SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah we gaan weer lekker puberaal doenquote:Op zondag 31 maart 2013 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kan me geen reet interesseren, elk seizoen kan het anders lopen.
Oh.![]()
quote:Op zondag 31 maart 2013 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah we gaan weer lekker puberaal doen![]()
![]()
Hij heeft toch gewoon gelijkquote:Op zondag 31 maart 2013 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah we gaan weer lekker puberaal doenIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Niet als we het daar al jaren moeilijk hebben. Wordt het echt niet zomaar een makkie hoor.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hij heeft toch gewoon gelijkOh.![]()
Als van Ginkel hem opzij ligt is het een goal.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Daar is niets puberaal aan, aan historische feitjes zoals we hebben het er al jaren lastig heb je geen flikker. Ik zie Ajax daar wel winnen hoor.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat het je niks interesseert enzo.
Goed druk zetten op de verdediging, van Bommel en strootman ver uit elkaar houden.![]()
Nop. Stijn zegt dat het een walk over wordt en JR zegt dat het niet zo makkelijk wordt.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hij heeft toch gewoon gelijk"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Als je met die instelling naar Eindhoven reist, niet nee.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet als we het daar al jaren moeilijk hebben. Wordt het echt niet zomaar een makkie hoor.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Het is toch DE angstgegner van Ajax. Tuurlijk kunnen we winnen. Maar makkelijk zal het niet gaan.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar is niets puberaal aan, aan historische feitjes zoals we hebben het er al jaren lastig heb je geen flikker. Ik zie Ajax daar wel winnen hoor.
Goed druk zetten op de verdediging, van Bommel en strootman ver uit elkaar houden.Oh.![]()
Welke instelling? Dat het niet makkelijk gaat worden. Dan zijn ze scherper als dat ze denken "we gaan die boeren even alle hoeken van het veld laten zien".quote:Op zondag 31 maart 2013 16:13 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Als je met die instelling naar Eindhoven reist, niet nee.Oh.![]()
quote:Op zondag 31 maart 2013 16:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet als we het daar al jaren moeilijk hebben. Wordt het echt niet zomaar een makkie hoor.Oh. My badquote:Op zondag 31 maart 2013 16:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nop. Stijn zegt dat het een walk over wordt en JR zegt dat het niet zo makkelijk wordt.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Rot op met dat slappe gelul man, iedere wedstrijd is anders, ook al wint Ajax bijvoorbeeld er nooiit.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is toch DE angstgegner van Ajax. Tuurlijk kunnen we winnen. Maar makkelijk zal het niet gaan.
Al die mensen die in de broek schijten voor PSV
Gewoon durven praten over een mooie zege daar.
Broek schijtersBroek schijters
Broek schijters
Broek schijters
Broek schijters
Broek schijters
![]()
![]()
Het is weer tijd voor je pilletje.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Broek schijters
Broek schijters
Broek schijters
Broek schijters
![]()
Hij heeft alleen een andere mening erover. Niet gelijk zo doen. Ga normaal in discussie met hem of reageer niet.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rot op met dat slappe gelul man, iedere wedstrijd is anders, ook al wint Ajax bijvoorbeeld er nooiit.
Broek schijters
Broek schijters
Broek schijters
Broek schijters
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Nuance is je vreemd of niet?quote:Op zondag 31 maart 2013 16:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rot op met dat slappe gelul man, iedere wedstrijd is anders, ook al wint Ajax bijvoorbeeld er nooiit.
Broek schijters
Broek schijters
Broek schijters
Broek schijters
![]()
Mensen die telkens woedeaanvallen krijgenquote:Op zondag 31 maart 2013 16:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Broek schijters
Broek schijters
Broek schijters
Broek schijters
Oh.![]()
quote:Op zondag 31 maart 2013 16:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Broek schijters
Broek schijters
Broek schijters
Broek schijters
![]()
![]()
quote:Op zondag 31 maart 2013 16:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Broek schijters
Broek schijters
Broek schijters
Broek schijters
graag op anoniem![]()
AZ heeft al veel rode kaarten gehad dit seizoen.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Sparta en MVV erin, VVV en Willem 2 eruit.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb liever Sparta er voor in de plaats![]()
Hahahah wat een geniale slotfase
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Mag ook. Al zou ik ook Volendam er wel weer in willen zienquote:Op zondag 31 maart 2013 16:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Sparta en MVV erin, VVV en Willem 2 eruit.
Oh.![]()
AZ weer een keer gewonnen.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
We gaan weer een finale spelen.
Er op en er over!"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Sigthorsson.Hoeveel meter zal de bal van zijn voet afstuiten bij een aanname denken jullie?
Ik gok 3,5 meter deze wedstrijd.![]()
3.3 meter.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Sigthorsson.Hoeveel meter zal de bal van zijn voet afstuiten bij een aanname denken jullie?
quote:Op zondag 31 maart 2013 16:29 schreef j0rdiiii het volgende:
![]()
![]()
Ik denk dat hij snel geblesseerd raakt deze wedstrijd.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik gok 3,5 meter deze wedstrijd.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Op basis van het spel zou een doelpunt wel verdiend zijn.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Als ze het afdwingen verdienen ze het, ehh de bal is rond ja euhquote:Op zondag 31 maart 2013 16:31 schreef AFCNiels het volgende:
Op basis van het spel zou een doelpunt wel verdiend zijn.![]()
quote:
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Nieuwe versie van een Harlem Shakequote:Op zondag 31 maart 2013 16:36 schreef fonkeymonkey het volgende:
Ajax hard op weg naar gangbang in de kleedkamer.RED ONS HENNIEGOD![]()
Je poging om lachwekkend uit de hoek te komen faalt volledig.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:36 schreef fonkeymonkey het volgende:
Ajax hard op weg naar gangbang in de kleedkamer.![]()
quote:Op zondag 31 maart 2013 16:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je poging om lachwekkend uit de hoek te komen faalt volledig.![]()
platje begint er uit te zien als het broertje van pizza jeroen.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Was er duidelijk binnen
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Waarom nou weer altijd die vergelijkingen met andere clubs..? Net alsof dat van invloed is op deze wedstrijd..quote:Op zondag 31 maart 2013 16:40 schreef ejfaar het volgende:
Kutknvb![]()
Als dit 010 was, was het een pingel![]()
Het geeft aan dat de scheidsrechters niet zonder meer onpartijdig zijnquote:Op zondag 31 maart 2013 16:41 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Waarom nou weer altijd die vergelijkingen met andere clubs..? Net alsof dat van invloed is op deze wedstrijd..![]()
Jonge.. wat je zegt slaat nergens op.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:41 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Het geeft aan dat de scheidsrechters niet zonder meer onpartijdig zijn![]()
Kans is groot jaquote:Op zondag 31 maart 2013 16:44 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Had bij Feyenoord geel geweest of niet?![]()
Rood.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:44 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Had bij Feyenoord geel geweest of niet?![]()
Wegereef als scheids, die doet altijd maar wat.Kein gewalt! Wir sind das volk!
NEC is alweer genaaid. de KNJB slaat weer toeRvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Feyenoord heeft gisteren verloren.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:46 schreef vandermar het volgende:
NEC is alweer genaaid. de KNJB slaat weer toe![]()
Vandermarquote:Op zondag 31 maart 2013 16:46 schreef vandermar het volgende:
NEC is alweer genaaid. de KNJB slaat weer toe
Trolled again![]()
Ok, en nu?quote:RvP; Feyenoord
Nu inderdaad niet, net als Ajax, VVV en Zwollequote:
RvP; Feyenoord
Uh, oke.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nu inderdaad niet, net als Ajax, VVV en Zwolle![]()
Ajax wint al zijn wedstrijden, groetjes.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:48 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja nu lach je nog. Speelschema ligt ze wel.![]()
De 55000 toeschouwers zijn weer aangetikt zo te zien.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Van Rhijn laat zien dat hij de beste back is
RvP; Feyenoord
Geld is binnen bij Ajax.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
De 55000 toeschouwers zijn weer aangetikt zo te zien.![]()
![]()
Frustie?quote:Op zondag 31 maart 2013 16:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
De 55000 toeschouwers zijn weer aangetikt zo te zien.![]()
goede redenatie.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:48 schreef vandermar het volgende:
Van Rhijn laat zien dat hij de beste back is![]()
quote:Op zondag 31 maart 2013 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax wint al zijn wedstrijden, groetjes.![]()
![]()
Resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst, groetjes.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eindsprint Ajax afgelopen 2 jaar 1x verloren.![]()
Dus dan wordt ajax voortaan altijd kampioen?quote:Op zondag 31 maart 2013 16:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eindsprint Ajax afgelopen 2 jaar 1x verloren.RvP; Feyenoord
Oh?quote:If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Ajax is meer gefocust dan andere ploegen, vitesse al billen knijpen, psv ook, feyenoord ookquote:Op zondag 31 maart 2013 16:50 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst, groetjes.![]()
NEC geeft veel te veel ruimte weg. Je moet gewoon lekker met z'n allen in het eigen strafschopgebied gaan staan, net als Roda en ADO deden.
Dit wordt een nulletje of 4/5.![]()
Rot nu maar weer opquote:RvP; Feyenoord
hahaha wat een kneus ben jij zegquote:Op zondag 31 maart 2013 16:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax is meer gefocust dan andere ploegen, vitesse al billen knijpen, psv ook, feyenoord ook![]()
![]()
![]()
RvP; Feyenoord
Tegen de verhouding inRvP; Feyenoord
Zolang Boerrigter en Siggy in de basis staan nooit.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:50 schreef tompsv18 het volgende:
NEC geeft veel te veel ruimte weg. Je moet gewoon lekker met z'n allen in het eigen strafschopgebied gaan staan, net als Roda en ADO deden.
Dit wordt een nulletje of 4/5.![]()
Hahaha
Commentator: moet Fischer wel naar binnen? Is er al zo druk
5sec later: mooie combinatie door het midden![]()
De beste speler van Ajax geeft een prima assist.RvP; Feyenoord
quote:Op zondag 31 maart 2013 16:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je geen argumenten hebt, zeg dan niks.
1-0Er sluit zich nog een kneus bij aanquote:Op zondag 31 maart 2013 16:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je geen argumenten hebt, zeg dan niks.
1-0Mijn argument was dat resultaten uit het verleden geen garantie voor de toekomst zijn, dus hou jij je mond maar gauw.
![]()
xdquote:Op zondag 31 maart 2013 16:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Klopt. De volle mep. Gewoon 3 punten![]()
quote:Op zondag 31 maart 2013 16:52 schreef Mr.Smokey het volgende:
wrm zitten jullie allemaal hier en niet in die synagoge?![]()
![]()
commentator is een mongool.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:52 schreef ejfaar het volgende:
Hahaha
Commentator: moet Fischer wel naar binnen? Is er al zo druk
5sec later: mooie combinatie door het midden![]()
Daar staat weer zo'n mongool met zijn rug naar het veld. Ik wist niet dat je vrije dagen kan krijgen van het pieterbaan centrum op ZondagRvP; Feyenoord
quote:Op zondag 31 maart 2013 16:53 schreef vandermar het volgende:
Daar staat weer zo'n mongool met zijn rug naar het veld. Ik wist niet dat je vrije dagen kan krijgen van het pieterbaan centrum op Zondag![]()
Ik wist niet dat ze in 't PBC mogen Fok!ken op Zondag. Flikker dus maar weer op naar je hokjequote:Op zondag 31 maart 2013 16:53 schreef vandermar het volgende:
Daar staat weer zo'n mongool met zijn rug naar het veld. Ik wist niet dat je vrije dagen kan krijgen van het pieterbaan centrum op Zondag![]()
tieten gepost?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Goede comback manquote:Op zondag 31 maart 2013 16:54 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze in 't PBC mogen Fok!ken op Zondag. Flikker dus maar weer op naar je hokjeRvP; Feyenoord
quote:Op zondag 31 maart 2013 16:53 schreef vandermar het volgende:
Daar staat weer zo'n mongool met zijn rug naar het veld. Ik wist niet dat je vrije dagen kan krijgen van het pieterbaan centrum op Zondag
Gefrustreerd van gister?? Haha![]()
![]()
2-0
RvP; Feyenoord
quote:quote:quote:quote:Is het 2-0?quote:RvP; Feyenoord
Mooie goal !!!Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Nope, terecht verloren, daar hoef je niet gefrustreerd over te zijn.quote:RvP; Feyenoord
Ik denk dat ik hier de kampioen zie spelen![]()
![]()
AJAX
![]()
![]()
Driessen altijd maar de nadruk leggen op het begin
vieze Telstar flikker dat hij isRED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op zondag 31 maart 2013 16:55 schreef j0rdiiii het volgende:
Ajax speelt veruit het beste voetbal van Nederland.![]()
alleen vanaf maart, rest van het seizoen niet.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:55 schreef j0rdiiii het volgende:
En het feit dat de titel nu geen mogelijkheid meer is?quote:Op zondag 31 maart 2013 16:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nope, terecht verloren, daar hoef je niet gefrustreerd over te zijn.![]()
![]()
Watte?quote:Op zondag 31 maart 2013 16:55 schreef Mr.Smokey het volgende:
Die arrogante kop van die Fisher gvd wat een typische jood weerReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
umad.gifquote:Op zondag 31 maart 2013 16:56 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
alleen vanaf maart, rest van het seizoen niet.![]()
Helaas ga ik geld winnen omdat Ajax gaat winnen en er meer dan 2,5 keer wordt gescoordRvP; Feyenoord
Ze spelen wel als een kampioen.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:55 schreef AFCNiels het volgende:
Ik denk dat ik hier de kampioen zie spelen![]()
![]()
AJAX
![]()
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Voor het seizoen zei ik top 5 zou mooi zijn met deze selectie als je ziet wat je bent kwijt geraakt.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
En het feit dat de titel nu geen mogelijkheid meer is?RvP; Feyenoord
LapoRvP; Feyenoord
Grensrechter![]()
![]()
![]()
bij Feyenoord zou hij goedgekeurd zijn.
Ja, dat was vooraf.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Voor het seizoen zei ik top 5 zou mooi zijn met deze selectie als je ziet wat je bent kwijt geraakt.
Maar 2 weken geleden had je alle kans op de titel.![]()
![]()
goal van necSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
het is alleen jammer dat elke andere Feyenoorder op facebook e.d. al spraken over kampioensfeesten enzoquote:Op zondag 31 maart 2013 16:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Voor het seizoen zei ik top 5 zou mooi zijn met deze selectie als je ziet wat je bent kwijt geraakt.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
En die kans is nog steeds niet bekekenquote:Op zondag 31 maart 2013 16:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat was vooraf.
Maar 2 weken geleden had je alle kans op de titel.![]()
Het seizoen is pas over na 34 wedstrijden en dan kan je pas boos of tevreden zijn.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat was vooraf.
Maar 2 weken geleden had je alle kans op de titel.RvP; Feyenoord
Waar lul jij allemaal overquote:Op zondag 31 maart 2013 16:57 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Hahahaha, je baalt dat je neit de eerste was he![]()
![]()
quote:Op zondag 31 maart 2013 16:57 schreef Rickazio het volgende:
goal van necVolwassen humor man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 31 maart 2013 16:58 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
En die kans is nog steeds niet bekeken![]()
![]()
Daar schaam ik mij voorquote:Op zondag 31 maart 2013 16:58 schreef franklop het volgende:
[..]
het is alleen jammer dat elke andere Feyenoorder op facebook e.d. al spraken over kampioensfeesten enzodie arrogantie
RvP; Feyenoord
Toch wel lekker dat je tegen zulke ploegen niet op de counter hoeft te spelen omdat ze voetballend beter zijn.![]()
![]()
Lekker tattoo's zetten.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:58 schreef franklop het volgende:
[..]
het is alleen jammer dat elke andere Feyenoorder op facebook e.d. al spraken over kampioensfeesten enzo![]()
Je braakt een hoop dooddoeners uit om m'n vraag te ontwijken.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het seizoen is pas over na 34 wedstrijden en dan kan je pas boos of tevreden zijn.
Logisch.![]()
![]()
jawelquote:Op zondag 31 maart 2013 16:59 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
4 punten is niet kansloos met 6 matches te gaan, weet niet waar jij t over hebt.![]()
Nee, ik zeg wat ik vind.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je braakt een hoop dooddoeners uit om m'n vraag te ontwijken.
Logisch.RvP; Feyenoord
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: