abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 april 2013 @ 22:52:59 #101
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_125622443
Net uitgespeeld. Holy shit dat einde zeg _O_ Meest geniale en goed uitwerkte einde dat ik ooit in een game heb gezien _O_
pi_125650998
Ja hoi dit dat en alles, stel ik vond deel 1 gaaf en deel 2 ruk, ga ik deel 3 dan wat vinden?

Vorige week ff gehaald, maar nog maar 10 minuutjes gespeeld tot ik net door dat riool gespoeld wordt bij die priesters zegmaar.

Iemand?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_125651982
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 april 2013 19:55 schreef vosss het volgende:
Ja hoi dit dat en alles, stel ik vond deel 1 gaaf en deel 2 ruk, ga ik deel 3 dan wat vinden?

Vorige week ff gehaald, maar nog maar 10 minuutjes gespeeld tot ik net door dat riool gespoeld wordt bij die priesters zegmaar.

Iemand?
dan ga je dit ook ruk vinden.
There are only 151 Pokémon.
  woensdag 24 april 2013 @ 09:01:16 #104
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_125670286
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 april 2013 19:55 schreef vosss het volgende:

Iemand?
Als je 'm toch gehaald (BETaald hoop ik o|O) hebt, speel 'm dan ook en vorm je eigen oordeel. Beetje jammer dat we dit aan een oudgediende als jij nog uit moeten leggen. ;(

Maar om je een beetje op weg te helpen:

Infinite is...
* van de maker van Bioshock 1
* een mengeling van (imo) Bioshock 1 en Halflife 2
* het best door 'm gelijk op Hard te spelen

En nu spelen, en we willen je niet meer horen tot de eindcredits voorbij zijn gerold. :(
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_125732520
quote:
6s.gif Op woensdag 24 april 2013 09:01 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Als je 'm toch gehaald (BETaald hoop ik o|O) hebt, speel 'm dan ook en vorm je eigen oordeel. Beetje jammer dat we dit aan een oudgediende als jij nog uit moeten leggen. ;(

Maar om je een beetje op weg te helpen:

Infinite is...
* van de maker van Bioshock 1
* een mengeling van (imo) Bioshock 1 en Halflife 2
* het best door 'm gelijk op Hard te spelen

En nu spelen, en we willen je niet meer horen tot de eindcredits voorbij zijn gerold. :(
_O- Amen!
Tails tell tales
pi_126215390
Zo ook eindelijk uitgespeeld; fijne game! Maar ik mistte toch wel wat stukjes die er (op de trailers) juist bijzonder leuk uitzagen:

Verder zag ik pas achteraf dat je vigors kon combineren; nooit gedaan...
  maandag 20 mei 2013 @ 10:01:20 #107
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_126756871
ik heb de eerste paar uur erop zitten, en heb er gemengde gevoelens bij tot nu toe :@
het ziet er prachtig uit, speelt lekker weg, maar ik vind het tot nu toe gewoon geen bioshock.
ik mis spanning, het is nooit echt eng en er is VEEL te veel ammo te vinden tot nu toe.

maar ben nog niet echt ver, dus hopelijk word het wat spannender/moeilijker. iig zo dat je zuinig moet zijn op je ammo want ik speel het nu gewoon als een standaard shooter :P
blablablablablablablablablablablablablabla
  maandag 20 mei 2013 @ 10:16:26 #108
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_126757113
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 10:01 schreef Schunckelstar het volgende:
ik heb de eerste paar uur erop zitten, en heb er gemengde gevoelens bij tot nu toe :@
het ziet er prachtig uit, speelt lekker weg, maar ik vind het tot nu toe gewoon geen bioshock.
ik mis spanning, het is nooit echt eng en er is VEEL te veel ammo te vinden tot nu toe.

maar ben nog niet echt ver, dus hopelijk word het wat spannender/moeilijker. iig zo dat je zuinig moet zijn op je ammo want ik speel het nu gewoon als een standaard shooter :P
Speel 'm ook gelijk op Hard of 1999-mode.
  maandag 20 mei 2013 @ 20:44:56 #109
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_126782586
Ik heb 'm op easy gespeeld maar vond het een enorm toffe ervaring.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 20 mei 2013 @ 20:53:13 #110
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_126783041
ik speel hem op normal, maar daar baal ik nu een beetje van :P
er zit geen uitdaging in. en tot overmaat van ramp als je dan een beetje onnder druk komt te staan gooit elizabeth je gewoon wat verse ammo of health/salt toe :')

klinkt alsof ik heel negatief ben over dit deel maar ik vermaak me er verder wel prima mee, had waarschijnlijk gewoon te hoge verwachtingen
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_126789038
Toch snel eens kopen... Wacht eigenlijk op de GOTY editie.
  maandag 20 mei 2013 @ 22:28:00 #112
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_126789090
Zal nog wel even duren gezien er nog DLC komt.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_129505249
Nieuwe DLC aangekondigd: de eerste is gericht op combat, de tweede is blijkbaar een return naar Rapture?

Burning bridges gives you so much more
pi_129505461
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 14:24 schreef Gatenkaas het volgende:
Nieuwe DLC aangekondigd: de eerste is gericht op combat, de tweede is blijkbaar een return naar Rapture?

Het is DLC, maar die trailers zijn altijd zo vet van Bioshock. Hou echt van dat sfeertje _O_ Tja bij Bioshock games hoef ik geen eens na te denken of ik het wel koop.
pi_129505552
Er komt vandaag trouwens ook een kleinere DLC.

http://www.eurogamer.net/(...)in-the-clouds-review
pi_129507579
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 14:34 schreef Vault-Boy het volgende:
Er komt vandaag trouwens ook een kleinere DLC.

http://www.eurogamer.net/(...)in-the-clouds-review
Dat bedoelde ik met de op combat gerichtte DLC. Wel jammer dat de eerste DLC die uit moet komen op Bioshock's zwaktste punt is gericht. :P
pi_129535239
Iemand al gelukt om te downloaden op de PS3? Heb Season Pass maar krijg foutmelding ingame dat er nog niks is.
  zondag 25 augustus 2013 @ 22:41:15 #118
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_130461831
Dat laatste gevecht samen met songbird op 1999 mode. 8)7

Sta nu op 10+ pogingen, 't wil maar niet lukken. Iemand tips?
pi_130462000
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 22:41 schreef The_Substitute het volgende:
Dat laatste gevecht samen met songbird op 1999 mode. 8)7

Sta nu op 10+ pogingen, 't wil maar niet lukken. Iemand tips?
Mij lukte het na 2 keer. Met name heel veel bewegen, rockets en volleygun gebruiken.
  zondag 25 augustus 2013 @ 22:48:46 #120
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_130462200
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 22:44 schreef Gatenkaas het volgende:
Mij lukte het na 2 keer. Met name heel veel bewegen, rockets en volleygun gebruiken.
Het is niet dat het niet wil lukken omdat ik steeds het loodje leg, maar omdat die core toch steeds kapot gaat. Die rpg en hailfire/volleyguns gebruik ik ja. Ik leg ook steeds het dek vol met shockjockey- en devil's kiss-traps. Gebruik de skyline om achter de vox/patriots te komen (zodat ik op de gears kan schieten). Songbird gebruik ik voornamelijk voor de zeppelins, want tegen de patriots gebruiken helpt niet, want dan schieten de zeppelins meteen weer 2 nieuwe.

Heb o.a. kleding aan die health geeft als je een vijand verslaat.

En toch...
pi_130462265
Ik gebruikte songbird alleen voor de grootste zeppelins, ging volgens mij aardig snel.
  zondag 25 augustus 2013 @ 22:52:09 #122
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_130462334
Die bedoel ik ook. Met de langste cooldowntijd.
  zondag 25 augustus 2013 @ 23:41:36 #123
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_130464377
Gelukt na nog 2x proberen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weer even genoten van het einde. Blijft een topgame. O+
pi_130476688
Paar dagen geleden bij Bart Smit de premium editing gekocht voor 30¤. Echt geweldig!
pi_130515157
Nou ja, Destroy all Vox zeppelins. Wat een bout missie is dat. Patriots blijven maar spawnen, omdat die domme Songbird zolang doet om te "chargen". :') Die gasten die rockets afvuren hebben ook godmode ofzo. Een van die gasten stond opeens naast me, nou 12 rpg's en hij was nog niet dood en ik ga dood na 3 kogels ofzo. :')

Lekker, haal je de eerste zeppelin neer, komen er 2 gun ships. ^O^
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_131014741
Bazen spel dit. Gisteren uitgespeeld, direct de Season Pass gekocht en met smart wachten op die Rapture DLC. _O_ _O_
No amount of money ever bought a second of time.
  maandag 11 november 2013 @ 14:05:35 #127
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_133146447
Ter herinnering, morgen wordt de Burial At Sea-dlc beschikbaar.
pi_133148807
Lees wel dat die maar 1,5 uur duurt.

Heb wel zin in de dlc, maar 1,5 uur voor 15 euro is toch wel prijzig.
  maandag 11 november 2013 @ 15:37:03 #129
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_133149278
quote:
17s.gif Op maandag 11 november 2013 15:24 schreef Vault-Boy het volgende:
Lees wel dat die maar 1,5 uur duurt.

Heb wel zin in de dlc, maar 1,5 uur voor 15 euro is toch wel prijzig.
Ik denk dat de reviewers waarschijnlijk wat terughoudender zullen moeten zijn met hun oordelen, aangezien het Burial At Sea Part One is. Je kunt waarschijnlijk pas goed oordelen als je deel 2 ook hebt gespeeld. Ik hecht er in ieder geval nog geen waarde aan.

En met mijn manier van spelen (alle hoekjes afgaan), zal ik er toch langer over doen. :P

En koop anders de season's pass, alle dlc voor ¤20,-.

[ Bericht 2% gewijzigd door The_Substitute op 11-11-2013 15:42:48 ]
pi_133149610
quote:
3s.gif Op maandag 11 november 2013 15:37 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Ik denk dat de reviewers waarschijnlijk wat terughoudender zullen moeten zijn met hun oordelen, aangezien het Burial At Sea Part One is. Je kunt waarschijnlijk pas goed oordelen als je deel 2 ook hebt gespeeld. Ik hecht er in ieder geval nog geen waarde aan.

En met mijn manier van spelen (alle hoekjes afgaan), zal ik er toch langer over doen. :P

En koop anders de season's pass, alle dlc voor ¤20,-.
geregeld met 20 of zelfs 25% korting bij greenmangaming te krijgen ;)
  maandag 11 november 2013 @ 15:45:49 #131
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_133149680
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 15:44 schreef mschol het volgende:
geregeld met 20 of zelfs 25% korting bij greenmangaming te krijgen ;)
Da's dan nog beter inderdaad. Maar ook zonder die korting ben je met de season's pass al veel voordeliger uit.

Heb 'm zelf een week na de release al gekocht. Dus het is voor mij alleen een kwestie van wachten. :9
pi_133149935
quote:
7s.gif Op maandag 11 november 2013 15:45 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Da's dan nog beter inderdaad. Maar ook zonder die korting ben je met de season's pass al veel voordeliger uit.

Heb 'm zelf een week na de release al gekocht. Dus het is voor mij alleen een kwestie van wachten. :9
ik heb de season pass pas een tijdje later gekocht, uiteindelijk iets van 14 euro ofzo voor betaald.. :D
  dinsdag 12 november 2013 @ 20:44:34 #133
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_133196368
pi_133197078
Deze zo maar eens installeren. Ben zeer benieuwd. Terug naar Rapture _O_
  woensdag 13 november 2013 @ 00:19:49 #135
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_133205338
Heb net de...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...en ik zit nu al op 2 uur. :P

Visueel is 't een plaatje. En het voordeel, omdat het een dlc is (kleinere schaal), is dat de balans goed behouden blijft. Geen overmaat aan dollars, als ook ammo en eve (geen salts), dus je zult beiden (vaak) in combinatie moeten gebruiken. Het verhaal moet nog een beetje op gang komen, maar er werd al wel leuk gehint in welke richting 't gaat. Het was i.i.g. wel tof om oude karakters weer terug te zien en horen. ;)
pi_133206654
SPOILER
  woensdag 13 november 2013 @ 01:42:30 #137
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_133206811
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 01:26 schreef Gatenkaas het volgende:
SPOILER
Jup, weer een tof wtf-moment. :D
  Eindredactie Games woensdag 13 november 2013 @ 09:11:04 #138
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_133208992
Ik vind het een zeer vette game, vooral qua verhaal/scenery/sfeer/characters/diaries.

Maar een 94% op metacritic begrijp ik niet. Zo vet vind ik de combat bijv. niet, dat vond ik in bioshock 1 & 2 een stuk beter, vooral qua 'afstemming' plasmids/guns. Ook opeens maar 2 guns tegelijk, moet dat het 'realisme' in de game ten goede komen ofzo? Gun customization was ook toffer in voorgaande delen, m.i.

Elizabeth is wel een geniaal uitgewerkt personage, maar ik dacht dat ze ook daadwerkelijk iets kon betekenen in combat?

SPOILER
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_133210373
quote:
2s.gif Op woensdag 13 november 2013 09:11 schreef 2dope het volgende:
Ik vind het een zeer vette game, vooral qua verhaal/scenery/sfeer/characters/diaries.

Maar een 94% op metacritic begrijp ik niet. Zo vet vind ik de combat bijv. niet, dat vond ik in bioshock 1 & 2 een stuk beter, vooral qua 'afstemming' plasmids/guns. Ook opeens maar 2 guns tegelijk, moet dat het 'realisme' in de game ten goede komen ofzo? Gun customization was ook toffer in voorgaande delen, m.i.

Elizabeth is wel een geniaal uitgewerkt personage, maar ik dacht dat ze ook daadwerkelijk iets kon betekenen in combat?

SPOILER
Als je de game nog niet afgemaakt hebt kun je natuurlijk ook nog niet zeggen of die 94% waardering terecht is. Ik vind het wel terecht, Bioshock Infinite is uniek op het gebied van storytelling in games en Colombia is prachtig.

Neemt niet weg dat ik het wat betreft de combat wel met je eens ben. Ik las ook ergens dat die wilde, in your face combat er eigenlijk voor zorgt dat de beleving van het verhaal, de wereld én de personages minder wordt.

Eigenlijk kun je deze game daarom het beste op easy spelen, zodat je er een beetje gemakkelijk doorheen gaat :P.
Amen.
  woensdag 13 november 2013 @ 10:32:10 #140
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_133210534
Oh ja, die Rapture dlc is uit. Binnenkort maar eens spelen!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  Eindredactie Games woensdag 13 november 2013 @ 10:57:58 #141
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_133211164
quote:
2s.gif Op woensdag 13 november 2013 10:25 schreef Jivis het volgende:

[..]

Als je de game nog niet afgemaakt hebt kun je natuurlijk ook nog niet zeggen of die 94% waardering terecht is. Ik vind het wel terecht, Bioshock Infinite is uniek op het gebied van storytelling in games en Colombia is prachtig.

Neemt niet weg dat ik het wat betreft de combat wel met je eens ben. Ik las ook ergens dat die wilde, in your face combat er eigenlijk voor zorgt dat de beleving van het verhaal, de wereld én de personages minder wordt.

Eigenlijk kun je deze game daarom het beste op easy spelen, zodat je er een beetje gemakkelijk doorheen gaat :P.
True, en uniek is het zeker, maar mooie plaatjes en een leuk verhaal rechtvaardigen m.i. geen 9.4 (ik vond dat bioshock 1 dat ook had, čn gameplay-technisch ook nog eens top-notch was).

Anyway, genoeg azijnzeikerij, ik wilde als bioshock-liefhebber graag ff een kritische noot achterlaten op een anderszins geweldige productie.
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_133211594
quote:
2s.gif Op woensdag 13 november 2013 10:57 schreef 2dope het volgende:

[..]

True, en uniek is het zeker, maar mooie plaatjes en een leuk verhaal rechtvaardigen m.i. geen 9.4 (ik vond dat bioshock 1 dat ook had, čn gameplay-technisch ook nog eens top-notch was).

Anyway, genoeg azijnzeikerij, ik wilde als bioshock-liefhebber graag ff een kritische noot achterlaten op een anderszins geweldige productie.
Ja, kan ik me opzich wel in vinden. De Vigors lijken er een beetje met de haren bijgesleept en passen eigenlijk niet echt in het verhaal dat de game wil vertellen.

Maar je zegt dat je het nog niet hebt uitgespeeld, dus een volledig beeld van het daadwerkelijke verhaal heb je nog niet. Dat komt naar mijn mening namelijk in het laatste gedeelte pas echt los ;).
Amen.
  Eindredactie Games woensdag 13 november 2013 @ 11:41:23 #143
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_133212207
quote:
2s.gif Op woensdag 13 november 2013 11:15 schreef Jivis het volgende:

[..]

Ja, kan ik me opzich wel in vinden. De Vigors lijken er een beetje met de haren bijgesleept en passen eigenlijk niet echt in het verhaal dat de game wil vertellen.

Maar je zegt dat je het nog niet hebt uitgespeeld, dus een volledig beeld van het daadwerkelijke verhaal heb je nog niet. Dat komt naar mijn mening namelijk in het laatste gedeelte pas echt los ;).
Ja dat had ik al begrepen uit andere reacties, ben zeer benieuwd. De vigors zijn wel leuk, maar niet zo tof als vorige delen imho. Iemand anders die flashbacks kreeg naar Bulletstorm met die Bucking Bronco en Undertow vigors?

Ik was overigens op Hard begonnen, ging me prima af tot ik op een zeker moment met een Handyman moest knokken in een nauw steegje, een steegje alwaar mijn spawnpoint ook was, een spawnpoint alwaar dezelfde Handyman zich keer op keer met full health meteen achter de deur verschanste :')
pi_133221663
Net Burial at Sea uitgespeeld.

SPOILER
pi_133227542
Weet iemand waar je Burial at Sea het goedkoopste kan krijgen?
pi_133230393
Dankzij jullie posts op de hoogte van de DCL, die blijkbaar ook nog eens onderdeel is van de pass die ik eerder al had aangeschaft, thnx ^O^ Valt deze DLC eigenlijk los te spelen of...?
Tails tell tales
pi_133230461
quote:
2s.gif Op woensdag 13 november 2013 11:41 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ja dat had ik al begrepen uit andere reacties, ben zeer benieuwd. De vigors zijn wel leuk, maar niet zo tof als vorige delen imho. Iemand anders die flashbacks kreeg naar Bulletstorm met die Bucking Bronco en Undertow vigors?

Ik was overigens op Hard begonnen, ging me prima af tot ik op een zeker moment met een Handyman moest knokken in een nauw steegje, een steegje alwaar mijn spawnpoint ook was, een spawnpoint alwaar dezelfde Handyman zich keer op keer met full health meteen achter de deur verschanste :')
Heb vorige delen niet gespeeld (op klein stukje van deel 1 na dan), maar vind de Undertow-vigor echt geweldig om te gebruiken :Y Heel handig ook om snipers (die ver weg zitten) mee uit te schakelen. :)
Tails tell tales
  Eindredactie Games woensdag 13 november 2013 @ 21:20:11 #148
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_133232058
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 20:47 schreef Forbry het volgende:

[..]

Heb vorige delen niet gespeeld (op klein stukje van deel 1 na dan), maar vind de Undertow-vigor echt geweldig om te gebruiken :Y Heel handig ook om snipers (die ver weg zitten) mee uit te schakelen. :)
Ah, zo. Moet je sowieso nog wel gaan doen dan.

Ik bedoelde overigens dit (bijv. op 0:26 en 0:33 en 0:39), zelfde idee.

Die 'energy leash' tyft gastjes de lucht in precies á la bucking bronco en scorpion-achtige taferelen á la undertow. Just sayin'.
pi_133234408
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 19:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Weet iemand waar je Burial at Sea het goedkoopste kan krijgen?
season pass bioshock kopen, met korting op greenmangaming (meestal euro of 16) of via een keysite (zelf 14 euro en een paar cent betaald)
pi_133236647
quote:
2s.gif Op woensdag 13 november 2013 21:20 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ah, zo. Moet je sowieso nog wel gaan doen dan.

Ik bedoelde overigens dit (bijv. op 0:26 en 0:33 en 0:39), zelfde idee.

Die 'energy leash' tyft gastjes de lucht in precies á la bucking bronco en scorpion-achtige taferelen á la undertow. Just sayin'.
Ken dat spel niet, maar van wat ik in dat filmpje zie, lijkt het er veel op idd.
Tails tell tales
pi_133236765
Ik zit er over te denken om ooit nog het eerste deel van Bioshock (helemaal) te spelen. Misschien dat ik deze DLC beter daarna pas speel qua spoilers enzo?
Tails tell tales
  woensdag 13 november 2013 @ 23:10:08 #152
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_133237618
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:51 schreef Forbry het volgende:
Ik zit er over te denken om ooit nog het eerste deel van Bioshock (helemaal) te spelen. Misschien dat ik deze DLC beter daarna pas speel qua spoilers enzo?
Lijkt me wel ja. Eerst BS1, dan 2, dan Infinite.
pi_133238116
Hebben meer mensen last van bugs? Had nu al een paar keer dat een NPC gebugged was of dat deuren niet open gingen. :{

vraag in een spoiler maar is eigenlijk geen spoiler
SPOILER
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
  Eindredactie Games donderdag 14 november 2013 @ 00:02:34 #154
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_133240057
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 23:20 schreef Curlbrah het volgende:
Hebben meer mensen last van bugs? Had nu al een paar keer dat een NPC gebugged was of dat deuren niet open gingen. :{

SPOILER
Gaat over de DLC neem ik aan...?
pi_133243158
quote:
2s.gif Op donderdag 14 november 2013 00:02 schreef 2dope het volgende:

[..]

Gaat over de DLC neem ik aan...?
Yeah.
pi_133246891
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 23:20 schreef Curlbrah het volgende:

SPOILER
Via die skylines naar de 3e verdieping. Heb je aan 1 kant een plasmid winkel en aan de andere kant die winter tentoonstelling.
pi_133248251
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 11:40 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Via die skylines naar de 3e verdieping. Heb je aan 1 kant een plasmid winkel en aan de andere kant die winter tentoonstelling.
Ah, thanks! Ben niet gewend dat er skylines in rapture zitten. :P
pi_133248585
quote:
11s.gif Op donderdag 14 november 2013 12:35 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

Ah, thanks! Ben niet gewend dat er skylines in rapture zitten. :P
Ik ook niet, ik was ook rond aan het dolen in dat gebied, geen idee waar ik heen moest :')
pi_133248727
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 12:46 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Ik ook niet, ik was ook rond aan het dolen in dat gebied, geen idee waar ik heen moest :')
Had wel een "booker, look up!" line kunnen gebruiken van Elizabeth.
pi_133309143
http://getgamesgo.com/product/bioshock-infinite-season-pass
bioshock infinite season pass voor 16,99
  dinsdag 25 maart 2014 @ 11:12:27 #161
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_138149685

Niet vergeten, vanavond 19.00u.

Would ya kindly?
  Eindredactie Games dinsdag 25 maart 2014 @ 11:42:00 #162
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_138150471
quote:
3s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 11:12 schreef The_Substitute het volgende:

Niet vergeten, vanavond 19.00u.

Would ya kindly?
Good call.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 12:10:00 #163
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_138151270
Vanavond al? :o Nice! Schijnt flink stuk langer te duren dan ep 1, dus ben benieuwd!
pi_138151731
Oh sweet, een proloog met Atlas in de hoofdrol. Van mij mogen ze nog meer DLC's maken rondom Rapture ^O^
  dinsdag 25 maart 2014 @ 12:43:35 #165
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_138152215
Dit was het laatste wat we van Bioshock krijgen. De studio bestaat niet meer.
pi_138153088
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 12:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Echt zo jammer man :( ;(

Bioshock is echt 1 van mijn toppers samen met de Fallout games. Echt dat sfeertje wat er in zit _O_
pi_138153754
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 12:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
:'( :'(
  dinsdag 25 maart 2014 @ 13:54:13 #168
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_138154300
pi_138156247
Is ie uit? w/
  dinsdag 25 maart 2014 @ 15:04:52 #170
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_138156474
Vanavond.

Reviews IGN / PC-Gamer / RPS
pi_138162909
Aan het downloaden :)
  dinsdag 25 maart 2014 @ 18:27:23 #172
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_138163330
9.1 GB. :{
Aardig wat, voor een dlc.
pi_138163364
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 18:27 schreef The_Substitute het volgende:
9.1 GB. :{
Aardig wat voor een dlc.
Damn :o

Daarom vond ik het al lang duren voordat het gedownload was.

Gelukkig is deze DLC wel wat langer dan DLC 1 :)

Edit: En binnen *O*

[ Bericht 6% gewijzigd door Vault-Boy op 25-03-2014 18:44:56 ]
  dinsdag 25 maart 2014 @ 19:05:33 #174
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_138164844
31%, 1,1Mb/s. Eén uur en drie kwartier te gaan.
pi_138166943
Waar spelen jullie het op?
pi_138169049
PC :)
pi_138170574
Mij leek het destijds een goed idee om Bioshock Infinite te kopen voor de ps3... De releasedata van Playstation Europe zijn niet echt om vrolijk van te worden ben ik achter gekomen. Nu dus maar wachten tot season 2 eindelijk te downloaden is.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 21:50:16 #178
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_138172955
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 19:45 schreef nokenindekoken het volgende:
Waar spelen jullie het op?
Nog nergens op, maar ik ga 'm op 360 spelen. Vanavond de download aanzetten.

Je moet het, als je een season pass hebt, zeker in-game downloaden? Op Xbox.com staat weer 15 euro :{
  Redactie Games woensdag 26 maart 2014 @ 12:18:51 #179
206706 crew  Racerblade
pi_138187917
Vraagje. Ik heb alleen BioShock 1 uitgespeeld, deel 2 niet aan begonnen. Als ik nu Infinite ga spelen, ga ik dan referenties naar deel 2 missen of heeft het echt helemaal niets met elkaar te maken?
  woensdag 26 maart 2014 @ 12:25:43 #180
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_138188080
Bioshock 1 is (zeker met de dlc van Infinite erbij) een must. B2 niet.
  Redactie Games woensdag 26 maart 2014 @ 12:32:42 #181
206706 crew  Racerblade
pi_138188275
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 12:25 schreef The_Substitute het volgende:
Bioshock 1 is (zeker met de dlc van Infinite erbij) een must. B2 niet.
Thanks. :) Gewoon spelen dus.
  Eindredactie Games woensdag 26 maart 2014 @ 12:37:31 #182
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_138188383
Hoe is 'ie? Was gisteravond nog te druk met Dark Souls II ..
pi_138191443
Als je er over nadenkt slaat de intro helemaal nergens op :')

SPOILER
  woensdag 26 maart 2014 @ 15:25:51 #184
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_138193434
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 14:17 schreef TigerXtrm het volgende:
Als je er over nadenkt slaat de intro helemaal nergens op :')

SPOILER
SPOILER
Simpele verklaring.
pi_138202371
SPOILER
pi_138203233
Is de Burial at Sea-DLC ook goed/helemaal te volgen als je Bioshock (1) nooit hebt gespeeld?
Tails tell tales
  woensdag 26 maart 2014 @ 21:36:58 #187
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_138207675
Nee. Dan zul je er weinig van begrijpen. En daar komt nog bij dat deze dlc je eerste B1-playthrough zal verpesten, omdat veel van de plotpunten (van B1) in de recap aan 't begin - en in de rest van het verhaal van Ep.2 - verklapt worden. Eerst deel 1 spelen; daar doe je jezelf een lol mee.

En het is inderdaad een toffe dlc. Een aantal gebeurtenissen, zowel uit B1 als Infinite, komen in een ander daglicht te staan, of worden verklaard. En het stealthelement past erg bij de serie, moet ik zeggen. Erg toffe afsluiting. :Y
pi_138220910
quote:
2s.gif Op woensdag 26 maart 2014 21:36 schreef The_Substitute het volgende:
Nee. Dan zul je er weinig van begrijpen. En daar komt nog bij dat deze dlc je eerste B1-playthrough zal verpesten, omdat veel van de plotpunten (van B1) in de recap aan 't begin - en in de rest van het verhaal van Ep.2 - verklapt worden. Eerst deel 1 spelen; daar doe je jezelf een lol mee.

En het is inderdaad een toffe dlc. Een aantal gebeurtenissen, zowel uit B1 als Infinite, komen in een ander daglicht te staan, of worden verklaard. En het stealthelement past erg bij de serie, moet ik zeggen. Erg toffe afsluiting. :Y
Dank voor antwoord ^O^ , maar ik vind dat toch wel jammer. Heb namelijk wel erg veel zin in deze DLC (en wil die dan ook wel helemaal kunnen volgen), maar eigenlijk geen zin om Bioshock (1) te (moeten) spelen (een paar keer geprobeerd, maar tegenzin bleef aanhouden).
Tails tell tales
pi_138222429
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 11:19 schreef Forbry het volgende:

[..]

Dank voor antwoord ^O^ , maar ik vind dat toch wel jammer. Heb namelijk wel erg veel zin in deze DLC (en wil die dan ook wel helemaal kunnen volgen), maar eigenlijk geen zin om Bioshock (1) te (moeten) spelen (een paar keer geprobeerd, maar tegenzin bleef aanhouden).
Het verhaal van BioShock 1 is de fundering van deze DLC. Ik zou het ook echt heel erg aanraden om B1 eerst te spelen voor je met de DLC aan de gang gaat.
pi_138222905
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 12:19 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Het verhaal van BioShock 1 is de fundering van deze DLC. Ik zou het ook echt heel erg aanraden om B1 eerst te spelen voor je met de DLC aan de gang gaat.
Allerlei dingen in deze DLC niet zien of niet begrijpen, omdat de fundering ontbreekt, zou zeker jammer zijn... ik ga er even over na denken en de DLC in ieder geval voorlopig nog niet spelen. ^O^
Tails tell tales
pi_139574485
Damn episode 2 is pas hoe ik een Bioshock wil spelen. Gewoon lekker sneaken en rustig aan kunnen doen. In de base game kwam er toch wel echt teveel actie en shooter gedeeltes voor.

Echt een heerlijk dlc man. Ben nog niet klaar (ben wel bijna bij het einde volgens mij), maar ik geniet hier veel meer van dan episode 1. Zeker dat begin vond ik echt mooi. Kom je in de stad met die muziek en je hoort iedereen mee fluiten en Elizabeth mee neuriën.

Blijf het echt jammer vinden dat er geen nieuwe Bioshock meer komt. Dit soort games kan ik echt nog waarderen. Veel games boeien me al niet meer, maar Bioshock blijft altijd in mijn top 3.
  zondag 18 mei 2014 @ 22:08:18 #192
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_140108808
Net op 1999 mode het normale verhaal uitgespeeld, wat blijft het toch een geweldig verhaal :) , nu door met de DlC.

Trouwens wel bizar hoe erg de game veranderd is van de 2010/11 gameplay trailers, naar de game uit 2013 :D niet helemaal op een goede manier trouwens.
  zondag 18 mei 2014 @ 22:13:13 #193
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_140109136
Hey, deze kick herinnert me aan het feit dat ik DLC2 nog moet spelen :o
  donderdag 5 juni 2014 @ 19:32:54 #194
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_140755509
Is dat gedoe op die boot met de zeppelins het einde van de game?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  donderdag 5 juni 2014 @ 19:45:38 #195
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_140755957
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 19:32 schreef static het volgende:
Is dat gedoe op die boot met de zeppelins het einde van de game?
Het einde van de combatgedeeltes, ja. Het verhaal gaat nog wel verder.

En Roy, je moet de dlc nog spelen!
  zaterdag 13 december 2014 @ 18:00:33 #196
28033 Pek
je moet wat
pi_147546385
Heb Bioshock: Infinite onlangs uit de weggooibak van Steam gekocht voor een paar euro, maar wat een geweldige game is het! Goed verhaal, zo meeslepend dat ik niet wil stoppen 8-)

Heb Bioshock deel 1 twee keer uitgespeeld, deel 2 overgeslagen, waarom weet ik niet. Maar deze versie is zo geweldig, zuigt je in en laat je niet meer los, tofheid! :)

[ Bericht 4% gewijzigd door Pek op 13-12-2014 18:23:52 ]
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  zaterdag 13 december 2014 @ 20:07:37 #197
344036 MrStalin
lekker gewerkt pik
pi_147549981
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 december 2014 18:00 schreef Pek het volgende:
Heb Bioshock: Infinite onlangs uit de weggooibak van Steam gekocht voor een paar euro, maar wat een geweldige game is het! Goed verhaal, zo meeslepend dat ik niet wil stoppen 8-)

Heb Bioshock deel 1 twee keer uitgespeeld, deel 2 overgeslagen, waarom weet ik niet. Maar deze versie is zo geweldig, zuigt je in en laat je niet meer los, tofheid! :)

En dan te bedenken dat het einde van het spel het beste is :D Ik zat werkelijk waar een half uur met open mond naar m'n scherm te staren
pi_165356512

Something is missing.
pi_165356546
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 00:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]

Something is missing.
niet hier :s)

herstart steam eens :)
pi_165356583
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 00:06 schreef mschol het volgende:

[..]

niet hier :s)

herstart steam eens :)
Gedaan, toen kwam deel 2, en nu weer herstart staat hij er wel bij :)

Tijd om opnieuw te genieten van paar van de beste games ooit O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')