Vervolg op: Commentaren op de streamverslagen: Deel 3
Dit topic is bedoeld om de streamverslagen goed leesbaar te houden. Heb je commentaar over de streams van Big Brother; meldt het dan hier. Ook als de streams het weer eens niet doen kun je dit hier doorgeven.
Edit: toch nog ff het plaatje ingevoegd
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 11-09-2002 11:48]
Maarruh, heeft Fok nu al nieuwe codes?
quote:
Op maandag 09 september 2002 17:21 schreef Rica het volgende:
Nou ik drukte nog net niet op de verzendknop.. zat je al klaar ofzo?
Ik vind het altijd heerlijk om een topic dicht te metselen als-ie op scherp staat. Dus bij 254 posts had ik al vast een nieuw topic aangemaakt om vervolgens de beslissende klap bij deel 3 uit te gaan delen. Helaas was Tinkerbell mij voor.
quote:
Op maandag 09 september 2002 17:24 schreef Gert het volgende:[..]
Ik vind het altijd heerlijk om een topic dicht te metselen als-ie op scherp staat. Dus bij 254 posts had ik al vast een nieuw topic aangemaakt om vervolgens de beslissende klap bij deel 3 uit te gaan delen. Helaas was Tinkerbell mij voor.
![]()
Vanaf 19 september moet een bewoner wekelijks het huis verlaten. Wie dat is, beslist de kijker. Deze kan zijn stem uitbrengen op de populairste bewoner uit de groep mannen of de groep vrouwen. In de week dat er twee mannen uit het buitenland in Big Brother arriveren, mag de kijker uit alle mannen die in het huis verblijven een keus maken.
De laatste twee bewoners uit het buitenland, betreden op 17 oktober het huis.
Vanaf dat moment moeten de bewoners wekelijks nomineren. Ook de bewoners moeten de ene week mannen nomineren en de andere week vrouwen. De kijker bepaalt wie van de twee genomineerden het huis verplicht moet verlaten.
quote:ik ging er van uit dat ze weer wekelijks moesten nomineren zodat wij tot donderdag kunnen bellen wie we willen houden. Maar BB laat zich nooit in de kaart kijken, dus ik zit er kennelijk goed naast.
Op maandag 09 september 2002 18:39 schreef Roache_ het volgende:
Sanshine, waarom denk je dat, qua nomineren?
quote:Ik wil anders ook nog wel effe mijn best doen. Mijn vingers zijn al wel weer uitgerust.
Op maandag 09 september 2002 18:33 schreef Sanshine het volgende:
Ik heb een halfuur codetje aangevraagd ivm de uitzending straks. Verder ben ik vanavond weg naar ehbo-les, maar als ik thuis kom wil ik nog wel wat streamen. Ik verwacht dat er vandaag genomineerd moet worden maar kan er natuurlijk volledig naast zitten.
quote:Ik vond dat je het geweldig deed.
Op maandag 09 september 2002 20:02 schreef Joef het volgende:
Ik wil anders ook nog wel effe mijn best doen. Mijn vingers zijn al wel weer uitgerust.En volgens mij mogen ze dan ook wel wat minder uitgebreid en gedetailleerd of niet? Waar gaat de voorkeur eigenlijk naar uit?
Ik heb trouwens de komende dagen na twaalf uur ('snachts) ook tijd om te streamen.
Als de codes komen....
quote:Ik was het niet
Op maandag 09 september 2002 17:24 schreef Gert het volgende:Ik vind het altijd heerlijk om een topic dicht te metselen als-ie op scherp staat. Dus bij 254 posts had ik al vast een nieuw topic aangemaakt om vervolgens de beslissende klap bij deel 3 uit te gaan delen. Helaas was Tinkerbell mij voor.
![]()
Ik ben hier al twee dagen niet geweest!
quote:Ik denk morgen op de een of andere manier, maar daar kan ik ook helemaal naast zitten
Op maandag 09 september 2002 18:33 schreef Sanshine het volgende:
Ik verwacht dat er vandaag genomineerd moet worden maar kan er natuurlijk volledig naast zitten.
quote:Eej das niet waar Tink
Op maandag 09 september 2002 20:06 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik ben hier al twee dagen niet geweest!
Edit: ff kwootje toegevoegd
quote:Okee, thanks again.
Op maandag 09 september 2002 20:05 schreef APK het volgende:[..]
Ik vond dat je het geweldig deed.
Ik heb trouwens de komende dagen na twaalf uur ('snachts) ook tijd om te streamen.
Als de codes komen....
Ik heb tot maandag veel tijd; daarna ga ik na zeven maanden werkloos zijn weer full time werken en lig ik waarschijnlijk al om acht uur uitgeput in bed.
Maar ik had begrepen dat gratis codes om te streamen alleen worden geschonken aan bekende forumleden? In dat geval houd ik mij van harte aanbevolen om mij door vrijgevige lezers te laten sponsoren.
quote:Ik bedoel geen topiekjes geopend, behalve dat ene screenshot-geval. Zou Gert mij plagen soms?
Op maandag 09 september 2002 20:09 schreef Qt het volgende:
Eej das niet waar TinkEdit: ff kwootje toegevoegd
Enne, Joef.. tuurlijk kom jij wel in aanmerking voor een streamcode.. tis dat ik ze nu niet heb. Maar kijk ff in dit topicje voor de duidelijkheid (laatste post).
quote:Dat vroeg ik dus
Op maandag 09 september 2002 20:16 schreef Qt het volgende:tis dat ik ze nu niet heb.
quote:Ha, okee, dat had ik nog helemaal niet gelezen! Ik schreeuwde dus alweer voordat ik geslagen werd...
Op maandag 09 september 2002 20:16 schreef Qt het volgende:
Hehehe, ik heb eerlijk gezegd ook geen idee wat Gert bedoelt.. Zou ie ons echt aan 't mindfucken zijn dan?Enne, Joef.. tuurlijk kom jij wel in aanmerking voor een streamcode.. tis dat ik ze nu niet heb. Maar kijk ff in dit topicje voor de duidelijkheid (laatste post).
quote:Is goed hoor
Op maandag 09 september 2002 20:24 schreef Qt het volgende:
Ow sorry Rica, dat zag ik niet. Maar dat is vandaag al in diverse topicjes gemeld. Geen idee of (en zoja, wanneer) we nog codes krijgen.
Was alleen benieuwd naar een update. Weet niet goed wat ik daarvan moet denken namelijk.
quote:Dat ze geen codes beschikbaar stellen..
Op maandag 09 september 2002 20:27 schreef Qt het volgende:
Eh.. ik volg je niet helemaal..Wat je waarvan moet denken Rica?
't Is vast al ergens te lezen, maar ik ben natuurlijk weer nieuwsgierig....
quote:Pessimisme kan je iig niet verweten worden
Op maandag 09 september 2002 20:30 schreef Qt het volgende:
Tja.. kweet het ook niet.. ms worden de streams gewoon weer gratis?
We zullen wel zien of en voor hoelang ze nog over de brug komen.
Ik zit er *bijna* over te denken om dan maar een half uurtje toch nog te betalen voor een code... Of...?
Ik ben er nu ff vandoor. Enne riri.. suc6 weer!
"Margriet (tegen Laurens): "Ik weet jouw achternaam helemaal niet." Stefan: Janssen met dubbel S."
Ik vind dit geen grappen!!! Straks is die Laurens nog familie van me! Zucht... (Wat ga je toch rare berichtjes plaatsen als je je verveelt).
quote:Nou, het zou natuurlijk best kunnen. Hij is zo saai, hij kan maar zo je neef zijn zonder dat je ooit iets over 'm hebt gehoord op familiefeestjes.
Op maandag 09 september 2002 23:31 schreef Joef het volgende:"Margriet (tegen Laurens): "Ik weet jouw achternaam helemaal niet." Stefan: Janssen met dubbel S."
Ik vind dit geen grappen!!! Straks is die Laurens nog familie van me! Zucht...
(Wat ga je toch rare berichtjes plaatsen als je je verveelt).
Ik vind dit geen grappen!!! Straks is die Laurens nog familie van me! Zucht... (Wat ga je toch rare berichtjes plaatsen als je je verveelt).
[/quote]
Waarschijnlijk het zwarte schaap van de familie Janssen (met dubbel s). Je weet nu waarom. Tip: blijven doodzwijgen, anders kom je nooit meer van hem af.
quote:Jawel trut, jawel trut, waarvoor anders?
Margriet: lekker voor jezelf hier, je zit hier niet voor die camera's.
quote:Oh, ik hou van dit soort uitspraken...
Op maandag 09 september 2002 23:56 schreef sam_the_man het volgende:[..]
Jawel trut, jawel trut, waarvoor anders?
quote:'Ben ik blij dat het dubbel s is
Op maandag 09 september 2002 23:36 schreef Katie het volgende:[..]
Nou, het zou natuurlijk best kunnen. Hij is zo saai, hij kan maar zo je neef zijn zonder dat je ooit iets over 'm hebt gehoord op familiefeestjes.
quote:Dank je, maar ik vraag me wel eens af of jullie (de lezers) wel willen lezen dat er dus eigenlijk niets gebeurd!
Op dinsdag 10 september 2002 00:03 schreef sam_the_man het volgende:
Scanman en Sanshine YOU ARE THE PEOPLE! hoe houden jullie dit vol...... chapeau chapeau!
quote:Oe, dit hoor ik graag af en toe
Op dinsdag 10 september 2002 00:03 schreef sam_the_man het volgende:
Scanman en Sanshine YOU ARE THE PEOPLE! hoe houden jullie dit vol...... chapeau chapeau!
quote:Zolang je het vol kan houden wel! Zolang er nog gestreamd wordt hou ik hoop op betere tijden.
Op dinsdag 10 september 2002 00:06 schreef scanman01 het volgende:[..]
Dank je, maar ik vraag me wel eens af of jullie (de lezers) wel willen lezen dat er dus eigenlijk niets gebeurd!
Beter een verslag over saaiheid in het huis dan helemaal geen verslag?
quote:Ik had liever een enkele s gehad if you don't mind!
Op dinsdag 10 september 2002 00:06 schreef redhair het volgende:[..]
'Ben ik blij dat het dubbel s is
...maar toch je weet nooit
![]()
quote:Ik lees het allemaal hoor.
Op dinsdag 10 september 2002 00:06 schreef scanman01 het volgende:
quote:Ja tuurlijk! Ik merkte dat ik er vanmiddag helemaal zenuwachtig van werd toen er geen verslagen kwamen gedurende een paar uur: ja maar ja maar stel je nou voor dat we van alles *missen*!!! Nu weten we tenminste dat we niks missen.
Op dinsdag 10 september 2002 00:06 schreef scanman01 het volgende:[..]
Dank je, maar ik vraag me wel eens af of jullie (de lezers) wel willen lezen dat er dus eigenlijk niets gebeurd!
Als ik overigens even iemand moet aflossen...
quote:*meldt!*
Op dinsdag 10 september 2002 00:10 schreef Joef het volgende:[..]
Als ik overigens even iemand moet aflossen...
mijn stream stopt er over vijf minuten mee
quote:Zo is het maar net Scanman. Zonder al die geweldige streamverslagen zouden we niet eens weten dat het zo saai is.
Op dinsdag 10 september 2002 00:06 schreef scanman01 het volgende:
quote:Heeft er iemand een code of moet ik mijzelf dan maar weer gaan sponsoren, werkloos als ik ben?
Op dinsdag 10 september 2002 00:12 schreef Sanshine het volgende:[..]
*meldt!*
mijn stream stopt er over vijf minuten mee
quote:Zolang de mensen het leuk vinden om te lezen vind ik het leuk om te doen. Zolang er in ieder geval af en toe maar eena een leuk gesprekje plaatsvindt of een emo-uitbarsting zoals vannacht... Die momenten maakte het streamen heel leuk en ook de bedankjes achteraf werkt als een drug om door te gaan!
Op dinsdag 10 september 2002 00:12 schreef sillie het volgende:
Maar vind je het zelf nog wel leuk om te doen??
quote:Okee, that does it: ik koop wel een code en offer mij vannacht nog twee uurtjes op voor het goede doel (en omdat ik mij toch maar verveel en nog niet moe ben).
Op dinsdag 10 september 2002 00:34 schreef scanman01 het volgende:[..]
Zolang de mensen het leuk vinden om te lezen vind ik het leuk om te doen. Zolang er in ieder geval af en toe maar eena een leuk gesprekje plaatsvindt of een emo-uitbarsting zoals vannacht... Die momenten maakte het streamen heel leuk en ook de bedankjes achteraf werkt als een drug om door te gaan!
quote:Zo is dat!!! En je hebt het rijk alleen zo te zien, dus dan heb je helemaal veel eer van je werk!
Op dinsdag 10 september 2002 00:35 schreef Joef het volgende:
Okee, that does it: ik koop wel een code en offer mij vannacht nog twee uurtjes op voor het goede doel (en omdat ik mij toch maar verveel en nog niet moe ben).
quote:Jaja, zo is het wel genoeg.
Op dinsdag 10 september 2002 00:39 schreef scanman01 het volgende:[..]
Zo is dat!!! En je hebt het rijk alleen zo te zien, dus dan heb je helemaal veel eer van je werk!
quote:Zet 'm op hè! Je kunt het! Ik weet dat je het kunt!!
Op dinsdag 10 september 2002 00:41 schreef Joef het volgende:
Jaja, zo is het wel genoeg.
quote:Kijk, dat willen wij (in ieder geval IK) nou ook wel eens zien, dus geef die meid nog een fles wijn!
Op dinsdag 10 september 2002 00:52 schreef Joef het volgende:
"Weet je wat leuk is, Jeanette drank geven en dan gaat ze paal dansen. Dat is echt niet grappig." zegt Jeanette. Laurens wil dat wel eens zien.
Ook heb ik straks, zo half en half, de herhaling van de tv-uitzending gezien. Het viel me op dat YORIN nog steeds de namen van de bewoners erbij zet wanneer ze in beeld zijn. Jeanette werd Judith genoemd. Zit de regie ook al te slapen?
quote:ah een kijkers dilemma, ik ben het er eigenlijk niet mee eens dat je voor een code betaald, maar ik vind het ook wel weer errug lief dat je dat voor ons overhebt.... nou vooruit dan maar, omdat je je anders toch maar verveelt en nog niet moe bent.
Op dinsdag 10 september 2002 00:35 schreef Joef het volgende:Okee, that does it: ik koop wel een code en offer mij vannacht nog twee uurtjes op voor het goede doel (en omdat ik mij toch maar verveel en nog niet moe ben).
quote:Ik lees stug door en geniet
Op dinsdag 10 september 2002 01:01 schreef Joef het volgende:
Ik tik me suf, wel allemaal lezen hoor!
quote:Present, en leest
vraag me wel af wie ze met die acteur bedoelde hehe
Mischien iets voor een nieuwe topic
quote:Ben blij dat ze niet bij mij in huis wonen! Katie belooft zichzelf maar weer eens plechtig dat ze morgen echt gaat stofzuigen
En weer gaat het over het stof. En hoe slecht dat is. "Je mag hier wel zo'n maskertje op doen" zegt Margriet.
quote:Je gaat tot halfdrie vannacht door las ik net?
Het is leuk de streams te lezen, al was het maar om de wijze waarop het verslag wordt weergegeven thanks, jij en alle andere streamers!
quote:Meteen de volgende message was een kort verslag. Blijkbaar kon hij zich toch niet inhouden
(Joef verslaat alles al, dus ik plaats af en toe een screenshot.)
quote:Sorry.
Op dinsdag 10 september 2002 01:20 schreef scanman01 het volgende:
APK schreef in de streamverslagen:
[..]Meteen de volgende message was een kort verslag. Blijkbaar kon hij zich toch niet inhouden
![]()
![]()
(het is verslavend!)
quote:Twee zien meer dan één is de uitdrukking toch! Als jij nou gewoon de zinnen opschrijft die Joef vergeet, dan komt het helemaal goed!
Op dinsdag 10 september 2002 01:25 schreef APK het volgende:
Sorry.
Hoe ken jij weten wat ie denkt ??
Ennuh.... wie gaat er voor de foto's zorgen? Jij Joef?
quote:Dit is precies gebeurd in de periode dat er niet gestreamd is vandaag dus ik vermeld het hier maar even anders is het wellicht niet helemaal duidelijk.
Door Capaja - maandag 09 september 2002 21:40Lau : vind je het nou apart dat je een brief van je vader hebt gehad
Bo : apart apart
Lau waarom nu en niet voor je erin ging
Bo : ja weet ik niet misschien dat ie me nu heeft gezien
(heeft BO een brief gehad IN het huis ????)
Bo : ja hij was in nederland maar daar is tie al vaker geweest hij is nu zon 60 jaar
Lau : ik kan het wel voorstellen dat je zegt het doet me niet veeel
Bo ; ja ik heb mn leven ik leef dat al langer zonder hem
quote:de rest staat in de topic van Bo : Bo
Bo krijgt een brief...
Aan het begin van de avond wordt Bo naar de Dagboekkamer geroepen. Daar ligt een brief voor hem klaar...
Ow Joef? Je vindt het zeker niet erg als ik de stukjes over Mustapha overneem he?
Wat een mooie spiegels toch!!!
quote:Dit wist je misschien nog niet FBtje, maar van streamen wordt je 'spiritueel'. Joef kan gedachten lezen, en ik kan tegenwoordig 'instralen'. (ik heb al een hele grote klantenkring dankzij BB) Misschien moet je het ook maar eens proberen, wie weet welke geest in jou komt.
Op dinsdag 10 september 2002 01:38 schreef FBtje het volgende:
Ow, dan kun jij misschien nog veel meer vertellen over Mustapha als je 'm hardop hoort denken..
quote:Nou, wat Judith aan heeft kun je nauwelijks een onderbroek noemen....
Op dinsdag 10 september 2002 01:41 schreef Joef het volgende:
Waarom slapen die meiden in onderbroek en bh? Trek dan gewoon een T-shirt aan!
quote:Waar ga je ze neerzetten dan? Van mij mag je hoor! Wel bronvermelden he?
Op dinsdag 10 september 2002 01:38 schreef FBtje het volgende:
Ow, dan kun jij misschien nog veel meer vertellen over Mustapha als je 'm hardop hoort denken..Ow Joef? Je vindt het zeker niet erg als ik de stukjes over Mustapha overneem he?
quote:Mij lukt het met een paar bacootjes!
Op dinsdag 10 september 2002 01:44 schreef Sanshine het volgende:
Als ik echt een vette joint op heb denk ik Mustapha te kunnen verstaan... Maar ja, dan ben ik weer te traag om te typen
quote:Hmmzz, en wat zegt het over mij dat ik het nuchter kan? Of ben ik gewoon een hele goeie psych?
Op dinsdag 10 september 2002 01:47 schreef scanman01 het volgende:[..]
Mij lukt het met een paar bacootjes!
quote:Op de fansite over Mustapha
Op dinsdag 10 september 2002 01:44 schreef Joef het volgende:[..]
Waar ga je ze neerzetten dan? Van mij mag je hoor! Wel bronvermelden he?
Judith lijkt daar wel te poseren voor de cameraman. DAMN!
quote:You speak the Mustapha language girl... !
Op dinsdag 10 september 2002 01:50 schreef Joef het volgende:
Hmmzz, en wat zegt het over mij dat ik het nuchter kan? Of ben ik gewoon een hele goeie psych?
(ik wou dat ik een beetje een snellere verbinding had, dan kon ik zelf streamen)
Uit de streamverslagen:
quote:It's all mindfucking games!!!
"Is het echt heel leuk?" vraagt Bo geërgerd. "Nou je hebt ons twaalf nachten wakker gehouden" reageert Judith meteen. Ze staan nu aan weerskanten van Bo op zijn bed en springen trampoline. Giechel de giechel enzo. Bo vindt het niet grappig.
quote:
"Eerste letter en e, de derde letter een k" zegt Bo. "Eikel!" "Juist" "piep piep piep... je hebt de rode bal getrokken". "Eerste letter een d, de derde een l" He shit, nou heb ik niet gehoord wat het was; ik tikte te hard.
quote:Yep.
Op dinsdag 10 september 2002 02:07 schreef scanman01 het volgende:
Uit de streamverslagen:
[..]
.. Dildo?
quote:Hoezo dat nou weer?
Op dinsdag 10 september 2002 02:15 schreef scanman01 het volgende:
Joef geniet duidelijk bij het verslaan van het vieze woorden lingo....
Gaat lekker Joef... Vooral doorgaan!!!
Jeanette oppert om te gaan bubbelen, dat is lekker warm en dan kunnen ze daarna goed slapen, en morgen hebben ze toch een vrije dag.
Jah ze hebben de afgelopen week idd hard gewerkt!
quote:OFF TOPIC : leuke foto Fbtje!
Op dinsdag 10 september 2002 02:12 schreef FBtje het volgende:
Ik bij de streamverslagen maar steeds op refresh drukken, kom ik er nu pas achter dat er al een pagina 2 is
quote:Gewoon omdat je het zo goed hebt beschreven.... (was maar een geintje
Op dinsdag 10 september 2002 02:18 schreef Joef het volgende:
Hoezo dat nou weer?Weet je zeker dat dit geen projectie is?
quote:Uhm.....(??) Dank je
Op dinsdag 10 september 2002 02:20 schreef Magics het volgende:[..]
OFF TOPIC : leuke foto Fbtje!
Pssst.... dit is geen dating site hoor
[Dit bericht is gewijzigd door FBtje op 10-09-2002 02:25]
quote:Ik waardeer het dan ook heel erg dat je de moeite neemt om te streamen. Ik zou het niet kunnen. Xje voor Joef
Op dinsdag 10 september 2002 02:24 schreef Joef het volgende:
Ik heb d'r een zere vinger van. Beseffen jullie wel dat alles met slechts twee vingertjes is getikt? En die linker, die trekt het niet lang meer.
quote:Maar wel nagegoeg zonder type-fouten en daar gaat het om
Op dinsdag 10 september 2002 02:24 schreef Joef het volgende:
Ik heb d'r een zere vinger van. Beseffen jullie wel dat alles met slechts twee vingertjes is getikt? En die linker, die trekt het niet lang meer.
quote:met de mix van Sanshine en scanman01 lukt het mij misschien
Op dinsdag 10 september 2002 01:47 schreef scanman01 het volgende:[..]
Mij lukt het met een paar bacootjes!
Kun je dezelfde pincode ook nog opnieuw activeren als je verbinding uitvalt of als je bijvoorbeeld de volgende dag verder wilt gaan?
quote:Je kunt net zo vaak in en uit schakelen als je zelf wilt... zo lang je dat maar doet binnen de twee uur dat de code geldig is (ingaand vanaf het moment dat je hem hebt ingevoerd).. De volgende dag doorgaan kan dus niet!
Op dinsdag 10 september 2002 02:38 schreef FBtje het volgende:
Kun je dezelfde pincode ook nog opnieuw activeren als je verbinding uitvalt of als je bijvoorbeeld de volgende dag verder wilt gaan?
quote:Ik heb nog 10 minuten.
Op dinsdag 10 september 2002 02:38 schreef FBtje het volgende:
APK? Hoe lang ga jij nog door met streamen?
quote:Belachelijk eigenlijk!
Op dinsdag 10 september 2002 02:39 schreef scanman01 het volgende:[..]
Je kunt net zo vaak in en uit schakelen als je zelf wilt... zo lang je dat maar doet binnen de twee uur dat de code geldig is (ingaand vanaf het moment dat je hem hebt ingevoerd).. De volgende dag doorgaan kan dus niet!
Ik vind het echt leuk om te doen dat streamen en de tijd gaat echt megasnel voorbij dan! Maar het kost wel wat energie zeg maar.
[Dit bericht is gewijzigd door sam_the_man op 10-09-2002 02:44]
Keep up the good work!
quote:Ja, wat is spannend? Daniela in een strak broekje is spannend... Maar een fikse ruzie is ook spannend. Of een emotionele uitbarsting van een van de bewoners... Of de vader van Jeanette die opeens voor de deur staat
Op dinsdag 10 september 2002 02:50 schreef Joef het volgende:
We zullen zien of het er deze wek nog een keer van komt om wat te streamen. Zou wel leuk zijn als er dan nog wat spannenders te streamen viel... damn!
quote:Ik hoop dat je gevoel juist is!
Op dinsdag 10 september 2002 02:59 schreef APK het volgende:
Ik heb wel een goed gevoel over morgen. (Vandaag dus eigenlijk.)
Volgens mij gaat er iets gebeuren.
quote:Mustapha die verklaart dat ie homo is.... goeie?
Op dinsdag 10 september 2002 02:57 schreef Joef het volgende:
Seks (tussen Laurens en Judith bijvoorbeeld), ruzies (Bo en Laurens), battles (arm tegen rijk, rijk wint), huilbuien (alle dames), dronkenschap (Jeanette dan maar he?), nominaties (wie is nou eigenlijk de lul?), nieuwe bewoners (nog geen idee van: een leuke dominanterik, een geile tante, een dommer dan dom blontje), vertrekkende bewoners (Jeanette stapt op)... ik kan wel wat verzinnen hoor!
quote:Die opmerking op de BB-site....
Op dinsdag 10 september 2002 03:03 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoop dat je gevoel juist is!
quote:Ik vrees dat ie dan door half islamitisch Nederland gelynched wordt...
Op dinsdag 10 september 2002 03:08 schreef FBtje het volgende:[..]
Mustapha die verklaart dat ie homo is.... goeie?
quote:Zie website vier postings hierboven bedoel je
Op dinsdag 10 september 2002 03:12 schreef marbe het volgende:
Over homo gesproken. Ik zag vandaag dat hij (Mus ) een fan club had gemaakt voor en door homo mannen. Effe het linkje zoeken..........
quote:Mjah, dat is waar. Als ie het al is, zal ie dat nooit toegeven
Op dinsdag 10 september 2002 03:09 schreef Joef het volgende:[..]
Ik vrees dat ie dan door half islamitisch Nederland gelynched wordt...
quote:*verwijderd*
Op dinsdag 10 september 2002 03:12 schreef marbe het volgende:
Over homo gesproken. Ik zag vandaag dat hij (Mus ) een fan club had gemaakt voor en door homo mannen. Effe het linkje zoeken..........
sorry, ik was niet helemaal aardig bedenk ik me nu opeens
[Dit bericht is gewijzigd door FBtje op 10-09-2002 03:28]
quote:Niet gezien sorry........
Op dinsdag 10 september 2002 03:13 schreef Joef het volgende:[..]
Zie website vier postings hierboven bedoel je
quote:Nee ik bedoel niet dat hij er een heeft gemaakt maar er is er een gemaakt voor hem. En dat is gemaakt door homofiele turken. Ze hebben er wel bij gezet dat Mus een marokaanse hetero is!
Op dinsdag 10 september 2002 03:20 schreef FBtje het volgende:[..]
Huh? Waar zie jij staan dat Mustapha een fanclub heeft gemaakt? Snap ik niet hoor. Waarom worden er dingen gezegd die niet waar zijn.... Mustapha homo, Mustapha Turks... ik dacht dat de meeste mensen konden lezen (???)
Tekst van de webpage:
Turks en homo, de enige gay-portal die zich volledig richt op de Turkse gemeenschap in Nederland - MUSTAPHA (marokkaans en hetero)
[Dit bericht is gewijzigd door marbe op 10-09-2002 03:31]
quote:Nee, dat is ook niet waar... Die website is niet gemaakt door Turkse homo's (ook dat staat nergens)
Op dinsdag 10 september 2002 03:28 schreef marbe het volgende:[..]
Nee ik bedoel niet dat hij er een heeft gemaakt maar er is er een gemaakt voor hem. En dat is gemaakt door homofiele turken. Ze hebben er wel bij gezet dat Mus een marokaanse hetero is!
Trouwens, we gaan off-topic
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 10:24 schreef bunnyma het volgende:
Joef, scanman01 en APK, allemaal bedankt voor de leuke verslagen van vannacht.
Volgens mij zijn de verslagen leuker dan de werkelijkheid.
Ik las dat Scanman01 bedankjes erg leuk vindt:
dus nogmaals Scanman BEDANKT!
quote:
Lau staat nog steeds te persen
quote:Was dat niet twee jaar terug met die mooie rode knipperende pijltjes van Danny? Dat was idd veeeeel beter.
Op dinsdag 10 september 2002 13:30 schreef mimi het volgende:
Ik heb eigenlijk een verzoekje : vorige jaren stond er bij de streamverslagen altijd zo´n handig, knipperend blauw pijltje.
Zou dat weer kunnen ?
Met de opening van de streamverslagen vannacht lette ik niet goed op; anders had ik het blauwe pijl posticon wel gebruikt. Tis ook niet handig om zo'n topic te openen terwijl je aan het streamen bent...
Verder nog maar een keertje niets dan lof over de manier waarop jullie met elkaar de (nog steeds)saaie boel verslaan
Oja, en je hebt gelijk Sanne.. het was rood
quote:* geheugen als een olifant heeft *
Op dinsdag 10 september 2002 13:47 schreef Qt het volgende:
Oja, en je hebt gelijk Sanne.. het was rood
ze heeft nu geen tijd als ik het goed begrijp maar kan in ieder geval weer even voort.
en alsjeblieft!!! Ga toch gvd geen codes kopen!!
je zou toch zo gek wezen
niet doen, ga dit saaie zooitje toch niet voor betalen om naar hen te kijken?
(deze zin klopt niet helemaal, maar oke)
quote:Uhm, heuh, itsme, ik heb er twee, maar dat maakt niet uit.
Op dinsdag 10 september 2002 14:05 schreef itsme het volgende:
Ik heb joef drie codes gestuurd, wij hadden nog van de eerste lading voor reality.ze heeft nu geen tijd als ik het goed begrijp maar kan in ieder geval weer even voort.
en alsjeblieft!!! Ga toch gvd geen codes kopen!!
je zou toch zo gek wezen
niet doen, ga dit saaie zooitje toch niet voor betalen om naar hen te kijken?
(deze zin klopt niet helemaal, maar oke)
Ik ga nu de stad in, wellicht heb ik nog twee uur de tijd *voor* ik uit eten ga vanavond, anders vanavond weer!
quote:er staat niet voor niets chaoot
Op dinsdag 10 september 2002 14:07 schreef Joef het volgende:[..]
Uhm, heuh, itsme, ik heb er twee, maar dat maakt niet uit.
Ik ga nu de stad in, wellicht heb ik nog twee uur de tijd *voor* ik uit eten ga vanavond, anders vanavond weer!
Ik had inderdaad hannieball er 3 gestuurd en jou 2.
enjoy.
quote:Hee, er wordt hier met twee maten gemeten!
Op dinsdag 10 september 2002 14:10 schreef itsme het volgende:[..]
er staat niet voor niets chaoot
Ik had inderdaad hannieball er 3 gestuurd en jou 2.
enjoy.
Ik ga ze zeker enjoyen, nu ga ik vliegen, anders komt er starks niks meer van!
quote:ja tuurlijk.
Op dinsdag 10 september 2002 14:12 schreef Sanshine het volgende:
Itsme, heb je voor mij straks ook een code?
ik heb je mail niet. geloof ik?
mijne staat bij mijn profiel. ga even kijken of die van jou er bij staat, dan stuur ik je er 1
quote:sanshine@sanshine.nl
Op dinsdag 10 september 2002 14:18 schreef itsme het volgende:[..]
ja tuurlijk.
Ik zet je verslag dan natuurlijk ook op realityik heb je mail niet. geloof ik?
mijne staat bij mijn profiel. ga even kijken of die van jou er bij staat, dan stuur ik je er 1
quote:heb ze daar ook naar toe gestuurd
Op dinsdag 10 september 2002 14:21 schreef Sanshine het volgende:[..]
sanshine@sanshine.nl
quote:dankjewel lieverd!
Op dinsdag 10 september 2002 14:21 schreef itsme het volgende:
2 codes onderweg Sanne
btw, ik moet eerst weg, ga eind van de middag en vanavond 4 uur streamen voor Fok/Reality.
Het vliegtuisje vliegt een aantal keer heen en weer en plots stoppen de streams, met BB-filmpje en vervolgens reclame!
Nou ja zeg! Nog 6 minuten te gaan!
zucht $^(!^)_$&!)$&(*^@#*!%^#)$^!)$)@$#)&@
Begrijp ik goed dat er reclame in de streams zit? Waar je als plebs (lees niet gratis codes krijgend streamvolk) nog vet voor moet betalen? Was dat vorig jaar ook al zo? En was ik er toen ook zo door geschokt?
suc6 Sanne
quote:roache toen ik dat las was ik ook al verbaasd. ik heb al een paar dagen er mij zelf niet toe kunnen brengen om te streamen, gratis codes of niet maar ik weet niets van reclame
Op dinsdag 10 september 2002 14:28 schreef Roache_ het volgende:
Parel schrijft in de streamverslagen:
Het vliegtuisje vliegt een aantal keer heen en weer en plots stoppen de streams, met BB-filmpje en vervolgens reclame!
Nou ja zeg! Nog 6 minuten te gaan!
zucht $^(!^)_$&!)$&(*^@#*!%^#)$^!)$)@$#)&@
Begrijp ik goed dat er reclame in de streams zit? Waar je als plebs (lees niet gratis codes krijgend streamvolk) nog vet voor moet betalen? Was dat vorig jaar ook al zo? En was ik er toen ook zo door geschokt?suc6 Sanne
De laatste reclame die ik me op de streams kan herinneren, zijn de Zapstick van Ruud en de dikke mannetjes van Bol. Maar dat is BB2. Toen alles nog gratis kon.
bedankt Roache
da's snel.
Ik zou het wel fijn vinden als je ging verslaan.
quote:ja graag, ik had een vast loper dus ook geen zin om er weer een code tegen aan te gooien, of de streams weer aan te zetten en weer vast te lopen. grr
Op dinsdag 10 september 2002 16:30 schreef Joef het volgende:
Streamers, hebben jullie hulp nodig? Ik heb wel effe!
*blij is*
quote:* itsme is het helemaal met tante bep eens
Op dinsdag 10 september 2002 16:35 schreef Tante Bep het volgende:
Wat leuk is dat toch dat er zo'n goeie verstandhouding is tussen verschillende BB fora waardoor een dergelijke samenwerking mogelijk is!*blij is*
quote:Humz, het lijkt erop dat ik de streams met die codes van jou niet aan de praat krijg, itsme!
Op dinsdag 10 september 2002 16:35 schreef itsme het volgende:[..]
ja graag, ik had een vast loper dus ook geen zin om er weer een code tegen aan te gooien, of de streams weer aan te zetten en weer vast te lopen. grr
Het vliegtuisje vliegt een aantal keer heen en weer en plots stoppen de streams
euhh....dat doet me denken aan usa
quote:Hmmm... als je nog wat over hebt!
Op dinsdag 10 september 2002 14:05 schreef itsme het volgende:
Ik heb joef drie codes gestuurd, wij hadden nog van de eerste lading voor reality.
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 16:39 schreef Joef het volgende:[..]
Humz, het lijkt erop dat ik de streams met die codes van jou niet aan de praat krijg, itsme!
quote:Ja, die smiley bedoelde ik eigenlijk.
Op dinsdag 10 september 2002 16:43 schreef Tante Bep het volgende:[..]
Anyway, ik voer de code in op het BB-schermpje; daar denkt ie effe over na, toont dan het schermpje met 'If your browser doens't refresh..", en springt vervolgens weer op het invoerveldje. Geen beeld en geen geluid dus! Weeeh....
quote:Vreemd ik heb er nog mee gestreamd vanmiddag. (met een andere code dat wel
Op dinsdag 10 september 2002 16:39 schreef Joef het volgende:[..]
Humz, het lijkt erop dat ik de streams met die codes van jou niet aan de praat krijg, itsme!
Ik stuur er nog een
quote:Ben erg benieuwd naar jouw bevindingen!
Op dinsdag 10 september 2002 16:52 schreef itsme het volgende:
by the way. ik weet, want ik ben vandaag gemaild dat ze bezig zijn met het inventariseren van de gestuurde codes, dus ik zal er ook nog 1 invoeren om te kijken of het bij mij nog steeds lukt.
quote:nou bij mij gebeurt er dus nu helemaal niets
Op dinsdag 10 september 2002 16:50 schreef Joef het volgende:
Okee, ga ik die proberen!
dit is echt shit
quote:Had ik dus ook: eerst heel lang een zandlopertje en vervolgens flitst ie weg.
Op dinsdag 10 september 2002 16:58 schreef itsme het volgende:[..]
nou bij mij gebeurt er dus nu helemaal niets
als ik enter klik dan gebeurt er niets, dus ik stuur er wel een.dit is echt shit
[Dit bericht is gewijzigd door Joef op 10-09-2002 17:02]
ik mail wel even.
Ik zit er weer klaar voor Ik volg de verslagen nu sinds gisteren.
Het lijkt mij ook leuk om verslagen te schrijven.. mijn verbinding is alleen traag, dus zou ik dat het liefst 's nachts doen (eerste helft van de nacht). Ik weet niet of er al genoeg streamers zijn voor dat tijdstip??
Jemig, wat zijn dit nu toch voor absurd grote kaarten?
Worden ze gesponsort door Holland Casino's of zo, dat de kijkers het kaartspel op die manier echt kunnen volgen, met de uitleg van Judith erbij?
(sorry als ze misschien al eerder in beeld zijn geweest ik heb sinds donderdag geen uitzending meer gezien nl.)
Itsme, die code gebruik ik morgen dan wel ja?
quote:heb je al een code? anders stuur je mij maar n mail.
Op dinsdag 10 september 2002 21:05 schreef FBtje het volgende:
Ik denk dat niemand aan het streamen is.. ze hebben net een spelletje vuilnisbal(!!??) gedaan las ik net op big-brother.nl
quote:Ik heb nog geen code.. het lijkt me erg leuk om te doen, maar ik moet er wel bijzeggen, dat mijn verbinding niet zo snel is en dat het dus waarschijnlijk alleen maar gaat lukken na middernacht... (is het mogelijk om slechts 1 stream te bekijken i.p.v. alle 4 tegelijk?)
Op dinsdag 10 september 2002 21:22 schreef itsme het volgende:[..]
heb je al een code? anders stuur je mij maar n mail.
Ik sponsor je maar ik zet dan wel je verslag ook op reality.
deal?
quote:Ik heb het idee dat het een grapje is van meneer trammelant
Op dinsdag 10 september 2002 21:45 schreef pippa het volgende:
Jemig. Jullie maken het wel héél spannend. Hummie die het camerakruis invliegt. Ik durf mij daar geen voorstelling bij te maken.
quote:Echt of niet. Televisie of werkelijkheid. Ik vond het héél spannend.
Op dinsdag 10 september 2002 21:48 schreef huiz het volgende:[..]
Ik heb het idee dat het een grapje is van meneer trammelant
quote:Ik denk ook dat het een grapje is.
Op dinsdag 10 september 2002 21:48 schreef huiz het volgende:[..]
Ik heb het idee dat het een grapje is van meneer trammelant
Ditzelfde verslagje staat nu ook op mediawatchers (met bronvermelding FOK.
quote:Prachtig! Ik kan echt niet meer ophouden met lachen vanavond.
Op dinsdag 10 september 2002 21:51 schreef bunnyma het volgende:[..]
Ditzelfde verslagje staat nu ook op mediawatchers (met bronvermelding FOK.
quote:Ik zie 't.
Op dinsdag 10 september 2002 21:51 schreef bunnyma het volgende:Ditzelfde verslagje staat nu ook op mediawatchers (met bronvermelding FOK.
Idioten.
quote:Dus lijkt het me dat Trammelant trammelant aan het schoppen is.
Op dinsdag 10 september 2002 21:50 schreef Sanshine het volgende:kan iemand Trammelant even bannen svp?
quote:Hey , wat doen we met figuren die vragen om een ban he ? Nou , waarom vroeg je dat he ? Vind je dat leuk ?
Op dinsdag 10 september 2002 21:50 schreef Sanshine het volgende:
kan iemand Trammelant even bannen svp?
quote:Disclaimer
Op dinsdag 10 september 2002 21:56 schreef Trammelant het volgende:[..]
Hey , wat doen we met figuren die vragen om een ban he ? Nou , waarom vroeg je dat he ? Vind je dat leuk ?
quote:Blijkbaar omdat je overduidelijk een serieus topic zit te verkloten.
Op dinsdag 10 september 2002 21:56 schreef Trammelant het volgende:Hey , wat doen we met figuren die vragen om een ban he ? Nou , waarom vroeg je dat he ? Vind je dat leuk ?
quote:Meen je dit
Op dinsdag 10 september 2002 21:59 schreef huiz het volgende:serieus
maar enfin, hoe zit het nu?
ik snap even niets van wat er te gebeuren staat.
worden ze gescheiden?
en hoe dan?
waarom niet gelijk een dilmemma , nu moeten we weer opletten
Is dit juist of zit ik er helemaal naast?
Wie weet wat meer?
quote:wie is er hier de newby? juni 2002
Op dinsdag 10 september 2002 22:50 schreef Trammelant het volgende:
Mijn verslag heeft die nieuwe huppelkut cyberspace ingeschoten
quote:Ik zeker niet.
Op dinsdag 10 september 2002 23:03 schreef itsme het volgende:wie is er hier de newby? juni 2002
quote:nope not me.
Op dinsdag 10 september 2002 23:01 schreef bunnyma het volgende:
Dit is dus niet juist want de dames kregen andere tijden op voor hun confrontatie's
Daan 24 uur
Margriet 36 uur
Sjaan 48 uur.Wie weet wat meer?
begrijp ik t goed
Misschein een reden voor judith om te verliezen?
Bo en Jeanette
Laurens en Judith
Mustapha en Margriet
Stefan en Daniela.
quote:Ja. de groepssamenstelling kan helemaal veranderen.
Op dinsdag 10 september 2002 23:05 schreef itsme het volgende:[..]
nope not me.
en stel margriet en stefan winnen van jeanette en Bo gaan naar rijk, dan komen ze dus b.v te zitten met b.v judith en Laurens.
jeanette en bo vechten het uit met de andere 2.
dus t kan allemaal t zelfde worden of t wordt een scheiding.begrijp ik t goed
Misschein een reden voor judith om te verliezen?
quote:Als ik het goed begrepen heb, hebben de bewoners zelf hun keuze al gemaakt...
Op dinsdag 10 september 2002 23:18 schreef bunnyma het volgende:[..]
Ja. de groepssamenstelling kan helemaal veranderen.
Bij het gesprek van hummie met Daan komt dat wel wat naar voren.
Lees dat maar eens.
quote:Het komt mij een beetje over dat niemand zichzelf is op dit moment. Ik kan het mis hebben, maar zal wel te maken hebben met de streamcodes ofzo.... Geen idee... De lol is er even af.
Op dinsdag 10 september 2002 23:39 schreef sam_the_man het volgende:
Scanman je gaat goed!
why stoppen?
Koppeltjes
En dan komt eindelijk de spreekwoordelijke aap uit de mouw. De mannen biechten eerlijk op wat er in de Dagboekkamer gebeurd is. De vermoedens worden bevestigd en de vrouwen luisteren aandachtig. ‘Jullie kunnen door deze Confrontatie verhuizen’, legt Laurens zijn dames vaderlijk uit. ‘Maar dat verhuizen gebeurt wel met een man en niet zomaar een man, één van ons’, zegt hij niet zonder trots. Het verbaast Judith niet dat zij bij Laurens hoort. Ook Jeanette staat niet te kijken van Bo zijn keuze. En nu duidelijk is hoe de setjes zijn samengesteld, zoeken de koppeltjes elkaar op.
Oefeningen
Stefan omarmt Daniela stevig en ook Laurens geeft Judith een peptalk. Margriet laat Mustapha weten ook behoefte aan een beetje liefde te hebben. ‘Zet hem op hè Margrietje’, lacht hij hardop.
De vrouwen willen wel heel graag weten wat ze te wachten staat. ‘Misschien moet ik wel een coopertest lopen’, klaagt Margriet. ‘Ik ga in ieder geval met mijn joggingpak in bed liggen’, zegt ze met knipoog. In de andere ruimte doen Jeanette en Judith alvast wat gymnastische oefeningen. En zo staan de dames al vroeg in de avond op scherp, laten we hopen dat ze niet te lang hoeven te wachten.
Bron
BB site
quote:Scan bedoel je de mensen op fok of de mensen in het bb huis?
Op dinsdag 10 september 2002 23:42 schreef scanman01 het volgende:[..]
Het komt mij een beetje over dat niemand zichzelf is op dit moment. Ik kan het mis hebben, maar zal wel te maken hebben met de streamcodes ofzo.... Geen idee... De lol is er even af.
quote:Ja, dat vroeg ik me ook al af! Er zijn veel mensen die het allemaal graag willen horen hoor! Zal ik je helpen anders?
Op dinsdag 10 september 2002 23:39 schreef sam_the_man het volgende:
Scanman je gaat goed!
why stoppen?
quote:Nou, er gebeurt ook helemaal niets nu, vandaar dat ik ook 'kon' stoppen. Als er wel iets schokkends gebeurt klim ik weer in de 'pen' natuurlijk. Maar ik heb nu even geen zin om 'niets' te gaan verslaan.
Op dinsdag 10 september 2002 23:44 schreef Joef het volgende:
Ja, dat vroeg ik me ook al af! Er zijn veel mensen die het allemaal graag willen horen hoor! Zal ik je helpen anders?
quote:Het eerste ja...... Ik kan m'n vinger er niet op leggen, maar er is iets veranderd... hopelijk tijdelijk.
Op dinsdag 10 september 2002 23:44 schreef itsme het volgende:
Scan bedoel je de mensen op fok of de mensen in het bb huis?
ik vermoed het eerste
quote:Klopt. Het viel mij namelijk ook al op.
Op dinsdag 10 september 2002 23:46 schreef scanman01 het volgende:[..]
Het eerste ja...... Ik kan m'n vinger er niet op leggen, maar er is iets veranderd... hopelijk tijdelijk.
quote:Joh, dat is allemaal gewoon frustratie omdat er te weinig gebeurt. En dat wordt dan even afgereageerd op degene die de nare boodschap brengt. Maar dat waait wel weer over zodra er straks echt iets gebeurt in het huis: het eerste dilemma en de ogen zijn daar vast en zeker wel weer op gericht!
Op dinsdag 10 september 2002 23:48 schreef itsme het volgende:[..]
Klopt. Het viel mij namelijk ook al op.
en dat is zeker tijdelijk, daar ga ik van uit.
*Joef houdt moed
Niet stoppen hoor! Ik ben meer een lezer dan een poster maar geniet enorm van de streamverslagen.
quote:precies. dat schreef ik al.
Op dinsdag 10 september 2002 23:50 schreef Joef het volgende:[..]
Joh, dat is allemaal gewoon frustratie omdat er te weinig gebeurt. En dat wordt dan even afgereageerd op degene die de nare boodschap brengt. Maar dat waait wel weer over zodra er straks echt iets gebeurt in het huis: het eerste dilemma en de ogen zijn daar vast en zeker wel weer op gericht!
*Joef houdt moed
quote:Ik sla je helemaal verrot
Op dinsdag 10 september 2002 23:55 schreef FBtje het volgende:
Ik ga ook zo een gokje wagen met streamen. Het is voor mij de eerste keer, dus nie kwaad worden als het niet helemaal goed gaat he?
quote:Tuurlijk niet! Zet em op!!!
Op dinsdag 10 september 2002 23:55 schreef FBtje het volgende:
Ik ga ook zo een gokje wagen met streamen. Het is voor mij de eerste keer, dus nie kwaad worden als het niet helemaal goed gaat he?
quote:Ok baas, is goed baas...
Op dinsdag 10 september 2002 23:57 schreef itsme het volgende:[..]
Ik sla je helemaal verrot
pas maar op.
en geen typfouten
gnegnegne
quote:1? ha 2!
Op woensdag 11 september 2002 00:03 schreef Catty het volgende:
Er is er inmiddels 1 geopend.
quote:Buswatcher was er ook
Op woensdag 11 september 2002 00:04 schreef itsme het volgende:
1? ha 2!
quote:Ik vind mijn uitroepteken achter de datum leuker
Op woensdag 11 september 2002 00:12 schreef Bus watcher het volgende:
Welk topic gaan we gebruiken ? Scanman was een fractie eerder (ik heb vlak voordat ik postte nog gecontroleerd of iemand me voor was) maar een aantal mensen vindt het pijltje makkelijk om de streamverslagen in de lijst te herkennen.
quote:Klopt, maar dat kunnen alleen Cynix en Qt ... en die zijn er volgens mij niet...
Op woensdag 11 september 2002 00:16 schreef FBtje het volgende:
Moet er geen slotje op bij de streamverslagen van 10 september? Er wordt nog gepost..
En welk programma is in het laatste geval aan te raden?
En kan ik ook beelden capture-en met 1 van de programma's (of beide?)
[Dit bericht is gewijzigd door FBtje op 11-09-2002 00:28]
quote:ja please please please....
Op woensdag 11 september 2002 00:16 schreef Catty het volgende:
Pijltje is inderdaad handig, maar omdat Scanman zo graag wil is het misschien een goede motivatie om die te gebruiken.
quote:Altijd beter om via mediaspy te kijken (of bbspy), want dan kun je vier streams tegelijk zien... Op de BB site moet je steeds switchen...
Op woensdag 11 september 2002 00:24 schreef FBtje het volgende:
Wat is beter: de streams via de big brother site bekijken of m.b.v. MediaSpy of BBspy?En welk programma is in het laatste geval aan te raden?
Die andere was NIET eerder.. Kijk maar naar de topicnummers!!!!
Nu eerst code invoeren op de big brother site en dan MediaSpy opstarten?
Ik ben geloof ik een newbie wat dit betreft..,. maar als het fout gaat, is het ook weer zo zonde
quote:Als de code op de BB-site is ingevoerd kan je MediaSpy opstarten en aan de slag.
Op woensdag 11 september 2002 00:36 schreef FBtje het volgende:
Ok, MediaSpy is gedownloadNu eerst code invoeren op de big brother site en dan MediaSpy opstarten?
Ik ben geloof ik een newbie wat dit betreft..,. maar als het fout gaat, is het ook weer zo zonde
quote:Ok bedankt, dan ga ik dat doen! Ik heb er zin an
Op woensdag 11 september 2002 00:41 schreef APK het volgende:[..]
Als de code op de BB-site is ingevoerd kan je MediaSpy opstarten en aan de slag.
quote:Zet dan wel even je BB-schermpje uit, anders heb je last van een echo. Veel plezier
Op woensdag 11 september 2002 00:43 schreef FBtje het volgende:[..]
Ok bedankt, dan ga ik dat doen! Ik heb er zin an
quote:Waaruit blijkt dit dan of heb ik iets gemist? Het gaat toch goed met het verslaan van de streams?
Op dinsdag 10 september 2002 23:46 schreef scanman01 het volgende:
Het eerste ja...... Ik kan m'n vinger er niet op leggen, maar er is iets veranderd... hopelijk tijdelijk.
* ruby raakt een beetje confused.
quote:Nee, sommige fokkers zijn in een wat rare bui vanavond en er werden wat vreemde dingen geschreven. Maakt verder niets uit, maar ik had gewoon even geen zin meer. Kan gebeuren!
Op woensdag 11 september 2002 00:51 schreef ruby het volgende:
Waaruit blijkt dit dan of heb ik iets gemist? Het gaat toch goed met het verslaan van de streams?* ruby raakt een beetje confused.
quote:Komt deze nou op jouw site achter het 18+ knopje? Want daar staat nog helemaal niets... en zo niet... Wat komt daar dan eventueel? Mij zijn nieuwsgierig
Op woensdag 11 september 2002 01:08 schreef Sanshine het volgende:
Laurens in de badkamer
quote:Nou, ik vind hem niet bepaald scherp ofzo, en er is ook niet veel te zien erop. Dus ik betwijfel of ie in de 18+ sectie komt.
Op woensdag 11 september 2002 01:11 schreef scanman01 het volgende:[..]
Komt deze nou op jouw site achter het 18+ knopje? Want daar staat nog helemaal niets... en zo niet... Wat komt daar dan eventueel? Mij zijn nieuwsgierig
quote:
Op woensdag 11 september 2002 01:13 schreef Bus watcher het volgende:
Het topic van Scanman01 was iets eerder. Het stond lager in de lijst. Ik begon over het pijltje n.a.v. de postings in dit topic gisteren tussen 13.30 en 13.50 en eerdere opmerkingen van lezers die zeiden het pijltje handig te vinden.
quote:ik heb nog een minuutje of 20 over....
Op woensdag 11 september 2002 01:26 schreef Katie het volgende:
Zeg, hoe groot denken jullie dat de kans is dat er vannacht nog wat gebeurt (qua dilemma's dan), ik zit er klaar voor namelijk. Het lijkt namelijk wel alsof als er dan eindelijk wat gebeurt, er 'toevallig' niemand aan het streamen is.
Maar je weet het nooit natuurlijk.
quote:Neem gerust even een drankje in de bar tijdens die 20 minuten..... Je zult vast niet heel veel missen
Op woensdag 11 september 2002 01:31 schreef APK het volgende:
ik heb nog een minuutje of 20 over....
Ik denk eigenlijk dat er niets zal gebeuren, dat de bewoners gewoon even flink zenuwachtig gemaakt worden.
Maar je weet het nooit natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |