De artiesten waren ook allemaal net niet. Wel veel degelijke zangers, maar ook weer niet te bijzonder. En ondanks wat aparte types ook weer geen mensen die je om hun uiterlijk/houding echt bij blijven.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond het leuk, maar wel een beproeving, zo 1,5 uur lang.
Ik vind de kandidaten artiesten over het algemeen wel beter in de UK-versiequote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:36 schreef Stickertje het volgende:
ik vind the voice nederland leuker.. minder irritatie van klapvee/klapband... geen irritante jury filmpjes.. een jury die te erg grappig proberen te zijn..
Niet echt. Ze moeten de makers neerschieten die de coaches stimuleren om overdreven dingen te doen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:34 schreef Cee het volgende:
Ik vond het goed te doen, maar de coaches moeten ze neerschieten met tranquilizers.
In Amsterdam lopen er genoeg rondquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:37 schreef BabeWatcher het volgende:
waarom zie ik nooit roze-harige meisjes op straat lopen?
dat wel, maar er komen er niet genoeg voorbij in de uitzendingquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind de kandidaten artiesten over het algemeen wel beter in de UK-versie
Eensquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dat wel, maar er komen er niet genoeg voorbij in de uitzending
ik heb groen haarquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:37 schreef BabeWatcher het volgende:
dit!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind de kandidaten artiesten over het algemeen wel beter in de UK-versie
Read the fucking script. There is no jury at the Voice UK, there are coachesquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:36 schreef Stickertje het volgende:
ik vind the voice nederland leuker.. minder irritatie van klapvee/klapband... geen irritante jury filmpjes.. een jury die te erg grappig proberen te zijn..
In Amsterdam is betaald parkerenquote:
misschien ligt het ook aan 'doe maar gewoon dan doe je gek genoeg' gedoe wat we hier hebbenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Read the fucking script. There is no jury at the Voice UK, there are coaches![]()
Maar even zonder gekheid. Vorig jaar waren de coaches juist heel leuk, omdat ze toen zich veel minder bewust van het succes waren.
Daarvoor moet je natuurlijk wel eerst de straat opquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:37 schreef BabeWatcher het volgende:
Dan neem je de trein. Binnen 25 minuten ben je er.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:39 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
In Amsterdam is betaald parkeren
Dat is altijd wel een minpunt aan The Voice ja. Veel te weinig audities, terwijl het daar eigenlijk wel om gaat.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dat wel, maar er komen er niet genoeg voorbij in de uitzending
hier pak ik meestal de fietsquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan neem je de trein. Binnen 25 minuten ben je er.
Trouwens... in Almere is ook overal betaald parkeren
Dan wordt het even doortrappen.quote:
te veel kandidaten in een uur proppen is ook niet goed, dan blijven ze niet hangen in je geheugenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is altijd wel een minpunt aan The Voice ja. Veel te weinig audities, terwijl het daar eigenlijk wel om gaat.
Uiteraard, maar een gulden middenweg zou mooi zijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:44 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
te veel kandidaten in een uur proppen is ook niet goed, dan blijven ze niet hangen in je geheugen
The Voice of Germany werd vorig jaar ook gewonnen door een Brit. En er doen legio Nederlanders aan mee. Dat die mensen gewoon even in hun eigen land proberen mee te doen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:50 schreef Redefine het volgende:
Ik mis trouwens wel de Nederlandse uitwisseling studenten. Al is het maar als tegenhanger tegen al die Britten/Commonwealth mensen die meedoen aan The Voice of Holland
er deed een nederlander mee bij de aussie versiequote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:50 schreef Redefine het volgende:
Ik mis trouwens wel de Nederlandse uitwisseling studenten. Al is het maar als tegenhanger tegen al die Britten/Commonwealth mensen die meedoen aan The Voice of Holland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |