PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee ? en sorryquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:28 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb jij ooit commentaar gehad op de filmpjes van DS2?
DS2 approvesquote:
Als ik HD PVR heb verdient met betten wel ja.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
DS2 approvesAls toernooi van de grond komt ooit kan jij dus de draw livestreamen
Pestkopquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat een onverstaanbare naaper ben jij Djeetje
d. Bedoel de loting he dus op de pc gewoonquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Als ik HD PVR heb verdient met betten wel ja.
Dat kan iedereen toch gewoon doen ?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
d. Bedoel de draw he dus op de pc gewoon
Gebruikte je ook dezelfde spelers als die youtuber?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb mijn idee ook van een andere YouTuber alleen dat van mij was Nederlands en dat was er (nog) niet
ik kan het wel iigquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat kan iedereen toch gewoon doen ?
Oeequote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb mijn idee ook van een andere YouTuber alleen dat van mij was Nederlands en dat was er (nog) niet
jij bent te goed voor deze wereldquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat kan iedereen toch gewoon doen ?
Sorry man ik zal wel gewoon massbidding ofzo doenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Gebruikte je ook dezelfde spelers als die youtuber?
Rot op man, je doet gewoon precies hetzelfde.quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:32 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
jij bent te goed voor deze wereld
oke doeiquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Rot op man, je doet gewoon precies hetzelfde.
of net als KSI het licht uit doen maar dan kunnen ze mij wel zien omdat ik rood benquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:33 schreef ThadCastle het volgende:
Djeetje doe live trading en ga ragen als GearsofNL als je een deal mist!
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:33 schreef ThadCastle het volgende:
Nee, want dat was in FUT12 al en toen had je andere dure non-shiny spelers.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Gebruikte je ook dezelfde spelers als die youtuber?
Ik ragete toen ik een CAM>CM voor 600c mistequote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:33 schreef ThadCastle het volgende:
Vuurtoren!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:34 schreef Djeetje het volgende:
[..]
of net als KSI het licht uit doen maar dan kunnen ze mij wel zien omdat ik rood ben
Wij zijn wel beter in bed en daar draait het uiteindelijk allemaal om in het levenquote:
dat geldt alleen voor de Mädchenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:35 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wij zijn wel beter in bed en daar draait het uiteindelijk allemaal om in het leven
Menneke van 15 die dit zegtquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:35 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wij zijn wel beter in bed en daar draait het uiteindelijk allemaal om in het leven
hier heb ik niet van terug, omdat ik niet weet wat Mädchen zijnquote:
de meisjesquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:37 schreef Djeetje het volgende:
[..]
hier heb ik niet van terug, omdat ik niet weet wat Mädchen zijn
Och ik mag je best wel hoor. Vindt alleen dat er best vaak een hoop stront uit je vingers komt, maar daar kijk ik wel doorheenquote:
I see what you did therequote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:38 schreef ThadCastle het volgende:
Ik ga even slapen. Hier wordt ik alleen maar dommer van
wordt ik grappen zijn niet leukquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:38 schreef ThadCastle het volgende:
Ik hoop maar dat dit bedoeld wasquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:38 schreef ThadCastle het volgende:
Dat het uiteindelijk alleen bij de meiden om de seks draait ?quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat dit bedoeld was
dat het beter in bed zijn alleen geldt voor de roodharige meisjes en niet voor de jongentjesquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:38 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat het uiteindelijk alleen bij de meiden om de seks draait ?
LY, NTB, WJNMK XOXOXOquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Och ik mag je best wel hoor. Vindt alleen dat er best vaak een hoop stront uit je vingers komt, maar daar kijk ik wel doorheen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |