Eerste helft van het seizoen was hij fantastisch om langzaam weg te zakken tot middelmaat, nu af en toe een actie, maar weinig van wat hij eerst deed.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lens doet 't alleen goed bij Oranje.
PSV zakt altijd in in de tweede seizoenshelft.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:56 schreef DeParo het volgende:
[..]
Eerste helft van het seizoen was hij fantastisch om langzaam weg te zakken tot middelmaat, nu af en toe een actie, maar weinig van wat hij eerst deed.
Derde seizoen op rij inmiddels, raar, heel raar.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV zakt altijd in in de tweede seizoenshelft.
Lens was veruit jullie beste man toen jullie werden afgedroogd in de Arena.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:56 schreef DeParo het volgende:
[..]
Eerste helft van het seizoen was hij fantastisch om langzaam weg te zakken tot middelmaat, nu af en toe een actie, maar weinig van wat hij eerst deed.
Niemand lijkt er een verklaring voor te hebben, fascinerend fenomeen is het.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:57 schreef DeParo het volgende:
[..]
Derde seizoen op rij inmiddels, raar, heel raar.
Gelukkig wel.quote:
Ik was er bij, in het uitvak, maar naast het goal stelde hij toch niet veel voor omdat Advocaat, net als Rutten het jaar daarvoor, koos om afwachtend in de ArenA te gaan spelen, met zo'n verdediging, dan vraag je om problemen, je had Ajax onder druk moeten zetten en dat had de tweede helft in de Kuip bij Feyenoord ook gemoeten, je maakt de meeste goals van iedereen, daar ligt je kracht, en dan ga je spelen op datgene waar je het slechtst in bent.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Lens was veruit jullie beste man toen jullie werden afgedroogd in de Arena.
quote:Op zondag 31 maart 2013 18:00 schreef Insomnia_ het volgende:
maar ik ga maar weer hele humeur weer verpest kom vanavond wel terug als ik gekalmeerd ben rustig mannen
Ah saai spelen en niks doen is domineren. Weet ik dat ook voortaan.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat noemen ze domineren. Ik snap dat je het niet kent.
Op je dooie gemakje winnen zonder amper iets te doen is inderdaad domineren.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ah saai spelen en niks doen is domineren. Weet ik dat ook voortaan.
Hoe kinderachtigquote:Op zondag 31 maart 2013 18:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar Val, waarom verzuimt Ajax zo vaak om de vierde, vijfde, zesde er in te knallen? NEC wordt helemaal van de mat gelopen maar houden hoop omdat er geen 5-0 op het scorebord staat en dan kun je jezelf later (kijk naar Vitesse en PEC-uit) toch in de problemen brengen.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat noemen ze domineren. Ik snap dat je het niet kent.
Had je al kunnen weten als je naar frons de boer luisterdequote:Op zondag 31 maart 2013 18:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |