SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Random enkel afgeronde projecten van het vorige topic ..
Van wat is gelukt te plaatsen. Ben er nog niet achter hoe en heb zelfs per ongeluk een topic overgeslagen
.
Hook on![]()
![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door CREADO op 02-04-2013 10:57:05 ]By DMB
dekens duren lang, maar zijn fijn voor tussendoor naast de rest. Heb heel lang zitten tubben en hoop nu dat het goed gaat, zal plaatje mk. Er zit wel veel verschil in ripples. De een doet het anders dan de ander, maar als he het inderdaad eenmaal door hebt is het goed te doenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:27 schreef _Arual_ het volgende: Wat vinden jullie leuk aan de ripple? 2 uur bezig geweest om drie gerafelde golfjes te krijgen... Een
deken wordt zo toch een tienjarenplan?
Is het niet andersom?quote:Op zondag 31 maart 2013 15:16 schreef CREADO het volgende:
[..]
dekens duren lang, maar zijn fijn voor tussendoor naast de rest. Heb heel lang zitten tubben en hoop nu dat het goed gaat, zal plaatje mk. Er zit wel veel verschil in ripples. De een doet het anders dan de ander, maar als he het inderdaad eenmaal door hebt is het goed te doen
hihih bij mij niet hoor hahahah. Het is bij mij nu een bank/tv projectquote:Op zondag 31 maart 2013 15:22 schreef trovey het volgende:
[..]
Is het niet andersom?De andere dingen zijn tussendoortjes?
Bij mij dus welquote:Op zondag 31 maart 2013 15:24 schreef CREADO het volgende:
[..]
hihih bij mij niet hoor hahahah. Het is bij mij nu een bank/tv project
hahahah. kan ik trouwens de titel nog aan passen en hoe??quote:Op zondag 31 maart 2013 15:26 schreef trovey het volgende:
[..]
Bij mij dus wel, nog steeds bezig met tweede sok voor broer, GS'jes....op een of andere manier kon ik gisteren niet meer tellen, 4x uitgehaald
![]()
en nu kom ik er achter dat ik eigenlijk een houder nodig heb voor al die plastic zakjes.....langzamerhand een stuk of 10 projecten naast elkaar lopen.
Moet je even een modje vragen en/of in het feedbacktopic vragenquote:Op zondag 31 maart 2013 15:29 schreef CREADO het volgende:
[..]
hahahah. kan ik trouwens de titel nog aan passen en hoe??
wat is een modjequote:Op zondag 31 maart 2013 15:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Moet je even een modje vragen en/of in het feedbacktopic vragen
kan alleen een modje volgens mij, kun je zelf niet bij.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:29 schreef CREADO het volgende:
[..]
hahahah. kan ik trouwens de titel nog aan passen en hoe??
Een moderator. Iemand met een blauwe usernamequote:
Yep, wil ik.quote:Op zondag 31 maart 2013 11:37 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb zelf ook weer een projectje af, maar ik ben niet helemaal tevreden. Wat denken jullie: is het patroon überhaupt de moeite waard om op Ravelry te zetten?
[ afbeelding ]
Bij mij krulde het ook, maar toen ik een aantal toeren verder was niet meerquote:Op zondag 31 maart 2013 15:38 schreef _Arual_ het volgende:
Het terugkrullen van mijn Ripple lijkt toch een gevalletje van te strak gehaakt in het begin! Denk ook dat ik de ketting met lossen té ruim heb opgezet. Dat lubbert nu iets, maar ik doe er uiteindelijk toch een randje omheen.
Lutte is hier Mod, die kan alles veranderenquote:
thxquote:Op zondag 31 maart 2013 15:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Lutte is hier Mod, die kan alles veranderen
Behalve water in wijn, was het maar zo'n feestjequote:Op zondag 31 maart 2013 15:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Lutte is hier Mod, die kan alles veranderen
quote:Op zondag 31 maart 2013 15:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Behalve water in wijn, was het maar zo'n feestje
zo doe ik het ook. Ben vaak met van alles bezig te haken en naaien, op mijn hobbykamer, maar als ik 's avonds zin heb op de bank tv te kijken, haak ik verder aan mijn deken. Misschien doe ik er wel een jaar over op deze manierquote:Op zondag 31 maart 2013 15:24 schreef CREADO het volgende:
[..]
hihih bij mij niet hoor hahahah. Het is bij mij nu een bank/tv project
Hee, ik doe mijn ripple anders. Ik doe stokje-stokje-stokje-stokje-twee stokjes meerderen-twee stokjes meerderen-stokje-stokje-stokje-stokje-twee stokjes minderen-twee stokjes minderenquote:Op zondag 31 maart 2013 15:56 schreef CREADO het volgende:
Ik vind deze wel fijn als voorbeeld voor een ripple :-)[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 maart 2013 15:55 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
zo doe ik het ook. Ben vaak met van alles bezig te haken en naaien, op mijn hobbykamer, maar als ik 's avonds zin heb op de bank tv te kijken, haak ik verder aan mijn deken. Misschien doe ik er wel een jaar over op deze manier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |