paasbunnyquote:
Werken spannend genoeg?quote:Op zondag 31 maart 2013 14:17 schreef CherryOnTop het volgende:
Iemand nog spannende plannen voor dit lange weekend?
quote:Op zondag 31 maart 2013 14:17 schreef CherryOnTop het volgende:
Iemand nog spannende plannen voor dit lange weekend?
quote:
Hey hey,quote:
Je moet vandaag werken?quote:Op zondag 31 maart 2013 18:23 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Hey hey,
Weer lekker aan het werk.koffie drinken op de de centrale.
nachtdienst. Is een of ander muziek festival in Eenrum. Word dus lekker druk..quote:
Aha, nou, sterkte maar dan!quote:Op zondag 31 maart 2013 18:26 schreef Marco001 het volgende:
[..]
nachtdienst. Is een of ander muziek festival in Eenrum. Word dus lekker druk..
zal wel goedgekomen.. thermostaat van deze taxi is wel optimistisch.. denkt dat het 58 graden is buiten..:oquote:
Dat lijkt me vreselijk als dat echt zo zou zijnquote:Op zondag 31 maart 2013 18:46 schreef Marco001 het volgende:
[..]
zal wel goedgekomen.. thermostaat van deze taxi is wel optimistisch.. denkt dat het 58 graden is buiten..:o
Ja, mag niet klagen thank you! How are you?quote:
kersjequote:Op maandag 1 april 2013 11:23 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
* CherryOnTop gaat opstaan. Goeiemorgen mensen![]()
![]()
nu pas?quote:Op maandag 1 april 2013 11:23 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
* CherryOnTop gaat opstaan. Goeiemorgen mensen![]()
![]()
stuartquote:
Dutchman in Londonquote:
very well thank youquote:
en hoe is het met jou?quote:
Not too bad mate, thank you for askingquote:
wat dan?quote:
quote:
niks van gemerkt dat tijdsverschilquote:Op maandag 1 april 2013 12:07 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik reken het uur tijdsverschil nog even mee, 10.23 dus
Ik heb net een nieuwe laptop en het touchpad werkt niet zoals ik gewend ben, dus het zal me de komende tijd ook nog wel vaker gebeurenquote:Op maandag 1 april 2013 12:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
dat heb ik ook af en toe![]()
maar dat komt omdat mijn muis aan het verslijten is
De poort?quote:Op maandag 1 april 2013 12:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo maar eens aankleden en dan de poort eens gaan maken
quote:
Dan hoop ik maar dat je het zelf kunt makenquote:Op maandag 1 april 2013 12:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
heb aan de zijkant van het pand een dubbele poort naar de garage's.
en die is door de stormen van de winter wat kapot gegaan.
ik kan datquote:Op maandag 1 april 2013 13:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan hoop ik maar dat je het zelf kunt maken
ik maak bijna alles zelf hierquote:
Dat is waar. Alleen maar tof als je dat kunt. Ik heb wat dat betreft 2 linkerhandenquote:Op maandag 1 april 2013 13:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik maak bijna alles zelf hier![]()
![]()
scheelt een hoop geld en het is sneller gemaakt dan dat ik moet wachten tot er iemand tijd heeft
ik heb het meeste mezelf aangeleerdquote:Op maandag 1 april 2013 13:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is waar. Alleen maar tof als je dat kunt. Ik heb wat dat betreft 2 linkerhanden
Dat wil ik ook kunnenquote:Op maandag 1 april 2013 13:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb het meeste mezelf aangeleerd![]()
kijk eerst hoe een ander het maakt en dan kan ik het meestal zelf daarna zelf
gewoon proberenquote:
Als je het dan maar niet erger hebt gemaaktquote:Op maandag 1 april 2013 13:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gewoon proberen![]()
als het niet lukt is er nog niets verloren![]()
dat is maar zelden gebeurtquote:Op maandag 1 april 2013 13:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als je het dan maar niet erger hebt gemaakt
Ik verlies mijn geduld als iets me niet luktquote:Op maandag 1 april 2013 13:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is maar zelden gebeurt![]()
gelukkig
heb ik ookquote:Op maandag 1 april 2013 13:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik verlies mijn geduld als iets me niet lukt
Ik trap het dan meestal stukquote:Op maandag 1 april 2013 13:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb ik ook
dan stop ik er even mee doe wat anders en ga er dan later weer mee bezig.
dan krijg je het niet meer gemaaktquote:
Nee, dat heeft het verleden helaas wel uitgewezenquote:Op maandag 1 april 2013 14:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan krijg je het niet meer gemaakt
Hoi Marcoquote:Op maandag 1 april 2013 15:27 schreef Marco001 het volgende:
ppff, wekker gezet om 13.30; gaat ie niet.![]()
Ben nu net dus wakker, dus goedemorgen.
taxi2quote:Op maandag 1 april 2013 15:27 schreef Marco001 het volgende:
ppff, wekker gezet om 13.30; gaat ie niet.![]()
Ben nu net dus wakker, dus goedemorgen.
nog niet aan begonnenquote:
Dat is wel balen danquote:Op maandag 1 april 2013 15:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nog niet aan begonnen![]()
mijn linkerarm doet nogal zeer![]()
heb in de bovenarm een spier verrekt/overbelast
quote:
Ja, als je er al zolang last van hebtquote:Op maandag 1 april 2013 15:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
ik heb er al een paar weken last van![]()
van de week toch maar eens de dokter gaan deze week
Het is hier koud en stil en saaiquote:
Kweenie eigenlijk, is iemand geband, Ceviche zag ik laatst nog heel even en de rest? tja..quote:Op maandag 1 april 2013 17:07 schreef Stuart het volgende:
Waar is de rest eigenlijk? Xeor zie ik hier ook nog maar zelden. Jammer wel zo
En 4ever dadieda ook. Koelkast is weer terug geloof ikquote:Op maandag 1 april 2013 19:35 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Kweenie eigenlijk, is iemand geband, Ceviche zag ik laatst nog heel even en de rest? tja..
Mis Moeraskat wel een beetje..
Juustem... Blijft echter wel heel rustig hr..quote:Op maandag 1 april 2013 19:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
En 4ever dadieda ook. Koelkast is weer terug geloof ik
Misschien is het morgen weer 'normaal'quote:Op maandag 1 april 2013 22:30 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Juustem... Blijft echter wel heel rustig hr..maar goed, tis ook Pasen.
let's hope so.. ben morgen vrij namelijk.quote:Op maandag 1 april 2013 22:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien is het morgen weer 'normaal'
Ik ook. De meeste mensen zullen dan wel terug zijn hoor. Ik ga ervan uit dat Ess er morgen ook weer isquote:Op maandag 1 april 2013 22:42 schreef Marco001 het volgende:
[..]
let's hope so.. ben morgen vrij namelijk.
quote:Op maandag 1 april 2013 22:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook. De meeste mensen zullen dan wel terug zijn hoor. Ik ga ervan uit dat Ess er morgen ook weer is
Dus je moet mogelijk de hele dag wel aan het werk?quote:Op maandag 1 april 2013 22:58 schreef Marco001 het volgende:
[..]![]()
Ben niet helemaal vrij trouwens; moet om 9.30 even bellen of ze me nodig zijn.
mogguhquote:
Jupquote:
niks van gemerkt, maar dat zal waarschijnlijk zijn omdat ik zelf ook sinds zaterdagochtend bijna niet op fok ben geweestquote:Op dinsdag 2 april 2013 09:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Juphele weekend druk dus nauwelijks tot niet hier geweest
zaterdag + zaterdagnachtquote:
Zou dat het zijn?quote:Op dinsdag 2 april 2013 09:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks van gemerkt, maar dat zal waarschijnlijk zijn omdat ik zelf ook sinds zaterdagochtend bijna niet op fok ben geweest
Zaterdag gezellige eerste werkdag gehadquote:Op dinsdag 2 april 2013 09:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zaterdag + zaterdagnacht
zondag hele dag dood
maandag beetje saai.
en bij jou?
zuiplapquote:Op dinsdag 2 april 2013 09:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zaterdag gezellige eerste werkdag gehads avonds bij mn schoonmoeder gegeten en geborreld.
Zondag gezellige tweede werkdag gehad en weer gegeten en geborreld bij schoonmoeder
gister ontbeten bij mijn ouders, en smiddags geborreld met nog familie en naar de kermis geweest met mn nichtje van 8. S avond met zn allen gedineerd en nog even nageborreld
Borrelenquote:
jaja, die smoesjes ken ik welquote:Op dinsdag 2 april 2013 09:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Borrelen
Maargoed, het is tenslotte kermis hier, en in westfriesland gaat een kermis zonder kermisborrel nou eenmaal niet
Goedemorgenquote:
Haha maar dit is wel waarquote:Op dinsdag 2 april 2013 09:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jaja, die smoesjes ken ik wel
maar ach, als het maar gezellig was.
ik vond maandag niet echt gezellig aangezien iedereen aan het werken was of met familie..
In ZL hebben we geen excuus nodig om te drinkenquote:Op dinsdag 2 april 2013 09:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haha maar dit is wel waarkermis = kermisborrel
al is praktisch alles in WF een excuus om te borrelen![]()
![]()
In WF ook niet eigenlijk, maar dan heet het gewoon drinken/zuipenquote:Op dinsdag 2 april 2013 09:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
In ZL hebben we geen excuus nodig om te drinken
Lijkt welquote:
nu al zin in het weekend van koningennedagquote:
Leuk weekend gehad tjacka?quote:
quote:
op gisteren na wel jaquote:
quote:
Maar waarom heb je gisteren niks gedaan dan?quote:
ben smiddags wel even uit huis geweest. even voetbal kijken en de kroeg in, maar daarna gingen de mensen waarmee ik in de kroeg zat naar andere verplichtingen. toen ben ik naar huis gegaan. heb wat gegeen en de rest van de avond strontmisselijk op de bank gelegenquote:Op dinsdag 2 april 2013 10:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar waarom heb je gisteren niks gedaan dan?
Iets verkeerds gegeten?quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben smiddags wel even uit huis geweest. even voetbal kijken en de kroeg in, maar daarna gingen de mensen waarmee ik in de kroeg zat naar andere verplichtingen. toen ben ik naar huis gegaan. heb wat gegeen en de rest van de avond strontmisselijk op de bank gelegen
denk het wel, want de misselijkheid begon halverwege het eten van de ristorante pizza polloquote:
Dan zal er wel iets op gezeten hebben jaquote:Op dinsdag 2 april 2013 10:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk het wel, want de misselijkheid begon halverwege het eten van de ristorante pizza pollo
Eindelijk een nieuwe(re) fiets?quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan zal er wel iets op gezeten hebben ja![]()
Ik ben zo even weg hoor, overstappen met de trein en ik heb een fiets mee
Eindelijk een nieuwere.fiets mee jaquote:Op dinsdag 2 april 2013 10:17 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Eindelijk een nieuwe(re) fiets?![]()
Zo werken.(gooit alleen een beetje roet in mijn andere plannen; Auto wassen en met stage bezig. )
fout gedacht schijnbaarquote:
Blijkbaar jaquote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:06 schreef essnhills het volgende:
Ik ben er bijna met de trein, dus zo even naar huis fietsen![]()
quote:
Ik ook wel jaquote:
Uhm, zaterdag een heerlijke bami (geen magnetron maar versgemaaktquote:
Klinkt goed haha, nou zondag heb ik KFC gegetenquote:Op dinsdag 2 april 2013 11:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhm, zaterdag een heerlijke bami (geen magnetron maar versgemaakt) Met gemarineerde kippepootjes uit de oven, en ijs toe.
Zondag quiche, beenham uit de oven en diverse groenten met ijs toe.
Maandag salade met sinaasappeldressing en home made nasi met ijs toe![]()
En wat heb jij gegeten?
zalmquote:Op dinsdag 2 april 2013 11:35 schreef Xeor het volgende:
[..]
Klinkt goed haha, nou zondag heb ik KFC gegetenen gisteren aardapelschijfjes met gebakken zalm met een witte wijn saus, of biefstuk met een champignon sausje met een koude schotel en sla. Achteraf natuurlijk ook ijs
![]()
quote:
Ja heb ik ook weleens op, heerlijk.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:37 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik had wel vorige week een heerlijke pasta met zalm en spinazie gemaakt
Sonja Bakkerquote:Op dinsdag 2 april 2013 11:38 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja heb ik ook weleens op, heerlijk.
Heb je weleens een pasta van Sonja Bakker op![]()
die zijn ranzig
![]()
Inderdaad, wilde het een keer proberen Pasta met kip in roomsausquote:
Huh, perzik past toch helemaal niet in zoiets?quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:39 schreef Xeor het volgende:
[..]
Inderdaad, wilde het een keer proberen Pasta met kip in roomsaus![]()
MET perzik erdoorheen
![]()
![]()
KOTS...
kip met perzik kan toch prima?quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Huh, perzik past toch helemaal niet in zoiets?![]()
Kip met perzik uit de oven ofzo zie ik best wel voor me als iets dat errug lekker kan worden, maar dat past totaal niet bij pasta met roomsaus
Echt smerig geloof mequote:Op dinsdag 2 april 2013 11:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Huh, perzik past toch helemaal niet in zoiets?![]()
Kip met perzik uit de oven ofzo zie ik best wel voor me als iets dat errug lekker kan worden, maar dat past totaal niet bij pasta met roomsaus
Ja dat zeg ik, kip met perzik prima, maar niet met pasta en roomsaus erbijquote:Op dinsdag 2 april 2013 11:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kip met perzik kan toch prima?
zit ook in de pilaf
Warme perzikquote:Op dinsdag 2 april 2013 11:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kip met perzik kan toch prima?
zit ook in de pilaf
Dit is hemquote:Op dinsdag 2 april 2013 11:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik, kip met perzik prima, maar niet met pasta en roomsaus erbij
Vind ik dan
ik zou het wel proberenquote:Op dinsdag 2 april 2013 11:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik, kip met perzik prima, maar niet met pasta en roomsaus erbij
Vind ik dan
Warm fruit kan erg lekker zijn hoorquote:
Meh, ik vind die roomsaus en perzik tegenstrijdig.. Doe of een roomsausje, of een fruitig sausje met perzik, maar niet beidequote:
Neequote:Op dinsdag 2 april 2013 11:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Warm fruit kan erg lekker zijn hoor![]()
Vooral op de goede manier bereidt en met de juiste dingen erbij![]()
Etenquote:Op dinsdag 2 april 2013 11:46 schreef Xeor het volgende:
[..]
Nee![]()
![]()
Deja Vu, deze discussie hebben we al eerder gehad
ach ja. vanavond gewoon varkenhaasje met aardappels en komkommersaladequote:Op dinsdag 2 april 2013 11:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Meh, ik vind die roomsaus en perzik tegenstrijdig.. Doe of een roomsausje, of een fruitig sausje met perzik, maar niet beide
Ik heb geen idee wat ik vanavond ga eten, maar varkenshaas is erg lekkerquote:Op dinsdag 2 april 2013 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja. vanavond gewoon varkenhaasje met aardappels en komkommersalade
Dan was ik toch goedkoper met m'n fietsquote:Op dinsdag 2 april 2013 11:54 schreef Marco001 het volgende:
Jammie, varkenshaas..
Za. Weer veel geld uitgeven: 2 nieuwe autobanden voor de zomervelgen nodig.
Essquote:
quote:
Dure grapjes altijd héquote:Op dinsdag 2 april 2013 11:54 schreef Marco001 het volgende:
Jammie, varkenshaas..
Hoi Stuquote:
Ik heb een heel leuk weekend gehad jaquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ess![]()
U bent druk geweest de afgelopen dagen dus hopelijk was het leuk
quote:
Niet veel gedaan eigenlijk. Zaterdag was leuk, zondag aardig en gisteren heb ik alleen gepostquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb een heel leuk weekend gehad ja![]()
![]()
![]()
U ook?
[..]![]()
![]()
Ohja dat had ik gezienquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet veel gedaan eigenlijk. Zaterdag was leuk, zondag aardig en gisteren heb ik alleen gepost
Fruitquote:
lucky.. 150+euro voor 2 nieuwe banden..quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan was ik toch goedkoper met m'n fiets
Gekregen van m'n schoonmoeder, die had er een paar in de schuur staan die niet meer worden gebruiktHoefde alleen een fietskaartje te kopen voor 6 euro om mee te mogen met de trein
das altijd fijn ja.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:54 schreef Marco001 het volgende:
Jammie, varkenshaas..
150 voor 2 banden? das goedkoopquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:05 schreef Marco001 het volgende:
[..]
lucky.. 150+euro voor 2 nieuwe banden..
Wat een geldquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:05 schreef Marco001 het volgende:
[..]
lucky.. 150+euro voor 2 nieuwe banden..
had vorige week aardbeien mee naar stag... Vielen goed in de smaak bij de dames.quote:
Leuk dat je er weer bent manquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:05 schreef Xeor het volgende:
[..]
Jazekertijdje afwezig geweest vanwege drukte.
[..]
Inderdaad![]()
![]()
Hoe staat het met je date?
Dat wel jaquote:
Ik zal niet ontkennen dat ik er niet op heb geletquote:
Ik hou niet van aardbeienquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:07 schreef Marco001 het volgende:
[..]
had vorige week aardbeien mee naar stag... Vielen goed in de smaak bij de dames.
3 maar??quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat een geld
Daar kan ik met een beetje zoeken 3 goede tweedehands fietsen voor kopen
Of een stuk of wat jurkjes, shirtjes en broeken
volgens mij heb ik de laatste keer iets van 115 per band betaald.quote:
Ik wil wel een beetje knappe fietsen natuurlijkquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:09 schreef Marco001 het volgende:
[..]
3 maar??
Oh, zijn nog bmerk banden ook...
merk zegt me niks.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:08 schreef Xeor het volgende:
Iemand bekend met dit merk messenset?
http://ichica.nl/?TRANSID(...)sid=1&4dkn=promo1web
10tje bij de zwerver...quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wil wel een beetje knappe fietsen natuurlijk
Ok, ik wil een knappe fiets zonder dat ik meewerk aan helingquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:14 schreef Marco001 het volgende:
[..]
10tje bij de zwerver...![]()
Zou voor meribanden trouwens ook snel 120,- betalen...
meestal zijn dit soort goedkope sets niet echt geweldig.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:11 schreef Xeor het volgende:
[..]
Nee inderdaad, heb nog wel een set nodig namelijk.
Deze ziet er wel sjiek uit.
Ja daarom, ik wil gewoon niet te veel betalen voor dit soort dingen, destijds ook bestek besteld van muller cuisine ofzoiets, toch wel aardig spul.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
meestal zijn dit soort goedkope sets niet echt geweldig.
toevallig zelf via ibood een setje van 2 lions sabatier een keer gekocht.
ook volgens velen een vrij waardeloos merk, maar na het zelf te hebben geslepen is het koksmes toch wel vrij aardig
trouwens: bij chinese toko's krijg je vaak ook best aardige messen voor een zacht prijsje.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:17 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja daarom, ik wil gewoon niet te veel betalen voor dit soort dingen, destijds ook bestek besteld van muller cuisine ofzoiets, toch wel aardig spul.
Ahhh hier in Roosendaal is inderdaad ook zo een soort toko. Verkopen ook allemaal Sushi spullen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
trouwens: bij chinese toko's krijg je vaak ook best aardige messen voor een zacht prijsje.
bij die site van je link werkt trouwens ook een foksterquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:21 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ahhh hier in Roosendaal is inderdaad ook zo een soort toko. Verkopen ook allemaal Sushi spullen.
Wie danquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij die site van je link werkt trouwens ook een fokster
zeg ik nietquote:
hmm oké, jammer.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zeg ik niet
stel dr baas leest mee
maar ook al een tijdje niet meer op fok gezien.
Picsquote:
en van jouquote:
laatst nog gedaan. mijne is super makkelijk schoon te makenquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:32 schreef essnhills het volgende:
Ik heb net de oven grondig schoongemaakt
Hij stonk behoorlijk
Een jaar terug ongeveer (toen ik hier net kwam wonen) had ik hem ook schoon gemaakt. M'n huisgenootjes durfden de oven niet eens te gebruiken want hij stond er al jaren en was echt heel vies.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en van jou
[..]
laatst nog gedaan. mijne is super makkelijk schoon te maken
mijne is eigenlijk gewoon de combi magnetron.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een jaar terug ongeveer (toen ik hier net kwam wonen) had ik hem ook schoon gemaakt. M'n huisgenootjes durfden de oven niet eens te gebruiken want hij stond er al jaren en was echt heel vies.
En aangezien ik graag ovengerechten maak ging ik dat maar doen, van de huisbaas zo'n speciaal ovenschoonmaakmiddel gekregen, en daarmee heb ik hem 3x grondig geschrobd, de derde keer was het schuim eindelijk wittig ipv bruinDaarna nog met allesreiniger gedaan en daarna nog met warm water na..
Nu was ik een stuk sneller klaar, 1x met dat spul, en eigenlijk alleen de bodem had bruin schuim, de rest was wit en nog even na met waterStraks maar even aluminiumfolie op de bodem leggen
Scheelt weer schoonmaakwerk
Ja daarom heb ik hem ook nog met allesreiniger en met water nagereinigd, die troep moet uit de ovenquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijne is eigenlijk gewoon de combi magnetron.
met keramische binnenkant.
af en toe wat cillit bag erin spuiten en uitvegen ( en ook goed uitvegen want dat spul wil je niet in je eten)
Wij hebben 2 ovens...quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en van jou
[..]
laatst nog gedaan. mijne is super makkelijk schoon te maken
Ik wil ook een grote oven laterquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:11 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Wij hebben 2 ovens...1 grote met 6pits fornuis erbij, en 1 grote combi.
ik wil ook wel een grote keuken met alle gemakken, maar dat zit er in mijn huisje niet in ben ik bangquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:11 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Wij hebben 2 ovens...1 grote met 6pits fornuis erbij, en 1 grote combi.
kon bij ons ook niet, maar we hebben een aantal jaar terug 5 meter erbij aan laten bouwen.. ( mijk pa werktte toen bij een bouwbedrijf, dus lekker goedkoop..:P )quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil ook wel een grote keuken met alle gemakken, maar dat zit er in mijn huisje niet in ben ik bang
bak je die blokjes aan van te voren? anders lijkt het me geen echt succes.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:23 schreef essnhills het volgende:
Hmm, ik wil zo een tosti eten, maar ik heb geen ham of salami meer.. wel spekblokjes.. zou dat ook lekker zijn?
Hoewel dat laatste lekker klinkt, is dat me net te veel werk zo voor nu tussendoor, even geen zin inquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bak je die blokjes aan van te voren? anders lijkt het me geen echt succes.
wat je ook kunt doen is de spekblokjes aanbakken met wat ui en champignon.
dat op brood, plak kaas erover en dat even in de oven of onder grill aanbakken
is ook niet veel werk.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoewel dat laatste lekker klinkt, is dat me net te veel werk zo voor nu tussendoor, even geen zin in
Ik ga zo wel wat spekjes bakken ja
Tosti met gebakken spekjes en kaas was lekkerquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is ook niet veel werk.
lekker jagertoast
Wat?quote:
zou ik ook doen als ik geld te veel hadquote:
quote:
Haai GFquote:
quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
heb ontzettend last gekregen van mijn elleboog en onderarm dus niets kunnen doen wat ik had gepland
och wordt het van de week wel als mijn arm weer beter isquote:
Het is wel eindelijk wat lekkerder weerquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
och wordt het van de week wel als mijn arm weer beter is
quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is wel eindelijk wat lekkerder weerMet zon en alles
![]()
![]()
Oh, van het weekend weer slechter?quote:
wat ik vandaag op de radio hoorde van welquote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat ik vandaag op de radio hoorde van wel![]()
Haaiquote:
Jupquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:10 schreef Miniem het volgende:
Ik hoorde over een paasei van 2 meter bij de opening van het zuiderzeemuseum?
O dat heb ik niet gezien, ik heb 1 kort filmpje gezien over dat die bakker hem aan het schilderen wasquote:
Werk je er nu fulltime?quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
O dat heb ik niet gezien, ik heb 1 kort filmpje gezien over dat die bakker hem aan het schilderen was
Normaal hebben wij helemaal geen tijd om dit soort dingen te bekijken, maar het was zondagochtend toch rustig (Iedereen was nog aan het slapen of aan het Paasontbijten ofzo, je had natuurlijk ook dat uur korter) dus toen zijn we afwisselend er heen gegaan
Kopje thee mee, lekker in het ochtend
zonnetje
Nope, om het weekend nuquote:
De rest naar school dan?quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nope, om het weekend nuEn waarschijnlijk van de zomer weer lekker veel
Jupzquote:
Miniemquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:26 schreef Miniem het volgende:
Weet niet meer of ik al gevraagd had wat je studeert
hoeist met je ?quote:
Ik vind de Masterchef een beetje saai vandaagquote:
ik dus ookquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind de Masterchef een beetje saai vandaag
Ah gelukkig, ik ben dus niet de enigequote:
Lekker kortgewiekt?quote:
En hoe lang was het?quote:
Dus 1/5 er vanaf?quote:
kalequote:
Een inch is 2,54cmquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus 1/5 er vanaf?maar hoe lang is 5 inch in centimeters?
![]()
Meneer GFquote:
Okquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een inch is 2,54cm
Ja, ongeveer dat eraf inderdaad
Misschien wel een kwart eigenlijk
Lang haar is mooiquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ok![]()
1 inch op mijn haar is echt helemaal niks..Maar ik heb dan ook echt heel lang haar
![]()
Jaquote:
Dat geloof ik best. Hoop werk als je het wast etc.quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
maar ook wel eens een beetje onhandig![]()
Dat klinkt wel bijzonder. Ik ken alleen rode aardappels en die zijn lekkerquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
eens gaan kijken hoe paarse aardappels smaken
Ohnee dat valt bij mij wel mee hoorquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat geloof ik best. Hoop werk als je het wast etc.
Paarse aardappels?quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
eens gaan kijken hoe paarse aardappels smaken
Wow, tot hoever komt het dan bij je joh?quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohnee dat valt bij mij wel mee hoorIk heb heel makkelijk haar, ik heb ook geen cremespoeling of conditioner nodig ofzo, maar als het zo lang is blijft het wel eens ergens achter hangen
Bijvoorbeeld als ik de autodeur dichtdoe zit het er wel eens tussen, of als ik een tas omdoe, of m'n vriend gaat er in bed op liggen zodat als ik beweeg gelijk m'n nek verrek, of datzelfde maar dan zittend op de bank..
Het hangt nog een klein stukje boven m'n middelquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wow, tot hoever komt het dan bij je joh?
Wel relaxed dat je geen conditioner nodig hebt trouwens!
Wow, dat is wel heel erg lang zegquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het hangt nog een klein stukje boven m'n middelHet is nu iets van 50cm
En over een paar maandjes halveren en dat doneren![]()
![]()
![]()
en dan heb ik alsnog ruim 25cm haar over![]()
Jupquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wow, dat is wel heel erg lang zeg![]()
Wat goed dat je het gaat doneren![]()
Wordt daar dan bijv. een pruik van gemaakt? Wat doen ze er precies mee
Fantastisch zijn!quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
JupIk ga het aan stichting haarwensen doneren
En die maken er dan pruiken van voor kinderen die bijvoorbeeld door kanker kaal zijn geworden
Goed zegquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
JupIk ga het aan stichting haarwensen doneren
En die maken er dan pruiken van voor kinderen die bijvoorbeeld door kanker kaal zijn geworden
TMIquote:
smaakt nog lekker ookquote:
quote:
quote:
Ik moest even knipperen met m'n ogen en alles nog eens rustig opnieuw lezenquote:
Ik kan het me voorstellenquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:56 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Goed zeg
Ik kan niet zo lang sparen, wanneer het zo lang wordt dat ik er niks meer mee kan moet het weer tot net iets over m'n schouders
lekker zo met Pasenquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]sorry dat ik er blij mee ben na 6 dagen buikgriep
okequote:Op dinsdag 2 april 2013 18:30 schreef Miniem het volgende:
[..]
Wel oke
Beetje van alles aan mn hoofd
Ga je mee naar Zweden?ik zoek nog reispartners
quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:02 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]Ik las even snel door de posts en las bovenstaande direct na:
[..]
Ik moest even knipperen met m'n ogen en alles nog eens rustig opnieuw lezen
quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:02 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]Ik las even snel door de posts en las bovenstaande direct na:
[..]
Ik moest even knipperen met m'n ogen en alles nog eens rustig opnieuw lezen
en goed afgevallen ook nogquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]sorry dat ik er blij mee ben na 6 dagen buikgriep
je gaat met mini mee naar zwedenquote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je gaat met mini mee naar zweden![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |