Is wel erg optimistisch allemaal. Iedereen gaat er vanuit dat we in Eindhoven makkelijk winnen? Maar dat wordt echt heel lastig.quote:Op zondag 31 maart 2013 01:23 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen. Eén keer niet winnen en titelkansen zien er wel anders uit.
quote:
nee joh tuurlijk niet. we hebben een eind te gaan!quote:Op zondag 31 maart 2013 01:23 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen. Eén keer niet winnen en titelkansen zien er wel anders uit.
Een heel eind. Al zou de 3e op rij zomaar kunnenquote:Op zondag 31 maart 2013 01:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
nee joh tuurlijk niet. we hebben een eind te gaan!
We worden het 7 jaar op rij. Dan Vitesse een jaartje en dan weer Ajaxquote:Op zondag 31 maart 2013 01:48 schreef SaulGoodman het volgende:
Het zal toch wat zijn. Eerst zeven jaar op rij geen kampioen worden om vervolgens, onder leiding van Frank, drie maal op rij kampioen te worden.
Suarez is net zo'n geval. Ach, geld is voor de doorsnee voetballer veel belangrijker.quote:Op zondag 31 maart 2013 03:06 schreef Devv het volgende:
Ik vind het sneu voor Emanuelson. Hij speelde zes jaar in het eerste van Ajax zonder landskampioen te worden. En uitgerekend in het seizoen dat ze landskampioen zouden worden, ging hij weg.
Als we tot aan PSV-uit blijven winnen dan zie ik het wel zitten. Die wedstrijd is do or die en daar in Eindhoven bezwijken ze al onder de geringste druk. En zelfs als we dan onverhoopt nog zouden verliezen dan zie ik ze nog wel knock-out gaan tegen bijv. NEC of Twente.quote:Op zondag 31 maart 2013 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is wel erg optimistisch allemaal. Iedereen gaat er vanuit dat we in Eindhoven makkelijk winnen? Maar dat wordt echt heel lastig.
Alleen die twee thuiswedstrijden toch nog voor PSV-uit? Die winnen we nu wel. Maar tegen PSV wordt echt een zeer spannende wedstrijd. Ik zie het ook zomaar 0-0 worden trouwens.quote:Op zondag 31 maart 2013 03:08 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Als we tot aan PSV-uit blijven winnen dan zie ik het wel zitten. Die wedstrijd is do or die en daar in Eindhoven bezwijken ze al onder de geringste druk. En zelfs als we dan onverhoopt nog zouden verliezen dan zie ik ze nog wel knock-out gaan tegen bijv. NEC of Twente.
God knows. We kunnen wel speculeren, maar je wordt er niet wijzer van.quote:Op zondag 31 maart 2013 03:08 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Als we tot aan PSV-uit blijven winnen dan zie ik het wel zitten. Die wedstrijd is do or die en daar in Eindhoven bezwijken ze al onder de geringste druk. En zelfs als we dan onverhoopt nog zouden verliezen dan zie ik ze nog wel knock-out gaan tegen bijv. NEC of Twente.
Ik hoop stiekem dat we straks eens iets aan dat Roda hebben, dan is die pot waarschijnlijk ietsje minder spannendquote:Op zondag 31 maart 2013 03:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen die twee thuiswedstrijden toch nog voor PSV-uit? Die winnen we nu wel. Maar tegen PSV wordt echt een zeer spannende wedstrijd. Ik zie het ook zomaar 0-0 worden trouwens.
Weet niet. Die hebben dat altijd een stuk minder als wij en onze Rotterdamse vrienden. Ik hoop ook op puntverlies. Buffertje zou lekker zijnquote:Op zondag 31 maart 2013 03:12 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem dat we straks eens iets aan dat Roda hebben, dan is die pot waarschijnlijk ietsje minder spannend
Hoe gaan ze in Eindhoven om met 12:3011:30 duels?
1-2 denk ikquote:Op zondag 31 maart 2013 03:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk 0-0 net als 2 seizoenen terug.
Volgens mij zei Dick ergens dat ze ook gewend waren om op dat tijdstip te trainen oid, denk wel dat ze gaan winnenquote:Op zondag 31 maart 2013 03:12 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem dat we straks eens iets aan dat Roda hebben, dan is die pot waarschijnlijk ietsje minder spannend
Hoe gaan ze in Eindhoven om met 12:30 11:30 duels?
Kut. Dan maar VI later terugkijkenquote:Op zondag 31 maart 2013 03:14 schreef Class het volgende:
Ajax - sc Heerenveen / vrijdag 19 april 2013, 20:00 uur
Vrijdag avond![]()
![]()
![]()
Ik zou het prachtig vinden, maar ik heb er echt geen goed gevoel bijquote:
Lekker bezopen naar het stadion johquote:Op zondag 31 maart 2013 03:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kut. Dan maar VI later terugkijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |