PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zal wel door z'n kut verbinding komen, dat hij goed lijkt omdat je er niet normaal tegen kan spelenquote:Op zondag 31 maart 2013 13:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik was al begonnen, maar dat team is kut![]()
![]()
Nou moet ik zeggen dat Djeetje echt wel goed is in FIFA
quote:Op zondag 31 maart 2013 14:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ohja, dat is goed hoor! Ik wil toch weer een beetje wedstrijdjes gaan spelen. Maak ik vanavond wel een teampje
Als er hier iemand is met een kutverbinding, dan ben ik dat welquote:Op zondag 31 maart 2013 14:01 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zal wel door z'n kut verbinding komen, dat hij goed lijkt omdat je er niet normaal tegen kan spelen
[..]ff kijken hoeveel er mee willen doen en hoe we dat met de draw gaan doen dan
Nee, maar dit is alweer zijn 6de geelquote:
Waarom werd afgefloten dan? Onterecht buitenspel?quote:Op zondag 31 maart 2013 14:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee, maar dit is alweer zijn 6de geel
Japquote:Op zondag 31 maart 2013 14:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waarom werd afgefloten dan? Onterecht buitenspel?
Daar kan je niet mee online spelenquote:Op zondag 31 maart 2013 14:04 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dit haalt hij nooit, meestal zit ik rond de 500kb/s
Lekker jezusquote:Op zondag 31 maart 2013 14:04 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
wow, jat je van de buren die een kilometer verderop wonen ofzo?quote:Op zondag 31 maart 2013 14:04 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
jawel hoor, maar zodra er iemand anders ook op internet gaat, breekt de hel losquote:Op zondag 31 maart 2013 14:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daar kan je niet mee online spelen
Moet jij nog inbellen op de telefoonlijn?quote:Op zondag 31 maart 2013 14:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
jawel hoor, maar zodra er iemand anders ook op internet gaat, breekt de hel los
nee.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Moet jij nog inbellen op de telefoonlijn?
Dan gaat er een nieuwe wereld voor je open, gewoon ineens 100x zo snel danquote:Op zondag 31 maart 2013 14:05 schreef TBakkert het volgende:
Maar mijn vader kan binnenkort via zijn werk glasvezel regelen
Dat had matavz wel wat beter kunnen doenquote:
quote:Op zondag 31 maart 2013 14:04 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
dat hoop ik wel, dit is gewoon pure verkoudheidquote:Op zondag 31 maart 2013 14:06 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Dan gaat er een nieuwe wereld voor je open, gewoon ineens 100x zo snel dan
Windows 8quote:Op zondag 31 maart 2013 14:09 schreef Dudeweiser het volgende:
windows 8 zonder al die gekke metro shit is best aardig trouwens
Ik zeg nietsquote:Op zondag 31 maart 2013 14:04 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
dat hoeft ook niet, ik weet genoegquote:
Bij je tiles? Rechtermuisknop op het pictogram?quote:Op zondag 31 maart 2013 14:13 schreef Dudeweiser het volgende:
weet iemand toevallig hoe je dat vakje met vinkje weg kan halen bij pictogrammen in windows 8?
ja, maar ook bij mappen heb je er zo'n vakje voor, krijg het niet wegquote:Op zondag 31 maart 2013 14:14 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Bij je tiles? Rechtermuisknop op het pictogram?
Wel een geniale assist, maar verder is het prut ja vandaag.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is wel de grootste flop in de Eredivisie dit jaar.
Wat?quote:
Hij voegt echt niets toe aan PSVquote:Op zondag 31 maart 2013 14:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel een geniale assist, maar verder is het prut ja vandaag.
[ afbeelding ]
ja, als je dan ziet HOE dichtbij we wel niet warenquote:Op zondag 31 maart 2013 14:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel een geniale assist, maar verder is het prut ja vandaag.
[ afbeelding ]
oquote:Op zondag 31 maart 2013 14:18 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Gewoon dat Roda net voor tijd de gelijkmaker binnen tikt!
2 jaar geleden had hij een geniale silver IFquote:Op zondag 31 maart 2013 14:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Bony in FIFA vind ik idd maar matig
Ja jinx alles anders even.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:19 schreef Tim86 het volgende:
Roda loopt zichzelf zo voorbij en dan scoort PSV alsnog 2-3
Ik had de silver IF voor 3k toenquote:Op zondag 31 maart 2013 14:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
2 jaar geleden had hij een geniale silver IF
En een jaar later zat hij ineens niet in het spel
quote:Op zondag 31 maart 2013 14:16 schreef vandermar het volgende:
Wel jammer dat ik nu geen geld win maar dit is veel mooier
Ik heb lekker ook geld op Ajax ingezet dat je het weetquote:
Het werktequote:
Wat denk je van de spelers van Feyenoordquote:Op zondag 31 maart 2013 14:22 schreef ThadCastle het volgende:
Strootman en Lens zijn nog niet de helft van wat ze bij Oranje zijn
Ik gun je een mooie winst. Ben de beroerdste nietquote:Op zondag 31 maart 2013 14:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb lekker ook geld op Ajax ingezet dat je het weet
Ik hoop dat ik verliesquote:Op zondag 31 maart 2013 14:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik gun je een mooie winst. Ben de beroerdste niet
makes sensequote:
75 minuten complete controle, maar in die 15 minuten dat je slecht speelt gaat het ook meteen zo hard fout.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
Schamerdeschaamschaam
Kut PSV, 6x winnen en dan bla bla, gaat natuurlijk nooit gebeuren, gelijk bij de nummer 16 die zo slecht spelen![]()
![]()
Hij heeft ook gewoon betere statsquote:Op zondag 31 maart 2013 14:24 schreef Rijst het volgende:
SIF Mertens is wel goed. Denk niet dat Hazard veel beter is.
Als LF/LW zeker?quote:Op zondag 31 maart 2013 14:24 schreef Rijst het volgende:
SIF Mertens is wel goed. Denk niet dat Hazard veel beter is.
Elke uitwedstrijd hetzelfde liedjequote:Op zondag 31 maart 2013 14:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
75 minuten complete controle, maar in die 15 minuten dat je slecht speelt gaat het ook meteen zo hard fout.
Ik wil wel, maar mag zeker nietquote:Op zondag 31 maart 2013 14:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iemand nu potje randoms? Ajax moet toch pas om half 5.
quote:
Voor een trein springen? Hoe nam jij je pc trouwens op met dat streamen, fraps?quote:Op zondag 31 maart 2013 14:26 schreef BDIL het volgende:
Waar is die mongool van een Baje nuHopelijk heeft ie mijn advies opgevolgd
Valt wel op iddquote:Op zondag 31 maart 2013 14:26 schreef BDIL het volgende:
Waar is die mongool van een Baje nuHopelijk heeft ie mijn advies opgevolgd
Nee Xsplitquote:Op zondag 31 maart 2013 14:27 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Voor een trein springen? Hoe nam jij je pc trouwens op met dat streamen, fraps?
okquote:
Ja, veruit het beste doelsaldoquote:Op zondag 31 maart 2013 14:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
PSV heeft alles in eigen hand nog toch? Als ze alles winnen?
jup. Wie het laatst lacht lacht het best. Ik dusquote:Op zondag 31 maart 2013 14:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Alsof dit PSV Twente uit, AZ uit en Willem 2 uit alle 3 gaat winnenquote:Op zondag 31 maart 2013 14:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wie wil er nou 2e worden?quote:Op zondag 31 maart 2013 14:30 schreef Fuszy het volgende:
1. Ajax op 60 punten
2. PSV op 57 punten
2. Vitesse op 57 punten
4. Feyenoord op 56 punten
na de wedstrijden dadelijk.
Ajax kampioen en Feyenoord nog volop kans om tweede te worden. Vitesse thuis nog en PSV verliest wel van Ajax.
Dat denk ik niet. Ik denk ook niet dat Ajax alles gaat winnen (Hopelijk begint dat vandaag!).quote:Op zondag 31 maart 2013 14:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Alsof dit PSV Twente uit, AZ uit en Willem 2 uit alle 3 gaat winnen
Ik word liever tweede dan derde of vierde. Titel kan nog ja, maar net als voor de wedstrijd tegen Heerenveen acht ik de kans niet groot.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wie wil er nou 2e worden?De top 4 gaat nog steeds voor de titel hoor.
Alles kan nogquote:Op zondag 31 maart 2013 14:33 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik word liever tweede dan derde of vierde. Titel kan nog ja, maar net als voor de wedstrijd tegen Heerenveen acht ik de kans niet groot.
56 punten met het materiaal van feyenoord is een stuk knapper dan 57 punten met het materiaal van psvquote:
quote:Op zondag 31 maart 2013 14:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
T_T ik wil nu wel een potje randoms doen ook al heb ik niet hele hoge verwachtingen van dit team
5/10 minuutjesquote:Op zondag 31 maart 2013 14:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
T_T ik wil nu wel een potje randoms doen ook al heb ik niet hele hoge verwachtingen van dit team
ik hoop het, lekker spannendquote:Op zondag 31 maart 2013 14:34 schreef BDIL het volgende:
[..]
Alles kan nogIk denk dat de titel pas op de laatste dag opgeëist wordt
Als ik op een squad klik/de link volg duurth et echt een uur om te laden..als hij het al doet. Wefut homepage doet het wel normaalquote:
1 sec bij mij, wat is dezequote:Op zondag 31 maart 2013 14:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als ik op een squad klik/de link volg duurth et echt een uur om te laden..als hij het al doet. Wefut homepage doet het wel normaal
Hier laadt ie wel gelijkquote:Op zondag 31 maart 2013 14:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als ik op een squad klik/de link volg duurth et echt een uur om te laden..als hij het al doet. Wefut homepage doet het wel normaal
bij mij gaat hij ook snel, maar moet ik anders plaatje doen en niet de link, tim?quote:
doe maar niet het is toch een lelijk teamquote:Op zondag 31 maart 2013 14:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
bij mij gaat hij ook snel, maar moet ik anders plaatje doen en niet de link, tim?
Ruilen met Depay tegen Verhoek?quote:Op zondag 31 maart 2013 14:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lens die wegwerpgebaren doet naar de uitsupporters.
Flikker lekker op dikke Lama![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga denk ik Chiellini i.p.v Barzagli doen en dan ingame Samuel en Chiellini omwisselen, anders krijg ik de chem niet...quote:Op zondag 31 maart 2013 14:39 schreef Tim86 het volgende:
Lijkt me een prima team Bakkert, maar 61 pace op LCB gaat je echt veel goals kosten.
Laat dit de eindstand ook maar wordenquote:
IF Garay wellicht? Of Colloccini. Of beter nog, (IF) Campagnaroquote:Op zondag 31 maart 2013 14:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ga denk ik Chiellini i.p.v Barzagli doen en dan ingame Samuel en Chiellini omwisselen, anders krijg ik de chem niet...
Vannachtquote:
Gelukkig kan zijn imago dat wel hebben.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:45 schreef Alziend-Oog het volgende:
Lens![]()
Als je een ding niet moet doen is het dat wel....
Agbon verpest wel een 100% kansquote:
Ja, hopen dat mijn verbinding nu beter isquote:
Ze kijken daar altijd naar wie heeft gewonnen. De spelers van die club krijgen automatisch een hoge ratingquote:
Ja kolere wat een kansquote:
\Malki een 8.7, Toivonen een 6.2quote:Op zondag 31 maart 2013 14:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, hopen dat mijn verbinding nu beter is
[..]
Ze kijken daar altijd naar wie heeft gewonnen. De spelers van die club krijgen automatisch een hoge rating
Toivonen had wel wat lager verdiend iddquote:Op zondag 31 maart 2013 14:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
\Malki een 8.7, Toivonen een 6.2
yup, straks maar ff lijstje maken wie allemaal ofzo.quote:
Met meer wordt het onoverzichtelijk jaquote:Op zondag 31 maart 2013 14:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
yup, straks maar ff lijstje maken wie allemaal ofzo.
Wat zou handig zijn, max van 6?
Nee, dit gaat hem niet worden zo.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
Laagggg, kappen en straks nog een keer proberen of wil je doorspelen?
Hij liep vast en nu ben ik gedisconnectquote:Op zondag 31 maart 2013 14:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ben jij geleaved?Beeld is frozen nu bij mij
Samequote:Op zondag 31 maart 2013 14:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij liep vast en nu ben ik gedisconnect
IF Janmaat en BMIquote:Op zondag 31 maart 2013 14:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb nu een CB-RB triple link nodig die silver is zodat ik dit team in de silver cup uit kan proberen. Ik dacht misschien aan Ferdinand-Onuoha, wie weet nog meer mogelijkheden?
Wilde ik net postenquote:
Ik wou nog inb4 VDM zettenquote:
Santacroce-Rosiquote:Op zondag 31 maart 2013 14:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb nu een CB-RB triple link nodig die silver is zodat ik dit team in de silver cup uit kan proberen. Ik dacht misschien aan Ferdinand-Onuoha, wie weet nog meer mogelijkheden?
Gonzalez is te traag als mijn andere CB 69 pace heeft en ik kan eigenlijk niet omgaan met CBs met minder dan 70 pacequote:
Not bad.quote:
Dit is misschien wel de beste tot nu toe jaquote:
quote:
Caulker zit al in mijn andere team maar het zou kunnen ja, net als (IF) Davies - Mears.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:05 schreef Tim86 het volgende:
Naughton en Caulker kan ook ipv Ferdinand en Onuhoa
Ik snap niks van ons internet de laatste tijdquote:Op zondag 31 maart 2013 15:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
DS miss is er iets mis met jouw internet, want mijn wedstrijd draait als een zonnetje nu?
Die Havenaar is best een aardige spitsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Op zondag 31 maart 2013 15:08 schreef Fuszy het volgende:
Vitesse doet het echt veel te goed. Die blijven winnen.
Die Bony mag zijn been breken of vertrekkenStaat ook op scherp..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
?quote:
Echt non-stop achterlijke fouten..2 goals al tegen door hem.quote:
Origineel weerquote:Op zondag 31 maart 2013 15:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)40d2&previousPage=lr
![]()
![]()
quote:Op zondag 31 maart 2013 15:08 schreef Fuszy het volgende:
Vitesse doet het echt veel te goed. Die blijven winnen.
Die Bony mag zijn been breken of vertrekkenIn de Kuip krijgen ze pakkie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Wel al 2.3 miljoen geboden, meteen doenquote:
Ik had 10 euro staan op goals door fouten Beugelsdijk. 10K rijkerquote:Op zondag 31 maart 2013 15:17 schreef Tim86 het volgende:
lol, Beugelsdijk laat weer zijn man lopen, ADO probeert weer een eigen goal te maken, maar de bal wordt toch door een RKC'er afgemaakt..3-0. Beugelsdijk is richhhh
quote:Op zondag 31 maart 2013 15:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Arias krijgt 9 chem omdat hij bij dezelfde club als Arias speelt.
Neequote:
mmhh... Campagnaro heeft echt goede stats, maar zo jammer van zijn WR's...quote:Op zondag 31 maart 2013 14:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
IF Garay wellicht? Of Colloccini. Of beter nog, (IF) Campagnaro
Ga huilen, AZ moet niet winnen, anders krijg ik geen geldquote:
*wordquote:
AZ moet wel winnen, want ze zijn beter.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ga huilen, AZ moet niet winnen, anders krijg ik geen geld
AZ heeft een man minder, Heracles gaat dus nog scoren. Welke kneus staat er nu in, Reijnen?quote:Op zondag 31 maart 2013 15:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
AZ moet wel winnen, want ze zijn beter.
ze staan toch voor jankerdquote:Op zondag 31 maart 2013 15:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
AZ moet wel winnen, want ze zijn beter.
die Te Wierik, wel passend dat hij dan die 1-2 maakt, maar nu Beerens weg is, kan Marcellis dat soort acties niet meer maken. Ik had liever Berghuis het veld zien ruimenquote:Op zondag 31 maart 2013 15:23 schreef Tim86 het volgende:
Geniale actie van Marcellis bij de 2-0 zeg..wel echt een kneuzen own goal
Reijnen ja, maar die man minder is ook niet bepaald terecht. Dom van Lam, maar het was geen rood, want hij raakte hem niet. Geel voor het inkomen.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
AZ heeft een man minder, Heracles gaat dus nog scoren. Welke kneus staat er nu in, Reijnen?
wat heeft Feijenoord gisteren gedaan?quote:
Hoe hoog staat Feijenoord?quote:Op zondag 31 maart 2013 15:25 schreef TBakkert het volgende:
[..]
wat heeft Feijenoord gisteren gedaan?
verloren, net alsof ik dat niet weet.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:25 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Te Wierik scoorde 2 weken geleden ook alquote:Op zondag 31 maart 2013 15:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]
die Te Wierik, wel passend dat hij dan die 1-2 maakt, maar nu Beerens weg is, kan Marcellis dat soort acties niet meer maken. Ik had liever Berghuis het veld zien ruimen
quote:
Draag AZ nou eens op een volwassen manier uit naar buiten toe.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:25 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat maakt niet uit. Als AZ de beker zou winnen en Feijenoord wordt geen 1e of 2e, dan is er nauwelijks/geen verschilquote:
Van wie nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Want?quote:Op zondag 31 maart 2013 15:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat maakt niet uit. Als AZ de beker zou winnen en Feijenoord wordt geen 1e of 2e, dan is er nauwelijks/geen verschil
quote:Op zondag 31 maart 2013 15:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Van wie nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:Op zondag 31 maart 2013 15:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Van wie nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
weet ik, en laten provoceren is ook niet goed, maar wat erger ik me toch kapot aan die KNVB en hun scheidsrechters die niet over de benodigde vaardigheden beschikkenquote:Op zondag 31 maart 2013 15:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Draag AZ nou eens op een volwassen manier uit naar buiten toe.
Daar valt weinig aan te doen he.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:27 schreef TBakkert het volgende:
[..]
weet ik, en laten provoceren is ook niet goed, maar wat erger ik me toch kapot aan die KNVB en hun scheidsrechters die niet over de benodigde vaardigheden beschikken
AZ speelt kut, het ligt niet aan de scheidsrechters maar aan allerlei andere factoren.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:27 schreef TBakkert het volgende:
[..]
weet ik, en laten provoceren is ook niet goed, maar wat erger ik me toch kapot aan die KNVB en hun scheidsrechters die niet over de benodigde vaardigheden beschikken
Haha kneus gebiedende wijs kan gewoon 'word'quote:
haha skkltjes van azquote:Op zondag 31 maart 2013 15:27 schreef TBakkert het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 maart 2013 15:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Haha kneus gebiedendewijs kan gewoon 'word'
Psv word kampioen is het dan?quote:Op zondag 31 maart 2013 15:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Haha kneus gebiedende wijs kan gewoon 'word'
hypocrietquote:
PSV, word kampioen!quote:
quote:
quote:Op zondag 31 maart 2013 15:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Draag AZ nou eens op een volwassen manier uit naar buiten toe.
klopt, en ik zou ook denken dat het rood was, maar in de herhaling raakt hij hem niet. Die reken ik Lam ook aan en niet bepaald de scheids, maar die handsbal bij de 1-2, verdommequote:Op zondag 31 maart 2013 15:29 schreef Tim86 het volgende:
Hij kan die rode kaart voor AZ gewoon geven hoor..hij komt echt als een malloot in.
*werdquote:
"I know that feel bro"quote:
Dit zijn gezegdes die in mij sig kunnenquote:
Zie jij uberhaupt ergens leestekens in die zin van jou staan?quote:
überhaupt*quote:Op zondag 31 maart 2013 15:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zie jij uberhaupt ergens leestekens in die zin van jou staan?
Dag Toef, ik zal voor jou en AZ duimenquote:Op zondag 31 maart 2013 15:31 schreef Toefjes het volgende:
Goed, ik ga lekker naar mijn moeder, daar eten want ik heb geen koelkast nog. En ben de kapsalons, pizza's en patat nu wel zat. Daaag allemaal
fijne dag verderquote:Op zondag 31 maart 2013 15:31 schreef Toefjes het volgende:
Goed, ik ga lekker naar mijn moeder, daar eten want ik heb geen koelkast nog. En ben de kapsalons, pizza's en patat nu wel zat. Daaag allemaal
*Unterhundquote:
quote:
Dost op de bankquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |