Ik ga ook steeds minder. Ging voorheen veel met mijn ex-vriendin, maar die bracht me een partij ongeluk. Ajax - PSV in 2011 was de laatste keer dat ik met 'r bij een wedstrijd ben geweest, daarna begon Ajax alles te winnen. Vlak na #30 ging het uit - geen causaliteit.quote:Op zondag 31 maart 2013 03:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja. Ik wil later zeker wel een seizoenkaart. Ben dit seizoen alleen naar de JC schaal en CL tegen Dortmund geweest.
Pics?quote:Op zondag 31 maart 2013 03:25 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Ik ga ook steeds minder. Ging voorheen veel met mijn ex-vriendin, maar die bracht me een partij ongeluk. Ajax - PSV in 2011 was de laatste keer dat ik met 'r bij een wedstrijd ben geweest, daarna begon Ajax alles te winnen. Vlak na #30 ging het uit - geen causaliteit.
Ach ik ga later wel meer heen denkquote:Op zondag 31 maart 2013 03:25 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Maar dan stel je andere prioriteiten.
Geen $ nog op die leeftijdquote:Op zondag 31 maart 2013 03:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat heeft mijn geboortejaar er mee te maken?
Ik breng ook niet vaak geluk bij wedstrijdenquote:Op zondag 31 maart 2013 03:25 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Ik ga ook steeds minder. Ging voorheen veel met mijn ex-vriendin, maar die bracht me een partij ongeluk. Ajax - PSV in 2011 was de laatste keer dat ik met 'r bij een wedstrijd ben geweest, daarna begon Ajax alles te winnen. Vlak na #30 ging het uit - geen causaliteit.
F-side komt nog niet echt los. Veel mensen zitten daar al jaren en willen die traditie graag in stand houden. North-up alliance is leuk, niet meer dan dat. Ik sta inderdaad op 410.quote:Op zondag 31 maart 2013 03:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ja we hebben er nu meerdere bij Ajax hè Of ben jij die kale op 410?
Pics?quote:Op zondag 31 maart 2013 03:25 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Bla bla bla ex-vriendin, bla bla bla
Na ADO-uit in 2011 overtuigde ze me om een vakantie te boeken - vertrekdatum 15 mei - want Ajax maakte toch geen kans meer op de titelquote:Op zondag 31 maart 2013 03:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik breng ook niet vaak geluk bij wedstrijdenAlleen winst tegen Vitesse en NAC toen volgens mij
Misschien als ze de Arena gaan verbouwen dat er dan staanplaatsen komen enzo. Zou toch vetter zijn achter het goal dan een hoekje in de tweede ringquote:Op zondag 31 maart 2013 03:27 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
F-side komt nog niet echt los. Veel mensen zitten daar al jaren en willen die traditie graag in stand houden. North-up alliance is leuk, niet meer dan dat. Ik sta inderdaad op 410.
De sloeri is vreemdgegaan?quote:Op zondag 31 maart 2013 03:26 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Allemaal weggegooid en ik heb 'r al anderhalf jaar niet meer gezocht op FB e.d.
quote:Op zondag 31 maart 2013 03:27 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Na ADO-uit in 2011 overtuigde ze me om een vakantie te boeken - vertrekdatum 15 mei - want Ajax maakte toch geen kans meer op de titel
Simpel: gracht bij F-side dicht en iedereen moet staan daar.quote:Op zondag 31 maart 2013 03:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien als ze de Arena gaan verbouwen dat er dan staanplaatsen komen enzo. Zou toch vetter zijn achter het goal dan een hoekje in de tweede ring. Maar dat is mijn mening
Ja maar is volgens mij niet heel makkelijk dicht te bouwen. Of ze moeten het veld verlagen ofzo.quote:Op zondag 31 maart 2013 03:31 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Simpel: gracht bij F-side dicht en iedereen moet staan daar.
Die chicks hangen allemaal aan zijn lul na zijn kekke dansjes.quote:Op zondag 31 maart 2013 03:32 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Haha, dat zou je toch niet verwachten van de christelijke Lukoki.
Prima dicht te bouwen, alleen vanwege veiligheidsredenen vindt het geen doorgang.quote:Op zondag 31 maart 2013 03:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar is volgens mij niet heel makkelijk dicht te bouwen. Of ze moeten het veld verlagen ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |