PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee ? en sorryquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:28 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb jij ooit commentaar gehad op de filmpjes van DS2?
DS2 approvesquote:
Als ik HD PVR heb verdient met betten wel ja.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
DS2 approvesAls toernooi van de grond komt ooit kan jij dus de draw livestreamen
Pestkopquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat een onverstaanbare naaper ben jij Djeetje
d. Bedoel de loting he dus op de pc gewoonquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Als ik HD PVR heb verdient met betten wel ja.
Dat kan iedereen toch gewoon doen ?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
d. Bedoel de draw he dus op de pc gewoon
Gebruikte je ook dezelfde spelers als die youtuber?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb mijn idee ook van een andere YouTuber alleen dat van mij was Nederlands en dat was er (nog) niet
ik kan het wel iigquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat kan iedereen toch gewoon doen ?
Oeequote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb mijn idee ook van een andere YouTuber alleen dat van mij was Nederlands en dat was er (nog) niet
jij bent te goed voor deze wereldquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat kan iedereen toch gewoon doen ?
Sorry man ik zal wel gewoon massbidding ofzo doenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Gebruikte je ook dezelfde spelers als die youtuber?
Rot op man, je doet gewoon precies hetzelfde.quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:32 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
jij bent te goed voor deze wereld
oke doeiquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Rot op man, je doet gewoon precies hetzelfde.
of net als KSI het licht uit doen maar dan kunnen ze mij wel zien omdat ik rood benquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:33 schreef ThadCastle het volgende:
Djeetje doe live trading en ga ragen als GearsofNL als je een deal mist!
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:33 schreef ThadCastle het volgende:
Nee, want dat was in FUT12 al en toen had je andere dure non-shiny spelers.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Gebruikte je ook dezelfde spelers als die youtuber?
Ik ragete toen ik een CAM>CM voor 600c mistequote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:33 schreef ThadCastle het volgende:
Vuurtoren!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:34 schreef Djeetje het volgende:
[..]
of net als KSI het licht uit doen maar dan kunnen ze mij wel zien omdat ik rood ben
Wij zijn wel beter in bed en daar draait het uiteindelijk allemaal om in het levenquote:
dat geldt alleen voor de Mädchenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:35 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wij zijn wel beter in bed en daar draait het uiteindelijk allemaal om in het leven
Menneke van 15 die dit zegtquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:35 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wij zijn wel beter in bed en daar draait het uiteindelijk allemaal om in het leven
hier heb ik niet van terug, omdat ik niet weet wat Mädchen zijnquote:
de meisjesquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:37 schreef Djeetje het volgende:
[..]
hier heb ik niet van terug, omdat ik niet weet wat Mädchen zijn
Och ik mag je best wel hoor. Vindt alleen dat er best vaak een hoop stront uit je vingers komt, maar daar kijk ik wel doorheenquote:
I see what you did therequote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:38 schreef ThadCastle het volgende:
Ik ga even slapen. Hier wordt ik alleen maar dommer van
wordt ik grappen zijn niet leukquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:38 schreef ThadCastle het volgende:
Ik hoop maar dat dit bedoeld wasquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:38 schreef ThadCastle het volgende:
Dat het uiteindelijk alleen bij de meiden om de seks draait ?quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat dit bedoeld was
dat het beter in bed zijn alleen geldt voor de roodharige meisjes en niet voor de jongentjesquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:38 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat het uiteindelijk alleen bij de meiden om de seks draait ?
LY, NTB, WJNMK XOXOXOquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Och ik mag je best wel hoor. Vindt alleen dat er best vaak een hoop stront uit je vingers komt, maar daar kijk ik wel doorheen
jkmnquote:
Maar ik had geen zin om te lerenquote:
Ervaren man hoor. Op jouw leeftijd al seks met roodharige jongetjes en meisjes gehad. Beest.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat het beter in bed zijn alleen geldt voor de roodharige meisjes en niet voor de jongentjes
Nou 9 van de 10 ginger meiden waren niet goed in bedquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat het beter in bed zijn alleen geldt voor de roodharige meisjes en niet voor de jongentjes
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ervaren man hoor. Op jouw leeftijd al seks met roodharige jongetjes en meisjes gehad. Beest.
IK HEB HET TOCH VAN HOREN ZEGGEN!!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ervaren man hoor. Op jouw leeftijd al seks met roodharige jongetjes en meisjes gehad. Beest.
R&R = back jwzquote:
Doe jij niet aan seks voor het huwelijk ?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
IK HEB HET TOCH VAN HOREN ZEGGEN!!SEKS VOOR HET HUWELIJK IS SMERIG GOOR BAH
Ga slapen danquote:
was een grapje.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Doe jij niet aan seks voor het huwelijk ?
JA HELEMAAL DIZZY WTF OUWE IS JOUW UI NOUW GRUN???quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:42 schreef ThadCastle het volgende:
De jongens hebben een cola teveel op
FYPquote:
Als je veel cola drink is de kans wel groter dat je prostaatverkoudheid krijg geen leuk grapje dit.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:42 schreef ThadCastle het volgende:
De jongens hebben een cola teveel op
Oke Rick.
Tot over minstens half uur
Posts die waarheden bevatten, veranderenquote:
prostaatverkoudheidquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:43 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Als je veel cola drink is de kans wel groter dat je prostaatkanker krijg geen leuk grapje dit.
Ik moest lachenquote:
Was laatst ook een vrouw overleden omdat ze teveel cola had gedronken. Haar hele maagwand was weggebrandquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:43 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Als je veel cola drink is de kans wel groter dat je prostaatkanker krijg geen leuk grapje dit.
ooh hehe, het is weer voorvocht-zaterdag, hij moest weer lachen hoor. komt dat zienquote:
Waarom heb je zon kut ui ?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ooh hehe, het is weer voorvocht-zaterdag, hij moest weer lachen hoor. komt dat zien
omdat Bob Rossquote:
Oke dikkie!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ooh hehe, het is weer voorvocht-zaterdag, hij moest weer lachen hoor. komt dat zien
Ik voel me nu echt dik beledigdquote:
was voor een toets met alleen maar woordjes en grammatica leren, voor vertalingen haal ik altijd wel redelijke cijfers. Ik sta nu een 5,2 maar zonder die vertalingen was dat een 4 geweest...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij mag zeker nog geen woordenboek gebruiken?
Die stond ook al op dumpertquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:48 schreef Tim86 het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)van-het-lachen-14619
![]()
![]()
leer dan een keer lamzakquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
was voor een toets met alleen maar woordjes en grammatica leren, voor vertalingen haal ik altijd wel redelijke cijfers. Ik sta nu een 5,2 maar zonder die vertalingen was dat een 4 geweest...
ja, zal ik doenquote:
metsjfiksingquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
Real ook weer gelijkgespeeld, sjonge jonge schiet ook niet op daar in Spanje zo
Die van mij staat in de OPquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:55 schreef Dudeweiser het volgende:
Paul, iwan, ds stuur je gamertag eens
Johnsonquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:57 schreef TBakkert het volgende:
als jullie mochten kiezen; Blaszczykowski of Walcott?
Koevermans.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:57 schreef TBakkert het volgende:
als jullie mochten kiezen; Blaszczykowski of Walcott?
top, zal ik doenquote:
=[ Lijkt echt helemaal nergens op Feyenoord.quote:
En maar ontkennen dat alles draait om Pellèquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
=[ Lijkt echt helemaal nergens op Feyenoord.
geen pelle he, dan vallen plan A, B, C, D en E afquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
=[ Lijkt echt helemaal nergens op Feyenoord.
Andere ploegen beschuldigen van het niet hebben van een plan Bquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En maar ontkennen dat alles draait om Pellè
Jaquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:04 schreef TBakkert het volgende:
trouwens, waren er op PS3 nog meer mensen die met dat randoms wilden doen?
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:04 schreef TBakkert het volgende:
trouwens, waren er op PS3 nog meer mensen die met dat randoms wilden doen?
mooie triple met inlerquote:
Als hij geen IF meer krijgt komt hij ervoor in aanmerking, als hij wel een IF krijgt niet.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
Weet iemand of Gundogan miss in aanmerking komt voor een TOTS most consistent? Denk niet dat hij nog een IF gaat krijgen
Hee bedankt man dit was precies wat ik bedoeldequote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:13 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Als hij geen IF meer krijgt komt hij ervoor in aanmerking, als hij wel een IF krijgt niet.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hee bedankt man dit was precies wat ik bedoelde
Goedquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:11 schreef Djeetje het volgende:
[..]
[..]
Zullen we anders even met zijn 3e eerst doen ?
Ja daarom hoop ik ook stiekem dat hij er een krijgt. Of miss een MOTM dadelijk in de kwartfinales van de CLquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:15 schreef Tim86 het volgende:
Maakt best kans denk ik..speelt altijd, doet het prima, inmiddels echt een gewaardeerde kracht in de nationale ploeg ook volgens mij. Speelt vooral in een controlerende rol en scoort daardoor amper nog.
idd, zie hem er wel 1 krijgenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:15 schreef Tim86 het volgende:
Maakt best kans denk ik..speelt altijd, doet het prima, inmiddels echt een gewaardeerde kracht in de nationale ploeg ook volgens mij. Speelt vooral in een controlerende rol en scoort daardoor amper nog.
van de 2de draw alleen de eerste 4quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:19 schreef Djeetje het volgende:
Het was toch van de eerste draw 2 spelers kiezen en van de 2e draw 1 speler kiezen ?
is goed bedanktquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
van de 2de draw alleen de eerste 4
Uur langer uitslapenquote:
Bedenk je eigen regels gewoonquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:24 schreef Djeetje het volgende:
Willen jullie even al die regels posten ?
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:27 schreef v0lt026 het volgende:
Maar goed, waar kan je drawen dan op wefut?
nvm, Timquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:27 schreef v0lt026 het volgende:
Maar goed, waar kan je drawen dan op wefut?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |