PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Waarom Helmes erin staat weet ik ook nietquote:
Laten we het hopenquote:Op zondag 31 maart 2013 15:37 schreef BDIL het volgende:
[..]
Waarom Helmes erin staat weet ik ook niet![]()
Aston Villa gaat gewoon winnen![]()
Dinsdag dacht ik. Las gister dat ze 180.000 (?) hadden ofzoquote:Op zondag 31 maart 2013 15:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die gozer is echt niet helemaal 100%.
Wanneer is die deadline eigenlijk?
Henk is een baasquote:Op zondag 31 maart 2013 15:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die gozer is echt niet helemaal 100%.
Wanneer is die deadline eigenlijk?
Ik denk dat het echt aan mijn internet ligt dat ik lag hebquote:Op zondag 31 maart 2013 15:49 schreef Dudeweiser het volgende:
wie wil nog een potje randoms voordat Ajax begint?
En ze hebben ¤750.000 nodig toch?quote:Op zondag 31 maart 2013 15:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dinsdag dacht ik. Las gister dat ze 180.000 (?) hadden ofzo
600K zei Henk volgens mijquote:
dat denk ik ook. Wil je het uitproberen?quote:Op zondag 31 maart 2013 15:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik denk dat het echt aan mijn internet ligt dat ik lag heb
Ze missen ook 2 vaste krachten achterin vandaag. Dit is wel zijn niveau.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:47 schreef vandermar het volgende:
Wat een kneuzen daar achterin bij Villa op Vlaar na. Hij moet zo snel mogelijk naar een betere club gaan. Wat een achterlijke sliding daar op de achterlijn
Vlaar kan nog wel hoger. Veruit de beste achterin bij Villa. Ciaran Clark is ook zo'n kneus die er niets van kan.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze missen ook 2 vaste krachten achterin vandaag. Dit is wel zijn niveau.
Is goed, dan zet ik de Xbox even weer aanquote:Op zondag 31 maart 2013 15:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat denk ik ook. Wil je het uitproberen?
Hij is 28 ofzo? Zie hem echt niet beter meer worden eigenlijk..onderin de middenmoot kan hij wel meedraaien, maar veel hoger niet.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vlaar kan nog wel hoger. Veruit de beste achterin bij Villa. Ciaran Clark is ook zo'n kneus die er niets van kan.
wie invite wie?quote:Op zondag 31 maart 2013 15:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is goed, dan zet ik de Xbox even weer aan
Gelukkig is zijn contract verlengd. Kan Ajax er nog een mooie transfersom voor vragen.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:53 schreef vandermar het volgende:
Castillion mag er wel uit, die kerel kan echt niets
quote:Op zondag 31 maart 2013 15:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gelukkig is zijn contract verlengd. Kan Ajax er nog een mooie transfersom voor vragen.
Die hebben ooit Jordy Brouwer gehaald, dus ik sluit niets uit.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:55 schreef vandermar het volgende:
[..]mooi youtube filmpje maken en aanbieden bij Liverpool
Als je iemand afzeikt dan doet die persoon het daarna vaak ineens goed, maar zelfs dat is niet weggelegd voor hemquote:Op zondag 31 maart 2013 15:56 schreef vandermar het volgende:
HAHAHAHA Castillion mist 2x finaal de bal
3, maar ik hou het vooralsnog bij 2quote:Op zondag 31 maart 2013 15:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden kan jij tegelijk kijken joh
Omhaal vanaf eigen helft?quote:
Nee 25 meter kruising schotquote:
Aangezien het BDIL is en Olic een Kroaat denk ik een intikker op de lijnquote:
Mehh ik ben niet zo als jij over Feyenoordquote:Op zondag 31 maart 2013 16:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Aangezien het BDIL is en Olic een Kroaat denk ik een intikker op de lijn
Speelt bij Juve toch?quote:Op zondag 31 maart 2013 16:08 schreef Nickskuh het volgende:
Waarom kan ik die Masi niet op carriere vinden? Ik kijk bij Pro Vercelli maar hij staat er maar niet tussen
Hij was getransferd naar een ander team uit de Serie B dacht ik. Ik weet even niet meer welk team.quote:
terugwedstrijd ook maar meteen doenquote:Op zondag 31 maart 2013 16:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
2 CDMs met 85+ paceBeetje saaie wedstrijd verder maar uiteindelijk heb ik toch gewonnen met 1-2.
Doe ie express natuurlijk, volgende week walkoverquote:
NAC is wel een moeilijke tegenstander de laatste tijdquote:Op zondag 31 maart 2013 16:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Doe ie express natuurlijk, volgende week walkover
Idd thanks, naar ternana maar daar staat hij ook niet tussen..quote:Op zondag 31 maart 2013 16:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
2 CDMs met 85+ paceBeetje saaie wedstrijd verder maar uiteindelijk heb ik toch gewonnen met 1-2.
[..]
Hij was getransferd naar een ander team uit de Serie B dacht ik. Ik weet even niet meer welk team.
Meteen de rematch net voordat Ajax begint?
Zoals je al zei, hij kan niet beterquote:Op zondag 31 maart 2013 16:22 schreef Tim86 het volgende:
Bizarre faal van Castillion zeg..hoe kon hij dat duel verliezen
Maar deze hoefde hij alleen met zijn bakkes aan te raken..echt te ziekquote:Op zondag 31 maart 2013 16:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zoals je al zei, hij kan niet beter![]()
quote:
Zieke hotrun de laatste tijd of niet?quote:
Of hij post alleen de winners hierquote:Op zondag 31 maart 2013 16:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zieke hotrun de laatste tijd of niet?
Heb 1 combi verloren en 2 gewonnen ( die andere heb ik niet gepostquote:Op zondag 31 maart 2013 16:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zieke hotrun de laatste tijd of niet?
Je hebt goed gespeeld hoor, maar ik zie nu dat ik de morale en fitness van mijn spelers niet eens op 99 hadquote:
ik ook niet, morale op normalquote:Op zondag 31 maart 2013 16:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je hebt goed gespeeld hoor, maar ik zie nu dat ik de morale en fitness van mijn spelers niet eens op 99 had
Hoeveel was het?quote:
Voor jou dusquote:
que?quote:Op zondag 31 maart 2013 16:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lol is die goal bij AZ weer afgekeurd?
VI Scorebord gaf aan dat het 2-2 was, nu is het weer 1-2quote:
het was geen goal, werd van de lijn gehaald.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
VI Scorebord gaf aan dat het 2-2 was, nu is het weer 1-2
Wat wasser?quote:
Goal is nooit gegeven..dan zaten ze fout. Blijkbaar heeft VI dezelfde bron als futbol24, want die maakten dezelfde fout. En daar gebruiken ze belchinezenquote:Op zondag 31 maart 2013 16:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
VI Scorebord gaf aan dat het 2-2 was, nu is het weer 1-2
Er lopen 2 van NEC alleen op de keeper af, wordt er gevlagd voor buitenspel maar dat was het nietquote:
metsjfiksing.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Er lopen 2 van NEC alleen op de keeper af, wordt er gevlagd voor buitenspel maar dat was het niet
Dan ben ik blijquote:Op zondag 31 maart 2013 16:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
metsjfiksing.
Als Ajax verliest wordt het wel echt prachtig spannend
Partijdiger dan Blom gister kan niet.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Er lopen 2 van NEC alleen op de keeper af, wordt er gevlagd voor buitenspel maar dat was het niet
Zoumaquote:Op zondag 31 maart 2013 16:43 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmmmm, heb geen coins meer voor gouden pakjes dus haal ik maar zilveren. Net 41212 King van United. Nu Zouma uit Ligue 1. Non-rare maar toch iets van 6k waard.
Zou je nu nog steeds beweren dat het niet aan Van Boekel lag?quote:
With the heels over the slutquote:
hahah, je zei sletquote:
Ik heb alleen de laatste 5 minuten gezienquote:Op zondag 31 maart 2013 16:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Zou je nu nog steeds beweren dat het niet aan Van Boekel lag?
Jahquote:
quote:Op zondag 31 maart 2013 16:51 schreef Baje het volgende:
#prijsfix with #my #homie #Baje #swag #swek #yolo # coins #ea #fifa #pc #chill #bling #bling #dollars
Nog minder wedstrijden gewonnen als PSVquote:Op zondag 31 maart 2013 16:56 schreef TBakkert het volgende:
Ajax zou dit jaar wel zeker een verdiende kampioen zijn.
Wie de meeste punten heeft is een terechte kampioenquote:Op zondag 31 maart 2013 16:56 schreef TBakkert het volgende:
Mwoah, ze zouden de schaal uit protest gewoon niet uit moeten reiken eigenlijk. Dramatisch dit jaar..kampioen van de armoedequote:Op zondag 31 maart 2013 16:56 schreef TBakkert het volgende:
Maar minder verlorenquote:Op zondag 31 maart 2013 16:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nog minder wedstrijden gewonnen als PSV
terecht is het altijd, maar dit is ook verdiend; zie sig van Timquote:Op zondag 31 maart 2013 16:57 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wie de meeste punten heeft is een terechte kampioen
maar wel de beste van de armoede, dus verdiend. En ook in de CL wel wat laten zienquote:Op zondag 31 maart 2013 16:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mwoah, ze zouden de schaal uit protest gewoon niet uit moeten reiken eigenlijk. Dramatisch dit jaar..kampioen van de armoede
Stond ook eergisteren al op dumpert, je loopt achter Timquote:
Echt een kutnummerquote:
Ik zag hem net ook op WZVquote:Op zondag 31 maart 2013 17:03 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk 'm shinen
[ afbeelding ]
Sowieso Oppoquote:
Fototoestelmeneer toch?quote:Op zondag 31 maart 2013 17:03 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk 'm shinen
[ afbeelding ]
siquote:
Haten op Oppoquote:Op zondag 31 maart 2013 17:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Echt een kutnummer
[..]
Ik zag hem net ook op WZV
Ik zei het gisteren alquote:
Ik haat niet op The opposites, die vind ik meestal wel goed. Dit nummer vind ik gewoon kutquote:Op zondag 31 maart 2013 17:06 schreef BDIL het volgende:
[..]
Haten op Oppo![]()
Een van de betere Nederlandse hiphop nummers die ik de laatste tijd heb gehoord, niet echt ''lyrical'' maar wel een goed commercieel nummer
twice volgens de NOSquote:
ja, als het kutweer is, dan ga je naar buiten om te voetballen(of de hont uit te laten) en als het warm is ga je lekker binnen zittenquote:Op zondag 31 maart 2013 17:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
Als het weer beter is heb je meer zin om te gamen jeweetzelluf
Hij moet een boekverslag gaan maken, heel irritantquote:
quote:Op zondag 31 maart 2013 16:51 schreef Baje het volgende:
#prijsfix with #my #homie #ajacied7 #swag #swek #yolo # coins #ea #fifa #pc #chill #bling #bling #dollars
Gobern CMquote:
Eigenlijk heeft Dirk er wel 1 gescoord en die actie was gewoon geniaal, daarna laatste minuut een bal van de lijn en hij speelde gewoon netjes. Esteban hield AZ een paar keer wel in leven...quote:
Ruilen tegen Verhoek?quote:
maar eigenlijk hebben ze dus geen van beide gescoord en hebben ze wel een goal tegen gekregen.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft Dirk er wel 1 gescoord en die actie was gewoon geniaal, daarna laatste minuut een bal van de lijn en hij speelde gewoon netjes. Esteban hield AZ een paar keer wel in leven...
En terecht. Dit soort mongolen hoef ik niet bij mijn clubquote:Op zondag 31 maart 2013 17:16 schreef Baje het volgende:
[..]
natuurlijk moet dit weer groots in het nieuws komen...
quote:Op zondag 31 maart 2013 17:16 schreef Baje het volgende:
[..]
Het is echt de schuld van de media dat die PSV-spelers zich week in week uit weer niet kunnen gedragen.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:16 schreef Baje het volgende:
[..]
Pak ze DSquote:Op zondag 31 maart 2013 17:18 schreef vandermar het volgende:
DS ze haten op Serero
VBL / Live Eredivisieverslagen #253 bah
quote:Op zondag 31 maart 2013 17:22 schreef Baje het volgende:
@Raarstefeiten: Je middelvinger opsteken is bedacht door de oude Grieken, het gaf aan dat je anale seks met iemand wou.
quote:Op zondag 31 maart 2013 17:22 schreef Baje het volgende:
@Raarstefeiten: Je middelvinger opsteken is bedacht door de oude Grieken, het gaf aan dat je anale seks met iemand wou.
1 verloren van DS, 1 gewonnen van DSquote:Op zondag 31 maart 2013 17:27 schreef ThadCastle het volgende:
hoi
Zijn er nog 'random-potjes' gespeeld?
Oke. Staat genoteerdquote:Op zondag 31 maart 2013 17:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
1 verloren van DS, 1 gewonnen van DS
Iedereen kent dat hoorquote:Op zondag 31 maart 2013 17:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat is deze, iemand in VBL kent paard.gif ook al
Is in het Ajaxtopic ontstaan.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Joh, denk je dat het iets uit deze reeks is?quote:Op zondag 31 maart 2013 17:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
quote:
Ook bij lange na niet zijn slechtstequote:Op zondag 31 maart 2013 17:41 schreef Dudeweiser het volgende:
van Rhijn speelt niet zijn beste wedstrijd vandaag
Als ik geen lag heb wel ja. Tegen FC Awesome had ik dat ook nietquote:Op zondag 31 maart 2013 17:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
Jo Dude Iwan en DS, kan er iemand vanavond nog wat randompotjes afwerken? Rond een uur of 10 ofzo
ja denk het welquote:Op zondag 31 maart 2013 17:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
Jo Dude Iwan en DS, kan er iemand vanavond nog wat randompotjes afwerken? Rond een uur of 10 ofzo
mee bezig mensen te vindenquote:Op zondag 31 maart 2013 17:45 schreef Zhano het volgende:
Zijn er ook PS3 mensen die random teams doen?
Yup. (Oh, komende week niet btw, zit ik in Deutschlandquote:Op zondag 31 maart 2013 17:46 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
mee bezig mensen te vindenyou in?
De prijzen van sommige spelers wel jaquote:Op zondag 31 maart 2013 17:44 schreef ThadCastle het volgende:
Die prijzen van zilvere spelers zijn weer dik gestegen sinds de laatste keer dat ik wat aan traden deed
op de random knop op wefut klikken en team met 2 van die 8 spelers maken en 1 van de eerste 4 de keer daarop.quote:
cool.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:47 schreef Zhano het volgende:
[..]
Yup. (Oh, komende week niet btw, zit ik in Deutschland)
Hoi Mathijs.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:53 schreef Kamikazie het volgende:
Middag
PSV![]()
Kom maar op, wrijf het figuurlijke zout maar in mijn wonden
Verder zo meteen de grootste uitdaging van de dag, gourmetten zonder te braken.
Allergisch voor vlees?quote:Op zondag 31 maart 2013 17:53 schreef Kamikazie het volgende:
Middag
PSV![]()
Was inderdaad jammer, ik kon wel janken.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:57 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hoi Mathijs.
Jammer idd. Succes zometeen
Nee, maar ik heb altijd zoveel honger dat ik al het flees rauw begin te eten. Dat is niet slimquote:
Er is niet echt iets beledigend gezegd dacht ik, is meer iets voor boerenquote:Op zondag 31 maart 2013 17:53 schreef Kamikazie het volgende:
Middag
PSV![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
quote:Op zondag 31 maart 2013 17:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb altijd zoveel honger dat ik al het flees rauw begin te eten. Dat is niet slim
wtfquote:Op zondag 31 maart 2013 17:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb altijd zoveel honger dat ik al het flees rauw begin te eten. Dat is niet slim
ik ken iemand die dat echt doet..wel alleen bij gehakt, maar tochquote:
Nee jij zelf volgens mij wel bij actieve bonussen ofzoquote:Op zondag 31 maart 2013 18:02 schreef Kamikazie het volgende:
Thad, kan je zien hoever ik al ben voor die 150 E voor je?
quote:
snoeihard richting de winkelhaakquote:Op zondag 31 maart 2013 18:10 schreef Kamikazie het volgende:
Serero neemt het doel onder vuur hoor !
zeker, Babos had ook zo zijn hand kunnen breken manquote:Op zondag 31 maart 2013 18:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Maar goed dat de keeper hem had, anders was hij door het net gegaan.
Nee, niet echt. Bij Sparta was het toen al duidelijk dat Viergever en Strootman veel grotere talenten waren en bij AZ werd het ook nooit iets. Had wel een periode waarin hij redelijk wat scoorde omdat hij toen in de spits moest spelen vanwege blessures, maar verder..quote:Op zondag 31 maart 2013 18:12 schreef Kamikazie het volgende:
Zie dat die falkenburg bij nec speelt, best zonde was een aardig talent tijd terug toch?
Poulsen doet niet meequote:
Met hoeveel geld doe je dat dan wel niet?quote:Op zondag 31 maart 2013 18:19 schreef detennismaster het volgende:
Weer 200 eurotje aan mijn bankroll toegevoegd met surebetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |