duco toch?quote:Op zondag 31 maart 2013 18:39 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Die bonussen sluit je af bij een bookie en moet je zelf goed zoeken. Het is heel belangrijk dat je die voorwaarde goed weet anders kan je nog wel eens de mist in gaan.
Ik ga binnenkort iets veel ergers doen maar dat meld ik wel hier in der loop van tijdquote:Op zondag 31 maart 2013 18:39 schreef poker4lifee het volgende:
wel simpel tochwel vies misbruik maken van het systeem maarja, toch kut bedrijven
jaquote:Op zondag 31 maart 2013 18:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
lekker jezus
[..]
doe je samen met duco toch?
Ja idd. Die voorwaarden kunnen gevaarlijk zijnquote:Op zondag 31 maart 2013 18:39 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Die bonussen sluit je af bij een bookie en moet je zelf goed zoeken. Het is heel belangrijk dat je die voorwaarde goed weet anders kan je nog wel eens de mist in gaan.
Surebets? Of gewone bets?quote:Op zondag 31 maart 2013 18:39 schreef BDIL het volgende:
[..]
Welke bets speel je nog vandaag/morgen ?
Allebeiquote:
Nee. Je mag hem nooit gelijk opnemen, dat sowieso niet. En een surebet is niet inzetten op Barcelona tb Willem II. Een surebet is letterlijk 100% zeker geen verlies, omdat je winst en verlies afdekt. Kan alleen als een bookmaker dus te hoog zit met zijn odd.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:39 schreef Ajacied7 het volgende:
Je krijgt dus een stortingsbonus maar die kan je niet altijd gelijk opnemen. Eerst moet je die inzetten en dat doe je dan op een lage odd (surebet)?
quote:Op zondag 31 maart 2013 18:40 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort iets veel ergers doen maar dat meld ik wel hier in der loop van tijd![]()
Wat is misbruik..als jij bij de bookmaker meteen verliest dan is die bookmaker blij. En dat is voor jou ook beter omdat je dan meteen door kan naar de volgende bookmaker. Paar jaar geleden kon je hier echt heel veel geld mee pakken, maar nu is het veel minder. zijn maar een paar geschikte bookies over.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:39 schreef poker4lifee het volgende:
wel simpel tochwel vies misbruik maken van het systeem maarja, toch kut bedrijven
Door een rekenfout ofzo?quote:
Ja of voorwaarde fout zoiets..quote:
Wie heeft gescoord ?quote:
Bij 10bet moest ik nog een deel vrijspelen. Als deze wedstrijd is gespeeld komt de 200 euro bonus vrij. En moet ik dat even vrijspelen via surebetten.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:45 schreef detennismaster het volgende:
[..]
10bet:
[ afbeelding ]
Marathon:
[ afbeelding ]
Tipico:
[ afbeelding ]
Geen idee, vergeten wie het wasquote:
Weten je ouders er eigenlijk van?quote:Op zondag 31 maart 2013 18:47 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Bij 10bet moest ik nog een deel vrijspelen. Als deze wedstrijd is gespeeld komt de 200 euro bonus vrij. En moet ik dat even vrijspelen via surebetten.
Oke, en op deze manier zorg je er dus voor dat je het totaal ingezette bedrag op een van de 3 krijgt, en daar dus hebt rond gespeeld. Slimquote:Op zondag 31 maart 2013 18:45 schreef detennismaster het volgende:
[..]
10bet:
[ afbeelding ]
Marathon:
[ afbeelding ]
Tipico:
[ afbeelding ]
Ja, alleen niet dat ik er 800,- in heb zitten vanuit eigen middelen.quote:
quote:Exclusively for: Tim Immers
50% up to 200 EUR: Get the bonus now!
The crucial phase of the Champions League is in motion, and it's already 1:0 for you. But keep in mind: When you top up your betting account now, there's a 50% bonus from bet-at-home.com of up to 200 EUR free!
It's easy to get the bonus:
Log in to bet-at-home.com and top up your betting account.
Go to "Deposit/withdrawal" and click on "Redeem bonus".
Enter the bonus code below and that's it!
Once this is done an additional 50% of the deposited amount will be credited into your betting account. Your bonus will be ACTIVE IMMEDIATELY!
The bonus code is: CLB13
Do you have any questions or need assistance? Forgotten your password?
Send an e-mail to service.en@bet-at-home.com or contact us faster via live chat. We'll help you immediately.
Wishing you a lot of fun with the bonus,
Ik bekijk dat natuurlijk ook allemaal en vooral al die voorwaarden enzo.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:50 schreef ThadCastle het volgende:
Ik vertrouw die sites ook niet allemaal, sommige zien er zo pauper uit haha
Ditquote:Op zondag 31 maart 2013 18:50 schreef ThadCastle het volgende:
Die scheids eerder. Zuivere goal niet gegeven omdat ze niet zagen dat hij over de lijn was schijnbaar.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:48 schreef BDIL het volgende:
Ik zet Fenerbahce op mijn blacklist als ze niet met 2-0 of 3-1 winnen
Zag hetquote:Op zondag 31 maart 2013 18:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die scheids eerder. Zuivere goal niet gegeven omdat ze niet zagen dat hij over de lijn was schijnbaar.
Maar als ze schijt aan je hebben en gewoon niet uitbetalen? Volgens mij is het sowieso verboden hier, dus je kan er weinig tegen doenquote:Op zondag 31 maart 2013 18:50 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik bekijk dat natuurlijk ook allemaal en vooral al die voorwaarden enzo.
quote:Op zondag 31 maart 2013 18:51 schreef BDIL het volgende:
Gister kreeg ik een aanbod van een matchfix odd van 26 en afgeslagenHoorde van een maat dat het om Kidderminster - Braintree ging en dat je HT/FT 2/1 moest wedden, bleek het nog goed te zijn ook
Dom van me dat ik niet meeging
( de 2-1 was een eigendoelpunt van Braintree dus wel heel overduidelijk
)
Er zijn hele consumentenbond-achtige dingen voor bookmakers. Je kan zo zien wie er betrouwbaar zijn etc.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:50 schreef ThadCastle het volgende:
sickquote:Op zondag 31 maart 2013 18:51 schreef BDIL het volgende:
Gister kreeg ik een aanbod van een matchfix odd van 26 en afgeslagenHoorde van een maat dat het om Kidderminster - Braintree ging en dat je HT/FT 2/1 moest wedden, bleek het nog goed te zijn ook
Dom van me dat ik niet meeging
( de 2-1 was een eigendoelpunt van Braintree dus wel heel overduidelijk
)
Dit is wel zieke infoquote:
Moet je of refreshen of puush opnieuw opstartenquote:Op zondag 31 maart 2013 18:54 schreef Tim86 het volgende:
Ben ik de enige waarbij puush nog steeds niet werkt? Zie echt urenlang alleen maar kruisjes overal. Alleen mijn eigen shit werkt, maar die komen uit mijn cache
Geen problemen hier...quote:Op zondag 31 maart 2013 18:54 schreef Tim86 het volgende:
Ben ik de enige waarbij puush nog steeds niet werkt? Zie echt urenlang alleen maar kruisjes overal. Alleen mijn eigen shit werkt, maar die komen uit mijn cache
Ik kom dat soort shit iedere dag tegen. Af en toe komt er eentje per ongeluk uit en dan worden mensen meteen enthousiast. Het is ook de makkelijkste manier om mensen op te lichten in deze industrie. Goede fixers verkopen hun fixes niet, slechte wel, want die willen snel hun zakken vullen en verdwijnen dan (en komen met andere namen weer terug en herhalen dat eindeloos).quote:Op zondag 31 maart 2013 18:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dit is wel zieke infoMisschien iets voor Tim's favoriete onderzoeksjournalisten?
Okequote:Op zondag 31 maart 2013 18:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik kom dat soort shit iedere dag tegen. Af en toe komt er eentje per ongeluk uit en dan worden mensen meteen enthousiast. Het is ook de makkelijkste manier om mensen op te lichten in deze industrie. Goede fixers verkopen hun fixes niet, slechte wel, want die willen snel hun zakken vullen en verdwijnen dan (en komen met andere namen weer terug en herhalen dat eindeloos).
Dat denk ik dus ook en daarom ging ik er niet op inquote:Op zondag 31 maart 2013 18:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik kom dat soort shit iedere dag tegen. Af en toe komt er eentje per ongeluk uit en dan worden mensen meteen enthousiast. Het is ook de makkelijkste manier om mensen op te lichten in deze industrie. Goede fixers verkopen hun fixes niet, slechte wel, want die willen snel hun zakken vullen en verdwijnen dan (en komen met andere namen weer terug en herhalen dat eindeloos).
quote:
Heb ik ookquote:Op zondag 31 maart 2013 18:54 schreef Tim86 het volgende:
Die Maier kan een TIF krijgen 1 goal en 2 assistsquote:
Hij mag nog wel een keer scoren voor de zekerheidquote:Op zondag 31 maart 2013 19:02 schreef BDIL het volgende:
[..]
Die Maier kan een TIF krijgen 1 goal en 2 assists
Lekker hoor , nog 1quote:
Je moet wedden op iets waar je verstand van hebt of veel volgt etc.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:11 schreef Zhano het volgende:
Door al dat geleuter erover wil ik nu ook gaan betten, maar ik vergeet dat altijd op tijd te doen. In het verleden ging ik dan inzetten op de Braziliaanse tweede divisie enzo
Ja weet ik, alleen ik vergeet altijd om bijvoorbeeld op vrijdag te kijken voor wedstrijden in het weekendquote:Op zondag 31 maart 2013 19:12 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je moet wedden op iets waar je verstand van hebt of veel volgt etc.
Ik ook. Maar vorige keer bakte ik er niks van dus wacht er voorlopig mee. Of Mathijs moet die bonus voor mij verdienen, dat zou mooi meegenomen zijnquote:Op zondag 31 maart 2013 19:11 schreef Zhano het volgende:
Door al dat geleuter erover wil ik nu ook gaan betten, maar ik vergeet dat altijd op tijd te doen. In het verleden ging ik dan inzetten op de Braziliaanse tweede divisie enzo
Daar hou jij je toch ook vaak niet aan? No offence ofzo, maar er is wel een verschil tussen af en toe een potje tennis of NBA kijken en er genoeg verstand van hebben om op lange termijn professionele odd-compilers te verslaan.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:12 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je moet wedden op iets waar je verstand van hebt of veel volgt etc.
gokkenquote:Op zondag 31 maart 2013 19:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar hou jij je toch ook vaak niet aan? No offence ofzo, maar er is wel een verschil tussen af en toe een potje tennis of NBA kijken en er genoeg verstand van hebben om op lange termijn professionele odd-compilers te verslaan.
Veel mensen hier romantiseren het een beetje heb ik het idee, terwijl 9 van de 10 mensen die wedden gewoon verlies maken.
Je moet er gewoon vanuit gaan dat je het geld dat je op dat account zet kwijt bent. Je betaald voor het 'extra' vermaak tijdens de wedstrijden. Zo doe ik het dan hoorquote:Op zondag 31 maart 2013 19:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar hou jij je toch ook vaak niet aan? No offence ofzo, maar er is wel een verschil tussen af en toe een potje tennis of NBA kijken en er genoeg verstand van hebben om op lange termijn professionele odd-compilers te verslaan.
Veel mensen hier romantiseren het een beetje heb ik het idee, terwijl 9 van de 10 mensen die wedden gewoon verlies maken.
Klopt. Ik heb tot nu toe uiteindelijk ook elke keer alles verloren. Maar ik zet misschien 1x in de 3 maanden er 20¤ ofzo op en daar speel ik een hele tijd mee. Dus al met al geen dure hobby, en ik vind het leuk.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
betaald jaquote:Op zondag 31 maart 2013 19:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je moet er gewoon vanuit gaan dat je het geld dat je op dat account zet kwijt bent. Je betaald voor het 'extra' vermaak tijdens de wedstrijden. Zo doe ik het dan hoor
En als ik winst maak (wat sporadisch een keer gebeurd) is dat mooi meegenomen.
Dat is een leuke insteek voor veel mensen ja, maar dan zijn er toch wel leukere dingen die je met je centen kan doen. Maar goed, ik vind het prima. Die bookmakers moeten wel overeind blijven natuurlijkquote:Op zondag 31 maart 2013 19:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je moet er gewoon vanuit gaan dat je het geld dat je op dat account zet kwijt bent. Je betaald voor het 'extra' vermaak tijdens de wedstrijden.
Afgelopen jaar heb ik een tijdje gewed. Ik vond het heel vervelend voetbal kijken. Voetbal kijken deed ik eigenlijk niet meer, ik volgde de wedstrijd voor de helft joh.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je moet er gewoon vanuit gaan dat je het geld dat je op dat account zet kwijt bent. Je betaald voor het 'extra' vermaak tijdens de wedstrijden. Zo doe ik het dan hoor
En als ik winst maak (wat sporadisch een keer gebeurd) is dat mooi meegenomen.
quote:
O ik vind het altijd wel lachenquote:Op zondag 31 maart 2013 19:18 schreef leoon. het volgende:
[..]
Afgelopen jaar heb ik een tijdje gewed. Ik vond het heel vervelend voetbal kijken. Voetbal kijken deed ik eigenlijk niet meer, ik volgde de wedstrijd voor de helft joh.
Ik volg voetbal en NBA genoeg om een bepaald beeld te hebben over wedstrijdenquote:Op zondag 31 maart 2013 19:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tsjah, als je het kunt missen en je niet je huur aan het vergokken bent moet het kunnen tochquote:Op zondag 31 maart 2013 19:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is een leuke insteek voor veel mensen ja, maar dan zijn er toch wel leukere dingen die je met je centen kan doen. Maar goed, ik vind het prima. Die bookmakers moeten wel overeind blijven natuurlijk
Vooral inplay is er leuk geld op te halen als je wil wedden zonder dat je zin hebt in research etc. Minuut of 20 op de klok, 1 team dat alles of niets speelt/moet spelen en doorgaans odds die een kans van maximaal 50% impliceren terwijl die kans vaak veel groter is.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
O ik vind het altijd wel lachenZon engelse wedstrijd op zaterdagmiddag, lekker op het bankje en gewoon kijken of ik het beetje kan inschatten of niet.
quote:Op zondag 31 maart 2013 19:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik volg voetbal en NBA genoeg om een bepaald beeld te hebben over wedstrijdenIk heb ook lang meegelezen met andere tippers en gekeken hoe zij wedden en wat ze fout doen. Ik wed eigenlijk alleen serieus met bets vooraf , livebets zijn mooi meegenomen en daarbij speelt heel veel geluk
![]()
BIj NBA is het allemaal een kwestie van lines en spreads. Bookies gebruiken bij NBA programma's die bepaalde lines uitrekenen aan de hand van vorige ontmoetingen, afgelopen wedstrijden etc. dan kijk ik hoe teams ervoor staan, afwezigen, laatste wedstrijden, onderlinge ontmoetingen en kijk ik naar een line van een bookie. Op Europeese basketbal wedstrijden zitten ze vaak fout bij de bookie qua lines en spreads aangezien in Europa minder vaak onderling gespeeld wordt
Ik ben geen prof en maak ook af en toe een verlies alleen maak ik meer winst dan verlies op lange termijn zeker
![]()
Is ook zo, al is het verslavende element wel echt gevaarlijk voor veel mensen.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
Tsjah, als je het kunt missen en je niet je huur aan het vergokken bent moet het kunnen toch
Toen ze nog leuke IF's brachten met een grote upgrade, dat mis ik wel dit jaar, het is allemaal maar +1 overal op een kaartjequote:Op zondag 31 maart 2013 19:05 schreef Tim86 het volgende:
Het allereerste TOTW van FUT11, check die ratings![]()
![]()
![]()
GK - Sebastian Mielitz (Werder Bremen) - 64>74
CB - Lucio (Inter) - 85>88
CB - Anatoliy Tymoschuk (Bayern Munich) - 79>84
RB - Omar Daf (Stade Brestois) - 67>76
LM - Royston Drenthe (Hercules) - 73>79
CAM - Danny (Zenit * Petersburg) - 82>85
CAM - Samir Nasri (Arsenal) - 84>88
CAM - Stefano Mauri (Lazio) - 75>81
LW - Angel Di Maria (Real Madrid) - 82>86
* - Javier Hernandez (Manchester United) - 79>85
RW - Cristiano Ronaldo (Real Madrid) - 89>92
SUBS
GK - Paddy Kenny (QPR) - 65>74
CB - Liam Ridgewell (Birmingham) - 76>82
CM - Paul Hartley (Aberdeen) - 72>76
LW - Balazs Dzsudzsak (PSV Eindhoven) - 80>84
RW - Jeremain Lens (PSV Eindhoven) - 77>82
RF - Loic Remy (Olympique Marseille) - 78>82
* - Chris Wondolowski (San Jose Earthquakes) - 67>76
Toen er nog 2 IF's van PSV in een week warenquote:Op zondag 31 maart 2013 19:24 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Toen ze nog leuke IF's brachten met een grote upgrade, dat mis ik wel dit jaar, het is allemaal maar +1 overal op een kaartje
Er zit ook veel meer achter het hele wedden, alleen moet je daar heel veel tijd in steken en met school en een sociaal leven etc. is dat heel moeilijk te combinerenquote:Op zondag 31 maart 2013 19:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]![]()
Dan klopt het beeld dat ik erbij had niet helemaal, mijn excuses, al denk ik wel dat er nog veel meer achter zit. En als het wel zo was had het ook weinig uitgemaakt, ieder zijn ding verder
Ik heb er 25 euro opgezet van het geld dat ik met fifa heb verdiendquote:Op zondag 31 maart 2013 19:24 schreef Kamikazie het volgende:
Je bent ook wel echt een domme koekert als je je huur gaat vergokken bij dit soort dingen![]()
Is de huur van jullie boerderij 25 euro ja?quote:Op zondag 31 maart 2013 19:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb er 25 euro opgezet van het geld dat ik met fifa heb verdiend
Ik heb een tijdje meegelezen in WOS, al wat langer geleden, maar daar waren gasten die vergokten hun huis, vrouw en kinderen als je ze mocht geloven. Of het echt was geen idee natuurlijk.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:24 schreef Kamikazie het volgende:
Je bent ook wel echt een domme koekert als je je huur gaat vergokken bij dit soort dingen![]()
Hehe, ja dat ook.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Toen er nog 2 IF's van PSV in een week waren
Ja, incl. schapen neukenquote:Op zondag 31 maart 2013 19:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is de huur van jullie boerderij 25 euro ja?
Ik heb er genoeg verhalen over gelezen en heb het ook weleens daadwerkelijk zien gebeuren. Je begint leuk, verliest dan een paar keer door "pech" en terwijl je echt wel winst kan maken sta je op verlies. Dan verhoog je de stake iets om de boel terug te winnen en gaat het fout en dat patroont wil zich weleens herhalen. Voor je het weet ben je met geld aan het spelen dat je eigenlijk niet kan missen en dan gaat het vaak bergafwaarts.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:24 schreef Kamikazie het volgende:
Dat soort mensen verdienen het ookquote:Op zondag 31 maart 2013 19:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje meegelezen in WOS, al wat langer geleden, maar daar waren gasten die vergokten hun huis, vrouw en kinderen als je ze mocht geloven. Of het echt was geen idee natuurlijk.
Als je kan pokeren dan is het een grote geldmachine.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat soort mensen verdienen het ook
Net zoals van die clowns die denken in het casino structureel geld te kunnen verdienen![]()
![]()
kan ook met pokerquote:Op zondag 31 maart 2013 19:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Net zoals van die clowns die denken in het casino structureel geld te kunnen verdienen![]()
![]()
Uitzondering die de regel bevestigdtd.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als je kan pokeren dan is het een grote geldmachine.
Of kaarten tellenquote:Op zondag 31 maart 2013 19:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
kan ook met poker
Wel het enige waarmee het kan
Met poker zeker wel ( online ook), ken een gast die nu (van school) aan het groeien is binnen de pokerwereld en nu bijna 300k aan verdiensten heeftquote:Op zondag 31 maart 2013 19:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
![]()
steeds verdubbelenquote:
Dat kan toch niet eens meer? Tijdje terug een documentaire over gezien, ze gebruiken nu van die schudmachines.quote:
Kan alleen in Amerika waar ze geen deckshufflers hebben en niet met 6 deck's spelen ( in bepaalde casino's)quote:
Ja pik, je bent al de derde die zegt dat het met poker ook kan.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:30 schreef BDIL het volgende:
[..]
Met poker zeker wel ( online ook), ken een gast die nu (van school) aan het groeien is binnen de pokerwereld en nu bijna 300k aan verdiensten heeft
http://nl.wikipedia.org/wiki/Martingaalquote:
Ik was bezig met typen kut, toen ik de andere reacties zagquote:Op zondag 31 maart 2013 19:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja pik, je bent al de derde die zegt dat het met poker ook kan.
Mits er geen limiet is dan gaat het wel goedquote:Op zondag 31 maart 2013 19:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Martingaal
Simpel gezegd: Steeds verdubbelen als je verliest, omdat het vanzelf een keer goed moet gaan
Met een infinite bankroll wel ja, maar verdubbelen gaat best hardquote:Op zondag 31 maart 2013 19:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mits er geen limiet is dan gaat het wel goed
Al kan het theoretisch zo zijn dat je niets wint maar die kans is net zo groot als bijna 0
Dat kloptquote:Op zondag 31 maart 2013 19:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met een infinite bankroll wel ja, maar verdubbelen gaat best hard
Lekker 20k inzetten om een paar euro te winnenquote:Op zondag 31 maart 2013 19:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met een infinite bankroll wel ja, maar verdubbelen gaat best hard
Bizar dat hij het daar zo goed doetquote:
Met betere spelers om je heen ga je zelf ook beter spelenquote:
Oh haha, ik dacht dat het afgeleid was van de naam van een WoS user ofzoquote:Op zondag 31 maart 2013 19:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Martingaal
Simpel gezegd: Steeds verdubbelen als je verliest, omdat het vanzelf een keer goed moet gaan
De zieke clownquote:Op zondag 31 maart 2013 18:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zat jij ook in die groep ja? Die man heeft toen zoveel mensen opgelicht..Daarna ook in de bak gezeten omdat hij 50k van zijn werkgever had gejat ofzoquote:Op zondag 31 maart 2013 19:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De zieke clownIk heb het met een maat van me er af en toe nog wel eens over, dat we allebei 200 euro verspeeld hadden aan een foute fix die hij ons getipt had
Deze was wel terecht, die van Villa deed wel zo achterlijk.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:42 schreef Tim86 het volgende:
oh die pingel was weer door Suarez zie ik lol..de 25e pingel van Pool dit seizoen
Ik postte toen ook in WOS. Maar met een andere account. Was een Turkse wedstrijd, hij wilde niet zeggen welke, maar snel werd er op betfair bij 1 wedstrijd met een 2/1 weddenschap , of 1/2 een heel raar patroon gezien qua inzetten. Dus het was duidelijk dat het die weddenschap moest zijn.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zat jij ook in die groep ja? Die man heeft toen zoveel mensen opgelicht..Daarna ook in de bak gezeten omdat hij 50k van zijn werkgever had gejat ofzo
Die Daf is nu een bronzequote:Op zondag 31 maart 2013 19:05 schreef Tim86 het volgende:
Het allereerste TOTW van FUT11, check die ratings![]()
![]()
![]()
GK - Sebastian Mielitz (Werder Bremen) - 64>74
CB - Lucio (Inter) - 85>88
CB - Anatoliy Tymoschuk (Bayern Munich) - 79>84
RB - Omar Daf (Stade Brestois) - 67>76
LM - Royston Drenthe (Hercules) - 73>79
CAM - Danny (Zenit * Petersburg) - 82>85
CAM - Samir Nasri (Arsenal) - 84>88
CAM - Stefano Mauri (Lazio) - 75>81
LW - Angel Di Maria (Real Madrid) - 82>86
* - Javier Hernandez (Manchester United) - 79>85
RW - Cristiano Ronaldo (Real Madrid) - 89>92
SUBS
GK - Paddy Kenny (QPR) - 65>74
CB - Liam Ridgewell (Birmingham) - 76>82
CM - Paul Hartley (Aberdeen) - 72>76
LW - Balazs Dzsudzsak (PSV Eindhoven) - 80>84
RW - Jeremain Lens (PSV Eindhoven) - 77>82
RF - Loic Remy (Olympique Marseille) - 78>82
* - Chris Wondolowski (San Jose Earthquakes) - 67>76
Dat heb ik ook gehad. Met het eerste wed geld ging het altijd fout, nu gaat het veel beter alleen moet ik de funbets op tennis weghalen. Ik verlies daardoor veel geldquote:Op zondag 31 maart 2013 19:44 schreef detennismaster het volgende:
Mijn eerste 50 euro op Unibet is voor mij heel goed leergeld geweest. Heb daar echt heel veel geleerd over wat/hoe/welke sport ik moet inzetten.
Tennis volg ik heel veel dus daar heb ik inmiddels het idee dat ik een edge kan hebben op de compilers.
Inplay wedden doe ik voorlopig nog niet want dat vind ik nog heel lastig, ik laat mij teveel leiden door odds. Wil daar op termijn wel in gaan wedden.
Wel vaak van die standaard inplay bets als je een willekeurige speler buiten de top4 een set voorstaat tegen een top4 speler. Vandaag nog Ferrer - Murray. Weet alleen niet wat de liveodd was voor Murray to win na de eerste set vandaag?
Waar komt die weg?quote:Op zondag 31 maart 2013 19:48 schreef Nickskuh het volgende:
Zijn er hier mensen die kunnen helpen met stalken van iemand? Ben genakt met coins verkopen en weet z'n gegevens.
Wat meestal succesvol is, is dat als de underdog de eerste set gewonnen heeft, de underdog te layen. Komen in de tweede set doorgaans genoeg mogelijkheden om met winst terug te backen.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:44 schreef detennismaster het volgende:
Mijn eerste 50 euro op Unibet is voor mij heel goed leergeld geweest. Heb daar echt heel veel geleerd over wat/hoe/welke sport ik moet inzetten.
Tennis volg ik heel veel dus daar heb ik inmiddels het idee dat ik een edge kan hebben op de compilers.
Inplay wedden doe ik voorlopig nog niet want dat vind ik nog heel lastig, ik laat mij teveel leiden door odds. Wil daar op termijn wel in gaan wedden.
Wel vaak van die standaard inplay bets als je een willekeurige speler buiten de top4 een set voorstaat tegen een top4 speler. Vandaag nog Ferrer - Murray. Weet alleen niet wat de liveodd was voor Murray to win na de eerste set vandaag?
Moet je daar dus mee kappen, WOS'en is voor een deel ook discipline. Ik doe nooit funbets, hetzelfde als dat ik nooit pakje koop in FUT.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gehad. Met het eerste wed geld ging het altijd fout, nu gaat het veel beter alleen moet ik de funbets op tennis weghalen. Ik verlies daardoor veel geldik volg veel voetbal en daar haal ik de winst weg, helaas is de winst niet heel groot door die funbets op tennis
92 shootingquote:
Die scoorde gister een mooie vrijetrapquote:
Ik doe beide welquote:Op zondag 31 maart 2013 19:48 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Moet je daar dus mee kappen, WOS'en is voor een deel ook discipline. Ik doe nooit funbets, hetzelfde als dat ik nooit pakje koop in FUT.
Ronny van Herta, hij heeft al een IF dit jaarquote:Op zondag 31 maart 2013 19:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wie is het? Ik zie de afbeeldingen nog steeds niet.
Provincie?quote:Op zondag 31 maart 2013 19:49 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Heb z'n telefoonnummer op google ingetikt en tada, zn vader kwam op twitter tevoorschijn.
Ik doe niet aan betfair, behalve gewoon backen.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat meestal succesvol is, is dat als de underdog de eerste set gewonnen heeft, de underdog te layen. Komen in de tweede set doorgaans genoeg mogelijkheden om met winst terug te backen.
En van te voren onderzoek doen, gewoon kijken welke wedstrijden er zijn, en dan kijken naar:
Huidige vorm
Eerdere ontmoetingen tussen die 2 spelers
Ondergrond
Is er nog een speler die voor eigen publiek speelt?
Soms kun je best odds tegenkomen die niet juist zijn als je deze factoren meeweegt.
Oh, laat dan maarquote:
opgelicht worden door iemand uit Enschedequote:
Kan jij hem niet even wat knallen verkopen?quote:Op zondag 31 maart 2013 19:53 schreef quer het volgende:
[..]
opgelicht worden door iemand uit Enschede
ja s'goedquote:Op zondag 31 maart 2013 19:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kan jij hem niet even wat knallen verkopen?
Ligt er weer uit héquote:
quote:
omdat je zelf niet kan aanvallenquote:Op zondag 31 maart 2013 20:01 schreef vandermar het volgende:
Sergio Ramos is trouwens een achterlijk goede CB in fifa. Het lijkt alsof hij veel sneller is dan 79 pace en hij gaat helemaal niet vaak mee naar voren.
Dat lijkt mij evident en dat ontken ik ook nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 maart 2013 20:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
5k pack analysefoto werkt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gr gr kees appeltaartSo nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
quote:Op zondag 31 maart 2013 20:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
5k pack analyseHet gemiddelde ligt denk ik rond de 3k.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kloptquote:Op zondag 31 maart 2013 20:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zonder foto is het ook nog wel te snappen
Nope, had precies hetzelfde bij kpn 45 euro voor 40 mb maar kreeg 26 max en 3 upload en nu UPC 60MB:quote:Op zondag 31 maart 2013 20:12 schreef quer het volgende:
Moet ik hier tevreden mee zijn?
[ afbeelding ]
kpn belooft 40mb/s..
wel is dit via een homeplug waar een kabel inzit
Rechtsboven quick search.quote:Op zondag 31 maart 2013 20:13 schreef Vijf_voor het volgende:
Waar zit die random knop op de site dan?
Oh, site is kapot
heb je een abbo die 40mb beloofd? en is dit met kabel of wifi?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
60mb is het maar dat halen we nooit. Wij hadden eerst 30 mb maar dan kwam ik nooit boven de 14 uit.quote:Op zondag 31 maart 2013 20:18 schreef quer het volgende:
[..]
heb je een abbo die 40mb beloofd? en is dit met kabel of wifi?
kabel of wifi? als het met wifi is mag je best tevreden zijn hoorquote:Op zondag 31 maart 2013 20:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
60mb is het maar dat halen we nooit. Wij hadden eerst 30 mb maar dan kwam ik nooit boven de 14 uit.
Wifiquote:Op zondag 31 maart 2013 20:20 schreef quer het volgende:
[..]
kabel of wifi? als het met wifi is mag je best tevreden zijn hoor
Kan toch nog?quote:Op zondag 31 maart 2013 20:17 schreef BDIL het volgende:
Wij moesten op de xbox eigenlijk zon toernooi aanmaken met H2H en dan alleen maar een league ( soort OSM) en 2 keer tegen elkaar spelen met playoffs tijdens FIFA 13Was wel vet geweest
Jahquote:
In H2H ga ik niet meedoen want daar ben ik slechtquote:Op zondag 31 maart 2013 20:26 schreef BDIL het volgende:
[..]
JahMaar het is echt ziek met veel man dus ik, jij, Cr00k, Smookz, Thad,Timmy, Kami, Kevin,DS2,Rijst, Tim, Laucas etc.
Eredivisie, dan ben ik Roda om die Brabo's pakkie te gevenquote:Op zondag 31 maart 2013 20:28 schreef Rijst het volgende:
Welke competitie zullen we doen? Ik zeg Eredivisie of BPL.
Dacht ik ook, Serie A, Bundesliga, Ligue 1 zijn ook leuk en dan mag iedereen maar 1 team kiezenquote:Op zondag 31 maart 2013 20:28 schreef Rijst het volgende:
Welke competitie zullen we doen? Ik zeg Eredivisie of BPL.
quote:Op zondag 31 maart 2013 20:28 schreef DeWesp het volgende:
Haha, moet je die tweets van easportsfifa eens lezen. Blijkbaar als je naar ze tweet dat je jezelf iets aandoet omdat die frikking servers niet werken, dan nemen ze dat nogal serieus....
Deze week toetsweekquote:Op zondag 31 maart 2013 20:26 schreef BDIL het volgende:
[..]
JahMaar het is echt ziek met veel man dus ik, jij, Cr00k, Smookz, Thad,Timmy, Kami, Kevin,DS2,Rijst, Tim, Laucas etc.
Bait..twitter:c0sm0fifa twitterde op zondag 31-03-2013 om 20:32:39@EASPORTSFIFA Just opened a pack, again no IF. If this next one doesnt contain an IF im gonna jump off a bridge ffs reageer retweet
iets met cardazoquote:Op zondag 31 maart 2013 20:34 schreef vandermar het volgende:
Ik heb echt geen idee wat voor team ik moet maken.
Geen last van..quote:Op zondag 31 maart 2013 20:37 schreef BDIL het volgende:
Dat playersearch op wefut is ook crack, duurt 80 jaar voordat de speler verschijnt
quote:Op zondag 31 maart 2013 20:34 schreef vandermar het volgende:
Ik heb echt geen idee wat voor team ik moet maken.
Het ligt niet aan mij inetquote:
Goudquote:Op zondag 31 maart 2013 20:37 schreef BDIL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is je sleutel tot succes
haha dan ben ik 115quote:Op zondag 31 maart 2013 20:37 schreef BDIL het volgende:
Dat playersearch op wefut is ook crack, duurt 80 jaar voordat de speler verschijnt
Bij mij is het echt instant gewoon..quote:
quote:Op zondag 31 maart 2013 20:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Goudik wilde iets met de pers alleen dan wordt het weer zo standaard
[ afbeelding ]
HAAL DIE POES WEGquote:Op zondag 31 maart 2013 20:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Goudik wilde iets met de pers alleen dan wordt het weer zo standaard
[ afbeelding ]
Ik merk dat als iets bij iemand anders goed gaat op de site het bij de ander niet wil lukken en andersomquote:
alvast succesquote:Op zondag 31 maart 2013 20:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Deze week toetsweek
Vanaf vrijdag wil ik wel.
Haha ja, zie mijn posts van eerder vandaag. Maar bij mij werkte het toen in een andere browser weer perfect.quote:Op zondag 31 maart 2013 20:40 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik merk dat als iets bij iemand anders goed gaat op de site het bij de ander niet wil lukken en andersom
Economie en AK, dat moet geen probleem zijn, al is het AK onderwerp wat minder (maar sta een 9 en 8.5).quote:
Hou het rustig daar. Ik ken mensen die een horeca gelegenheid hebben , en die knijpen m elk jaar weer als de Briellenaren onder invloed staan van alles en nog watquote:
Ja dit worden twee leuke dagen.quote:Op zondag 31 maart 2013 20:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hou het rustig daar. Ik ken mensen die een horeca gelegenheid hebben , en die knijpen m elk jaar weer als de Briellenaren onder invloed staan van alles en nog wat
jezusquote:Op zondag 31 maart 2013 20:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Economie en AK, dat moet geen probleem zijn, al is het AK onderwerp wat minder (maar sta een 9 en 8.5).
Zie alleen op tegen wiskunde
Nee, is te ver uit de buurt, en lig door het verhuizen steeds voor tienen op bed ook. 4 biertjes en ik lig gestrekt. Plus komend weekend moet ik ook heel diep gaan met ASOT 600quote:Op zondag 31 maart 2013 20:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja dit worden twee leuke dagen.
Ga jij ook nog?
Nee, Wiskunde A. Sta een 7.8 (15% jaar gemiddelde V5, 8.7, 25% een 8 van dit jaar en 30% een 7.2 van dit jaar). Alleen nu is het de hele examenbundel + boek + extra dingen en dan haak ik afquote:Op zondag 31 maart 2013 20:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jezusjij hoeft je nergens zorgen over te maken lijkt me
ook wiskunde B toch? Wat sta je?
Ik heb CE gehaald met 7,2 zonder te lerenquote:Op zondag 31 maart 2013 20:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee, Wiskunde A. Sta een 7.8 (15% jaar gemiddelde V5, 8.7, 25% een 8 van dit jaar en 30% een 7.2 van dit jaar). Alleen nu is het de hele examenbundel + boek + extra dingen en dan haak ik af
Mja mag van alle toetsen sinds oktober er nog eentje herkansen dus mag er 1 verneuken eventueel.
lekker jezusquote:Op zondag 31 maart 2013 20:45 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
Jezus Christus he. Die tyfus servers van EA doen ook echt altijd lastig. Gare zooi.
Ik wil de Persquote:Op zondag 31 maart 2013 20:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Netjes, mijn broer had voor WI B een 9.8 voor zijn CE (10 op eindlijst) en begon een dag van te voren ofzoquote:Op zondag 31 maart 2013 20:46 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik heb CE gehaald met 7,2 zonder te leren(
)
Even sorry tegen Jezus zeggen svp.quote:Op zondag 31 maart 2013 20:45 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
Jezus Christus he. Die tyfus servers van EA doen ook echt altijd lastig. Gare zooi.
Lukt het een beetje met het verhuizen?quote:Op zondag 31 maart 2013 20:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, is te ver uit de buurt, en lig door het verhuizen steeds voor tienen op bed ook. 4 biertjes en ik lig gestrekt. Plus komend weekend moet ik ook heel diep gaan met ASOT 600
sorry maar je loopt wel te huilen om niks hoorquote:Op zondag 31 maart 2013 20:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee, Wiskunde A. Sta een 7.8 (15% jaar gemiddelde V5, 8.7, 25% een 8 van dit jaar en 30% een 7.2 van dit jaar). Alleen nu is het de hele examenbundel + boek + extra dingen en dan haak ik af
Mja mag van alle toetsen sinds oktober er nog eentje herkansen dus mag er 1 verneuken eventueel.
Wat voor studie doet hij nu?quote:Op zondag 31 maart 2013 20:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Netjes, mijn broer had voor WI B een 9.8 voor zijn CE (10 op eindlijst) en begon een dag van te voren ofzo
Ik moet het vooral van oefenen hebben.
CE was bij ons toen veel makkelijker dan SEquote:Op zondag 31 maart 2013 20:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Netjes, mijn broer had voor WI B een 9.8 voor zijn CE (10 op eindlijst) en begon een dag van te voren ofzo
Dat ligt natuurlijk aan je eigen verbindingquote:Op zondag 31 maart 2013 20:48 schreef Paskal. het volgende:
Net 3 potjes gespeeld, 3 keer na een overwinning van de ea server gegooit. Resultaat: 0 punten een verneukte DNF.
EA <3
Technische wiskunde/toegepaste wiskunde. Weet niet precies hoe het heet. Volgens mij verneukt hij dat atmquote:
State of trance was echt de mooiste avond/nacht van vorig jaar. Dit weekend met een leuke club een bungalow gehuurd daar in de buurt, dus dat gaat gekke toestanden opleveren. Maar wat bedoel je met kalk?quote:Op zondag 31 maart 2013 20:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Lukt het een beetje met het verhuizen?
Dat is wel vet State of Trance andere koek dan hier met je kalk rond gaan lopen :p
Mijn eigen verbinding? Mijn download snelheid is redelijk, ik heb er nog nooit last van gehad, mijn poorten staan open..quote:Op zondag 31 maart 2013 20:49 schreef n0ir het volgende:
[..]
Dat ligt natuurlijk aan je eigen verbinding
Nee ligt aan gare EA servers.quote:Op zondag 31 maart 2013 20:50 schreef Paskal. het volgende:
[..]
Mijn eigen verbinding? Mijn download snelheid is redelijk, ik heb er nog nooit last van gehad, mijn poorten staan open..
Als cijfers meer dan 0.6 afwijken dan krijgt de school al gezeik volgens mij dus het moet altijd wel in de buurt liggen.quote:Op zondag 31 maart 2013 20:48 schreef BDIL het volgende:
[..]
CE was bij ons toen veel makkelijker dan SEWij kregen echt brute SE's van leraren die hun vak helemaal geweldig vonden en toen we de CE moesten maken was alles heel algemeen itt de SE
quote:Op zondag 31 maart 2013 20:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Technische wiskunde/toegepaste wiskunde. Weet niet precies hoe het heet. Volgens mij verneukt hij dat atm
@Kevin dan sta ik een 5.8
Is ook zo, Iwan doet stoer om niks.quote:Op zondag 31 maart 2013 20:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als cijfers meer dan 0.6 afwijken dan krijgt de school al gezeik volgens mij dus het moet altijd wel in de buurt liggen.
0.3 zelfsquote:Op zondag 31 maart 2013 20:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als cijfers meer dan 0.6 afwijken dan krijgt de school al gezeik volgens mij dus het moet altijd wel in de buurt liggen.
Telt 30% mee?quote:Op zondag 31 maart 2013 20:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]Hoe kan een toets nou weer zoveel invloed hebben?
Dat is wel beter in een bungalow.quote:Op zondag 31 maart 2013 20:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
State of trance was echt de mooiste avond/nacht van vorig jaar. Dit weekend met een leuke club een bungalow gehuurd daar in de buurt, dus dat gaat gekke toestanden opleveren. Maar wat bedoel je met kalk?
Ik zeg niet dat het bij iedereen gebeurdequote:Op zondag 31 maart 2013 20:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is ook zo, Iwan doet stoer om niks.
Achja het moet ook wel kunnen.quote:Op zondag 31 maart 2013 20:53 schreef poker4lifee het volgende:
alsof je een 1 haalt als je er helemaal niks voor doetSowieso hoger, laat staan als je een klein beetje doet.
Dat kan bij mij nietquote:Op zondag 31 maart 2013 20:54 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het bij iedereen gebeurdeNaar mijn gevoel was SE moeilijker want ik haalde veel betere cijfers CE
bij mij maar niet tien procentquote:
Bij de meeste vakken telt 10 tot 20% van vorig jaar en dan dit jaar 3 toetsen van 25-30%quote:Op zondag 31 maart 2013 20:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
bij mij maar niet tien procentmaar jij hoeft hem echt niet te knijpen voor wiskunde hoor
ik wel daarentegen
bij mij is het geloof ik gewoon 33% per jaar. Ik weet het eigenlijk niet en het boeit me ook nietquote:Op zondag 31 maart 2013 20:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bij de meeste vakken telt 10 tot 20% van vorig jaar en dan dit jaar 3 toetsen van 25-30%
Nee joh bij ons is het veel beter verdeeld. Meestal 10% per toets en alleen bij toetsen 20% nu in de 6de. Ieder geval nog nooit een toets die voor meer dan 20% meetelde.quote:Op zondag 31 maart 2013 20:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
bij mij is het geloof ik gewoon 33% per jaar. Ik weet het eigenlijk niet en het boeit me ook niet
Ja, lijkt me ook wel beter. Gemiddelde daalt best wel hard na een minder cijfer dit jaar mja.quote:Op zondag 31 maart 2013 20:59 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee joh bij ons is het veel beter verdeeld. Meestal 10% per toets en alleen bij toetsen 20% nu in de 6de. Ieder geval nog nooit een toets die voor meer dan 20% meetelde.
Edit: Oh dat zeg je wel ongeveer.
quote:Op zondag 31 maart 2013 20:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat is wel beter in een bungalow.
Met hoeveel gaan jullie dan?
Kalk als in kalk
We moeten de oude traditie in Brielle in stand houden hè.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kalknacht
Met 5 in de bungalow, en een groep van een mannetje of 8 treffen we daar. Gaat goed komen.quote:Op zondag 31 maart 2013 20:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat is wel beter in een bungalow.
Met hoeveel gaan jullie dan?
Kalk als in kalk
We moeten de oude traditie in Brielle in stand houden hè.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kalknacht
1-1, bwin is uit de lucht dus kan het niet zienquote:
Die combinatie van verdedigers heb ik nog nooit tegen gespeeld.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:04 schreef Toefjes het volgende:
Met 5 in de bungalow, en een groep van een mannetje of 8 treffen we daar. Gaat goed komen.
ik weet dat allemaal niet, gewoon elke toets zo goed mogelijk proberen te maken. Hoewel ik er wel een beetje van baal dat ik in de vierde niet wat beter mijn best heb gedaan voor wiskundequote:Op zondag 31 maart 2013 20:59 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee joh bij ons is het veel beter verdeeld. Meestal 10% per toets en alleen bij toetsen 20% nu in de 6de. Ieder geval nog nooit een toets die voor meer dan 20% meetelde.
Edit: Oh dat zeg je wel ongeveer.
Ik vond het ook erg origineel van mezelf verzonnenquote:Op zondag 31 maart 2013 21:07 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Die combinatie van verdedigers heb ik nog nooit tegen gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |