quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:23 schreef hamerhaaitje het volgende:
Dan laat JRRY lekker de plaatjes in de OP staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel sodeflikker opquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Staat HH er nou nog steeds in, neem dan gewoon één plaatje, die OP hoeft niet vol met onzin
Boeit niet, de OP zie je 1 minuut en verder niet, niet zeuren.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Staat HH er nou nog steeds in, neem dan gewoon één plaatje, die OP hoeft niet vol met onzin
Die OP moet gewoon niet zo vol met bullshit, neem dan één plaatje. 't Is gewoon graf irritant voor mobiele gebruikers.quote:
Duurt het dan minder lang om te laden, zo ja, graag.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:27 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik kan er wel 1 plaatje van maken trouwens
Het ligt meer aan het laden van de pagina.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
Boeit niet, de OP zie je 1 minuut en verder niet, niet zeuren.
Het staat in spoiler, dus praktisch 1 plaatje jij blij.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Die OP moet gewoon niet zo vol met bullshit, neem dan één plaatje. 't Is gewoon graf irritant voor mobiele gebruikers.
Jank niet zo en anders wacht je maar lekker totdat de eerste pagina volgepost is als mobiele gebruikerquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Die OP moet gewoon niet zo vol met bullshit, neem dan één plaatje. 't Is gewoon graf irritant voor mobiele gebruikers.
Ojay, dan komt je tegoed toch nog eens bijna opquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het ligt meer aan het laden van de pagina.
Je hoort gewoon een beetje rekening te houden met anderen, gek dat je daar niet toe in staat bent. Daarbij is het ook nog eens hoogst onnodig om die zooi in de OP te hebben, absoluut geen meerwaarde.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:29 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Jank niet zo en anders wacht je maar lekker totdat de eerste pagina volgepost is als mobiele gebruiker![]()
Je kiest er zelf voor om op je mobiel te posten en daar moeten de andere onder lijden? vind ik niet kunnen
Ja bah, zijn net de kleine kinderen een beetje naar bed, blijken ze er nog steeds te zitten, balenquote:
quote:
O kijk volgens mij hadden HH en ik de overtuiging dat we tegen elkaar zaten te huilen.quote:
Ik heb een prima iPod hoor.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:32 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Pizza is butthurt omdat hij geen fatsoenlijke mobiel heeft
Hahaha heeft 'ie geen iPhone?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:32 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Pizza is butthurt omdat hij geen fatsoenlijke mobiel heeft
Ik heb mijn hele iPod bewerkt via Jailbreak.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:39 schreef supersof het volgende:
huh pizza, hoe kun je dan whatsapp hebben
Hij loog over zn Nokia neem ik wel aan .quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:39 schreef supersof het volgende:
huh pizza, hoe kun je dan whatsapp hebben
JAILBREAKquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:39 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hij loog over zn Nokia neem ik wel aan .
hotttquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:39 schreef Angel-Joy het volgende:
Te veel gegeten, jurk zit opeens veel strakker. Yolo
Natuurlijkquote:
oooh okequote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb mijn hele iPod bewerkt via Jailbreak.
Nee, heb ayeconquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Heb jij ook een Android theme
Oquote:
ik wil niet opstaan om drinken te halenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:49 schreef JRRY het volgende:
Ik wil niet opstaan om naar het toilet te lopen
Goed nu jij er bent tochquote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:51 schreef Angel-Joy het volgende:
Oh ja, bij de wok restaurant, dronken jongens:
"ey werk je hier, ik wil lijst"
"zie ik eruit alsof ik hier werk?"
"schatje wil je zoenen"
"nee, ik ga wel lijst voor je halen, totzo"Racisten
Je bent een aziaat in een wokrestaurant, dat soort grappen zijn dan vanzelfsprekend als er onbeperkt bier isquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:51 schreef Angel-Joy het volgende:
"schatje wil je zoenen"
Doei schatj0nquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:52 schreef JRRY het volgende:
Maar wel fijn dat het nu goed blijft, want ik ga weg
Nee, gewoon nee.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent een aziaat in een wokrestaurant, dat soort grappen zijn dan vanzelfsprekend als er onbeperkt bier is
Ik zeg niet dat het goed is ofzo, maar erg onverwacht is ie nietquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee.
Eentje was nog best wel leuk
Het is juist racistisch dat wokrestaurants selecteren op Aziatische werknemers. Maar zoals elke rasechte kort door de bocht kapitalist wordt de oorzaak van het probleem door jou natuurlijk genegeerd; het racisme dat door de wokrestaurants wordt toegepast.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:51 schreef Angel-Joy het volgende:
"schatje wil je zoenen"
sorryquote:
True, maar wel gemeen, al moest ik wel lachen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het goed is ofzo, maar erg onverwacht is ie niet
Nummer gefixed?
Als je er zelf om kon lachen zie ik het probleem niet zoquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
True, maar wel gemeen, al moest ik wel lachen.
Nee joh, ze waren echt bezopen
Al waren ze niet dronken, dan had ik het ook niet gedaan, dus uhhquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je er zelf om kon lachen zie ik het probleem niet zo
Ja ok, begrijpelijk
weet niet manquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom wordt het beeld af en toe opeens zwart/wit?
ja op zich wel tochquote:
huilen helptquote:
diegene negeren.quote:
Anders kan het door een discussie escalerenquote:
geen idee.quote:
niet dronken worden hequote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Proost, ik drink een biertje op jullie
Maar ik vroeg om oplossenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Anders kan het door een discussie escaleren
Ik ga geen rare dingen doenquote:
je bent toch geen wijfquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Op zich zie ik die persoon woensdag weermaar ik vind het een kut gevoel
goed zoquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga geen rare dingen doen
Ja dusquote:
ik ken t ja..quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Op zich zie ik die persoon woensdag weermaar ik vind het een kut gevoel
Je kent mequote:
Waarom niet QTquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je kent me
Welke film zal ik zo kijken? Niet die van QT, pizzastaat op de lijst wel.
Nee oke, maar ik dacht dat jongens er nooit echt een probleem van maaktenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja dus
Ik bedoel het is niet echt een leuk gevoel om met iemand ruzie te hebben
Als je ruzie hebt met een vriend maak je daar wel een probleem van hoor.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee oke, maar ik dacht dat jongens er nooit echt een probleem van maaktenin ieder geval mijn broertjes niet
Mm tja.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Als je ruzie hebt met een vriend maak je daar wel een probleem van hoor.
Meestal gewoon praten alsof er niks aan de hand isquote:
Ik weet eigenlijk niet wat je kunt kijkenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je kent me
Welke film zal ik zo kijken? Niet die van QT, pizzastaat op de lijst wel.
lieg nietquote:
quote:
Duurt twee en een half uur en las die om kwart voor 11 begint is het zo 2 uur met al die reclames. Wil het iets vroeger makenquote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet wat je kunt kijken
Star Wars Sagaquote:
Wat een beroerd advies browniequote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Meestal gewoon praten alsof er niks aan de hand is
weg jijquote:
Transformersquote:
ik heb niet vaak ruziequote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat een beroerd advies brownie
he jordieieieieuyyquote:
Vandeweek nog gezien, goede film welquote:
Zal ik hem maar inde goede volgorde kijken?quote:
Ja kan, lekker licht op de avond. En Mila Kunisquote:
Ofcoursequote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vandeweek nog gezien, goede film wel
[..]
Zal ik hem maar inde goede volgorde kijken?
[..]
Ja kan, lekker licht op de avond. En Mila Kunis
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Star Wars Episode IV is rollin'
Natuurlijk weet ikquote:
jaquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
Deed Beyonce maar eens zo'n leuke aankondiging.
Ja okequote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kijk sof, daarom bewaar je ze
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zal ik hem maar inde goede volgorde kijken?
Ik mis hier iets?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Star Wars Episode IV is rollin'
Je vader wordt steeds meer een held, weet je dat?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Natuurlijk weet ik
Mijn vader ging die films vroeger vaak met ons kijken
Haha.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
_ O _ O _ O _ O _ O _ O _ O_ O _ O _ O _ O _ O _ O _ O _ O _ O _ O _ O _
Ja mijn vaderquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je vader wordt steeds meer een held, weet je dat?
Mijn vader liet ons eerst deel 4-6 zien, want dat is de echte volgorde
Waardeer ik nog steeds
Ben trots op jequote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zekernu heb ik geen ruzies meer waar ik me kut onder voel
![]()
Geweldig gevoel
De Ewoksquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja mijn vader
Ik weet de volgorde niet, maar ik vond die met die beren in het bos het leukstedat ze gingen verstoppen ofzo
LOTRquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De EwoksDat is Return of the Jedi dacht ik
Tijd niet gezien, werd eens tijd. Deze zomer ook Lord of the Rings en alle behind the scenes spul
Mijn vader had alles DVD-box-sets met extra schijfjes enzo. Zo geniaalquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
LOTRdat heb ik wel gezien, al 6 keer welgeteld
Behind the scenes nooit gezien though
Dat is vetquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn vader had alles DVD-box-sets met extra schijfjes enzo. Zo geniaal
Ik wil ook zo'n editie van The Hobbit
Ik heb nog nooit lotr gezienquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De EwoksDat is Return of the Jedi dacht ik
Tijd niet gezien, werd eens tijd. Deze zomer ook Lord of the Rings en alle behind the scenes spul
Iets te veel CGI naar mijn smaak. Maar Peter Jackson heeft het goed aangepakt hoorquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat is vet
The Hobbit was leuk, maar wel net wat minder
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:01 schreef supersof het volgende:
Mijn droom vannacht was zo vetik en twee vrienden waren in een Spaanse school. En in die school ben ik wel vaker in mijn dromen. En dat gebouw is zo vet
Als ik droom is dat meestal in een wereld waarin alles in het echt ook bestaat, maar dan gemixt door elkaar.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:02 schreef supersof het volgende:
En vaak kom ik ook in dezelfde stad in mijn dromenze vet. Een winkel is zo mooi
Mijn vader heeft ze wel, maar ik geen interessequote:
Als je van de zomer een dagje de tijd hebt gaan we ze alledrie kijkenquote:
whehehe mijn stad is zo vet omgquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:26 schreef JRRY het volgende:
[..]
[..]
Als ik droom is dat meestal in een wereld waarin alles in het echt ook bestaat, maar dan gemixt door elkaar.
Bv. dat ik met vrienden van de middelbare school op mijn basisschool zit en dat we met de klas naar het theater gaan, maar dat is niet het plaatselijke theater maar bv. een theater dat je vaak op tv ziet ofzoEcht vet raar.
Of je loopt in je droom ineens binnen je huis naar een andere kamer, blijkt die andere kamer de supermarkt te zijn ofzo
Maar die films duren vet langquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je van de zomer een dagje de tijd hebt gaan we ze alledrie kijken
Droom jij altijd in dezelfde omgeving?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:28 schreef supersof het volgende:
[..]
whehehe mijn stad is zo vet omgals die stad zou bestaan
en die winkel ook omg. Maar een stuk is wel eng, dat is beetje buiten de stad en dan heb je een pas langs het water en dat is best smal en dan kom je uit bij een berg met hout en daar zitten enge monsters
___!!! daar had ik vroeger altijd nachtmerries en als ik in een droom in de buurt kom daarvan ga ik altijd weer weg
Is dat een stadje waar je vaker bent geweest? Anders heb je gewoon een tweede wereldquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:28 schreef supersof het volgende:
[..]
whehehe mijn stad is zo vet omgals die stad zou bestaan
en die winkel ook omg. Maar een stuk is wel eng, dat is beetje buiten de stad en dan heb je een pas langs het water en dat is best smal en dan kom je uit bij een berg met hout en daar zitten enge monsters
___!!! daar had ik vroeger altijd nachtmerries en als ik in een droom in de buurt kom daarvan ga ik altijd weer weg
Nou, als ik dromen een keer onthoud, dan is het wel in die stad jaquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
Droom jij altijd in dezelfde omgeving?
Ja maar dat gaat toch vervelen, of niet. Die films lijken me best saaiquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daarom zeg ik een hele dag
Vet raar, bij mij is het echt overal en nergens.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou, als ik dromen een keer onthoud, dan is het wel in die stad ja
Er gebeurt veel hoorquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar dat gaat toch vervelen, of niet. Die films lijken me best saai
Het lijkt een beetje op Arnhem soms. Die winkel waar ik het over heb lijkt op de bijenkorf, maar dan andersquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is dat een stadje waar je vaker bent geweest? Anders heb je gewoon een tweede wereld
Betekent gewoon dat je Arnhem mist en dat je daar veel herinneringen hebtquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Het lijkt een beetje op Arnhem soms. Die winkel waar ik het over heb lijkt op de bijenkorf, maar dan andersMaar is wel soort van tweede wereld ja
Ja precies, dus een soort van nieuwe stad gecreeerd in je dromen die elementen uit reallife omvatquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Het lijkt een beetje op Arnhem soms. Die winkel waar ik het over heb lijkt op de bijenkorf, maar dan andersMaar is wel soort van tweede wereld ja
Het busstation is echt eng, lijkt op een stukje in Arnhem, maar dan met vet veel bussenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:31 schreef JRRY het volgende:
[..]
Vet raar, bij mij is het echt overal en nergens.
Ah ja okequote:
arnhem hebben ze trollies.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Het busstation is echt eng, lijkt op een stukje in Arnhem, maar dan met vet veel bussen![]()
Jaquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Betekent gewoon dat je Arnhem mist en dat je daar veel herinneringen hebt
Ook, maar ken je het buisstation dat aan NS-centraal ligt?quote:
Ja zo vetquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja precies, dus een soort van nieuwe stad gecreeerd in je dromen die elementen uit reallife omvat?
Je kan geweldig boarden in de garage er onder hoorquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:35 schreef JRRY het volgende:
Ik ben eens op het busstation van Arnhem geweest, echt vet man.
Wat een bouwput, echt geweldig enzo
Het zuigt daarquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:35 schreef JRRY het volgende:
Ken je de Renssenstraat?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:35 schreef supersof het volgende:
Ik woonde naast het busstationTwee straten verder
Zo is het al dus 10 jaarquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:35 schreef JRRY het volgende:
Zelfs daar ben ik geweest, ging die niet steeds klein beetje naar beneden?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je kan geweldig boarden in de garage er onder hoor
Ik ga een keer onaangekondigd langs komen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:35 schreef supersof het volgende:
Ik woonde naast het busstationTwee straten verder
Neuh ik ken geen straatnamen uit mijn hoofdquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ken je de Renssenstraat?
woonDEquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ga een keer onaangekondigd langs komen.
Sommige stukken toch bijna 30 graden, kan je aardig snelheid pakkenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
Zelfs daar ben ik geweest, ging die niet steeds klein beetje naar beneden?
Daar zit een vriend van me op kamers, leuk studentenhuisquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Neuh ik ken geen straatnamen uit mijn hoofd
Ja zou kunnen. Oranje van binnen toch?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sommige stukken toch bijna 30 graden, kan je aardig snelheid pakken
Verschillende kleuren voor verschillende niveausquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:38 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja zou kunnen. Oranje van binnen toch?
ik heb gekeken op google maps. zo dichtbijquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daar zit een vriend van me op kamers, leuk studentenhuis
Ik had het over longboarden eigenlijkquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:38 schreef ThePast het volgende:
ooit proberen te skateboarden, een week over de olli gedaan, lukte niet dus meteen gekapt.
Otto en Reggie hebben mij de Olli geleerd ghehequote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:38 schreef ThePast het volgende:
ooit proberen te skateboarden, een week over de olli gedaan, lukte niet dus meteen gekapt.
`Ben daar regelmatig goed drinken geweestquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:39 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb gekeken op google maps. zo dichtbij
Mauricequote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:39 schreef JRRY het volgende:
[..]
Otto en Reggie hebben mij de Olli geleerd ghehe
quote:
jij bent altijd dronken dus maakt niets uitquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
`Ben daar regelmatig goed drinken geweest
NEEquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
DAN KOM IK ERGENS ANDERS LANGS
Gast die die pet altijd op had en niet al te slim wasquote:
Niet. Heb nu 1 biertje opquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:41 schreef supersof het volgende:
[..]
jij bent altijd dronken dus maakt niets uit
Die noemden ze toch Squid?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gast die die pet altijd op had en niet al te slim was
ja nou enquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet. Heb nu 1 biertje op
Rustig aan zeg, hohoquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet. Heb nu 1 biertje op
Pfff weet ik niet meer hoorquote:
Nee met die cameraquote:
Niet geneukt, sorry man. Was wel gezelligquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:20 schreef JRRY het volgende:
[..]
Eetse, veel plezier met je chick, wel nueken he. En als je geen condooms hebt, voor het zingen de kerk uit.
Lucide gelukt?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:43 schreef Drabit het volgende:
[..]
Niet geneukt, sorry man. Was wel gezelliglekker bij kampvuurtje
quote:
Gezongen bij het kampvuurquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:43 schreef Drabit het volgende:
[..]
V&A / [TK] Volledig geassembleerde game PC met GTX 590 en i7 2600 kquote:
nee ga weg rot jochquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
O je wil me dus niet leren kennen oke
Raymundoooooooooooooquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:43 schreef JRRY het volgende:
Wie kan ze nog allemaal bij naam noemen?
[ afbeelding ]
Geeft niet, is je vergeven. Met hoevelen waren jullie dan?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:43 schreef Drabit het volgende:
[..]
gwn helemaal strak staan op die pep jatog XDquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:41 schreef supersof het volgende:
[..]
jij bent altijd dronken dus maakt niets uit
Neequote:
Bij mij ook niet, viel gewoon in slaap zoals altijd, vanavond weer proberenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:44 schreef Drabit het volgende:
Hey, ThePast! Is het lucide dromen gelukt? Bij mij niet, ik werd wakker met mijn oortjes uit
ik !quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:43 schreef JRRY het volgende:
Wie kan ze nog allemaal bij naam noemen?
[ afbeelding ]
Vet, je drumt en je skatequote:
ja jij wel XD XD Xdquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
gwn helemaal strak staan op die pep jatog XD
Nee, ja ik wel eigenlijkquote:
Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Kokosnoten rotten, surfers vergaan, maar de wijsheid van Tito blijft altijd bestaan!quote:
high on life?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
gwn helemaal strak staan op die pep jatog XD
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:46 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Kokosnoten rotten, surfers vergaan, maar de wijsheid van Tito blijft altijd bestaan!
4quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
Geeft niet, is je vergeven. Met hoevelen waren jullie dan?
Ben bezig voor een MacBook eigenlijkquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:44 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
V&A / [TK] Volledig geassembleerde game PC met GTX 590 en i7 2600 k
buiten jou budget voor sure
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:45 schreef Drabit het volgende:
[..]
Nee, ja ik wel eigenlijkmaar ik kan niet goed zingen
Ik ook, hoop dat ik dit keer wel mijn oortjes inhoud.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:45 schreef ThePast het volgende:
[..]
Bij mij ook niet, viel gewoon in slaap zoals altijd, vanavond weer proberen
Oh maar wel gezellig. Dat je niet langer doorgaatquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:46 schreef Drabit het volgende:
[..]
4Normaal een aantal meer maar het was rustig vanavond
macbookquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben bezig voor een MacBook eigenlijkHeb zelf een 128 SSD, 16 GB RAM i% 2500K en een HD4870 1GB. En ik game vrij weinig dus ruim genoeg
Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Zorg dat je niet afhankelijk wordt van de kokosnoten van een anderquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
https://twitter.com/TitoWijsheid
I've tried earlierquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Vet, je drumt en je skate![]()
Het is trouwens ontzettend veel moeilijker dan je zou verwachten, bereid je voor op het ergste.
ga wegquote:
wowquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:47 schreef supersof het volgende:
Vannacht gaat de klok veranderen he
vooruit volgens mij, want > voorjaar > vooruit
OSX handelt Live audio gewoon heel goedquote:
Nouu, zij moest vroeg naar huis van haar ouders, en een vriend van me die er ook was is zwaar gelovig dus die moet voor 12 uur gedoucht en in bed liggen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:47 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oh maar wel gezellig. Dat je niet langer doorgaat
nog steeds macquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
OSX handelt Live audio gewoon heel goed
haha, ik heb gewoon naast me luidspreker aanquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:46 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik ook, hoop dat ik dit keer wel mijn oortjes inhoud.
Neeee minder slapen!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:47 schreef supersof het volgende:
Vannacht gaat de klok veranderen he
vooruit volgens mij, want > voorjaar > vooruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |