SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daarom kijken stinho en ik altijd darten. Daar zal je nooit zien dat de pijl naast het bord komtquote:Op zondag 31 maart 2013 17:45 schreef VMSDKR het volgende:
Ik begrijp nooit zo goed waarom een bal op doel 9 van de 10 keer altijd zo ver over moet.Ride Or Die Lalalalalalalala![]()
Wat wel grappig zou zijn, niet dat het gaat gebeuren omdat we toch niet over Willem II heen komen en dat zeg ik als PSV-supporter, als PSV zou winnen van Ajax want dan heb je, mits Vitesse alles wint, drie clubs met 63 punten aan de leiding![]()
.
![]()
Dan zou ik echt helemaal stuk gaan.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:47 schreef DeParo het volgende:
Wat wel grappig zou zijn, niet dat het gaat gebeuren omdat we toch niet over Willem II heen komen en dat zeg ik als PSV-supporter, als PSV zou winnen van Ajax want dan heb je, mits Vitesse alles wint, drie clubs met 63 punten aan de leiding![]()
.
![]()
Maar even zonder gekheid. Als profvoetballer een bal uit de lucht plukken en zo hard mogelijk rechtdoor rossen moet niet de moeilijkste paragraaf uit het boekje zijn toch?quote:Op zondag 31 maart 2013 17:47 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
Daarom kijken stinho en ik altijd darten. Daar zal je nooit zien dat de pijl naast het bord komt![]()
Ik snap het ook niet, zeker voor de money die ze ervoor krijgen zouden ze wat beter mogen mikkenquote:Op zondag 31 maart 2013 17:48 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Maar even zonder gekheid. Als profvoetballer een bal uit de lucht plukken en zo hard mogelijk rechtdoor rossen moet niet de moeilijkste paragraaf uit het boekje zijn toch?Ride Or Die Lalalalalalalala![]()
Precies mijn punt.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:49 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, zeker voor de money die ze ervoor krijgen zouden ze wat beter mogen mikken![]()
BoernietrigterRvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Boerrigter kan je niks kwalijk nemen het komt gwn doordat ajax Theo verkocht heeft vraag maar aan Derk zelfRide Or Die Lalalalalalalala![]()
quote:Op zondag 31 maart 2013 17:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die gaan met 3 verdedigers spelen in de ArenA.
Dat wordt lastig.![]()
![]()
Leukste potjes van het jaar altijdquote:Op zondag 31 maart 2013 17:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die gaan met 3 verdedigers spelen in de ArenA.
Dat wordt lastig.![]()
![]()
Nee, Heerenveen komt naar Amsterdam.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:52 schreef DeParo het volgende:
Makkelijk voor Ajax, maar ze moeten nog naar Heerenveen toch, naast PSV.![]()
Heerenveen moet naar Ajaxquote:Op zondag 31 maart 2013 17:52 schreef DeParo het volgende:
Makkelijk voor Ajax, maar ze moeten nog naar Heerenveen toch, naast PSV.RED ONS HENNIEGOD![]()
Heerenveen thuis jaquote:Op zondag 31 maart 2013 17:52 schreef DeParo het volgende:
Makkelijk voor Ajax, maar ze moeten nog naar Heerenveen toch, naast PSV.![]()
Van welk geld als we niet eens tweede wordenquote:Op zondag 31 maart 2013 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat wordt een nieuwe verdediging halen.![]()
.
![]()
PSV heeft er nog 3quote:Op zondag 31 maart 2013 17:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
PSV is de enige echt moeilijke wedstrijd nog.![]()
![]()
T geld dat er was voor Maherquote:Op zondag 31 maart 2013 17:53 schreef DeParo het volgende:
[..]
Van welk geld als we niet eens tweede worden![]()
.
![]()
Zie PSV die wel winnen om vervolgens elke andere wedstrijd punten te verliezen.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
PSV is de enige echt moeilijke wedstrijd nog.![]()
Je A-aanval verkopen, Mertens, Lens & Matavz kunnen er toch geen flikker vanquote:Op zondag 31 maart 2013 17:53 schreef DeParo het volgende:
[..]
Van welk geld als we niet eens tweede worden![]()
.
![]()
Lens gaat weg waarschijnlijk, zie Toivonen maar eens te houden, aan Strootman wordt getrokken en zo zijn er vast nog wel een paar, hebben dat geld zelf hard nodig, voor Maherquote:![]()
.
![]()
Mertens mag van mij zo optiefen, Matavz tsja dure bankzitter kan je duur verkopen, Lens mag nog wel een jaartje blijven.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je A-aanval verkopen, Mertens, Lens & Matavz kunnen er toch geen flikker van![]()
Lens doet 't alleen goed bij Oranje.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:55 schreef DeParo het volgende:
[..]
Mertens mag van mij zo optiefen, Matavz tsja dure bankzitter kan je duur verkopen, Lens mag nog wel een jaartje blijven.![]()
Eerste helft van het seizoen was hij fantastisch om langzaam weg te zakken tot middelmaat, nu af en toe een actie, maar weinig van wat hij eerst deed.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lens doet 't alleen goed bij Oranje.![]()
PSV zakt altijd in in de tweede seizoenshelft.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:56 schreef DeParo het volgende:
[..]
Eerste helft van het seizoen was hij fantastisch om langzaam weg te zakken tot middelmaat, nu af en toe een actie, maar weinig van wat hij eerst deed.![]()
Zelfs de Ajax keeper voetbalt beter dan de tegenstanderOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Derde seizoen op rij inmiddels, raar, heel raar.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV zakt altijd in in de tweede seizoenshelft.![]()
Lens was veruit jullie beste man toen jullie werden afgedroogd in de Arena.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:56 schreef DeParo het volgende:
[..]
Eerste helft van het seizoen was hij fantastisch om langzaam weg te zakken tot middelmaat, nu af en toe een actie, maar weinig van wat hij eerst deed.![]()
Ajax-wedstrijden zijn altijd 60 minuten saai, nadat we 30 minuten fantastisch speelde en al met ruime cijfers voorstaan.
Soms wil ik wel eens weten hoe het voelt om PSVer te zijn, en 90 minuten zwetend op de bank te zitten.![]()
Niemand lijkt er een verklaring voor te hebben, fascinerend fenomeen is het.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:57 schreef DeParo het volgende:
[..]
Derde seizoen op rij inmiddels, raar, heel raar.![]()
Gelukkig wel.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Ik was er bij, in het uitvak, maar naast het goal stelde hij toch niet veel voor omdat Advocaat, net als Rutten het jaar daarvoor, koos om afwachtend in de ArenA te gaan spelen, met zo'n verdediging, dan vraag je om problemen, je had Ajax onder druk moeten zetten en dat had de tweede helft in de Kuip bij Feyenoord ook gemoeten, je maakt de meeste goals van iedereen, daar ligt je kracht, en dan ga je spelen op datgene waar je het slechtst in bent.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Lens was veruit jullie beste man toen jullie werden afgedroogd in de Arena.![]()
Waarom doet Ajax nou nooit een monsterscore of zoNu ook, ze zijn zó veel beter en na die afgekeurde goal van De Jong is het echt slaapverwekkend saai.
![]()
maar ik ga maar weer hele humeur weer verpest kom vanavond wel terug als ik gekalmeerd ben rustig mannenAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
quote:Op zondag 31 maart 2013 18:00 schreef Insomnia_ het volgende:
maar ik ga maar weer hele humeur weer verpest kom vanavond wel terug als ik gekalmeerd ben rustig mannen![]()
![]()
Ah saai spelen en niks doen is domineren. Weet ik dat ook voortaan.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat noemen ze domineren. Ik snap dat je het niet kent.![]()
Op je dooie gemakje winnen zonder amper iets te doen is inderdaad domineren.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ah saai spelen en niks doen is domineren. Weet ik dat ook voortaan.![]()
Hoe kinderachtigquote:Op zondag 31 maart 2013 18:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ah saai spelen en niks doen is domineren. Weet ik dat ook voortaan.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Maar Val, waarom verzuimt Ajax zo vaak om de vierde, vijfde, zesde er in te knallen? NEC wordt helemaal van de mat gelopen maar houden hoop omdat er geen 5-0 op het scorebord staat en dan kun je jezelf later (kijk naar Vitesse en PEC-uit) toch in de problemen brengen.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat noemen ze domineren. Ik snap dat je het niet kent.![]()
Poeh poehRvP; Feyenoord
Had je al kunnen weten als je naar frons de boer luisterdequote:Op zondag 31 maart 2013 18:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ah saai spelen en niks doen is domineren. Weet ik dat ook voortaan.
Elke keer als je bijna in slaap viel tijdens een wedstrijd vond hij het domineren![]()
Ride Or Die Lalalalalalalala![]()
Doelpunt van het jaar!!
eerlijk is eerlijkMonza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Ook echt gewoon 2 minuten te laat scoren
RvP; Feyenoord
3-1 ssssssshRvP; Feyenoord
Kwaliteitsprobleem. Het veldspel steekt ver boven de rest uit, maar teveel spelers die niet goed genoeg zijn zodat het weleens hapert.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar Val, waarom verzuimt Ajax zo vaak om de vierde, vijfde, zesde er in te knallen? NEC wordt helemaal van de mat gelopen maar houden hoop omdat er geen 5-0 op het scorebord staat en dan kun je jezelf later (kijk naar Vitesse en PEC-uit) toch in de problemen brengen.![]()
Ooooh wat zijn die neuzen stilRvP; Feyenoord
Nee man, dit is domineren.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:04 schreef truedestiny het volgende:
Nou zijn ze weer wakker, typisch dit weer he.![]()
Dat is wel het verschil met PSV denk ik. Die zakken vaker collectief door het ijs maar ze zetten ook de grootste scores neer.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Kwaliteitsprobleem. Het veldspel steekt ver boven de rest uit, maar teveel spelers die niet goed genoeg zijn zodat het weleens hapert.![]()
Serero in 2014 voor 30 miljoen naar barca!quote:Op zondag 31 maart 2013 18:06 schreef ejfaar het volgende:
Serero volgend seizoen vervanger van Eriksen![]()
Ja, die teren vooral op individuele klasse. En als ze eenmaal met 2 doelpunten verschil voorstaan drukken ze door. Maar dat doelsaldo is een mooi stukje scorebordjournalistiek. Als je 7 (!!!!!!!!!!!!) keer verliest verdien je het niet om kampioen te worden.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is wel het verschil met PSV denk ik. Die zakken vaker collectief door het ijs maar ze zetten ook de grootste scores neer.![]()
Fischer is nu weer terug in oude vorm. Die gast had ff een doelpuntje nodig
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Vond hem altijd wel prima spelen, de gol ontbrak alleen.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:07 schreef Stiggie het volgende:
Fischer is nu weer terug in oude vorm. Die gast had ff een doelpuntje nodig![]()
Wat een onzin zegquote:Op zondag 31 maart 2013 18:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja, die teren vooral op individuele klasse. En als ze eenmaal met 2 doelpunten verschil voorstaan drukken ze door. Maar dat doelsaldo is een mooi stukje scorebordjournalistiek. Als je 7 (!!!!!!!!!!!!) keer verliest verdien je het niet om kampioen te worden.Alsof 9x gelijkspelen wel normaal is.
![]()
7 keer verliezen is ook scorebordjournalistiekquote:Op zondag 31 maart 2013 18:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja, die teren vooral op individuele klasse. En als ze eenmaal met 2 doelpunten verschil voorstaan drukken ze door. Maar dat doelsaldo is een mooi stukje scorebordjournalistiek. Als je 7 (!!!!!!!!!!!!) keer verliest verdien je het niet om kampioen te worden.Maar je hebt wel gelijk.
![]()
Kan je nagaan als we -in tegenstelling wat sommige hier zeggen- wél zouden domineren.
Dan zou het 10-0 zijn nu?![]()
![]()
Is ook niet normaal nee. Maar in een normale competitie betekent 7x verliezen subtop. Hoogstens.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat een onzin zegAlsof 9x gelijkspelen wel normaal is.
![]()
Zou ik ook goed vinden.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat Ajax er nog eentje in schiet zodat je voorspelling niet meer klopt![]()
9x gelijk ook.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Is ook niet normaal nee. Maar in een normale competitie betekent 7x verliezen subtop. Hoogstens.![]()
Helemaal niets in Rotterdam zingen
RvP; Feyenoord
Babel deed ff wat Boerrigter maar vergat te doen
Dat jij dat allemaal terug gaat lezenquote:Op zondag 31 maart 2013 18:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
hahaha vet grappig kampioen xd xd![]()
![]()
Stiekem is iedereen altijd met Feyenoord bezig
RvP; Feyenoord
quote:Op zondag 31 maart 2013 18:10 schreef vandermar het volgende:
Stiekem is iedereen altijd met Feyenoord bezig
Als je jaar in jaar uit kampioen wordt gaan de kampioensliedjes vervelen jaquote:Op zondag 31 maart 2013 18:10 schreef PowerLoungen het volgende:
Leuk je verlagen tot calimero/provinciaal gedrag.![]()
Dit zou een Davypost kunnen zijn.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:10 schreef vandermar het volgende:
Stiekem is iedereen altijd met Feyenoord bezig![]()
Die kleuters uit 410 wel jaquote:Op zondag 31 maart 2013 18:10 schreef vandermar het volgende:
Stiekem is iedereen altijd met Feyenoord bezigRED ONS HENNIEGOD![]()
Ze hebben het dit keer wel langer vol gehouden.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:10 schreef vandermar het volgende:
quote:Op zondag 31 maart 2013 18:10 schreef vandermar het volgende:
![]()
quote:Op zondag 31 maart 2013 18:11 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Als je jaar in jaar uit kampioen wordt gaan de kampioensliedjes vervelen ja![]()
![]()
![]()
staat gewoon nog op dezelfde paginaquote:Op zondag 31 maart 2013 18:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat jij dat allemaal terug gaat lezen![]()
Dan nog moet je er superieur bovenstaan.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:11 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Als je jaar in jaar uit kampioen wordt gaan de kampioensliedjes vervelen jaRED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op zondag 31 maart 2013 18:11 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Als je jaar in jaar uit kampioen wordt gaan de kampioensliedjes vervelen ja![]()
Hebben ze daar nog geen centrale verwarming dan?quote:Op zondag 31 maart 2013 18:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ze in Friesland zitten te beven ja![]()
Die eerste heeft wel een verkeerde carriemove gedaanquote:Op zondag 31 maart 2013 18:12 schreef GGMM het volgende:
Anita is echt een baas.
Net als Vertonghen trouwens.RED ONS HENNIEGOD![]()
Om die aan psv over te dragen xdxdquote:Op zondag 31 maart 2013 18:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom heeft Vertonghen een dildo in zijn hand? xD![]()
xDDDquote:Op zondag 31 maart 2013 18:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
;pquote:Op zondag 31 maart 2013 18:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vriendjes met Stefan Postma xDquote:Op zondag 31 maart 2013 18:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jij moet niet zo neerbuigend praten over een speler van de tegenstander. Zonder respect geen voetbal.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:13 schreef GGMM het volgende:
Haha, die debiele NEC-speler raakt de bal nog even aan.![]()
Het is uitverkocht? Veel lege plaatsen danRvP; Feyenoord
quote:quote:Op zondag 31 maart 2013 18:13 schreef badboynova het volgende:
Zal jantje straks ook nog een liedje zingenxboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
Zit standaard op de stoelen in de arenaquote:Op zondag 31 maart 2013 18:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom heeft Vertonghen een dildo in zijn hand? xDRide Or Die Lalalalalalalala![]()
Sorry, je hebt helemaal gelijk.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:14 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Jij moet niet zo neerbuigend praten over een speler van de tegenstander. Zonder respect geen voetbal.
Wat een slimme jongen.![]()
![]()
quote:Op zondag 31 maart 2013 18:14 schreef vandermar het volgende:
Het is uitverkocht? Veel lege plaatsen dan
Hij is nu voor Ajax 2quote:Op zondag 31 maart 2013 18:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Geen passie, echt helemaal niks is dit Ajax meer. Ik ben bij deze supporter af.
Van wie was deze? xD![]()
firefox1 xdquote:Op zondag 31 maart 2013 18:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
scheint magie te sijn xOquote:Op zondag 31 maart 2013 18:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
huh hoe kan een webbrowsers nou praten? xP![]()
haha hij bedoelt een user die zo heet niet de webbrowser xddquote:Op zondag 31 maart 2013 18:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
huh hoe kan een webbrowsers nou praten? xP![]()
Frank de boerquote:Op zondag 31 maart 2013 18:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Van Gaal??quote:Op zondag 31 maart 2013 18:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zullen we afspreken dat je hier probeert normaal te typen, en in ONZ lekker gek mag doen?quote:Op zondag 31 maart 2013 18:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
hey zo heetje toch?? stijn awnt je zei sijn haha![]()
echt is dat so?quote:Op zondag 31 maart 2013 18:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
hey zo heetje toch?? stijn awnt je zei sijn haha![]()
ik kom niet meer in onz srryquote:Op zondag 31 maart 2013 18:18 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Zullen we afspreken dat je hier probeert normaal te typen, en in ONZ lekker gek mag doen?![]()
Het lijkt een spannende competitie. Maar Ajax wint gewoon 3 jaar achter elkaar zo.![]()
![]()
sinds wanneer speelt baloteli bij psvquote:Op zondag 31 maart 2013 18:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Stijn wanneer open je topic?![]()
Volgende week.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Stijn wanneer open je topic?![]()
Nou die huldigingen moeten we maar op YouTube terugkijken
Ben je doof of wat? Straks beelden vertelde humbertoquote:Op zondag 31 maart 2013 18:31 schreef Stiggie het volgende:
Nou die huldigingen moeten we maar op YouTube terugkijken![]()
Ja van die klote geknipte beelden. Jammer manquote:Op zondag 31 maart 2013 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben je doof of wat? Straks beelden vertelde humberto"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Bumperdebump.
Het commentaarjournaal
Vrijdag 5 april
20:00 uur: Feyenoord-VVV-Venlo, Eredivisie Live 1, commentaar Michiel Teeling
Zaterdag 6 april
18:45 uur: Vitesse-NAC Breda, Eredivisie Live 1, commentaar Leo Driessen
19:45 uur: FC Twente-Roda JC Kerkrade, Eredivisie Live 2, commentaar Michiel Teeling
19:45 uur: PEC Zwolle-RKC Waalwijk, Eredivisie Live 3, commentaar Ron de Rijk
20:45 uur: Willem II-PSV, Eredivisie Live 1, commentaar Mark van Rijswijk
Zondag 7 april
12:30 uur: FC Utrecht-ADO Den Haag, Eredivisie Live 1, commentaar Mark van Rijswijk
14:30 uur: FC Groningen-sc Heerenveen, Eredivisie Live 1, commentaar Leo Driessen
14:30 uur: NEC-AZ, Eredivisie Live 2, commentaar Evert ten Napel
16:30 uur: Ajax-Heracles Almelo, Eredivisie Live 1, commentaar Ron de Rijk![]()
Vrijdag:
Feyenoord - VVV
Zaterdag:
Vitesse - NAC
FC Twente - Roda JC
PEC - RKC
Willem II - PSV
Zondag:
FC Utreg - ADO
FC Grunn - Heerenveen
NEC - AZ
Ajax - Heracles[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Vrijdag:
Feyenoord - VVV 4-1
Zaterdag:
Vitesse - NAC 3-1
FC Twente - Roda JC 2-1
PEC - RKC 2-0
Willem II - PSV 1-3
Zondag:
FC Utreg - ADO 2-1
FC Grunn - Heerenveen 1-3
NEC - AZ 2-2
Ajax - Heracles 4-0
Ik heb er vast wel 1 goed![]()
quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vrijdag:
Feyenoord - VVV
Zaterdag:
Vitesse - NAC
FC Twente - Roda JC
PEC - RKC
Willem II - PSV
Zondag:
FC Utreg - ADO
FC Grunn - Heerenveen
NEC - AZ
Ajax - Heracles
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Er zit een neger in je hol, ja ja een neger in je hol.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Er staat een koe langs de lijn, ja ja een koe langs de lijn BOE BOE![]()
mooi man, jan de ipad man duikt overal op met zijn piero
zou die koeman niet denken van jan de ipad man donder jij even lekker op met je kut beelden
hier pats boem tik opgedonderd![]()
Ik kan Jan sowieso niet serieus nemen. De beste man heeft dit seizoen al een keer of 5/6 een andere kampioen voorspeld.![]()
Ik snap ook niet dat die onbenul steeds overal wordt uitgenodigd.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:41 schreef tompsv18 het volgende:
Ik kan Jan sowieso niet serieus nemen. De beste man heeft dit seizoen al een keer of 5/6 een andere kampioen voorspeld.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Misschien een goeie opvolger voor Brandsquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:41 schreef tompsv18 het volgende:
Ik kan Jan sowieso niet serieus nemen. De beste man heeft dit seizoen al een keer of 5/6 een andere kampioen voorspeld.
hij is één van de weinige die weet hoe dat apparaat werktquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat die onbenul steeds overal wordt uitgenodigd.
hij vertelt het duidelijk enzo![]()
De man doet gewoon aan bayesiaanse kansrekening.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:41 schreef tompsv18 het volgende:
Ik kan Jan sowieso niet serieus nemen. De beste man heeft dit seizoen al een keer of 5/6 een andere kampioen voorspeld.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Lambiek is strietwaisquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat die onbenul steeds overal wordt uitgenodigd.![]()
Overigens kan ik op EL alle wedstrijden live zien, maar heb nooit betaald voor een abonnement.. Is dat normaal?..![]()
Alleen als je voor PEC bent.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:56 schreef elby1988 het volgende:
Overigens kan ik op EL alle wedstrijden live zien, maar heb nooit betaald voor een abonnement.. Is dat normaal?..![]()
Wellicht heb je EL gehackt?quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:56 schreef elby1988 het volgende:
Lol, vroeg me af of het iets bekends was maar blijkbaar niet.. Het is ook echt al maanden zo, vind het niet ergquote:![]()
![]()
De vriend van Wilfred Genee en de man die altijd gekleed is als een begrafenisondernemer.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Welke van de kenners zal gelijk krijgen?
[ afbeelding ]
Die met die kale klets?![]()
Misschien wel van een rekening, niet die van mij iig!quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als er geen geld van je rekening verdwijnt zal ik het maar zo laten als ik jou was.
Heb eind vorig seizoen wel eenmalig gratis 2-3 maanden EL gehad, verder totaal niet![]()
![]()
Ron Jans blijft in de wijken, het ideale beeld van een Twentetrainer.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Moet Ron Jans ook niet eens de wijde wereld in?
En dan gaat ie naar Zwolle.![]()
Lambiek?quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Welke van de kenners zal gelijk krijgen?
[ afbeelding ]
Die met die kale klets?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:
zo goed als, speelde idd pas 2 x mee ofzo.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Misschien kreeg hij heimwee tijdens zijn lange vakantie in België.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Moet Ron Jans ook niet eens de wijde wereld in?
En dan gaat ie naar Zwolle.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ja, zijn broer was trouwens een goeie grappenmaker in Eindhoven, dus die wordt ook wel eens Nar singh genoemdquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, zijn broer was trouwens een goeie grappenmaker in Eindhoven, dus die wordt ook wel eens Nar singh genoemd![]()
![]()
VVV![]()
![]()
Mag hij Messi bedienen :D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |