SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Jawel.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:59 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
4 punten is niet kansloos met 6 matches te gaan![]()
Gelukkig hebben we Cuenca gehuurd.quote:Lachwekkend en bespottelijk.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:01 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Vitesse en PSV blijven ook hopen, weet niet wat je daarvan denkt dan![]()
RvP; Feyenoord
Goed schot, jammer dat het doel niet op de 2e ring staat dan had hij gezeten.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
PSV wint volgende weekRvP; Feyenoord
Boerrigter 10x beter dan Mertens, vandaag was weer uitwedstrijd en Mertens weer niet gezien xdxdquote:![]()
Dan de week daarop wint PSVRvP; Feyenoord
Dat zullen ze toch wel winnen denk ik.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen Willem II uit? Ik weet het niet.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Gevallen in een bak accuzuur tijdens de geboortequote:Op zondag 31 maart 2013 17:01 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
wat heb je met zuur vandaag stinho nieuw woordje geleerd ofzo?RvP; Feyenoord
Als ze al niet van Roda kunnen winnen wordt het lastig idd.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen Willem II uit? Ik weet het niet.![]()
Gelijkspel zou me niet verbazen andersquote:Op zondag 31 maart 2013 17:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat zullen ze toch wel winnen denk ik.![]()
Hahahahahahaquote:Op zondag 31 maart 2013 17:02 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Boerrigter 10x beter dan Mertens, vandaag was weer uitwedstrijd en Mertens weer niet gezien xdxd
XD XD![]()
Sorry dat ik het schema van andere clubs niet weetquote:RvP; Feyenoord
Ajax won ook niet van Rodaquote:Op zondag 31 maart 2013 17:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ze al niet van Roda kunnen winnen wordt het lastig idd.![]()
![]()
Is wel handig als je een fopje wil maken. Nu verneuk je het zelf.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sorry dat ik het schema van andere clubs niet weet![]()
quote:gewoon schwalbe hoor
RvP; Feyenoord
Maar in tegenstelling tot PSV hadden wij van Roda moeten winnen gezien het spelbeeld.quote:
Daar waar jullie eigenlijk hadden moeten verliezen.![]()
![]()
Misschien als jij met je g-elftal speelt dat ze daar een penal voor geven maar dit was niksquote:Ride Or Die Lalalalalalalala![]()
Boerrichter mag wel oprottenOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Frustiequote:Op zondag 31 maart 2013 17:04 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
Misschien als jij met je g-elftal speelt dat ze daar een penal voor geven maar dit was niks![]()
![]()
Beetje frusti?quote:Op zondag 31 maart 2013 17:04 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
Misschien als jij met je g-elftal speelt dat ze daar een penal voor geven maar dit was niksRelax jochie.
![]()
Ga fietsen manquote:
RvP; Feyenoord
Tuurlijk joh. Ze hadden gewoon die kansen uit de eerste helft en begin tweede helft moeten afmaken, dan was het 1-5 ofzo geworden. Zelfde als bij Ajax.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar in tegenstelling tot PSV hadden wij van Roda moeten winnen gezien het spelbeeld.
Daar waar jullie eigenlijk hadden moeten verliezen.![]()
wrm denken mensen hier steeds dat je gefrustreerd bent als je gewoon wat opmerkt?quote:Ride Or Die Lalalalalalalala![]()
Kansen?quote:Op zondag 31 maart 2013 17:04 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tuurlijk joh. Ze hadden gewoon die kansen uit de eerste helft en begin tweede helft moeten afmaken, dan was het 1-5 ofzo geworden. Zelfde als bij Ajax.![]()
![]()
PSV had moeten winnen van ROda gezien de kansen hoor. Aan het einde maken ze het zichzelf moeilijk en krijg je hem tegenRvP; Feyenoord
Still frustiquote:Op zondag 31 maart 2013 17:05 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
wrm denken mensen hier steeds dat je gefrustreerd bent als je gewoon wat opmerkt?![]()
![]()
- Matavz van een paar meter voor het doel die naast schietquote:
- Depay die de bal af moet leggen op Toivonen
- Bouma die de bal op de lat kopt
- Doelpunt van Lens onterecht afgekeurd
- Situatie met 5 PSV'ers en 3 van Roda die niet uitgespeeld wordt.
Etc etc.![]()
quote:Op zondag 31 maart 2013 17:05 schreef ejfaar het volgende:
Ajax moet wel de 3e maken, anders zie ik t wel weer gebeurenecht zo'n comment van een ajacied
♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Godver wat is Boerrigter slecht
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Ik zie één kans, verder een hoop gestuntel.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:06 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
- Matavz van een paar meter voor het doel die naast schiet
Etc etc.![]()
Je ziet niet dat hij weer zijn wekelijkse troll doet?quote:Op zondag 31 maart 2013 17:06 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
- Matavz van een paar meter voor het doel die naast schiet
Etc etc.![]()
RvP; Feyenoord
Oke, je kunt weer niet normaal doen. Laat maar gaan dan.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie één kans, verder een hoop gestuntel.![]()
Oh ja, als ik het niet met jou eens ben dan kan ik niet normaal doen.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Oke, je kunt weer niet normaal doen. Laat maar gaan dan.
Oke.![]()
Ik zie hem welquote:RvP; Feyenoord
Hoezo heb je mijn posts blauw?quote:RvP; Feyenoord
triest mannetje die ggmm die trolls van die elfjaar niet weghalen maar mijn reactie wel steeds
Ride Or Die Lalalalalalalala![]()
![]()
RvP; Feyenoord
Oh, dat heb ik niet. EN ik snap niet zoveel van computersquote:Op zondag 31 maart 2013 17:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb je met Cache-geheugen, ja.
[..]
Omdat je TS bent.RvP; Feyenoord
Als je een bal op de lat kopt is dat toch een kans?quote:Op zondag 31 maart 2013 17:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, als ik het niet met jou eens ben dan kan ik niet normaal doen.
Oke.
Als je in die rebound de bal op doel kopt, waar de keeper nog net bij kan is dat toch een kans?
Als Matavz van een paar meter naast schiet is dat toch een kans?
Als Lens scoort en onterecht wordt afgefloten, was dat toch een kans?
Je lult weer uit je nek dus.![]()
roffamannetje, het leven is zuur als je feyenoordsupporter bent.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:08 schreef Mr.Smokey het volgende:
triest mannetje die ggmm die trolls van die elfjaar niet weghalen maar mijn reactie wel steeds![]()
Nou poepoe, AZ heeft gewonnen en meneer heeft praatjes.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
roffamannetje, het leven is zuur als je feyenoordsupporter bent.RvP; Feyenoord
Roda heeft net zoveel kans gehad + onterecht een pingel niet meegekregen.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als je een bal op de lat kopt is dat toch een kans?
Als je in die rebound de bal op doel kopt, waar de keeper nog net bij kan is dat toch een kans?
Als Matavz van een paar meter naast schiet is dat toch een kans?
Als Lens scoort en onterecht wordt afgefloten, was dat toch een kans?
Je lult weer uit je nek dus.
Dat jij er voor kiest alleen naar de kansen van PSV te kijken betekent niet dat ze beter waren,flippo.![]()
Wat ,ul jij allemaalquote:Op zondag 31 maart 2013 17:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nou poepoe, AZ heeft gewonnen en meneer heeft praatjes.![]()
Misschien omdat ik niet troll en jij wel?quote:Op zondag 31 maart 2013 17:08 schreef Mr.Smokey het volgende:
triest mannetje die ggmm die trolls van die elfjaar niet weghalen maar mijn reactie wel steeds![]()
Heb prima leven stinho, jij bent toch Feyenoorder dus ik snap je niet helemaal?quote:Op zondag 31 maart 2013 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
roffamannetje, het leven is zuur als je feyenoordsupporter bent.Ride Or Die Lalalalalalalala
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |