abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 april 2013 @ 16:30:15 #61
8369 speknek
Another day another slay
pi_125034973
Soepel zou ik het door de kleine fov niet echt noemen, en voor de rest worden de skylines niet heel veel gebruikt. Helaas, want het is inderdaad wel de leukste toevoeging.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_125035272
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 16:30 schreef speknek het volgende:
Soepel zou ik het door de kleine fov niet echt noemen, en voor de rest worden de skylines niet heel veel gebruikt. Helaas, want het is inderdaad wel de leukste toevoeging.
Vond de standaard fov zelf ook (te) klein, maar kun je in het menu bijstellen (op PC tenminste), weet niet of je dat hebt gedaan? Ik heb het op de grootste stand gezet en dat vond ik ook meer dan prima. Skylines hadden in principe idd nog wel wat meer kunnen worden gebruikt, maar vond ze al wel genoeg aanwezig om als grote (extra) "funfactor" te ervaren. :)

EDIT: En ja, wat ik eerder al schreef, ik heb zelf ook enorm van opgewaardeerde en gechargde Undertow vigor genoten :D
Tails tell tales
pi_125036182
Ik heb trouwens de guide gekocht (als aandenken) en of die handig is.. geen idee... maar ik vind `m echt heel mooi, met hele toffe, grote afbeeldingen enzo :@
Tails tell tales
pi_125055724
Ik ben net begonnen en kom er nu al niet meer uit :')

Ben alle vendors langs gegaan op het festival maar heb geen kaartje kunnen bemachtigen om achter het hek te komen!
pi_125057368
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 23:41 schreef Santello het volgende:
Ik ben net begonnen en kom er nu al niet meer uit :')

Ben alle vendors langs gegaan op het festival maar heb geen kaartje kunnen bemachtigen om achter het hek te komen!
Possession gebruiken op die ene vendor voor dat hek ;)
  dinsdag 9 april 2013 @ 01:33:43 #66
230788 n8n
Pragmatisch
pi_125058105
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 16:30 schreef speknek het volgende:
Soepel zou ik het door de kleine fov niet echt noemen, en voor de rest worden de skylines niet heel veel gebruikt. Helaas, want het is inderdaad wel de leukste toevoeging.
fov?
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_125058134
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 april 2013 01:33 schreef n8n het volgende:

[..]

fov?
field of view.. je gezichtsveld..

ik weet niet helemaal of ik de standaard fov heb gebruikt eigenlijk (ik kan mij herinneren dat ik er wel mee heb gespeeld...)
  dinsdag 9 april 2013 @ 01:37:13 #68
230788 n8n
Pragmatisch
pi_125058143
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 01:36 schreef mschol het volgende:

[..]

field of view.. je gezichtsveld..

ik weet niet helemaal of ik de standaard fov heb gebruikt eigenlijk (ik kan mij herinneren dat ik er wel mee heb gespeeld...)
dacht al zoiets. tnx, wist niet eens dat het aan te passen was
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  dinsdag 9 april 2013 @ 07:32:16 #69
8369 speknek
Another day another slay
pi_125059120
Op de xbox waar ik op speelde niet dacht ik.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_125065600
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 07:32 schreef speknek het volgende:
Op de xbox waar ik op speelde niet dacht ik.
Ik heb dus op de PC gespeeld en kan het nu niet nakijken, maar als je in het menu naar graphic of evt gameplay options gaat en je kiest voor "custom" settings, krijg je dan ook geen optie om met de fov te schuiven te zien?
Tails tell tales
pi_125065829
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 23:41 schreef Santello het volgende:
Ik ben net begonnen en kom er nu al niet meer uit :')

Ben alle vendors langs gegaan op het festival maar heb geen kaartje kunnen bemachtigen om achter het hek te komen!
Volgens mij wordt er in het spel op dat moment heel duidelijk gemaakt wat je precies moet doen ;-) Misschien heb jij ook wat aan de tip die ik ergens eerder in dit topic gaf ;-)
Tails tell tales
pi_125066658
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 02:32 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Waarom dollar machines gebruiken @ 1999 mode? :S

Bovendien kun je al die gekken @ comstocks ontwijken als de silent men je niet zien. Op 1999 mode was dat wel heel erg handig.
Dat zag ik in de guide -als eerste gelezen bruikbare tip- ook staan ja. Had echt geen idee dat je dat "alarm" van die "Boys of silence" ook kon ontwijken. Had ik wel een paar keer geprobeerd, maar leek toen geen vermijden aan... blijkbaar moet dat dus wel kunnen idd!
Tails tell tales
  dinsdag 9 april 2013 @ 13:12:18 #73
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_125066909
Goede review ook al is hij in het begin een beetje vaag. :P
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
  dinsdag 9 april 2013 @ 13:19:42 #74
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_125067113
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 april 2013 13:03 schreef Forbry het volgende:

[..]

Dat zag ik in de guide -als eerste gelezen bruikbare tip- ook staan ja. Had echt geen idee dat je dat "alarm" van die "Boys of silence" ook kon ontwijken. Had ik wel een paar keer geprobeerd, maar leek toen geen vermijden aan... blijkbaar moet dat dus wel kunnen idd!
bioshock op hard uitgespeeld maar heb die "boy of silence" nog nooit gezien. :') (ligt aan mij hoor)

ik probeer alle hoeken en gaten te verkennen maar mis snel dingen.

edit: herken 'm nu wel, dacht dat het robots waren.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_125068114
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 13:19 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

bioshock op hard uitgespeeld maar heb die "boy of silence" nog nooit gezien. :') (ligt aan mij hoor)

ik probeer alle hoeken en gaten te verkennen maar mis snel dingen.

edit: herken 'm nu wel, dacht dat het robots waren.
Ik wist ook niet hoe ze heetten en wat ze precies waren hoor, maar zag dat er in de guide een apart stuk aan werd gewijd en daar stond dat dus in. Zijn schijnbaar (ook) blinde jongens die -mede door die gevallen op hun hoofd neem ik aan- heel goed kunnen horen en je kan er dus blijkbaar (in mijn geval toch) voor zorgen dat ze jou niet opmerken en dan heb je dus geen last meer van al die psy patienten.
Tails tell tales
  dinsdag 9 april 2013 @ 13:56:08 #76
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_125068351
Je moet ze simpelweg voorbij sprinten als ze een andere kant opkijken en uit de schijnwerper blijven. Zo is het mij gelukt.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_125068650
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 april 2013 13:56 schreef The_Substitute het volgende:
Je moet ze simpelweg voorbij sprinten als ze een andere kant opkijken en uit de schijnwerper blijven. Zo is het mij gelukt.
Enige deel van het spel waarbij je moest sneaken inderdaad. Was wel lijp om een stuk gear te pakken die vlak achter een Boy of Silence stond, was echt bang dat hij me zo horen/zien en ik al die anderen in die zaal moest bevechten. :')
Burning bridges gives you so much more
  dinsdag 9 april 2013 @ 14:26:00 #78
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_125069362
Dacht dat het een soort lady comstock encounter was dus knapte er telkens op los. Waren wel moeilijke gevechten met al die spoken erbij.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_125071021
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 april 2013 14:26 schreef Curlbrah het volgende:
Dacht dat het een soort lady comstock encounter was dus knapte er telkens op los. Waren wel moeilijke gevechten met al die spoken erbij.
Op medium kun je je er nog doorheen komen met melee, in 1999 mode had ik er zelfs moeite mee met wapens. :P
Burning bridges gives you so much more
  dinsdag 9 april 2013 @ 15:18:26 #80
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_125071166
op hard kwam ik er doorheen met die vuur vigor
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_125075957
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 april 2013 13:56 schreef The_Substitute het volgende:
Je moet ze simpelweg voorbij sprinten als ze een andere kant opkijken en uit de schijnwerper blijven. Zo is het mij gelukt.
Ik ga het spel zeker nog eens spelen als alle DLC er is (misschien voor die tijd al) en dan ga ik dat eens proberen! ^O^

EDIT: Ik had niet zo'n moeite met die lui trouwens, maar was dus op medium en met gebruik van Return to sender :')
Tails tell tales
pi_125076957
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 13:12 schreef Curlbrah het volgende:
Goede review ook al is hij in het begin een beetje vaag. :P
Vraagt wel wat tijd/geduld, maar idd goede, (uit)gebalanceerde review! (Ga zo maar eens zoeken of er ook een filmpje is waar hij zijn mening over het einde geeft, zover was hij hier nog lang niet). Moest wel ff lachen dat hij maar geen "boots" kreeg en die Motorized patriot toch niet dood bleek. Die gast komt op zich met hele goede dingen, maar punten die hij ziet als negatief, zag ik meer als een compromis van de makers (tijd/geld). Ben het wat de gunplay betreft (ziet hij als een heel slecht punt) niet met hem eens. Die is idd beperkt en had vast en zeker beter/leuker gekund, maar vond het zelf nergens storend of problematisch. Hij stipt als heel goed punt van het spel aan, dat het -simpel gezegd- racisme ook van een "begrijpende" kant laat zien. Ik vond het wel interessant uitgevoerd/benaderd, maar dat wat hij zegt had ik nergens :? Iemand anders wel? :)
Tails tell tales
pi_125077165
Ik vind dat iedereen wel heel erg negatief is over de gameplay. Tuurlijk, het is geen BF of CoD, maar dat pretenderen de makers ook niet.
Burning bridges gives you so much more
pi_125077967
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 18:09 schreef Gatenkaas het volgende:
Ik vind dat iedereen wel heel erg negatief is over de gameplay. Tuurlijk, het is geen BF of CoD, maar dat pretenderen de makers ook niet.
Ik vind gameplay wel belangrijk, maar je kan nou eenmaal niet alles hebben en zo lang het allemaal op zich wel soepel loopt (en dat vond ik persoonlijk dus wel), geef mij dan maar een goed verhaal en iets minder uitgebreide gameplay :)
Tails tell tales
pi_125078070
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 18:33 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik vind gameplay wel belangrijk, maar je kan nou eenmaal niet alles hebben en zo lang het allemaal op zich wel soepel loopt (en dat vond ik persoonlijk dus wel), geef mij dan maar een goed verhaal en iets minder uitgebreide gameplay :)
Ik vind doorgaans in dat soort spellen gameplay zeer ondergeschikt aan het verhaal, dus als het een beetje mager is dan vind ik het wel prima. Maar soit, dat is per persoon verschillend.
Burning bridges gives you so much more
pi_125078420
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 18:36 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Ik vind doorgaans in dat soort spellen gameplay zeer ondergeschikt aan het verhaal, dus als het een beetje mager is dan vind ik het wel prima. Maar soit, dat is per persoon verschillend.
Eens dus, zolang de gameplay maar niet zó mager is dat het echt ongemak tijdens het spelen geeft (EDIT: of echt énorm sáai is). In dat geval haak ik toch wel af, ondanks een heel goed verhaal. Maar goed, dat is imo hier dus niet het geval :)
Tails tell tales
  dinsdag 9 april 2013 @ 20:50:02 #87
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_125084425
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 18:09 schreef Gatenkaas het volgende:
Ik vind dat iedereen wel heel erg negatief is over de gameplay. Tuurlijk, het is geen BF of CoD, maar dat pretenderen de makers ook niet.
Vind dat ook overdreven.

SPOILER: blabla
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  dinsdag 9 april 2013 @ 21:11:05 #88
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_125085763
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 18:02 schreef Forbry het volgende:

[..]

Vraagt wel wat tijd/geduld, maar idd goede, (uit)gebalanceerde review! (Ga zo maar eens zoeken of er ook een filmpje is waar hij zijn mening over het einde geeft, zover was hij hier nog lang niet). Moest wel ff lachen dat hij maar geen "boots" kreeg en die Motorized patriot toch niet dood bleek. Die gast komt op zich met hele goede dingen, maar punten die hij ziet als negatief, zag ik meer als een compromis van de makers (tijd/geld). Ben het wat de gunplay betreft (ziet hij als een heel slecht punt) niet met hem eens. Die is idd beperkt en had vast en zeker beter/leuker gekund, maar vond het zelf nergens storend of problematisch. Hij stipt als heel goed punt van het spel aan, dat het -simpel gezegd- racisme ook van een "begrijpende" kant laat zien. Ik vond het wel interessant uitgevoerd/benaderd, maar dat wat hij zegt had ik nergens :? Iemand anders wel? :)
Veel van zijn gunplay kritiek beargumenteerd hij met terugblikken op de voorgaande games. Dat was van mij niet echt nodig geweest.

Daarnaast denk ik dat 2 guns per keer wel lekker werkt en ook een stukje realistischer is misschien.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
  dinsdag 9 april 2013 @ 21:42:08 #89
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_125088016
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 18:09 schreef Gatenkaas het volgende:
Ik vind dat iedereen wel heel erg negatief is over de gameplay. Tuurlijk, het is geen BF of CoD, maar dat pretenderen de makers ook niet.
Ik denk dat het allemaal nóg interessanter was geweest als ze de hoeveelheid vijanden naar beneden hadden geschroefd en realistische damage hadden toegespast. (je wapens 1 hitten zowat maar vijanden kunnen jou ook snel doden)

En daarnaast de vijanden wat meer verhaal en emotie toekennen. In de vorm van bijv. brieven / dagboeken / persoonlijke bezittingen in de inventory.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
  zaterdag 13 april 2013 @ 14:23:48 #90
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_125230556
Gisteren om 4 uur 's nachts uitgespeeld. Een leuke einde, maar wel zware kost als je niet het idee van de infinite possibilities begrijpt.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')