PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zal wel door z'n kut verbinding komen, dat hij goed lijkt omdat je er niet normaal tegen kan spelenquote:Op zondag 31 maart 2013 13:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik was al begonnen, maar dat team is kut![]()
![]()
Nou moet ik zeggen dat Djeetje echt wel goed is in FIFA
quote:Op zondag 31 maart 2013 14:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ohja, dat is goed hoor! Ik wil toch weer een beetje wedstrijdjes gaan spelen. Maak ik vanavond wel een teampje
Als er hier iemand is met een kutverbinding, dan ben ik dat welquote:Op zondag 31 maart 2013 14:01 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zal wel door z'n kut verbinding komen, dat hij goed lijkt omdat je er niet normaal tegen kan spelen
[..]ff kijken hoeveel er mee willen doen en hoe we dat met de draw gaan doen dan
Nee, maar dit is alweer zijn 6de geelquote:
Waarom werd afgefloten dan? Onterecht buitenspel?quote:Op zondag 31 maart 2013 14:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee, maar dit is alweer zijn 6de geel
Japquote:Op zondag 31 maart 2013 14:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waarom werd afgefloten dan? Onterecht buitenspel?
Daar kan je niet mee online spelenquote:Op zondag 31 maart 2013 14:04 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dit haalt hij nooit, meestal zit ik rond de 500kb/s
Lekker jezusquote:Op zondag 31 maart 2013 14:04 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
wow, jat je van de buren die een kilometer verderop wonen ofzo?quote:Op zondag 31 maart 2013 14:04 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
jawel hoor, maar zodra er iemand anders ook op internet gaat, breekt de hel losquote:Op zondag 31 maart 2013 14:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daar kan je niet mee online spelen
Moet jij nog inbellen op de telefoonlijn?quote:Op zondag 31 maart 2013 14:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
jawel hoor, maar zodra er iemand anders ook op internet gaat, breekt de hel los
nee.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Moet jij nog inbellen op de telefoonlijn?
Dan gaat er een nieuwe wereld voor je open, gewoon ineens 100x zo snel danquote:Op zondag 31 maart 2013 14:05 schreef TBakkert het volgende:
Maar mijn vader kan binnenkort via zijn werk glasvezel regelen
Dat had matavz wel wat beter kunnen doenquote:
quote:Op zondag 31 maart 2013 14:04 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
dat hoop ik wel, dit is gewoon pure verkoudheidquote:Op zondag 31 maart 2013 14:06 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Dan gaat er een nieuwe wereld voor je open, gewoon ineens 100x zo snel dan
Windows 8quote:Op zondag 31 maart 2013 14:09 schreef Dudeweiser het volgende:
windows 8 zonder al die gekke metro shit is best aardig trouwens
Ik zeg nietsquote:Op zondag 31 maart 2013 14:04 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
dat hoeft ook niet, ik weet genoegquote:
Bij je tiles? Rechtermuisknop op het pictogram?quote:Op zondag 31 maart 2013 14:13 schreef Dudeweiser het volgende:
weet iemand toevallig hoe je dat vakje met vinkje weg kan halen bij pictogrammen in windows 8?
ja, maar ook bij mappen heb je er zo'n vakje voor, krijg het niet wegquote:Op zondag 31 maart 2013 14:14 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Bij je tiles? Rechtermuisknop op het pictogram?
Wel een geniale assist, maar verder is het prut ja vandaag.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is wel de grootste flop in de Eredivisie dit jaar.
Wat?quote:
Hij voegt echt niets toe aan PSVquote:Op zondag 31 maart 2013 14:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel een geniale assist, maar verder is het prut ja vandaag.
[ afbeelding ]
ja, als je dan ziet HOE dichtbij we wel niet warenquote:Op zondag 31 maart 2013 14:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel een geniale assist, maar verder is het prut ja vandaag.
[ afbeelding ]
oquote:Op zondag 31 maart 2013 14:18 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Gewoon dat Roda net voor tijd de gelijkmaker binnen tikt!
2 jaar geleden had hij een geniale silver IFquote:Op zondag 31 maart 2013 14:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Bony in FIFA vind ik idd maar matig
Ja jinx alles anders even.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:19 schreef Tim86 het volgende:
Roda loopt zichzelf zo voorbij en dan scoort PSV alsnog 2-3
Ik had de silver IF voor 3k toenquote:Op zondag 31 maart 2013 14:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
2 jaar geleden had hij een geniale silver IF
En een jaar later zat hij ineens niet in het spel
quote:Op zondag 31 maart 2013 14:16 schreef vandermar het volgende:
Wel jammer dat ik nu geen geld win maar dit is veel mooier
Ik heb lekker ook geld op Ajax ingezet dat je het weetquote:
Het werktequote:
Wat denk je van de spelers van Feyenoordquote:Op zondag 31 maart 2013 14:22 schreef ThadCastle het volgende:
Strootman en Lens zijn nog niet de helft van wat ze bij Oranje zijn
Ik gun je een mooie winst. Ben de beroerdste nietquote:Op zondag 31 maart 2013 14:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb lekker ook geld op Ajax ingezet dat je het weet
Ik hoop dat ik verliesquote:Op zondag 31 maart 2013 14:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik gun je een mooie winst. Ben de beroerdste niet
makes sensequote:
75 minuten complete controle, maar in die 15 minuten dat je slecht speelt gaat het ook meteen zo hard fout.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
Schamerdeschaamschaam
Kut PSV, 6x winnen en dan bla bla, gaat natuurlijk nooit gebeuren, gelijk bij de nummer 16 die zo slecht spelen![]()
![]()
Hij heeft ook gewoon betere statsquote:Op zondag 31 maart 2013 14:24 schreef Rijst het volgende:
SIF Mertens is wel goed. Denk niet dat Hazard veel beter is.
Als LF/LW zeker?quote:Op zondag 31 maart 2013 14:24 schreef Rijst het volgende:
SIF Mertens is wel goed. Denk niet dat Hazard veel beter is.
Elke uitwedstrijd hetzelfde liedjequote:Op zondag 31 maart 2013 14:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
75 minuten complete controle, maar in die 15 minuten dat je slecht speelt gaat het ook meteen zo hard fout.
Ik wil wel, maar mag zeker nietquote:Op zondag 31 maart 2013 14:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iemand nu potje randoms? Ajax moet toch pas om half 5.
quote:
Voor een trein springen? Hoe nam jij je pc trouwens op met dat streamen, fraps?quote:Op zondag 31 maart 2013 14:26 schreef BDIL het volgende:
Waar is die mongool van een Baje nuHopelijk heeft ie mijn advies opgevolgd
Valt wel op iddquote:Op zondag 31 maart 2013 14:26 schreef BDIL het volgende:
Waar is die mongool van een Baje nuHopelijk heeft ie mijn advies opgevolgd
Nee Xsplitquote:Op zondag 31 maart 2013 14:27 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Voor een trein springen? Hoe nam jij je pc trouwens op met dat streamen, fraps?
okquote:
Ja, veruit het beste doelsaldoquote:Op zondag 31 maart 2013 14:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
PSV heeft alles in eigen hand nog toch? Als ze alles winnen?
jup. Wie het laatst lacht lacht het best. Ik dusquote:Op zondag 31 maart 2013 14:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Alsof dit PSV Twente uit, AZ uit en Willem 2 uit alle 3 gaat winnenquote:Op zondag 31 maart 2013 14:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wie wil er nou 2e worden?quote:Op zondag 31 maart 2013 14:30 schreef Fuszy het volgende:
1. Ajax op 60 punten
2. PSV op 57 punten
2. Vitesse op 57 punten
4. Feyenoord op 56 punten
na de wedstrijden dadelijk.
Ajax kampioen en Feyenoord nog volop kans om tweede te worden. Vitesse thuis nog en PSV verliest wel van Ajax.
Dat denk ik niet. Ik denk ook niet dat Ajax alles gaat winnen (Hopelijk begint dat vandaag!).quote:Op zondag 31 maart 2013 14:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Alsof dit PSV Twente uit, AZ uit en Willem 2 uit alle 3 gaat winnen
Ik word liever tweede dan derde of vierde. Titel kan nog ja, maar net als voor de wedstrijd tegen Heerenveen acht ik de kans niet groot.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wie wil er nou 2e worden?De top 4 gaat nog steeds voor de titel hoor.
Alles kan nogquote:Op zondag 31 maart 2013 14:33 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik word liever tweede dan derde of vierde. Titel kan nog ja, maar net als voor de wedstrijd tegen Heerenveen acht ik de kans niet groot.
56 punten met het materiaal van feyenoord is een stuk knapper dan 57 punten met het materiaal van psvquote:
quote:Op zondag 31 maart 2013 14:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
T_T ik wil nu wel een potje randoms doen ook al heb ik niet hele hoge verwachtingen van dit team
5/10 minuutjesquote:Op zondag 31 maart 2013 14:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
T_T ik wil nu wel een potje randoms doen ook al heb ik niet hele hoge verwachtingen van dit team
ik hoop het, lekker spannendquote:Op zondag 31 maart 2013 14:34 schreef BDIL het volgende:
[..]
Alles kan nogIk denk dat de titel pas op de laatste dag opgeëist wordt
Als ik op een squad klik/de link volg duurth et echt een uur om te laden..als hij het al doet. Wefut homepage doet het wel normaalquote:
1 sec bij mij, wat is dezequote:Op zondag 31 maart 2013 14:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als ik op een squad klik/de link volg duurth et echt een uur om te laden..als hij het al doet. Wefut homepage doet het wel normaal
Hier laadt ie wel gelijkquote:Op zondag 31 maart 2013 14:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als ik op een squad klik/de link volg duurth et echt een uur om te laden..als hij het al doet. Wefut homepage doet het wel normaal
bij mij gaat hij ook snel, maar moet ik anders plaatje doen en niet de link, tim?quote:
doe maar niet het is toch een lelijk teamquote:Op zondag 31 maart 2013 14:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
bij mij gaat hij ook snel, maar moet ik anders plaatje doen en niet de link, tim?
Ruilen met Depay tegen Verhoek?quote:Op zondag 31 maart 2013 14:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lens die wegwerpgebaren doet naar de uitsupporters.
Flikker lekker op dikke Lama![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga denk ik Chiellini i.p.v Barzagli doen en dan ingame Samuel en Chiellini omwisselen, anders krijg ik de chem niet...quote:Op zondag 31 maart 2013 14:39 schreef Tim86 het volgende:
Lijkt me een prima team Bakkert, maar 61 pace op LCB gaat je echt veel goals kosten.
Laat dit de eindstand ook maar wordenquote:
IF Garay wellicht? Of Colloccini. Of beter nog, (IF) Campagnaroquote:Op zondag 31 maart 2013 14:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ga denk ik Chiellini i.p.v Barzagli doen en dan ingame Samuel en Chiellini omwisselen, anders krijg ik de chem niet...
Vannachtquote:
Gelukkig kan zijn imago dat wel hebben.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:45 schreef Alziend-Oog het volgende:
Lens![]()
Als je een ding niet moet doen is het dat wel....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |