SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Jawel.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:59 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
4 punten is niet kansloos met 6 matches te gaan![]()
Gelukkig hebben we Cuenca gehuurd.quote:Lachwekkend en bespottelijk.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:01 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Vitesse en PSV blijven ook hopen, weet niet wat je daarvan denkt dan![]()
RvP; Feyenoord
Goed schot, jammer dat het doel niet op de 2e ring staat dan had hij gezeten.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
PSV wint volgende weekRvP; Feyenoord
Boerrigter 10x beter dan Mertens, vandaag was weer uitwedstrijd en Mertens weer niet gezien xdxdquote:![]()
Dan de week daarop wint PSVRvP; Feyenoord
Dat zullen ze toch wel winnen denk ik.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen Willem II uit? Ik weet het niet.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Gevallen in een bak accuzuur tijdens de geboortequote:Op zondag 31 maart 2013 17:01 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
wat heb je met zuur vandaag stinho nieuw woordje geleerd ofzo?RvP; Feyenoord
Als ze al niet van Roda kunnen winnen wordt het lastig idd.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen Willem II uit? Ik weet het niet.![]()
Gelijkspel zou me niet verbazen andersquote:Op zondag 31 maart 2013 17:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat zullen ze toch wel winnen denk ik.![]()
Hahahahahahaquote:Op zondag 31 maart 2013 17:02 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Boerrigter 10x beter dan Mertens, vandaag was weer uitwedstrijd en Mertens weer niet gezien xdxd
XD XD![]()
Sorry dat ik het schema van andere clubs niet weetquote:RvP; Feyenoord
Ajax won ook niet van Rodaquote:Op zondag 31 maart 2013 17:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ze al niet van Roda kunnen winnen wordt het lastig idd.![]()
![]()
Is wel handig als je een fopje wil maken. Nu verneuk je het zelf.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sorry dat ik het schema van andere clubs niet weet![]()
quote:gewoon schwalbe hoor
RvP; Feyenoord
Maar in tegenstelling tot PSV hadden wij van Roda moeten winnen gezien het spelbeeld.quote:
Daar waar jullie eigenlijk hadden moeten verliezen.![]()
![]()
Misschien als jij met je g-elftal speelt dat ze daar een penal voor geven maar dit was niksquote:Ride Or Die Lalalalalalalala![]()
Boerrichter mag wel oprottenOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Frustiequote:Op zondag 31 maart 2013 17:04 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
Misschien als jij met je g-elftal speelt dat ze daar een penal voor geven maar dit was niks![]()
![]()
Beetje frusti?quote:Op zondag 31 maart 2013 17:04 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
Misschien als jij met je g-elftal speelt dat ze daar een penal voor geven maar dit was niksRelax jochie.
![]()
Ga fietsen manquote:
RvP; Feyenoord
Tuurlijk joh. Ze hadden gewoon die kansen uit de eerste helft en begin tweede helft moeten afmaken, dan was het 1-5 ofzo geworden. Zelfde als bij Ajax.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar in tegenstelling tot PSV hadden wij van Roda moeten winnen gezien het spelbeeld.
Daar waar jullie eigenlijk hadden moeten verliezen.![]()
wrm denken mensen hier steeds dat je gefrustreerd bent als je gewoon wat opmerkt?quote:Ride Or Die Lalalalalalalala![]()
Kansen?quote:Op zondag 31 maart 2013 17:04 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tuurlijk joh. Ze hadden gewoon die kansen uit de eerste helft en begin tweede helft moeten afmaken, dan was het 1-5 ofzo geworden. Zelfde als bij Ajax.![]()
![]()
PSV had moeten winnen van ROda gezien de kansen hoor. Aan het einde maken ze het zichzelf moeilijk en krijg je hem tegenRvP; Feyenoord
Still frustiquote:Op zondag 31 maart 2013 17:05 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
wrm denken mensen hier steeds dat je gefrustreerd bent als je gewoon wat opmerkt?![]()
![]()
- Matavz van een paar meter voor het doel die naast schietquote:
- Depay die de bal af moet leggen op Toivonen
- Bouma die de bal op de lat kopt
- Doelpunt van Lens onterecht afgekeurd
- Situatie met 5 PSV'ers en 3 van Roda die niet uitgespeeld wordt.
Etc etc.![]()
quote:Op zondag 31 maart 2013 17:05 schreef ejfaar het volgende:
Ajax moet wel de 3e maken, anders zie ik t wel weer gebeurenecht zo'n comment van een ajacied
♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Godver wat is Boerrigter slecht
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Ik zie één kans, verder een hoop gestuntel.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:06 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
- Matavz van een paar meter voor het doel die naast schiet
Etc etc.![]()
Je ziet niet dat hij weer zijn wekelijkse troll doet?quote:Op zondag 31 maart 2013 17:06 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
- Matavz van een paar meter voor het doel die naast schiet
Etc etc.![]()
RvP; Feyenoord
Oke, je kunt weer niet normaal doen. Laat maar gaan dan.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie één kans, verder een hoop gestuntel.![]()
Oh ja, als ik het niet met jou eens ben dan kan ik niet normaal doen.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Oke, je kunt weer niet normaal doen. Laat maar gaan dan.
Oke.![]()
Ik zie hem welquote:RvP; Feyenoord
Hoezo heb je mijn posts blauw?quote:RvP; Feyenoord
triest mannetje die ggmm die trolls van die elfjaar niet weghalen maar mijn reactie wel steeds
Ride Or Die Lalalalalalalala![]()
![]()
RvP; Feyenoord
Oh, dat heb ik niet. EN ik snap niet zoveel van computersquote:Op zondag 31 maart 2013 17:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb je met Cache-geheugen, ja.
[..]
Omdat je TS bent.RvP; Feyenoord
Als je een bal op de lat kopt is dat toch een kans?quote:Op zondag 31 maart 2013 17:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, als ik het niet met jou eens ben dan kan ik niet normaal doen.
Oke.
Als je in die rebound de bal op doel kopt, waar de keeper nog net bij kan is dat toch een kans?
Als Matavz van een paar meter naast schiet is dat toch een kans?
Als Lens scoort en onterecht wordt afgefloten, was dat toch een kans?
Je lult weer uit je nek dus.![]()
roffamannetje, het leven is zuur als je feyenoordsupporter bent.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:08 schreef Mr.Smokey het volgende:
triest mannetje die ggmm die trolls van die elfjaar niet weghalen maar mijn reactie wel steeds![]()
Nou poepoe, AZ heeft gewonnen en meneer heeft praatjes.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
roffamannetje, het leven is zuur als je feyenoordsupporter bent.RvP; Feyenoord
Roda heeft net zoveel kans gehad + onterecht een pingel niet meegekregen.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als je een bal op de lat kopt is dat toch een kans?
Als je in die rebound de bal op doel kopt, waar de keeper nog net bij kan is dat toch een kans?
Als Matavz van een paar meter naast schiet is dat toch een kans?
Als Lens scoort en onterecht wordt afgefloten, was dat toch een kans?
Je lult weer uit je nek dus.
Dat jij er voor kiest alleen naar de kansen van PSV te kijken betekent niet dat ze beter waren,flippo.![]()
Wat ,ul jij allemaalquote:Op zondag 31 maart 2013 17:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nou poepoe, AZ heeft gewonnen en meneer heeft praatjes.![]()
Misschien omdat ik niet troll en jij wel?quote:Op zondag 31 maart 2013 17:08 schreef Mr.Smokey het volgende:
triest mannetje die ggmm die trolls van die elfjaar niet weghalen maar mijn reactie wel steeds![]()
Heb prima leven stinho, jij bent toch Feyenoorder dus ik snap je niet helemaal?quote:Op zondag 31 maart 2013 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
roffamannetje, het leven is zuur als je feyenoordsupporter bent.Ride Or Die Lalalalalalalala![]()
Roda kreeg vooral op het einde wat kansen. Daarvoor had PSV het allang af moeten maken, daar heb ik het over. Niet zo moeilijk te begrijpen volgens mij.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Roda heeft net zoveel kans gehad + onterecht een pingel niet meegekregen.
Dat jij er voor kiest alleen naar de kansen van PSV te kijken betekent niet dat ze beter waren,flippo.![]()
Dus omdat PSV de kansen eerder kreeg was PSV beter?quote:Op zondag 31 maart 2013 17:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Roda kreeg vooral op het einde wat kansen. Daarvoor had PSV het allang af moeten maken, daar heb ik het over. Niet zo moeilijk te begrijpen volgens mij.![]()
Oke.![]()
In de eerste helft hadden ze ook duidelijk een overwicht, net als in het begin van de tweede helft.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus omdat PSV de kansen eerder kreeg was PSV beter?![]()
Oke.![]()
PSV was wel beter ja ze konden alleen niet met het opportunisme van Roda omgaan aan het eindequote:Op zondag 31 maart 2013 17:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus omdat PSV de kansen eerder kreeg was PSV beter?![]()
Oke.RvP; Feyenoord
quote:Op zondag 31 maart 2013 17:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
In de eerste helft hadden ze ook duidelijk een overwicht, net als in het begin van de tweede helft.Dan heb ik een andere wedstrijd gezien.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
PSV was wel beter ja ze konden alleen niet met het opportunisme van Roda omgaan aan het eindeOok prima.
![]()
quote:Op zondag 31 maart 2013 17:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
PSV was niet beter nee. Bovendien konden ze niet met het opportunisme van Roda omgaan aan het einde![]()
Dat heb je denk ik ook.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Dan heb ik een andere wedstrijd gezien.Ook prima.
RvP; Feyenoord
okquote:Op zondag 31 maart 2013 17:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Beste verdediger van de Eredivisie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ride Or Die Lalalalalalalala![]()
Je riep zelf tijdens de wedstrijd dat PSV beter was en de 1-3 eerder zou vallenquote:Op zondag 31 maart 2013 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Jij riep de hele tijd dat de 2-2 zou vallen.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je riep zelf tijdens de wedstrijd dat PSV beter was en de 1-3 eerder zou vallen![]()
![]()
HIj is een ajacied en dat zijn nou eenmaal rare mensen.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je riep zelf tijdens de wedstrijd dat PSV beter was en de 1-3 eerder zou vallenRvP; Feyenoord
quote:Op zondag 31 maart 2013 17:13 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
okWho else niggaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sorry hoor, maar als je niet ziet dat PSV in de eerste helft totaal overwicht had dan snap je er toch vrij weinig van. Het is dat die Demouge na een overtreding raak kopt, verder heb je ze op die rare scrimmage niet gezien.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
![]()
Werd het toch ook?quote:Op zondag 31 maart 2013 17:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij riep de hele tijd dat de 2-2 zou vallen.![]()
Hij is een mod en loopt alleen maar te trollen kan je toch niet serieus nemenquote:Op zondag 31 maart 2013 17:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je riep zelf tijdens de wedstrijd dat PSV beter was en de 1-3 eerder zou vallenRide Or Die Lalalalalalalala![]()
De enige mod die serieus te nemen is dat is DonRanja.RvP; Feyenoord
Sorry hoor, maar volgens mij bestaat een wedstrijd uit 2 helftenquote:Op zondag 31 maart 2013 17:13 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als je niet ziet dat PSV in de eerste helft totaal overwicht had dan snap je er toch vrij weinig van. Het is dat die Demouge na een overtreding raak kopt, verder heb je ze op die rare scrimmage niet gezien.![]()
Tsja wat kan je er aan doen? Al draagt een aap een gouden ring...quote:Op zondag 31 maart 2013 17:14 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
Hij is een mod en loopt alleen maar te trollen kan je toch niet serieus nemen![]()
Denswil of 1 van die andere wereldtalenten natuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ride Or Die Lalalalalalalala![]()
quote:Op zondag 31 maart 2013 17:15 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
Denswil of 1 van die andere wereldtalenten natuurlijk
BMI wordt verneukt op linksback. Moet hij niet te lang staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 31 maart 2013 17:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad, die hing al een tijd in de lucht.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:57 schreef GGMM het volgende:
Nee joh, Roda scoort niet meer.
PSV maakt eerder de 1-3.![]()
Ja en ook daar kreeg PSV de beste kansen, zoals ik net al zei. Maar met jou valt helemaal niet te praten, dus reageer aub niet meer op me.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:14 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar volgens mij bestaat een wedstrijd uit 2 helften![]()
quote:Op zondag 31 maart 2013 17:15 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
Denswil of 1 van die andere wereldtalenten natuurlijk
Denswil gaat beter worden dan BMI.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 31 maart 2013 17:15 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja en ook daar kreeg PSV de beste kansen, zoals ik net al zei. Maar met jou valt helemaal niet te praten, dus reageer aub niet meer op me.![]()
![]()
Jammer dat Ajax deze wedstrijd niet gewoon al in het slot heeft gegooid. In de tweede helft kun je Ajax kennende zomaar twee goals tegen krijgenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
En Klaassen was de nieuwe van basten ebecilio de nieuwe overmars boerrighter moest in het Nederlands elftal blablabla al die overschatte talentjes daarquote:Ride Or Die Lalalalalalalala![]()
Ja, je bent nog een grotere debiel dan syntix en dat is bepaald geen compliment laten we maar zeggen.quote:![]()
De 3 zwakke plekken van het elftal ja. Serero en Hoesen erin aub.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:16 schreef Tarado het volgende:
Van Rhijn niet best, Boerrigter en Siggy ook niet, verder probleemloos![]()
Neejoh. Gaat 4 of 5-0 worden.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:17 schreef Shreyas het volgende:
Jammer dat Ajax deze wedstrijd niet gewoon al in het slot heeft gegooid. In de tweede helft kun je Ajax kennende zomaar twee goals tegen krijgen![]()
Eh nee hoor, Klaassen is niet zo goed.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:17 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
En Klaassen was de nieuwe van basten ebecilio de nieuwe overmars boerrighter moest in het Nederlands elftal blablabla al die overschatte talentjes daar![]()
Serero? Alsjeblieft..quote:Op zondag 31 maart 2013 17:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De 3 zwakke plekken van het elftal ja. Serero en Hoesen erin aub.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Goede argumenten welquote:Op zondag 31 maart 2013 17:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja, je bent nog een grotere debiel dan syntix en dat is bepaald geen compliment laten we maar zeggen.![]()
![]()
Serero brengt voetbal op het middenveld en Schone kan dan naar rechtsbuiten. En het grootste voordeel is natuurlijk dat Boerrigter eruit gaat, wat een drama weer.quote:![]()
"In 2006 waren we de beste, in 2007 waren we de beste." En wat waren we in 2008-2009-2010-2011-2012Vertel dat dan ook joh met je kutreclame
eredivisielive
![]()
![]()
quote:Op zondag 31 maart 2013 17:19 schreef Syntix het volgende:
"In 2006 waren we de beste, in 2007 waren we de beste." En wat waren we in 2008-2009-2010-2011-2012Vertel dat dan ook joh met je kutreclame
eredivisielive
Oh.![]()
Houd gewoon je bek homoquote:Op zondag 31 maart 2013 17:19 schreef Syntix het volgende:
eredivisielive
RvP; Feyenoord
eredivisielive
![]()
![]()
BMI is natuurlijk ook geen wereldster, staat een beetje stil momenteelquote:Op zondag 31 maart 2013 17:17 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
En Klaassen was de nieuwe van basten ebecilio de nieuwe overmars boerrighter moest in het Nederlands elftal blablabla al die overschatte talentjes daar![]()
eredivisielive
Ride Or Die Lalalalalalalala![]()
is het al 2013?quote:Op zondag 31 maart 2013 17:19 schreef Syntix het volgende:
eredivisielive
![]()
![]()
Wat wel logisch is gezien zijn leeftijd.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
BMI is natuurlijk ook geen wereldster, staat een beetje stil momenteel![]()
ja mattie komt door dat koeman m beetje idioot op back zetquote:Op zondag 31 maart 2013 17:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
BMI is natuurlijk ook geen wereldster, staat een beetje stil momenteel
echt kaka beslissing van de koe.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
quote:
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Voor de psv'ers die denken dat psv beter was:
' -Fledderus schiet net naast paal
-Bouma en Waterman redden na inzet Delorge
-Demouge mist net
-Waterman verkijkt zich bijna op pegel Fledderus
-Kansenregen roda Leidt niet tot treffer'
Zijn alleen al wat filmpjes over roda vandaag op EL.![]()
Verreweg, we kunnen ons zelfs een Boerrichter veroorloven.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ja Feyenoord alles op Pelle, Vitesse alles op Bony en PSV doet helemaal maar watquote:Op zondag 31 maart 2013 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verreweg.
Een van de weinige ploegen die met een idee voetbalt.
Oh.![]()
Ja, maar dat telt allemaal niet omdat de kansen van PSV eerst plaatsvonden.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:23 schreef ejfaar het volgende:
Voor de psv'ers die denken dat psv beter was:
' -Fledderus schiet net naast paal
-Bouma en Waterman redden na inzet Delorge
-Demouge mist net
-Waterman verkijkt zich bijna op pegel Fledderus
-Kansenregen roda Leidt niet tot treffer'
Zijn alleen al wat filmpjes over roda vandaag op EL.![]()
Al had hij opeens wel een goede actiequote:Op zondag 31 maart 2013 17:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Verreweg, we kunnen ons zelfs een Boerrichter veroorloven.
Oh.![]()
Die kansenregen niet. Maar idd, dan telt het nietquote:Op zondag 31 maart 2013 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar dat telt allemaal niet omdat de kansen van PSV eerst plaatsvonden.![]()
![]()
Als Schaken op 10 zou staan dan zou hij al 30 assists hebben.quote:RvP; Feyenoord
Ben benieuwd of Vitesse kan winnen in de Kuip. Die wedstrijd is inmiddels net zo cruciaal als PSV-Ajax.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Inderdaad, het lijkt er een beetje opquote:Op zondag 31 maart 2013 17:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat nog niet, maar wel fijn dat er een gedachte achter zit.![]()
no mang niemand wint in de kuip ik schat 4-3 in ofzo doelpuntrijk iigquote:Op zondag 31 maart 2013 17:24 schreef Shreyas het volgende:
Ben benieuwd of Vitesse kan winnen in de Kuip. Die wedstrijd is inmiddels net zo cruciaal als PSV-Ajax.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Gelijkspelletje daar maarquote:Op zondag 31 maart 2013 17:24 schreef Shreyas het volgende:
Ben benieuwd of Vitesse kan winnen in de Kuip. Die wedstrijd is inmiddels net zo cruciaal als PSV-Ajax.
Oh.![]()
quote:Op zondag 31 maart 2013 17:24 schreef Shreyas het volgende:
Ben benieuwd of Vitesse kan winnen in de Kuip. Die wedstrijd is inmiddels net zo cruciaal als PSV-Ajax.![]()
![]()
Jullie zijn toch al kampioen?Ride Or Die Lalalalalalalala![]()
Niets mis met Geordie shore hoorquote:RvP; Feyenoord
Dat zo het beste zijn jaquote:
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Doe niet domquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Helaas zijn jouw schattingen sinds gisteren wat minder waard gewordenquote:Op zondag 31 maart 2013 17:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
no mang niemand wint in de kuip ik schat 4-3 in ofzo doelpuntrijk iig![]()
![]()
Hahaha, elke keer als ik in Newcastle kom denk ik echt dat ik in die serie ben belandquote:![]()
Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Ik denk niet dat Schaken bij Ajax op 10 zou spelen.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als Schaken op 10 zou staan dan zou hij al 30 assists hebben.![]()
Janssen heeft in ieder geval zijn gele kaart te pakken om er bij te kunnen zijn.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:24 schreef Shreyas het volgende:
Ben benieuwd of Vitesse kan winnen in de Kuip. Die wedstrijd is inmiddels net zo cruciaal als PSV-Ajax.![]()
quote:Op zondag 31 maart 2013 17:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Schaken bij Ajax zou spelen.![]()
Gaat lastig ja zonder 10quote:Op zondag 31 maart 2013 17:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Schaken bij Ajax op 10 zou spelen.
Oh.![]()
Zelfs beste voorspellers als ik maken wel eens vergissing.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Helaas zijn jouw schattingen sinds gisteren wat minder waard gewordenAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Denk het welquote:Op zondag 31 maart 2013 17:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Schaken bij Ajax op 10 zou spelen.RvP; Feyenoord
wel lachen clubs in newcastle verder, zal die gozert zich best vermakenAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Dat is Verhoek ookquote:RvP; Feyenoord
quote:Op zondag 31 maart 2013 17:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Boerrigter zou normaal ook niet spelen.dat is waar
![]()
quote:Op zondag 31 maart 2013 17:26 schreef ValHallen het volgende:
Ik denk niet dat Schaken bij Ajax bij de selectie zou zitten![]()
Heb je in Amsterdam ook.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:27 schreef Insomnia_ het volgende:
wel lachen clubs in newcastle verder, zal die gozert zich best vermaken
Oh.![]()
Op links is het ook niets hoor. Boerrigter is geenvanbeidebenigquote:Op zondag 31 maart 2013 17:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
nou nee, Boerrigter moet wel op rechts ipv zijn favoriete links spelenRvP; Feyenoord
Graag gedaan!quote:Op zondag 31 maart 2013 17:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat lief dat je mijn quotes aanpast
Oh.![]()
Fred Rutten![]()
![]()
geen topper nee, maar niet minder dan Verhoekquote:Op zondag 31 maart 2013 17:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Op links is het ook niets hoor. Boerrigter is geenvanbeidebenig![]()
quote:Op zondag 31 maart 2013 17:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mankeert er wat aan je hoofd ofzo?
Ajax speelt zonder 10. Opletten.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als Schaken op 10 zou staan dan zou hij al 30 assists hebben.![]()
Liefst door Boerrigterquote:Op zondag 31 maart 2013 17:32 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk nog een paar goaltjes van Ajax. Het liefst door De Jong en/of Eriksen.RvP; Feyenoord
Je ziet dat als nek ff doorjaagt de godenzoontjes het meteen moeilijk krijgenRide Or Die Lalalalalalalala![]()
Fischer nog een paar keer.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:32 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk nog een paar goaltjes van Ajax. Het liefst door De Jong en/of Eriksen.![]()
Doe maar niet, dan denkt iedereen weer dat hij zo'n groot talent isquote:RvP; Feyenoord
Nou, inderdaad. Zometeen heeft hij nog een beter rendement dan dat supertalent van julliequote:Op zondag 31 maart 2013 17:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Doe maar niet, dan denkt iedereen weer dat hij zo'n groot talent is.
![]()
DIe van ons is tenminste zelf opgeleidquote:Op zondag 31 maart 2013 17:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Zometeen heeft hij nog een beter rendement dan dat supertalent van jullie.
RvP; Feyenoord
Boetius? Heeft hij al.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Zometeen heeft hij nog een beter rendement dan dat supertalent van jullie.
![]()
Hij schiet hem gewoon tegen Babos aan. Dat is wat anders dan een reddingPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Want dat zegt iets over de kwaliteit van een speler?quote:Op zondag 31 maart 2013 17:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
DIe van ons is tenminste zelf opgeleid![]()
Jaquote:Op zondag 31 maart 2013 17:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Want dat zegt iets over de kwaliteit van een speler?RvP; Feyenoord
Als je het niet op kwaliteit kan hebben moet je op zoek naar andere "voordelen".quote:Op zondag 31 maart 2013 17:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Want dat zegt iets over de kwaliteit van een speler?![]()
![]()
![]()
![]()
Eriksen
![]()
![]()
Schwalbe alweerRvP; Feyenoord
Sjek is vies dik.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Die ging gewoon over de bal heenquote:Op zondag 31 maart 2013 17:41 schreef GGMM het volgende:
Daar lette de keeper van het Nederlands elftal goed op.RvP; Feyenoord
Hansie is gepikeerdquote:
Derksen heeft een snor
Finnbogason scoort
Roda heeft de scheids tegen
Je moeder is vies dik.![]()
Toen ik dit in andere woorden zei vond jij het raar, en nu zeg je het zelfquote:Op zondag 31 maart 2013 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer stoppen ze met achterover hangen bij een 2-0 voorsprong
_____!
![]()
Hij zegt net dat die voorzet slecht is.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
NEC kan opvallend niks fout doen bij hem idd![]()
Wauw, dat is de eerste keer dat Stijn zichzelf tegenspreekt.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:42 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Toen ik dit in andere woorden zei vond jij het raar, en nu zeg je het zelf
_____!
![]()
![]()
Bij dat schot van Platje in de 2de ring zei die niks .quote:Op zondag 31 maart 2013 17:42 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hij zegt net dat die voorzet slecht is.RED ONS HENNIEGOD![]()
Wat.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week stoppen ze wel met dat gedrag, heracles gaat toch niet het klusje klaren![]()
Mening herzien mag niet?quote:Op zondag 31 maart 2013 17:45 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Jij vond van niet dus stop met zanikken![]()
Ryan gaat ze milkshake schuddenOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Gelukkig is de 2e ring altijd leeg, dat scheelt weer wat wegduikende mensenquote:Op zondag 31 maart 2013 17:45 schreef Littlerabbit het volgende:
de mensen op de tweede ring hebben nog nooit zo vaak moeten wegduiken in een wedstrijdRvP; Feyenoord
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: