SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 12 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Player.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Alsof ik dat doe.
Alsof ik een vrouw tussen mij en de dude laat komen.
Ik kan er niks aan doen dat er ineens een hand in mijn broek zat.
Of eerst seksen en daarna samen de film kijken.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is een aparte manier van mij beschrijven.
Rekening houden met of plannen zijn 2 verschillende dingenquote:Op zondag 31 maart 2013 15:50 schreef muhahaha het volgende:
Ja, tussen de regels door hou je er wel rekening mee.
waarquote:Op zondag 31 maart 2013 15:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
117 minuten zijn best wat leuke dingen in te doen.
Oke oke, jij rolt dan iets anders. Ik zet gewoon op wat we op dat moment willen zien.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:01 schreef -Engel- het volgende:
Rekening houden met of plannen zijn 2 verschillende dingen
Ik heb geen mediadownloadcenter dingquote:Op zondag 31 maart 2013 16:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oke oke, jij rolt dan iets anders. Ik zet gewoon op wat we op dat moment willen zien.
Dit vooral ja.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:10 schreef muhahaha het volgende:
Ik wil ansich wel maar het ligt eraan wanneer.
Dat weet ik niet en ook niet waar.... al hebben Royco en Huppel allebei een mediacenterding....quote:
Maakt mij niet uit.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat weet ik niet en ook niet waar.... al hebben Royco en Huppel allebei een mediacenterding....
Huidige count is 5 ...
Heb ik ook wel eens.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dafuq, deze hele post verscheen niet. Pas na het verversen.
Ik ookquote:
Hmz ik toch liever eventjes bachquote:
Gourmet ze!quote:Op zondag 31 maart 2013 16:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit.
[..]
Heb ik ook wel eens.
Gourmetten
Ik heb nog aardbeitjes overquote:Op zondag 31 maart 2013 16:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ook
[..]
Hmz ik toch liever eventjes bach
Ze staat nog een beetje in de haatstand. De filmlink van gisteren heeft haar wel goed gedaan meen ik.quote:
Die van de jumbo zijn vaak een beetje zurig.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Verse zoete sappige aardbeien verpesten met slagroom
Dat is niet verpesten.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb aardbeien van de GROENTEboerquote:Op zondag 31 maart 2013 16:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die van de jumbo zijn vaak een beetje zurig.
Als ze echt goed zijn als in zoet dan hoeft er niets bij nee.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb aardbeien van de GROENTEboer
En dat zijn ze ... verdommequote:Op zondag 31 maart 2013 16:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als ze echt goed zijn als in zoet dan hoeft er niets bij nee.
Lekker zo eten..... de structuur in je mond voelen en dan die lekkere smaak... jumjumjumquote:Op zondag 31 maart 2013 16:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 maart 2013 16:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze staat nog een beetje in de haatstand. De filmlink van gisteren heeft haar wel goed gedaan meen ik.
guiltyquote:
Jij snaptquote:Op zondag 31 maart 2013 16:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat het evident mogen zijn dat uw straf zal bestaan uit vierendelen, stenigen, de karrewats of kruizigen. Misschien dat het een combinatie gaat worden!quote:
Nou je bent wel meteen streng voor jezelf.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat het evident mogen zijn dat uw straf zal bestaan uit vierendelen, stenigen, de karrewats of kruizigen. Misschien dat het een combinatie gaat worden!
Dat houdt zo lekker de paassfeer er in!
O ik nam aan dat de straf voor mensen die hun aardbei mishandelen met slagroom wasquote:Op zondag 31 maart 2013 17:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou je bent wel meteen streng voor jezelf.
Neen, jij was schuldig.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:05 schreef Evie het volgende:
[..]
O ik nam aan dat de straf voor mensen die hun aardbei mishandelen met slagroom was
Nee joh. Voor de mensen waar je gisteren boos op was.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:05 schreef Evie het volgende:
[..]
O ik nam aan dat de straf voor mensen die hun aardbei mishandelen met slagroom was
Ja is niet zo mooiquote:Op zondag 31 maart 2013 17:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Royco is een schatje![]()
PSV heeft gelijk gespeeld en Ajax staat al met 2-0 voor
Wij gaan naar de ArenA in meiquote:
Nog geen concrete plannen!!quote:Op zondag 31 maart 2013 17:15 schreef LovelyLady het volgende:
Hupsje: Zijn er al concrete plannen rond die film GI JOE?
quote:Op zondag 31 maart 2013 17:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog geen concrete plannen!!
Ik vind dat we snel moeten gaan!
Er net zo hard op dezelfde manier voor klaarstaanquote:Op zondag 31 maart 2013 17:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee joh. Voor de mensen waar je gisteren boos op was.
En ik ben al blij als ik de aardappeltjes, doperwten en schnitzel niet verziekquote:Op zondag 31 maart 2013 17:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Haricoverts, pomme duchesse en varkenshaas
Maar jij hebt een snackbar en een chinees op 10 meter zitten.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik ben al blij als ik de aardappeltjes, doperwten en schnitzel niet verziek_!
Haha, ik denk dat je er een stalker bij hebt.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Mensen die gewoon openbaar op facebook zetten dat ze drank van je af willen slurpen
Ghehe ik ben er bang voor jaquote:Op zondag 31 maart 2013 17:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haha, ik denk dat je er een stalker bij hebt.
En een italiaanquote:Op zondag 31 maart 2013 17:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar jij hebt een snackbar en een chinees op 10 meter zitten.
Klinkt goedquote:Op zondag 31 maart 2013 17:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Haricoverts, pomme duchesse en varkenshaas
Die hebben er zin inquote:Op zondag 31 maart 2013 17:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Mensen die gewoon openbaar op facebook zetten dat ze drank van je af willen slurpen
Dit kan iedere kleuter nog.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Geniale quotefaalquote:Op zondag 31 maart 2013 17:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dit kan iedere kleuter nog.
Pomme duchesse de frituurpan in
Boontjes opwarmen
Varkenshaas aanbraden en dan nog ff de oven in.
Echt hequote:
Ik ben vrij gemakkelijk met drank op jonge leeftijd, maar kleuters gaat wel ver, zeker om ze het van een naakt vrouwenlichaam te laten slurpen.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dit kan iedere kleuter nog.
Pomme duchesse de frituurpan in
Boontjes opwarmen
Varkenshaas aanbraden en dan nog ff de oven in.
Kan gebeurenquote:Op zondag 31 maart 2013 17:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nouja. Krijg je als je mobiel zit.
quote:Op zondag 31 maart 2013 17:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben vrij gemakkelijk met drank op jonge leeftijd, maar kleuters gaat wel ver, zeker om ze het van een naakt vrouwenlichaam te laten slurpen.
Geniaaaaaalquote:Op zondag 31 maart 2013 17:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben vrij gemakkelijk met drank op jonge leeftijd, maar kleuters gaat wel ver, zeker om ze het van een naakt vrouwenlichaam te laten slurpen.
Kusjekroelquote:
Hij kent ze al.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die wil binnen no time je hele familie ontmoeten.
Ja maar hij kent ze nog niet als schoonzoonquote:Op zondag 31 maart 2013 17:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij kent ze al.
Ik ken hem van jaar of 12 terug maar ik heb gewoon geen idee meer wie hij is![]()
Ja zn tatoeage herken ik wel
Hij is voor feyenoord dus dat gaat sowieso niet gebeurenquote:Op zondag 31 maart 2013 17:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar hij kent ze nog niet als schoonzoon
Oh mijn godquote:Op zondag 31 maart 2013 17:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat viel mij ook al opquote:Op zondag 31 maart 2013 17:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haha, ik denk dat je er een stalker bij hebt.
Gears of war?quote:Op zondag 31 maart 2013 18:30 schreef charmed_angel het volgende:
Al een hele dag aan het gamen
Heerlijk is dat eigenlijk
quote:Op zondag 31 maart 2013 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He fax. Heb je al een qt 3.14 gf?
Gamenquote:Op zondag 31 maart 2013 20:17 schreef -Engel- het volgende:
Stil hier ....
iedereen nog aan het gourmetten etc?
Nee johquote:Op zondag 31 maart 2013 20:17 schreef -Engel- het volgende:
Stil hier ....
iedereen nog aan het gourmetten etc?
Hmm... zou ik ook een spel gaan doenquote:Op zondag 31 maart 2013 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gamen
Ik wil level 50 halen voor 0:00 uur
Dat kanquote:
Onverzadigbaar type?quote:Op zondag 31 maart 2013 20:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik was vol maar nu .... hmmm lust ik wel weer wat
Ik doe dat bijna nooit zoveel gamen bedoel ikquote:Op zondag 31 maart 2013 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat kanIk ben al heel de dag bezig. Meestal met pasen, geen verplichtingen, 3 of 4 dagen lang gamen
Ow en de was doen tussendoor
De teringquote:Op zondag 31 maart 2013 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat kanIk ben al heel de dag bezig. Meestal met pasen, geen verplichtingen, 3 of 4 dagen lang gamen
Ow en de was doen tussendoor
quote:
Heerlijkquote:Op zondag 31 maart 2013 20:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik doe dat bijna nooit zoveel gamen bedoel ik
Van stilzitten en niets doen word je moe hequote:
Ow ben ik daarom zo gaar.quote:Op zondag 31 maart 2013 20:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van stilzitten en niets doen word je moe he
Sinds wanneer doe jij spelletjesquote:
quote:Op zondag 31 maart 2013 20:39 schreef LovelyLady het volgende:
Ik begin een beetje mijn energie weer terug te krijgen
Have funquote:
Eng ditquote:
Nee.quote:
Dat is toch gezellig?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:38 schreef Royco1 het volgende:
Heb alleen huppel gezelschap gehouden op de markt.
Dat is vroeg..... toen kwam ik zo'n btje thuisquote:Maar denk dat het komt doordat mijn katten vanaf 5 uur vanmorgen al vervelend waren.
Ja was ook wel gezellig.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is toch gezellig?
[..]
Dat is vroeg..... toen kwam ik zo'n btje thuis
Zo lang kan je toch niet naar eieren zoekenquote:Op zondag 31 maart 2013 22:51 schreef fietsie het volgende:
Zow, eindelijk ontsnapt aan de familie verplichtingen...
datequote:Op zondag 31 maart 2013 22:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja was ook wel gezellig.
Was je nog op date geweest?
aaaa sow zieligquote:Op zondag 31 maart 2013 22:51 schreef fietsie het volgende:
Zow, eindelijk ontsnapt aan de familie verplichtingen...
Oh ik dacht dat je een date had, my bad.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
date
Nee joh...... FEEEEEEEST .... en die was top
Faxie had geen tijdquote:Op zondag 31 maart 2013 22:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je een date had, my bad.
Maar een goed feestje is ook nooit verkeerd.
Nee was een 90' feestjequote:Op zondag 31 maart 2013 22:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je een date had, my bad.
Maar een goed feestje is ook nooit verkeerd.
quote:
Coolquote:Op zondag 31 maart 2013 23:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh lekker. Dus los gegaan op the party animals en mental theo
Fax, Hou je van 90' muziek? of alleen voornamelijk experimenteel?quote:
nou dus?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:57 schreef fietsie het volgende:
Zwaait terug....
Moest ook 2x2uur rijden hè...
ik ben moe..... ik lachte nietquote:Op zondag 31 maart 2013 22:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Godverdomme Tijn, je begint nog grappig te worden ook.
Voornamelijk experimenteel...quote:Op zondag 31 maart 2013 23:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Fax, Hou je van 90' muziek? of alleen voornamelijk experimenteel?
[..]
nou dus?
o.a.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh lekker. Dus los gegaan op the party animals en mental theo
Zaterdag weer naar de baroeg. Intronautquote:Op zondag 31 maart 2013 23:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Voornamelijk experimenteel...
De 6e Antwerp Ambient...
Heb jij weer.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
o.a.
En deze >>>
haren los en gaan.... alleen ik stond toen op het balkon... en de mosh was beneden
Een samenzijn met iemand van het andere geslacht om te kijken of er een basis is voor meer bekt niet zo lekkerquote:
quote:Op zondag 31 maart 2013 23:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een samenzijn met iemand van het andere geslacht om te kijken of er een basis is voor meer bekt niet zo lekker
Het is pas echt fout dat ik die mee kan zingenquote:Op zondag 31 maart 2013 23:04 schreef tijnbrein het volgende:
Lekker fout een nummer van de spice girls of backstreetboys
Niets mis meequote:Op zondag 31 maart 2013 23:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is pas echt fout dat ik die mee kan zingen
Ik mag mee naar "Op Sterk water"quote:Op zondag 31 maart 2013 23:01 schreef Faxie het volgende:
Voornamelijk experimenteel...
De 6e Antwerp Ambient...
Was gewoon niet gezellig ; te drukquote:
good good....quote:Op zondag 31 maart 2013 23:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb net even een ouwelullen powernap gedaan.
ik had net een fake raketjequote:Op zondag 31 maart 2013 23:02 schreef Faxie het volgende:
Ik bedenk me net dat ik van de week drank gehaald heb...
Dankzij mij.. gingen ze op het balkon ook aardig losquote:Op zondag 31 maart 2013 23:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb jij weer.
Maar die blijft lekker.
Was gewoon een gouden tijd.
Uh wa's dat? Cabaret ofzo gezien de site? ...quote:
Het is niet eens in de buurt van 8:45?quote:Op zondag 31 maart 2013 23:09 schreef tijnbrein het volgende:
Fijn van die buren die om 8:45 5 minuten de wekker laten gaan
Dat klinkt ook nietquote:Op zondag 31 maart 2013 23:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een samenzijn met iemand van het andere geslacht om te kijken of er een basis is voor meer bekt niet zo lekker
beide gehoordquote:Op zondag 31 maart 2013 23:04 schreef tijnbrein het volgende:
Lekker fout een nummer van de spice girls of backstreetboys
Neequote:Op zondag 31 maart 2013 23:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is pas echt fout dat ik die mee kan zingen
Op fucking zondag godverdomme wie gaat er op dat onchristelijke tijdstip opstaanquote:Op zondag 31 maart 2013 23:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is niet eens in de buurt van 8:45?
Dat is helemaal niet vroeg toch?quote:Op zondag 31 maart 2013 23:09 schreef tijnbrein het volgende:
Op zondag vind ik dat niet zo fijn en zeker niet 5 minuten lang gvd.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet vroeg toch?
Mijn wekker gaat morgen ook om die tijd
Want ik wil in de ochtend mijn was af hebben. Zodat ik een middag en avond kan gamen
quote:Op zondag 31 maart 2013 23:09 schreef Faxie het volgende:
Uh wa's dat? Cabaret ofzo gezien de site? ...
Oke.... dan beslis ik dat de 6de wel..... kan ik die dan aan de deur kopen?quote:Zal wel mogelijk zijn. Verkoopt niet uit ofzo denk ik.
Je burenquote:Op zondag 31 maart 2013 23:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op fucking zondag godverdomme wie gaat er op dat onchristelijke tijdstip opstaan
Wat?quote:Op zondag 31 maart 2013 23:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet? Gelukkig.
Dan ga ik die bij muhahahahaha ongegeneerd mee zingen.
Satan nog aan toe waarom?quote:
Je doet maarquote:Op zondag 31 maart 2013 23:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet? Gelukkig.
Dan ga ik die bij muhahahahaha ongegeneerd mee zingen.
Dan doe ik mee. Een duetquote:
Er zijn mensen die ook op zondag moeten werkenquote:Op zondag 31 maart 2013 23:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op zondag vind ik dat niet zo fijn en zeker niet 5 minuten lang gvd.
is goed voor jequote:Op zondag 31 maart 2013 23:09 schreef tijnbrein het volgende:
Kan aan de deur jaquote:Op zondag 31 maart 2013 23:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]soort van .... echt super
[..]
Oke.... dan beslis ik dat de 6de wel..... kan ik die dan aan de deur kopen?
En oja... mocht ik gaan, mag ik dan op jouw bank crashen??
Maar niet voor mijn burenquote:
Jij en niet bijten als er een vrouw in je bed ligtquote:Op zondag 31 maart 2013 23:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kan aan de deur ja14,- 4 optredens. Is in een schouwburg.
http://antwerp-ambient.com/ (Staan YT linkjes enzo ook)
Ik heb een 2 persoonsbed en zal heus niet bijten. De bank is 2,5 persoons... wellicht aan de krappe kant om op te slapen.
Maar ik kan heel mooi zingenquote:
quote:Op zondag 31 maart 2013 23:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij en niet bijten als er een vrouw in je bed ligt
Daarom die rol ducttape die engel altijd bij zich heeftquote:Op zondag 31 maart 2013 23:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij en niet bijten als er een vrouw in je bed ligt
Verstandig welquote:Op zondag 31 maart 2013 23:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daarom die rol ducttape die engel altijd bij zich heeft
Oke, dan WA ik je welquote:Op zondag 31 maart 2013 23:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kan aan de deur ja14,- 4 optredens. Is in een schouwburg.
http://antwerp-ambient.com/ (Staan YT linkjes enzo ook)
Ik heb een 2 persoonsbed en zal heus niet bijten. De bank is 2,5 persoons... wellicht aan de krappe kant om op te slapen.
Dat is wat gentlemen doen.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:18 schreef muhahaha het volgende:
Faxie pik je moet je nest aanbieden en zelf de bank pakken...
quote:Op zondag 31 maart 2013 23:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
C_A wel, en die heb ik niet horen klagen.
Inderdaad.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is wat gentlemen doen.
En dat vind ze dan zielig met als gevokg dat je toch samen in bed eindigt.
quote:Op zondag 31 maart 2013 23:18 schreef muhahaha het volgende:
Voor mijquote:Op zondag 31 maart 2013 23:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom zo'n evil smiley?
Moet ik bang zijn?
Dat mag hoorquote:Op zondag 31 maart 2013 23:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat weet ik niet
just in case >>>>> ductape
Neh.... maar dan wss welquote:Op zondag 31 maart 2013 23:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daarom die rol ducttape die engel altijd bij zich heeft
Wat een onzinquote:Op zondag 31 maart 2013 23:18 schreef muhahaha het volgende:
quote:Op zondag 31 maart 2013 23:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is wat gentlemen doen.
En dat vind ze dan zielig met als gevokg dat je toch samen in bed eindigt.
Je doet ook niet aan spelletjes spelenquote:Op zondag 31 maart 2013 23:22 schreef Vinniiee het volgende:
Ik doe niet aan zingen dus voor mij hoef je niet bang te zijn.
Ja dat maakt je gelijk een stuk minder engquote:Op zondag 31 maart 2013 23:22 schreef Vinniiee het volgende:
Ik doe niet aan zingen dus voor mij hoef je niet bang te zijn.
Deedquote:Op zondag 31 maart 2013 23:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je doet ook niet aan spelletjes spelen
quote:Op zondag 31 maart 2013 23:24 schreef Royco1 het volgende:
Zal ik ook het de lama's spel meebrengen de 12e?
aaaaaquote:Op zondag 31 maart 2013 23:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij mij werkt het ook nooit.
Eindig dan gewoon op de bank.
Doenquote:Op zondag 31 maart 2013 23:24 schreef Royco1 het volgende:
Zal ik ook het de lama's spel meebrengen de 12e?
Ja ik ookquote:Op zondag 31 maart 2013 23:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Doen
Ik ken het niet, maar de Lama's is
Vind wel jammer trouwens dat Jeroen van Koningsbrugge niet bij De Grote Improvisatie Show zit.
Of jij altijd hoffelijk bentquote:
Ik dus ook.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk best hoffelijk al zeg ik het zelf.
En een romanticus.
Ja ik zit in een hoekje te huilenquote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 31 maart 2013 23:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoi
En Doei
Series kijken en slapen daarna, kusjes
hf en kusjes terug.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoi
En Doei
Series kijken en slapen daarna, kusjes
Welke film heb je gekeken?quote:Op zondag 31 maart 2013 23:36 schreef LovelyLady het volgende:
Heb net film gekeken... Maar nog niet moe dus kom nog ff hier beppen
Ik ook nog nietquote:Op zondag 31 maart 2013 23:36 schreef LovelyLady het volgende:
Heb net film gekeken... Maar nog niet moe dus kom nog ff hier beppen
Geweldige serie.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik volg nu Scrubs, high five van the Todd.
Hm, die gast lijkt wel op faxie.
Niks van gemerktquote:Op zondag 31 maart 2013 23:31 schreef Royco1 het volgende:
Ik ben eigenlijk best hoffelijk al zeg ik het zelf.
En een romanticus.
Neequote:Op zondag 31 maart 2013 23:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een beetje maar?quote:Op zondag 31 maart 2013 23:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Niks van gemerkt
onee toch wel een beetje
Kan o.a. de 12de?quote:Op zondag 31 maart 2013 23:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een beetje maar?
Ik wil een herkansing dan.
Gezelligquote:Op zondag 31 maart 2013 23:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik zit gezellig bij jouik ken de Barney blabla ook niet
Wie?quote:Op zondag 31 maart 2013 23:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja ik ook hoorquote:
Een serenade vind ik wel wat zoetsappig hoorquote:Op zondag 31 maart 2013 23:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ok.
Inclusief serenade onder aan het balkon?
Muhaha, heb je een balkon?
Ja?quote:Op zondag 31 maart 2013 23:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor
[..]
Een serenade vind ik wel wat zoetsappig hoor
Heeft iequote:Op zondag 31 maart 2013 23:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ok.
Inclusief serenade onder aan het balkon?
Muhaha, heb je een balkon?
Laat je je wekker 5 minuten lang gaan?quote:Op zondag 31 maart 2013 23:46 schreef Vinniiee het volgende:
Damn, morgen vroeg op. 8:15 staat de taxi voor de deur
Ik denk dat ik heel hard moet lachen omdat me ongemakkelijk zou voelenquote:
Waarom?quote:Op zondag 31 maart 2013 23:46 schreef Vinniiee het volgende:
Wat? Je wilt ook een herkansing? moet ik dan een gleufjurkje aantrekkenquote:
oke MC rap met breakdancen danquote:Een serenade vind ik wel wat zoetsappig hoor
zo vroeg?quote:Op zondag 31 maart 2013 23:46 schreef Vinniiee het volgende:
Nog wel langer! Maar dat is radio en horen de buren nietquote:Op zondag 31 maart 2013 23:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Laat je je wekker 5 minuten lang gaan?
quote:Op zondag 31 maart 2013 23:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat ik heel hard moet lachen omdat me ongemakkelijk zou voelen![]()
[..]
Waarom?
Ik moet om half 10 voetballenquote:
En ik dan ook omdat je me uitlacht.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat ik heel hard moet lachen omdat me ongemakkelijk zou voelen![]()
[..]
Waarom?
De pannenkoekmeet had ik niet veel inkijkquote:
Oh, in dat geval: ik zeg doen.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
De pannenkoekmeet had ik niet veel inkijk
het is wel een dom woord ja... klonk in mijn hoofd beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |