PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Beter dan iets vroegtijdig bewerenquote:
Ik doe het via bonussen, dus het gaat mij niet om de surebet.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Met hoeveel geld doe je dat dan wel niet?
Ik zag telkens rendement van 5% etc
Maar hoeveel zet je dan in?quote:Op zondag 31 maart 2013 18:26 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik doe het via bonussen, dus het gaat mij niet om de surebet.
Ah oke, ik dacht al.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:26 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik doe het via bonussen, dus het gaat mij niet om de surebet.
Bookmaker heeft een bonus van bijv 50% op je storting tot 200 euro bonus. Je stort dan 400, krijgt er 600 bij. Dan zoek je naar een odd bij die bookmaker die hoger dan de rest is en die je kan surewinnen met een andere bookmaker en dan speel je de bet risicoloos door naar een andere bookmaker waardoor je de bonus niet meer hoeft rond te spelen OF je hebt risicoloos een groot deel van de bonus vrijgespeeld en gaat weer door naar de volgende surebet.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Maar hoeveel zet je dan in?
Leg die bonussen eens uit dan niet zo geheimzinnig kom kom
Aah zo. Ik snap hemquote:Op zondag 31 maart 2013 18:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bookmaker heeft een bonus van bijv 50% op je storting tot 200 euro bonus. Je stort dan 400, krijgt er 600 bij. Dan zoek je naar een odd bij die bookmaker die hoger dan de rest is en die je kan surewinnen met een andere bookmaker en dan speel je de bet risicoloos door naar een andere bookmaker waardoor je de bonus niet meer hoeft rond te spelen OF je hebt risicoloos een groot deel van de bonus vrijgespeeld en gaat weer door naar de volgende surebet.
Komt op mij over alsof je stiften uitlegtquote:Op zondag 31 maart 2013 18:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bookmaker heeft een bonus van bijv 50% op je storting tot 200 euro bonus. Je stort dan 400, krijgt er 600 bij. Dan zoek je naar een odd bij die bookmaker die hoger dan de rest is en die je kan surewinnen met een andere bookmaker en dan speel je de bet risicoloos door naar een andere bookmaker waardoor je de bonus niet meer hoeft rond te spelen OF je hebt risicoloos een groot deel van de bonus vrijgespeeld en gaat weer door naar de volgende surebet.
Ik zet ongeveer per weddenschap 500/600 euro in. Soms meer, soms minder.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Maar hoeveel zet je dan in?
Leg die bonussen eens uit dan niet zo geheimzinnig kom kom
quote:Op zondag 31 maart 2013 18:34 schreef Reemi het volgende:
[..]
Komt op mij over alsof je stiften uitlegt
Dat is jammer want het is extreem makkelijk om zo 400/500 euro te pakken met minimaal werk.quote:
ik ben toch geen 18quote:Op zondag 31 maart 2013 18:36 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat is jammer want het is extreem makkelijk om zo 400/500 euro te pakken met minimaal werk.
Die bonussen staan er niet bij of wel? Dat is je eigen research?quote:Op zondag 31 maart 2013 18:34 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik zet ongeveer per weddenschap 500/600 euro in. Soms meer, soms minder.
voorbeeldje:
[ afbeelding ]
Als ik die 400 rondspeel bij 10bet krijg ik een bonus van 200 erop. En ik pak dus ook nog 18,48 mee met de bet zelf. Er zijn alleen wel bepaalde risico's en je moet heel goed opletten en geen gekke dingen doen.
0,0?quote:Op zondag 31 maart 2013 18:37 schreef Thorb het volgende:
Ik snap er net zoveel van als van mijn wiskunde
Die bonussen sluit je af bij een bookie en moet je zelf goed zoeken. Het is heel belangrijk dat je die voorwaarde goed weet anders kan je nog wel eens de mist in gaan.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:38 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die bonussen staan er niet bij of wel? Dat is je eigen research?
Welke bets speel je nog vandaag/morgen ?quote:Op zondag 31 maart 2013 18:36 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat is jammer want het is extreem makkelijk om zo 400/500 euro te pakken met minimaal werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |