SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
...uh..quote:Op zondag 31 maart 2013 15:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Goede vergelijking. Die pakken bijna geen punten.
wat?![]()
quote:quote:quote:Op zondag 31 maart 2013 15:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Goede vergelijking. Die pakken bijna geen punten.Wat snap je niet?quote:![]()
Lamme actie wel.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
uh watquote:Op zondag 31 maart 2013 15:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jouw post over Roda, dat ze bijna geen punten pakken. Wat heeft dat er mee te maken?![]()
![]()
GGMM en discussiëren.quote:
Hij is niet eens behulpzaam via DM.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
tsjaquote:Op zondag 31 maart 2013 15:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
GGMM en discussiëren.
Hij is niet eens behulpzaam via DM.![]()
Laten we hier mee stoppen, je bent er duidelijk nog niet aan toe om een discussie te voeren.quote:
Misschien een leuke 'umad?' post?![]()
Als ze maar niet moeilijk gaan doen in de Arena. Ga je zeker wel heen?quote:Op zondag 31 maart 2013 15:03 schreef RensAjacied het volgende:
Heerenveen maakt Ajax kampioen door te winnen van PSV en Feyenoord
Oh.![]()
quote:Op zondag 31 maart 2013 15:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laten we hier mee stoppen, je bent er duidelijk nog niet aan toe om een discussie te voeren.
Misschien een leuke 'umad?' post?quote:![]()
Van Basten is een Ajacied.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:03 schreef RensAjacied het volgende:
Heerenveen maakt Ajax kampioen door te winnen van PSV en FeyenoordOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
[..]
Laten we hier mee stoppen, je bent er duidelijk nog niet aan toe om een discussie te voeren.
Misschien een leuke 'umad?' post?![]()
![]()
Nee helaas.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ze maar niet moeilijk gaan doen in de Arena. Ga je zeker wel heen?AFCA!![]()
4de
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
[..]
Misschien een leuke 'umad?' post?
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Ga wel naar de huldiging dit jaar, want kampioenschap is nu wel zeker.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch je twee cluppies. Had ik niet van je gedenkt hoor.AFCA!![]()
Manman, ik weet niet of de commentator bij Heracles-AZ pro-Heracles is of anti-AZ, maar man, wat is hij partijdig
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Met een beetje geluk wordt Twente nog zesde. Ideaal, hoeven de jongens niet moe te worden in de EL
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Was toch een groot talentquote:Op zondag 31 maart 2013 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Lam is wel echt een verbetering ten opzichte van ReijnenIk snap wel dat ze Gouweleeuw wilden halen
Oh.![]()
Oh ja, net als dit jaarquote:Op zondag 31 maart 2013 15:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Met een beetje geluk wordt Twente nog zesde. Ideaal, hoeven de jongens niet moe te worden in de EL
Dat is nep.quote:![]()
Nee joh. Niets is zekerquote:Op zondag 31 maart 2013 15:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ga wel naar de huldiging dit jaar, want kampioenschap is nu wel zeker.
Oh.![]()
Gedenkt?quote:Op zondag 31 maart 2013 15:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch je twee cluppies. Had ik niet van je gedenkt hoor.
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Staat pas 1-0. Misschien kan Vitesse nog gelijk spelen.....
........en de 2-0"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Boeiend. Niemand geeft een neuk om Twente.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Met een beetje geluk wordt Twente nog zesde. Ideaal, hoeven de jongens niet moe te worden in de ELOh.![]()
2e keer dat je die grap maakt.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:06 schreef mrstylo het volgende:
Staat pas 1-0. Misschien kan Vitesse nog gelijk spelen.....
........en de 2-0![]()
Dat was in een andere topic.quote:
Dit jaar mochten we nog door die fairplayregeling, maar dat werd zoals bekend ook helemaal niksquote:
quote:
Nee, aleen van mrstylo.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb je een lijstje met grappen van iedereen waarin je dat bijhoudt?![]()
Sanaquote:Op zondag 31 maart 2013 15:07 schreef GGMM het volgende:
Theo janssen heeft een Sana-kapsel
[..]
Ja, inderdaad.![]()
![]()
Oh.![]()
quote:Op zondag 31 maart 2013 15:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Genieten met de rik stream kan hierrrrrrrrtwitter:RikElfrink twitterde op zondag 31-03-2013 om 15:04:48#PSV kocht geen verdediger in de winterstop. Er was geen geld, wel voor Maher. reageer retweet
Brandsquote:Op zondag 31 maart 2013 15:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]twitter:RikElfrink twitterde op zondag 31-03-2013 om 15:04:48#PSV kocht geen verdediger in de winterstop. Er was geen geld, wel voor Maher. reageer retweet
![]()
![]()
Oh.![]()
Ik word een beetje moe van Mark van Bommel.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:10 schreef ejfaar het volgende:
van Bommel![]()
Hij blijft het elke wedstrijd zeggenOh.![]()
Zie die reacties.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:10 schreef ejfaar het volgende:
van Bommel![]()
Hij blijft het elke wedstrijd zeggen![]()
Die vent kraamt al het hele seizoen onzin uit.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:10 schreef ejfaar het volgende:
van Bommel![]()
Hij blijft het elke wedstrijd zeggen
Roda maakte duidelijk veel meer aanspraak op de winst. die hadden nog een pingel verdiend.![]()
Die hebben weinig slechte wedstrijden, straks worden ze nog 2e.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:10 schreef RensAjacied het volgende:
Jammer van die 2-0. Had gehoopt dat Vitesse ook nog wat puntjes ging laten liggen.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Zal wel de ervaring zijn die hij in het buitenland heeft opgedaan.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die vent kraamt al het hele seizoen onzin uit.
Roda maakte duidelijk veel meer aanspraak op de winst. die hadden nog een pingel verdiend.
Oh.![]()
Vrijdag ook al heerlijk gefrustreerd bij de NOSquote:Op zondag 31 maart 2013 15:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die vent kraamt al het hele seizoen onzin uit.
know'm sayin?
word? word.![]()
Teh horror, zonder Bony is het niks.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die hebben weinig slechte wedstrijden, straks worden ze nog 2e.know'm sayin?
word? word.![]()
Ik denk:quote:Op zondag 31 maart 2013 15:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die hebben weinig slechte wedstrijden, straks worden ze nog 2e.
1. Ajax
2. Feyenoord.
3. Vitesse.
4. PSVAFCA!![]()
Extreem efficiënt vooral. Bony mist werkelijk geen enkele opgelegde kans meer.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die hebben weinig slechte wedstrijden, straks worden ze nog 2e.![]()
Ik moet wel, taalnazi en allesquote:
Je ziet die nederlaag van AZ al zo weer aankomenquote:Op zondag 31 maart 2013 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Heracles maakt de aansluitingstreffert. 1-2.![]()
![]()
Zou ik mee kunnen levenquote:Op zondag 31 maart 2013 15:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik denk:
1. Ajax
2. Feyenoord.
3. Vitesse.
4. PSV
Oh.![]()
Laat lekker gaan johquote:Op zondag 31 maart 2013 15:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik moet wel, taalnazi en alles
Oh.![]()
Feyenoord heeft geen plan B.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik denk:
1. Ajax
2. Feyenoord.
3. Vitesse.
4. PSV![]()
Dat kan niet, ik heb hem al minstens 10x gepost.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Geen Teddy dus. Maar RKC scoort sinds 2013 begon toch al niet meerquote:Op zondag 31 maart 2013 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goal mart lieder & eigengoal Vito wormgoor![]()
![]()
quote:Op zondag 31 maart 2013 15:15 schreef GGMM het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)40d2&previousPage=lr
Wat een humor hebben ze in Eindhoven.![]()
Oh.![]()
Staan onderaan in overal ranglijst 2013.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Geen Teddy dus. Maar RKC scoort sinds 2013 begon toch al niet meer![]()
Hey, dit heb ik eerder gezienquote:Op zondag 31 maart 2013 15:15 schreef GGMM het volgende:
![]()
Ook de sectie waar die in staatquote:Op zondag 31 maart 2013 15:15 schreef GGMM het volgende:
![]()
'Teddy' zit op de tribune vanwege een disciplinaire straf.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Geen Teddy dus. Maar RKC scoort sinds 2013 begon toch al niet meer![]()
Iddquote:Op zondag 31 maart 2013 15:16 schreef alors het volgende:
[..]
Dat was het enige waardoor er bij mij nog een glimlach vanaf kon.![]()
![]()
3-0 RKC, dafuq?
Gefeliciteerd man.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:17 schreef j0rdiiii het volgende:
Vitesse is wel gespeeld.
Mijn hond is zowat zindelijk trouwens, daar ben ik op zich wel blij mee.![]()
![]()
Zou leuk zijn. Mogen ze lekker hard tegen PSV.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:18 schreef ejfaar het volgende:
Hopelijk verliest AZ nog, dan staan ze gedeeld 16eOh.![]()
Dickie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
Precies.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou leuk zijn. Mogen ze lekker hard tegen PSV.
En worden ze volgend jaar in Alkmaar ook weer eens kampioen![]()
![]()
Neem meteen slome Wilfred Bouma en Speeltuinvoetballer Willems mee.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:15 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zondag 31 maart 2013 15:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dickie
Vanwaar die extra 't'?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rotterdams dialect![]()
![]()
Nee PSV had zwaar het beste materiaal en een toptrainer in huis. Ze zouden wel even fluitend kampioen worden. En Ajax nee die zijn veel te wisselvallig.![]()
![]()
AFCA!![]()
Om reacties zoals deze uit te lokkenquote:Op zondag 31 maart 2013 15:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vanwaar die extra 't'?
Rotterdams dialect
Oh.![]()
Ze overleven de nacompetitie wel. Zou toch zonde vinden als dan een kutclub er voor in de plaats kwamquote:Op zondag 31 maart 2013 15:19 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Precies.
En worden ze volgend jaar in Alkmaar ook weer eens kampioen![]()
Oh.![]()
Aha, jij belhamelquote:Op zondag 31 maart 2013 15:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Om reacties zoals deze uit te lokken![]()
Gijp vond Ajax een vlak elftal hebbenquote:Op zondag 31 maart 2013 15:20 schreef RensAjacied het volgende:
Nee PSV had zwaar het beste materiaal en een toptrainer in huis. Ze zouden wel even fluitend kampioen worden. En Ajax nee die zijn veel te wisselvallig.![]()
![]()
Oh.![]()
Dat klopt ook wel, maar daarmee wel de meest constante.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gijp vond Ajax een vlak elftal hebben![]()
Ik vind het niet vlakquote:Op zondag 31 maart 2013 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel, maar daarmee wel de meest constante.. Maar hij vond Twente ook het beste voetballen aan het begin van dit seizoen. Terwijl het toen al kut was
Oh.![]()
Feyenoord speelt geen mooi voetbal.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:22 schreef RensAjacied het volgende:
Plus het feit dat Ajax (gevolgd door Heerenveen en Feyenoord) het mooiste voetbal speelt.![]()
Twente en AZ vreselijk tegenvallende ploegen dit jaar. PEC Zwolle (degradatiekandidaat nummer 1 volgens vele) en vooral Utrecht verrassend goed.AFCA!![]()
Er zit tenminste een idee achter. Bij PSV trainen ze volgens mij niet eens op positiespelquote:Op zondag 31 maart 2013 15:22 schreef RensAjacied het volgende:
Plus het feit dat Ajax (gevolgd door Heerenveen en Feyenoord) het mooiste voetbal speelt.
Oh.![]()
quote:Op zondag 31 maart 2013 15:22 schreef RensAjacied het volgende:
Plus het feit dat Ajax (gevolgd door Heerenveen en Feyenoord) het mooiste voetbal speelt.Heerenveen blinkt uit in fouten, en Feyenoord in alle ballen richting Pelle pompen.
![]()
Zal mij benieuwen wat Twente gaat doen deze zomer. Of ze weer een "grote aankoop" gaan halenquote:Op zondag 31 maart 2013 15:23 schreef RensAjacied het volgende:
Twente en AZ vreselijk tegenvallende ploegen dit jaar. PEC Zwolle (degradatiekandidaat nummer 1 volgens vele) en vooral Utrecht verrassend goed.
Oh.![]()
Gijp serieus nemenquote:Op zondag 31 maart 2013 15:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gijp vond Ajax een vlak elftal hebben![]()
Hij zit er om je te laten lachen, niets meer en niets minder.![]()
Ziet er veel mooier uit dan PSV, Vitesse of Twente.quote:
Heerenveen speelt op dit moment het beste voetbal van alle ploegen. Maar Ajax walst daar wel overheen
AFCA!![]()
PSV en Twente spelen nog slechter idd.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:24 schreef RensAjacied het volgende:
Ziet er veel mooier uit dan PSV, Vitesse of Twente.![]()
Ach soms had hij wel gelijk. Zoals Janssen op VM enzo.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:24 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Gijp serieus nemen![]()
Hij zit er om je te laten lachen, niets meer en niets minder.
Oh.![]()
Het beste nog welquote:Op zondag 31 maart 2013 15:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ziet er veel mooier uit dan PSV, Vitesse of Twente.
Heerenveen speelt op dit moment het beste voetbal van alle ploegen. Maar Ajax walst daar wel overheen
. En nee, gewoon nee.
![]()
Ajax voetbalt al het hele jaar het beste.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het niet vlak. Maar hij vond Twente ook het beste voetballen aan het begin van dit seizoen. Terwijl het toen al kut was
Ik vind een boze Dickie altijd wel leuk om te zien.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Volgens mij ben jij een NN hooligan.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ziet er veel mooier uit dan PSV, Vitesse of Twente.
Ach rot op manquote:Op zondag 31 maart 2013 15:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het beste nog wel. En nee, gewoon nee.
. Dit moment is het de ploeg in vorm samen met Ajax. Sterker nog na de winterstop staan deze 2 ploegen bovenaan.
Maar Ajax gaat geen punten meer laten liggen dit seizoen. Zeker niet.AFCA!![]()
*ergerenquote:Op zondag 31 maart 2013 15:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zit me dood te irriteren aan ado. Ongelovelijk!!!! Geen inzet niks!!![]()
Ajax is stappen aan het maken. Als ze volgend seizoen aanvallend nog beter gaan worden krijgen we een seizoen als Bayern dit jaarquote:Op zondag 31 maart 2013 15:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ajax voetbalt al het hele jaar het beste.
Ik vind een boze Dickie altijd wel leuk om te zien.
Oh.![]()
Gebrek aan kwaliteit.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zit me dood te irriteren aan ado. Ongelovelijk!!!! Geen inzet niks!!
Oh.![]()
Weet je ook eens hoe wij ons voelen.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zit me dood te irriteren aan ado.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ze winnen 3x achter elkaar, en het is op momenten best opwindend. Maar dat komt meer door de fouten die er worden gemaakt dan het sterke positiespel. Al moet ik wel eerlijk bekennen dat ik gister niet heb gekeken, maar dat is ook een momentopname.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ach rot op man. Dit moment is het de ploeg in vorm samen met Ajax. Sterker nog na de winterstop staan deze 2 ploegen bovenaan.
Maar Ajax gaat geen punten meer laten liggen dit seizoen. Zeker niet.![]()
Geen passie geen strijd, helemaal niks dit ADO.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zit me dood te irriteren aan ado. Ongelovelijk!!!! Geen inzet niks!!![]()
Een keer met kerst al het kampioenschap vieren lijk me ook wel eens leuk. En daarna natuurlijk foto's van de kampioensschaal posten totdat iedereen er doodziek van is.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax is stappen aan het maken. Als ze volgend seizoen aanvallend nog beter gaan worden krijgen we een seizoen als Bayern dit jaarOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Volgend seizoenquote:Op zondag 31 maart 2013 15:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een keer met kerst al het kampioenschap vieren lijk me ook wel eens leuk. En daarna natuurlijk foto's van de kampioensschaal posten totdat iedereen er doodziek van is.. Wij gaan het ook 4x op rij doen net als PSV paar jaar terug. Alleen bij ons wordt het steeds overtuigender en daar werd het steeds minder
Oh.![]()
quote:Op zondag 31 maart 2013 15:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sta je gvd 7e, hele seizoen en dan krijg je dit, SCHANDE!![]()
![]()
Advocaat: er is iets continu mis, dit seizoen niet meer op te lossen
Bommel: er is niets mis. 6x winnen is kampioen
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 31 maart 2013 15:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sta je gvd 7e, hele seizoen en dan krijg je dit, SCHANDE!kutclub
![]()
ADO mag met dit materiaal blij zijn dat ze daar staan. Maar het is inderdaad een schande dat ze geen inzet vertonen.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sta je gvd 7e, hele seizoen en dan krijg je dit, SCHANDE!![]()
quote:Op zondag 31 maart 2013 15:31 schreef ejfaar het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben supporter afquote:Op zondag 31 maart 2013 15:28 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Geen passie geen strijd, helemaal niks dit ADO.![]()
Die van Bommel is helemaal de weg kwijtquote:Op zondag 31 maart 2013 15:31 schreef ejfaar het volgende:
![]()
Oh.![]()
'Dat contrastquote:Op zondag 31 maart 2013 15:31 schreef ejfaar het volgende:
![]()
![]()
![]()
Daar schijnt ook een gifje van te zijn.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die van Bommel is helemaal de weg kwijtOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik zou echt een moord doen voor een camera en/of microfoon in de kleedkamer van PSV, moet supergezellig zijn daar
know'm sayin?
word? word.![]()
quote:Op zondag 31 maart 2013 15:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar schijnt ook een gifje van te zijn.![]()
![]()
Jij bent grappigquote:Op zondag 31 maart 2013 15:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar schijnt ook een gifje van te zijn.![]()
Advocaat in deze. Van Bommel zijn opvatting lijkt mij niet meer dan logisch als trainer/aanvoerder zijnde naar buiten toe.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die van Bommel is helemaal de weg kwijt![]()
Brama zat ook weer te jammeren dat er geen snelheid in het spel zit als de tegenstander, net als NAC, met 10 man voor de eigen goal gaat hangen als Twente in balbezit is. Kijk dan eerst naar jezelf, Woout, want JIJ geeft het tempo aan als controlerende middenvelder, en dat tempo is waardeloos!
Als je daar naakt naar binnen gaat, mag je vast blijven.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:33 schreef alors het volgende:
Ik zou echt een moord doen voor een camera en/of microfoon in de kleedkamer van PSV, moet supergezellig zijn daarOh.![]()
Lens die iedereen met homeboy Willems wil aanvliegen.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:33 schreef alors het volgende:
Ik zou echt een moord doen voor een camera en/of microfoon in de kleedkamer van PSV, moet supergezellig zijn daar![]()
![]()
![]()
![]()
xDquote:Op zondag 31 maart 2013 15:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je daar naakt naar binnen gaat, mag je vast blijven.![]()
Liever eerlijk zijn, dan elke week dezelfde onzin vertellen.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Advocaat in deze. Van Bommel zijn opvatting lijkt mij niet meer dan logisch als trainer/aanvoerder zijnde naar buiten toe.Oh.![]()
Brama is toch ook dramatischquote:Op zondag 31 maart 2013 15:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Brama zat ook weer te jammeren dat er geen snelheid in het spel zit als de tegenstander, net als NAC, met 10 man voor de eigen goal gaat hangen als Twente in balbezit is. Kijk dan eerst naar jezelf, Woout, want JIJ geeft het tempo aan als controlerende middenvelder, en dat tempo is waardeloos!
Oh.![]()
Bramatisch.quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Het is geen onzin. Als Psv nog 6x wint zijn ze feitelijk gezien kampioen.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liever eerlijk zijn, dan elke week dezelfde onzin vertellen.![]()
Nee maar hij zegt elke week hetzelfde dat ze de betere waren en dat ze verdienden te winnen. Terwijl dat gewoon niet zo is.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is geen onzin. Als Psv nog 6x wint zijn ze feitelijk gezien kampioen.
Oh.![]()
Hij heeft gewoon veel fantasie.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:36 schreef GGMM het volgende:
Van Bommel die zegt dat PSV verdiende te winnen.Er is echt een steekje los bij die man.
![]()
Maar dat stond dan ook niet in de post waar jij en ik op ingingquote:Op zondag 31 maart 2013 15:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee maar hij zegt elke week hetzelfde dat ze de betere waren en dat ze verdienden te winnen. Terwijl dat gewoon niet zo is.![]()
Ik heb het niet gezien, maar ik lees overal dat het een verschrikkelijk slechte wedstrijd was.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:36 schreef GGMM het volgende:
Van Bommel die zegt dat PSV verdiende te winnen.Er is echt een steekje los bij die man.
Maar ik had het over het hele interviewquote:Op zondag 31 maart 2013 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar dat stond dan ook niet in de post waar jij en ik op inging
Oh.![]()
Leuk gemaaktquote:
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
PSV kwam nog goed weg in de slotfase met een gelijkspel, Van Bommel heeft wel gelijk als hij het over zeg maar de eerste 75 minuten heeftquote:Op zondag 31 maart 2013 15:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar ik lees overal dat het een verschrikkelijk slechte wedstrijd was.![]()
quote:
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Tja, als die middelen er niet zijn, dan houdt het op.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Advocaat kreeg de financiële middelen niet om in het team te investeren. Ok dan.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Denken jullie trouwens dat Dick Advocaat nog een seizoen trainer blijft van PSV als hij dit jaar geen kampioen wordt?![]()
Neequote:Op zondag 31 maart 2013 15:42 schreef HulkHeld het volgende:
Denken jullie trouwens dat Dick Advocaat nog een seizoen trainer blijft van PSV als hij dit jaar geen kampioen wordt?AFCA!![]()
Heel misschien als hij zijn versterkingen voor de defensie krijgt.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:42 schreef HulkHeld het volgende:
Denken jullie trouwens dat Dick Advocaat nog een seizoen trainer blijft van PSV als hij dit jaar geen kampioen wordt?![]()
Haha de stadionspeaker was iets te enthousiast.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Hij stond lekker vrij voor dat doelOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Dat zou, als hij blijft, wel zijn eerste eis zijn inderdaad. Ze doen er toch nu toe wel heel geheimzinnig over moet ik zeggen.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:43 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Heel misschien als hij zijn versterkingen voor de defensie krijgt.![]()
PSV zou hem niet meer moeten willen in dat gevalquote:Op zondag 31 maart 2013 15:42 schreef HulkHeld het volgende:
Die Belgen die hier fluiten is nog niet echt een succes.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
zijn nog niet echt een succes.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die Belgen die hier fluiten is nog niet echt een succes.![]()
Hij heeft al gezegd dat hij dan zeker vertrekt, ik denk dat hij ook vertrekt als ze wel kampioen worden.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:42 schreef HulkHeld het volgende:
Denken jullie trouwens dat Dick Advocaat nog een seizoen trainer blijft van PSV als hij dit jaar geen kampioen wordt?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Hmm.. waarom doen ze dan zo geheimzinnig over Cocu?:Pquote:Op zondag 31 maart 2013 15:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij heeft al gezegd dat hij dan zeker vertrekt, ik denk dat hij ook vertrekt als ze wel kampioen worden.![]()
quote:
Joost Broerse wint de partij op technische ko.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Denk ik ook, Dickie gaat gewoon nog ergens cashen en/of bondscoach zijn.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij heeft al gezegd dat hij dan zeker vertrekt, ik denk dat hij ook vertrekt als ze wel kampioen worden.know'm sayin?
word? word.![]()
Dat ligt hem ook beterquote:Op zondag 31 maart 2013 15:46 schreef alors het volgende:
[..]
Denk ik ook, Dickie gaat gewoon nog ergens cashen en/of bondscoach zijn.![]()
Snap echt niet dat hij dat nog een x wil gaan doen.. hoe oud hij op dit moment is en al zo'n dikke bankrekening, te gek voor woorden eigenlijk.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:46 schreef alors het volgende:
[..]
Denk ik ook, Dickie gaat gewoon nog ergens cashen en/of bondscoach zijn.![]()
Hij is 65. Valt wel mee toch?quote:Op zondag 31 maart 2013 15:47 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Snap echt niet dat hij dat nog een x wil gaan doen.. hoe oud hij op dit moment is en al zo'n dikke bankrekening, te gek voor woorden eigenlijk.know'm sayin?
word? word.![]()
Het is wel een voetbalgekkie denk ik, zonder dat zou hij zich vervelen.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:47 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Snap echt niet dat hij dat nog een x wil gaan doen.. hoe oud hij op dit moment is en al zo'n dikke bankrekening, te gek voor woorden eigenlijk.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Tsja.. maar dan blijf je doorgaan, hij zeker voor die poen.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is wel een voetbalgekkie denk ik, zonder dat zou hij zich vervelen.![]()
BOERRIGTER.quote:Ajax: Vermeer; Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind; De Jong, Schöne, Eriksen, Boerrigter, Sigthórsson, Fischer.
Wissels: Cillessen, Hoesen, Serero, Lukoki, Veltman, Dijks, Babel![]()
![]()
Geldt voor Hiddink eigenlijk nog meer, maar die zoekt het ook in sociale doelenquote:Op zondag 31 maart 2013 15:50 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Tsja.. maar dan blijf je doorgaan, hij zeker voor die poen.![]()
Oh ben jij er ook weer.. je hoeft niet elke aan te geven dat Ajax een corner heeft mocht dit het geval zijnquote:![]()
![]()
Dat beslis jij?quote:Op zondag 31 maart 2013 15:52 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Oh ben jij er ook weer.. je hoeft niet elke aan te geven dat Ajax een corner heeft mocht dit het geval zijn![]()
quote:
dat is zo ja.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geldt voor Hiddink eigenlijk nog meer, maar die zoekt het ook in sociale doelen![]()
Die heeft al wat ziekenhuizen gebouwd.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geldt voor Hiddink eigenlijk nog meer, maar die zoekt het ook in sociale doelenOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Dat brengt geluk, ondanks alle zware kritiek zal ik daarmee doorgaan.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:52 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Oh ben jij er ook weer.. je hoeft niet elke aan te geven dat Ajax een corner heeft mocht dit het geval zijn![]()
quote:Op zondag 31 maart 2013 15:53 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Hoeven is geen moeten, hou je mond dicht als je niks te melden hebt.![]()
![]()
[..]
Hoeven is geen moeten, hou je mond dicht als je niks te melden hebt..
![]()
Omdat Cruijff.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom hebben we Cuenca eigenlijk gehuurd?![]()
Houd jij lekker je bek dichtquote:Op zondag 31 maart 2013 15:53 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Beetje sneu die transfer he, ook voor hem. Ze hebben hem teveel minuten gegeven, kon het nog niet aan.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom hebben we Cuenca eigenlijk gehuurd?
Mag wel bij Ajax blijven voor volgend seizoen.Kan er dat jaar erna een jeugdspeler bij.
![]()
[..]
![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Cruijff veel contact met Barca, zal wss wel wat hebben gesproken hier en daar.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat heeft Cruijff daarmee te maken?Overmars, Jonk, Bergkamp en de Boer regelen de transfers.
![]()
Bron? De huidige voorzitter bij Barcelona wil niks met Cruijff te maken hebben.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:56 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Cruijff veel contact met Barca, zal wss wel wat hebben gesproken hier en daar.![]()
Ik heb geen bron, ik denk dat dat zo is. kan het ook mishebben hooorquote:Op zondag 31 maart 2013 15:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Bron? De huidige voorzitter bij Barcelona wil niks met Cruijff te maken hebben.![]()
![]()
Ik denk dat je het mis hebt. Neemt niet weg dat Overmars en de broers de Boer daar wel contacten hebben en die ongetwijfeld gebruiken. Overmars was er ook wel trots op en hoopt vaker te kunnen huren.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:57 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik heb geen bron, ik denk dat dat zo is. kan het ook mishebben hooor![]()
Zou je best gelijk in kunnen hebbenquote:Op zondag 31 maart 2013 15:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik denk dat je het mis hebt. Neemt niet weg dat Overmars en de broers de Boer daar wel contacten hebben en die ongetwijfeld gebruiken. Overmars was er ook wel trots op en hoopt vaker te kunnen huren.![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Jammer.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:02 schreef HulkHeld het volgende:
AZ gaat dit denk ik wel volhouden, misschien een 1-3 zelfsOh.![]()
Dat zullen ze vast wel gaan hoor Verbeek kennende.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze vol gas tegen PSV gaan dan![]()
Waarom? Die winnen nooit van ons.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze vol gas tegen PSV gaan dan![]()
![]()
Niet als ze al helemaal veilig zijn. Gaan ze het gewoon uit handen gevenquote:Op zondag 31 maart 2013 16:03 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dat zullen ze vast wel gaan hoor Verbeek kennende.
Oh.![]()
quote:Op zondag 31 maart 2013 16:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mogen ze nog wel 4e eindigen. En ik zie ze nog wel winnen van ons![]()
![]()
Als er weinig belang voor AZ op staat maakt het niet uit wie er voor de groep staat, voetballers zijn van nature luiquote:Op zondag 31 maart 2013 16:03 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dat zullen ze vast wel gaan hoor Verbeek kennende.![]()
Dat doen ze toch wel denk ik.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze vol gas tegen PSV gaan danOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Dus als jij het zegt is het zoquote:Op zondag 31 maart 2013 16:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb al te vaak dat soort nederlagen tegen PSV meegemaaktoké.
![]()
Waarom denkt iedereen dat de uitwedstrijd in Eindhoven tegen PSV gewoon 3 punten zijn voor Ajax, daar winnen we echt niet zo makkelijk hoorOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Ik stel de familieverplichtingen Nog even een kwartiertje uit.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Zeg ik dat? Ik zeg dat ik er niet gerust op ben.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus als jij het zegt is het zooké.
Oh.![]()
Echt ongelofelijk hoe ver jij kan doordrammen in je 'psv-wordt-kampioen' praatje.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:06 schreef Shreyas het volgende:
Waarom denkt iedereen dat de uitwedstrijd in Eindhoven tegen PSV gewoon 3 punten zijn voor Ajax, daar winnen we echt niet zo makkelijk hoor![]()
Doe eens niet zo bijdehand.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus als jij het zegt is het zooké.
![]()
Hé een medestander. We winnen daar al jaren nietquote:Op zondag 31 maart 2013 16:06 schreef Shreyas het volgende:
Waarom denkt iedereen dat de uitwedstrijd in Eindhoven tegen PSV gewoon 3 punten zijn voor Ajax, daar winnen we echt niet zo makkelijk hoor
Oh.![]()
Nogmaals...ik denk helemaal niet dat PSV kampioen wordt....alleen we moeten nu niet net doen alsof PSV totaal titel kandidaat af isquote:Op zondag 31 maart 2013 16:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Echt ongelofelijk hoe ver jij kan doordrammen in je 'psv-wordt-kampioen' praatje.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
aan dat ''we winnen er al jaren niet'' heb je niets, kan je net zo goed thuisblijven, laf gelulquote:Op zondag 31 maart 2013 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hé een medestander. We winnen daar al jaren niet![]()
Gaan we leuk zitten doen?quote:Op zondag 31 maart 2013 16:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb jij gezegd dat dit gespeeld is? Dan zou er namelijk nog wat aan kunnen komen.![]()
Hoezo laf? Ik geef aan dat we het daar nooit makkelijk hebben.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
aan dat ''we winnen er al jaren niet'' heb je niets, kan je net zo goed thuisblijven, laf gelulOh.![]()
Dat kan me geen reet interesseren, elk seizoen kan het anders lopen.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo laf? Ik geef aan dat we het daar nooit makkelijk hebben.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: