abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 september 2002 @ 11:38:22 #1
6941 APK
Factual, I think.
pi_5619820
Meld je hier als je als je tijd hebt om streamverslagen te schrijven en een sponsor nodig hebt.

Plaats de code aub niet in dit topic aangezien er een grote kans is dat een andere deugniet deze code invoert zonder een verslag te schrijven.

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  maandag 2 september 2002 @ 11:57:57 #2
215 misterDre
Paint it black!
pi_5620087
APK misschien kan je je oproep iets duidelijker maken zodat ook de nieuwelingen begrijpen wat de bedoeling is.

En het telefoonnummer in je post om codes te bestellen.
1,15 (0900-2255282) per 120 minuten

Ik ben *edit*vooralnog niet*/edit* bereid om te sponsoren

Ik trek mijn aanbod voorlopig in om de staking niet te doorbreken

[Dit bericht is gewijzigd door misterDre op 02-09-2002 12:10]

pi_5620163
Ik kan straemen en vind dat normaliter ook heel leuk. Maar... ik laat mij nu niet sponsoren, en wel om de volgende reden:

ik ben in staking!

Ik vind het belachelijk dat we nu al voor 2 uur suffe streams moeten betalen, ook nog eens ¤ 1.15 per keer.

Ik vind deze methodiek belachelijk van BB en weiger hier in welke vorm dan ook aan mee te werken.

pi_5620195
quote:
Op maandag 02 september 2002 12:03 schreef Ethel het volgende:
Ik kan straemen en vind dat normaliter ook heel leuk. Maar... ik laat mij nu niet sponsoren, en wel om de volgende reden:

ik ben in staking!

Ik vind het belachelijk dat we nu al voor 2 uur suffe streams moeten betalen, ook nog eens ¤ 1.15 per keer.

Ik vind deze methodiek belachelijk van BB en weiger hier in welke vorm dan ook aan mee te werken.

Ze heeft helemaal gelijk!!!
  maandag 2 september 2002 @ 12:11:46 #5
215 misterDre
Paint it black!
pi_5620283
quote:
Op maandag 02 september 2002 12:05 schreef Sanshine het volgende:

[..]

Ze heeft helemaal gelijk!!!

Ik ben het er eik wel mee eens!

We wachten het af!

pi_5719890
toch maar even omhoog, omdat er geloof ik iemand wil sponsoren.
pi_5719970
IK wil echt deze code kwijt ,we laten ons toch niet op onze kop zitten door BB???
pi_5720931
ik heb ook nog codes te vergeven.

dus ga ze alsjeblieft niet kopen.
aaaaaaaaaaaaarggggg
je zou toch gek wezen.

pi_5720998
Typisch voorbeeld van 'te laat'.
Shrink - it's a lifestyle
pi_5721053
Hey Itsme, heb jij al nieuwe codes voor deze week dan, of doen die van vorige week het nog?

Enne Joef.. petje af hoor, mooie verslagen!

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_5721140
hahahahaha tjua, waarom zou iemand nu nog willen sponsoren, tis Zaai en bovendien krijgt fok genoeg codes om streamverslagen te maken.
loekie undercover als postbank leeuw; GGGgggrrrrRRRRRRR-jemenou
pi_5721168
quote:
Op maandag 02 september 2002 12:03 schreef Ethel het volgende:

ik ben in staking!

Gelijk heb je. Vorig jaar heb ik heel wat streamverslagen betaald uit eigen portemonnee en ook mensen gesponsord. Ik vond het toen leuk om te verslaan omdat het bij tijden echt heftig of grappig was. Dit jaar wil ik ook wel streamverslagen maken, alleen niet meer van mijn eigen geld omdat het gewoon erg saai is.
I'm not nuts. I just have guts!!
pi_5721234
quote:
Op maandag 09 september 2002 15:15 schreef MR.db het volgende:
bovendien krijgt fok genoeg codes om streamverslagen te maken.
Dat weten we nog niet MR.db. We hebben namelijk nog geen codes binnen voor deze week.
pi_5721429
quote:
Op maandag 09 september 2002 15:11 schreef Qt het volgende:
Hey Itsme, heb jij al nieuwe codes voor deze week dan, of doen die van vorige week het nog?

Enne Joef.. petje af hoor, mooie verslagen! [afbeelding]

Thanks! Ben het wel effe zat nu.

Simone (Joef dus)

Shrink - it's a lifestyle
pi_5721582
quote:
Op maandag 09 september 2002 15:11 schreef Qt het volgende:

Enne Joef.. petje af hoor, mooie verslagen! [afbeelding]

hey Qt, mag ik je complimenteren met je moderaten

ja de codes doen het gewoon nog.
heb t net even getest.
nog geen nieuwe binnen, maar wij hebben er nog wel.

pi_5721635
quote:
Op maandag 09 september 2002 15:20 schreef Qt het volgende:

Dat weten we nog niet MR.db. We hebben namelijk nog geen codes binnen voor deze week.

Logisch, ze rekken het natuurlijk expres een beetje zodat er zo min mogelijk mensen streamverslagen van dat gezapige zooitje zullen maken.
pi_5721673
quote:
Op maandag 09 september 2002 15:41 schreef Tante Bep het volgende:

[..]

Logisch, ze rekken het natuurlijk expres een beetje zodat er zo min mogelijk mensen streamverslagen van dat gezapige zooitje zullen maken.

die logica vat ik even niet.
Ik denk weet dat er ook weinig animo is om te streamen.
daarom heb ik respect voor de mensen die dit nog wel doen.
pi_5722228
Hehehe, Beppie.. ik verdenk ze daar ook stiekem van! Het verslaan van zulke saaie beelden is idd niet echt goede reclame, al moet ik zeggen dat de streamers meestal wel van nix toch iets leuks weten te maken

Zeg Joef.. als je nog meer wilt streamen 1 dezer dagen, kun je ook Itsme of mij een mailtje sturen hoor. Dan krijg je een Endemol code. Mijn codes zijn nu dus (voorlopig) op, maar Itsme wil haar codes ook vast met je delen, in ruil voor wat verslagen op haar site.

Enne Itsme, bedankt voor je complimentje.. lief!

pi_5728979
quote:
Op maandag 09 september 2002 15:43 schreef itsme het volgende:

[..]

die logica vat ik even niet.
Ik denk weet dat er ook weinig animo is om te streamen.
daarom heb ik respect voor de mensen die dit nog wel doen.

Dat BB nog niet met streamcodes voor fok over de brug is gekomen in de hoop dat er dan minder mensen streamen, snappie?

Ik heb inmiddels weer een nieuwe theorie.... chantage!
BB vind dat er op Fok! te negatief over het progr. wordt gesproken en eist censuur en loftuigingen alvorens men nieuwe codes af zal geven!

maandag 9 september 2002 @ 22:38:11 #20
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5729127
quote:
Op maandag 09 september 2002 22:32 schreef Tante Bep het volgende:
Dat BB nog niet met streamcodes voor fok over de brug is gekomen in de hoop dat er dan minder mensen streamen, snappie?
Nou, dat helpt dus niet echt. Ik heb zelfs zelf maar even gebeld voor een code. Ik dacht dat geen codes waren maar zie nu toch wel veel mensen streamen ....
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_5734194
En weer een nieuwe dag zonder Endemol codes

Sorry jongens, maar er zit nix anders op dan de streamers te sponsoren als we verslagen willen. Vandaar dat ik dit topic maar ff omhoog kick.

pi_5734817
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 11:00 schreef Qt het volgende:
En weer een nieuwe dag zonder Endemol codes

Sorry jongens, maar er zit nix anders op dan de streamers te sponsoren als we verslagen willen. Vandaar dat ik dit topic maar ff omhoog kick.

ja maar, ja maar, dat is toch een afspraak, vorig jaar had Cynix die al met BB en toen kreeg ie trouw de codes toegestuurd, hebben jullie nu niks meer gehoord dan na die ene keer codes?
pi_5734863
Nope Beppie, tot nu toe heeft nog geen enkele BB site (Harry, Mediawatchers) iets gehoord. Tuurlijk heeft Cynix ze wel een mail gestuurd, maar er is nog geen antwoord. In het mailtje dat de codes vorige week vergezelde, stond dat ze eerst wilden evalueren wat ze verder zouden gaan doen (zie 'meld je aan voor een Endemol code' topic). Ik vrees dat ze dus nog zitten te evalueren
pi_5734980
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 11:40 schreef Qt het volgende:
Nope Beppie, tot nu toe heeft nog geen enkele BB site (Harry, Mediawatchers) iets gehoord. Tuurlijk heeft Cynix ze wel een mail gestuurd, maar er is nog geen antwoord. In het mailtje dat de codes vorige week vergezelde, stond dat ze eerst wilden evalueren wat ze verder zouden gaan doen (zie 'meld je aan voor een Endemol code' topic). Ik vrees dat ze dus nog zitten te evalueren
aaah nu heb ik het gelezen inderdaad, nou QT dan hou ik het tot er nwe codes doorkomen op m'n chantage theorie.
  dinsdag 10 september 2002 @ 12:19:59 #25
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_5735352
edit: Bij nader inzien (van een ander topic) ...

[Dit bericht is gewijzigd door Rica op 10-09-2002 12:28]

Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_5737914
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 11:48 schreef Tante Bep het volgende:

[..]

aaah nu heb ik het gelezen inderdaad, nou QT dan hou ik het tot er nwe codes doorkomen op m'n chantage theorie.

Zou het niet zijn dat door het uitzenden van live-beelden tussen 13.00-13.30 uur, BB4 meent meer kijkers voor hun programma te interesseren en dat dit de reden is dat ze geen gratis codes meer uitdelen?
pi_5738025
Alles is mogelijk okzin Maar ik wacht ff met speculeren tot Cynix antwoord heeft gekregen van Endemol.
  † In Memoriam † dinsdag 10 september 2002 @ 18:05:38 #28
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_5740652
Deze gaat ook op slot. Er komt zo een nieuw topic met uitleg en een voorstel voor de aanpak.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')