ik niet, neemt teveel ruimte in beslag, pleur al die bende wegquote:Op zondag 31 maart 2013 11:53 schreef Jesse_ het volgende:
Bewaren jullie de dozen van je consoles eigenlijk?
Ja, heb geleerd dat het makkelijker is als je het wil verkopen.quote:Op zondag 31 maart 2013 11:53 schreef Jesse_ het volgende:
Tuulk! Altijd handig als je 1 van je consoles verkoopt!quote:Op zondag 31 maart 2013 11:53 schreef Jesse_ het volgende:
Maar ja, ik ga ze nooit verkopenquote:Op zondag 31 maart 2013 12:23 schreef CoExist het volgende:
[..]
Tuulk! Altijd handig als je 1 van je consoles verkoopt!
Ik heb ze wel allemaal bewaard. Vind het wel handig eigenlijk, dan kan ik de console er weer in op bergen (verkoop ze ook niet) als er een nieuwe is. En ik vind het ook leuk om te bewaren, nostalgiequote:
Yep, uiteraard! Wat als ik hem wil verkopen (kleine kans maar goed)? Wat als ik ga verhuizen? Wat als ik hem wil opbergen? In de laatste twee gevallen kan je n andere doos gebruiken maar het is niet hetzelfdequote:Op zondag 31 maart 2013 11:53 schreef Jesse_ het volgende:
Ditquote:Op zondag 31 maart 2013 11:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik niet, neemt teveel ruimte in beslag, pleur al die bende weg
ik heb al mijn LEGO nogquote:Op zondag 31 maart 2013 21:48 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wat een briljant spel zeg. Al meerdere malen hardop moeten lachen en begin te twijfelen mijn legocollectie bij mijn ouders op te halen om die stad na te bouwen
Ja, ik ook, maar dat staat bij mijn ouders opgeslagen.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb al mijn LEGO nog
zal ff een foto maken van de lego set trouwens
Wilde deze vraag net gaan stellen!quote:Op zondag 31 maart 2013 22:57 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik heb al een paar disguises gevonden en auto's unlocked tijdens mijn tripjes door legoland, maar geen idee hoe ik ze aan kan doen of die auto's op kan roepen. Ze staan er niet bij in mijn call-in-station
Ik heb het al gevonden, maar thanks anywayquote:Op zondag 31 maart 2013 11:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik dacht hidden exit in t tweede level van wereld 1 maar weet niet 100% zeker, als je wilt kan k wel ff wii aangooien en kijken
Ja ja en ja!!!!!quote:Op maandag 1 april 2013 11:13 schreef So_Surreal het volgende:
Maar lego city is het wel waard om te kopen dus ?
Zit er wel genoeg uitdaging in zo'n kinderspel?
Ik heb ook veel van die piraten sets! Al was ik meer fan van die soldaatjes (engelse of franse ofzo? ) die er bij zaten.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:56 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ja, ik ook, maar dat staat bij mijn ouders opgeslagen.
Had flinke kastelen en heel veel van de space police en de piraten vooral. Yarrrrrrrrrrr!
Ik kom donderdag pas langs een MM, voor 44 euro wil ik hem zeker wel hebbenquote:Op zondag 31 maart 2013 19:28 schreef KingLysandus het volgende:
Ze verkopen Lego City voor 44 euro bij Mediamarkt.
Dacht dat het voor jou een day 1 was? Of nog bezig met TR?quote:Op maandag 1 april 2013 11:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik kom donderdag pas langs een MM, voor 44 euro wil ik hem zeker wel hebben
Ja TR nog niet uitgespeeld en k probeer nog steeds geen nieuwe games te kopen voor ik de andere heb uitgespeeldquote:Op maandag 1 april 2013 11:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dacht dat het voor jou een day 1 was? Of nog bezig met TR?
In Zwolle kostte die 57,- dus denk niet overal.quote:Op maandag 1 april 2013 12:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja TR nog niet uitgespeeld en k probeer nog steeds geen nieuwe games te kopen voor ik de andere heb uitgespeeldmaar voor 44 eu wil k hem wel halen
plus TR is bijna klaar
dan kun je vaak gewoon zeggen in welke plaats hij goedkoper is en dan geven ze hem alsnog voor 44 meequote:Op maandag 1 april 2013 16:07 schreef Ipho het volgende:
[..]
In Zwolle kostte die 57,- dus denk niet overal.
Verschillende prijzen zijn mogelijk. Elke MM is een zelfstandige onderneming en kan dus ook een lokale aanbieding hebben in alleen dat filiaal.quote:Op maandag 1 april 2013 16:07 schreef Ipho het volgende:
[..]
In Zwolle kostte die 57,- dus denk niet overal.
Ik had een een folder voor Amsterdam voor beide filialen binnen gekregen.quote:Op maandag 1 april 2013 16:10 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Verschillende prijzen zijn mogelijk. Elke MM is een zelfstandige onderneming en kan dus ook een lokale aanbieding hebben in alleen dat filiaal.
quote:Aan alle bezitters van LEGO City Undercover: laat Chase McCain vandaag nog rondrennen door de straten van LEGO City in voetbalkleding! Voer de code "syfmwj" in in het Extra's-menu en maak je daarna klaar voor de aftrap!
quote:
Die game lijkt me tof maar dit zijn van die gare dingen heb ik altijd een hekel aan.quote:
Dat klopt, maar wat doet dat in dit topicquote:
Killer Instinct is een 64-bit game.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:10 schreef CoExist het volgende:
Ik was gewoon ff nostalgisch aan 't zwijmelen bij 16BITS klassiekers...
Op een 16Bit console.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:53 schreef chibibo het volgende:
[..]
Killer Instinct is een 64-bit game.
De nintendo Facebook pagina post deze.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar zijn dat cheats, of hoe kom je aan die codes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |