SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:59 schreef PizzaGeit het volgende:
PFf, allemaal door die competitievervalsing van Van Gaal & KNJB.
![]()
JAAAAAAAA alleen heeft school verzonnen dat ik dan in Barcelona zitquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
EINDELIJK WEER NAAR DE KOOLSINGEL!!!!11![]()
![]()
Nee, die kinderachtige burgemeester wil niet dat de Coolsingel helemaal aan gort geslagen wordt door een stelletje malloten.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
EINDELIJK WEER NAAR DE KOOLSINGEL!!!!11
Kinderachtig van die burgemeester he?![]()
![]()
Jouw school weet ook dat Feyenoord niet kampioen wordt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:00 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
JAAAAAAAA alleen heeft school verzonnen dat ik dan in Barcelona zit![]()
Kan toch ook als je 2de eindigt?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
EINDELIJK WEER NAAR DE KOOLSINGEL!!!!11
Het verschil tussen ken en kan kunnen we niet.![]()
Van Gaal is tegenwoordig Feyenoorderquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:59 schreef PizzaGeit het volgende:
PFf, allemaal door die competitievervalsing van Van Gaal & KNJB
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Hij wil het legioen kapot maken, dit dat alles. Like en Share!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, die kinderachtige burgemeester wil niet dat de Coolsingle helemaal aan gort geslagen wordt door een stelletje malloten.
Kinderachtig van die burgemeester he?
Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
quote:
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kan het in dit geval wel begrijpen, Boskamp wil er ook gaan staan met een pilletje op.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, die kinderachtige burgemeester wil niet dat de Coolsingel helemaal aan gort geslagen wordt door een stelletje malloten.
Kinderachtig van die burgemeester he?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Dit seizoen heeft Feyenoord over het geluk niets te klagen neeOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben streetwise.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wat heb jij met dat fraude ineens?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
mrstylo is gewoon street wise.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wat heb jij met dat fraude ineens?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:quote:
Zo een briljante pass en dan de bal er niet inschieten. Matennaaier.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Ik zie het goedquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Feyenoord gaat winnen.
The oracle has spoken.![]()
Kom op, schiet de titel voor fijnoord aan diggelenKom op, schiet de titel voor fijnoord aan diggelen
Kom op, schiet de titel voor fijnoord aan diggelen
![]()
![]()
Je hebt 'Feyenoord' 11 keer verkeerd gespeld.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Kom op, schiet de titel voor fijnoord aan diggelenKom op, schiet de titel voor fijnoord aan diggelen
![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt 'Feyenoord' 11 keer verkeerd gespeld.![]()
![]()
Ik denk ook dat ze wachten totdat jij gaat pissen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:06 schreef GGMM het volgende:
Ik moet pissen, maar ik ben bang dat Feyenoord scoort als ik dat doe.![]()
Als Heerenveen scoort is jouw beeldscherm volgens mij helemaal nat.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:06 schreef GGMM het volgende:
Gewoon in een lege bierfles doen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:06 schreef GGMM het volgende:
Zie je wel, ik dacht ff dat ik wartaal uitkraamde.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze wachten totdat jij gaat pissen.Smeerlap.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gewoon in een lege bierfles doen.![]()
Dat zo iemand mod kan wordenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:06 schreef GGMM het volgende:
![]()
In een volle lijkt me niet handig nee.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gewoon in een lege bierfles doen.Un dann rettet kein Kavallerie,
Saind heeft er genoeg.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gewoon in een lege bierfles doen."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Hoezo?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe houden jullie jezelf in bedwang?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Veel masturberenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe houden jullie jezelf in bedwang?![]()
En onterecht, dat vooral.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:09 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Als we winnen zonder Lexie en Pellè vind ik dat best knap.![]()
Lekkere pot voetbal dit.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Een uitbraak van een week lang misschien.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:09 schreef Zaran het volgende:
"Met de snelheid van Boeitus,Verhoek en Schaken"
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Fappend.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe houden jullie jezelf in bedwang?![]()
Wat is er knap aan winnen zonder Immers?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:09 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik wou zeggen, ik had het knapper gevonden als ze hadden gewonnen mét Immers.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat is er knap aan winnen zonder Immers?![]()
Vooral zwaar onverdiend.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:09 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
sissy!Un dann rettet kein Kavallerie,
OMG TROLL!!!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:11 schreef GGMM het volgende:
Scheids fluit in het voordeel van Heerenveen.![]()
Maar een ding is zeker, beide teams hebben evenveel felheid in deze wedstrijd als ajax in 10 wedstrijden.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:11 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dus?
Ajax wint zo 3/4 van de wedstrijden![]()
![]()
Je moet echt eens naar een wedstrijd van Ajax gaan kijken.
Treurwilgquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:11 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dus?
De milkshake is weer niet gelukt vandaag.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ajax speelt juist alle wedstrijden die zo verlopen gelijk ( 9 gelijk dit seizoen)quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
![]()
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ik vond het ook een te positieve opmerking.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
![]()
Un dann rettet kein Kavallerie,
Zegt de kerel die 24/7 op FOK! zit en een treurig leven heeftquote:![]()
Grootste zielepoot ben jij hier hoor.![]()
Hap hap hap hap hapquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:12 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Zegt de kerel die 24/7 op FOK! zit en een treurig leven heeft![]()
Grootste zielepoot ben jij hier hoor.![]()
![]()
GGMM scoort altijd bij het pissenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Al drie jaar op rij ja.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:11 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dus?
Als Ajax geen kampioen wordt dan is het de schuld van GGMM.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ga je nu ook nog babyfoto's van jezelf posten?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hap hap hap hap hap
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:13 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
GGMM scoort altijd bij het pissenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Verhoek ±DPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
okéquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:14 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik heb echt 4 uren geslapen ofzo, al heel de dag koppijn.![]()
Nou meid, het is wat.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:14 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik heb echt 4 uren geslapen ofzo, al heel de dag koppijn.![]()
Ik heb ook liever zo'n geile fluisterquote:
-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:14 schreef GGMM het volgende:
Goed ingeschoten zeg van die Verhoek. Wat een topaankoop van die Van Geel.
Van Geel Mr. YellowXbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Ik ook.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:14 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik heb echt 4 uren geslapen ofzo, al heel de dag koppijn.
Geruild, niet gekocht.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:14 schreef GGMM het volgende:
Goed ingeschoten zeg van die Verhoek. Wat een topaankoop van die Van Geel.
Van Geel![]()
iddquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hij kwam bijna klaar bij de gedachte dat Feyenoord deze wedstrijd ging winnen.![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:15 schreef PizzaGeit het volgende:
Met iets meer geluk stond Feyenoord nu gewoon 5-1 achter![]()
Of 3-0 achterquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:15 schreef PizzaGeit het volgende:
Met iets meer geluk stond Feyenoord nu gewoon 0-1 voor![]()
Welke plaat heb jij voor je kop?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:15 schreef PizzaGeit het volgende:
Met iets meer geluk stond Feyenoord nu gewoon 0-1 voor
Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Maar dat is voetbal, je wint soms en je verliest somsquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:15 schreef PizzaGeit het volgende:
Met iets meer geluk stonden ze dik achterquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:15 schreef PizzaGeit het volgende:
3-0 en 4 tegendoelpunten? Daar ga ik even over nadenkenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:15 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja want ze hebben meer geluk als ze 4 doelpunten tegenkrijgen
Ze hebben al heel veel geluk dat Heerenveen niet voor staat.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:15 schreef PizzaGeit het volgende:
Met iets meer geluk stond Feyenoord nu gewoon 0-1 voorOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Is puur het falen van de Heerenveen-spelersquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze hebben al heel veel geluk dat Heerenveen niet voor staat.![]()
Jij begon met poep praten, ik doe je alleen maar na.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:15 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja want ze hebben meer geluk als ze 4 doelpunten tegenkrijgen![]()
Jij bent poep, je hoeft het niet eens te pratenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij begon met poep praten, ik doe je alleen maar na.![]()
hahahahaMonza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Hij heeft nu ook koppijn.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ik ben bang dat Feyenoord toch nog gaat winnen.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Was toch tegen zijn kop?quote:
Jij bent echt de slechtste troll ooit.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:19 schreef PizzaGeit het volgende:
Maar even serieus, je moet gewoon blij zijn als je hier op Ajax-achtige manier met 0-1 wegkomt.![]()
dat werd 2-2quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:19 schreef PizzaGeit het volgende:
Maar even serieus, je moet gewoon blij zijn als je hier op Ajax-achtige manier met 0-1 wegkomt.![]()
Tijdrekken als het 0-0 staat bij Heerenveen, dan verdien je ook geen kampioenschap.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
kan je lang zoekenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:19 schreef Adames het volgende:
[..]
ah ik zoek bij jou tegenwoordig altijd de grap in de post
hahahahaha![]()
Je trollt te opvallendquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:19 schreef PizzaGeit het volgende:
Logisch, ik ben erg lollig.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:19 schreef Adames het volgende:
[..]
ah ik zoek bij jou tegenwoordig altijd de grap in de post![]()
Vooral in Kakkerlakken HQ aka de Kuip hebben ze een groot mondje, daarbuiten is het vooral pure middelmaat en met poep in de broek voetballen tegen provincieclubjes a la SCH.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom doen al die feyenoorders tijdrekken? Willen ze niet winnen?![]()
Ze kunnen de naam wel in de schaal gaan graveren.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Morgen 3 punten voor op Feyenoord en 4 op PSV![]()
![]()
Ajax
![]()
![]()
Lijkt mij best lastig die smileys erin graveren.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze kunnen de naam wel in de schaal gaan graveren.![]()
![]()
Ajax
![]()
![]()
![]()
Als Heerenveen scoort:quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:20 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Als Feyenoord scoort: [ afbeelding ]![]()
![]()
Mensen die denken dat er een andere club dan ajax kampioen wordt
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Tis wel feyenoord he, 6 min extra tijd.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Derde keer op rijquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze kunnen de naam wel in de schaal gaan graveren.![]()
![]()
Ajax
![]()
![]()
![]()
![]()
Als Ajax morgen wintquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als Heerenveen scoort: [ afbeelding ]
Ja laten we de tackle vergeten.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:23 schreef PizzaGeit het volgende:
Clasie wordt een bloedneus geslagen dus krijgt geel
Alleen bij de KNJB![]()
![]()
![]()
Sokkolquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:23 schreef PizzaGeit het volgende:
Alleen bij de KNJB![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als Ajax morgen wint
[ afbeelding ]aad300
SHOWTIME![]()
Kakkerlakken die kunnen bloeden? Wist ik niet.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:23 schreef PizzaGeit het volgende:
Alleen bij de KNJB![]()
![]()
![]()
Hoe kan het bloeden nu al zijn gestopt?When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Met clasie buiten het veld is de gemiddelde leeftjd wel weer even boven de 18 bij Feyenoord.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
En De Roon ook dan?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:25 schreef Scorpie het volgende:
Clasie stelt zich wederom aan, geel voor tijdrekken dus rood
Debiel![]()
Fixed. Huiliesquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:25 schreef j0rdiiii het volgende:
Wat is dit nou?![]()
Er ligt verdomme elke 10 seconden een kakkerlak op de grond.
![]()
![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAA
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
GOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOLGOL![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
God wat een fenomeen
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! lekker voor die tering kakkies!Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
quote:quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:26 schreef Scorpie het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA OP ZIJN DUITS JAAAAAAAAA GOL GOL GOL GOL!quote:quote:AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Van Basten wil altijd winnen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Finnbodingens
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Forum Opties Forumhop: Hop naar: