Als je dingen verkeerd spelt doe het dan op zijn minst consistentquote:
Dit slaat compleet nergens op. Doel je op de uitspraak dat het verkochte voorwerp niet opsturen als er wel voor is betaald niet per definitie oplichting is?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:17 schreef Iwanius het volgende:
Maar goed,even wat de mening is over een uitspraak van het Gerecht (hoofdpagina papieren AD) dat wie moedwillig wordt opgelicht doordat de verkoper niks levert nadat betaalt is en dit ook niet toezegt gewoon pech heeft gehad.
Dit geeft als dit zo is, wel te denken.
quote:accuboor
9 x gezien sinds 05 jun. '13, 00:30
Prijs: Bieden
Conditie : Nieuw
Type : Boor- en Schroefmachine
Beschrijving
Zonder accu maar is nieuw teab
Grappig ook die op de typemachine geschreven briefjes, waarbij "goede tijden" steeds weer anders staat geschreven. "goeden tijden", "goende tijden goene tijden".quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:27 schreef nallajja het volgende:
[..]
Haar andere advertenties zijn ook geweldig!
Naar Drievliet: Je moet tram 15 hebben maar dat moet je zelf uitzoeken ik ben niet je wegwijspiet. Hahaha
Ja er zijn veel problemen met Marokanen maar ik heb het niet over de rest zeg sjongejonge. Auto keer te koop aangeboden gezet, voor 6000. Belde een Brabander ja over de prijs komen we wel uit, komt die met een of andere halve tamme autodealer aan in z´n pak. Dus mijn broer met de koper een rondje gaan rijden, ik bleef met die vage gast achter. Ik woon tegenover een middelbare school en daar was het de laatste schooldag. Ja zeetie tegen mij van zullen we daar een pilsje pakken en ik zie daar wel geile dames lopen daar kan ik wel wat mee (zie: 16-jarige), hij zal iets in de 40 zijn geweest. Loopt er een meisje voor ons langs zwaait die heel opvallend; 'Hee schoonheid, kom eens hier'.. dit en dat, dat meisje kijkt echt van wat een engerd.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:30 schreef Braddie het volgende:
en heb ik uiteindelijk (Ze hebben hier echt 1,5 uur staan praten en bieden en kutten) het geld gekregen en zijn ze (Gelukkig)
Dat is inderdaad een griezel.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 02:22 schreef einszweiachtung het volgende:
Auto keer te koop aangeboden gezet, voor 6000. Belde een Brabander ja over de prijs komen we wel uit, komt die met een of andere halve tamme autodealer aan in z´n pak. Dus mijn broer met de koper een rondje gaan rijden, ik bleef met die vage gast achter. Ik woon tegenover een middelbare school en daar was het de laatste schooldag. Ja zeetie tegen mij van zullen we daar een pilsje pakken en ik zie daar wel geile dames lopen daar kan ik wel wat mee (zie: 16-jarige), hij zal iets in de 40 zijn geweest. Loopt er een meisje voor ons langs zwaait die heel opvallend; 'Hee schoonheid, kom eens hier'.. dit en dat, dat meisje kijkt echt van wat een engerd.
Ik dacht echt wtf man je komt hier om een auto te kopen niet om hier de geile patser uit te hangen want dan had je in een bordeel een paar dorpen verderop moeten zijn. Die kerol wilde uiteindelijk voor de auto 5500 voor geven, wij wilde er 6000 voor, na een uur gepraat te hebben op 5900 gekregen, en zei die patser dus van ja dan doen we wel ff een biertje in de stad hé. Nein danke schön Herr.
Dan verkoop je waarschijnlijk rommel. Ik heb al honderden dingen verkocht via mp, nog nooit problemen gehad met terug komende bezoekers.......quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:40 schreef DW457 het volgende:
Altijd leuk marktplaats. Als ik zaken verkoop spreek ik nooit, maar dan ook echt nooit bij mij thuis af, kijk wel link uit. Heb geen zin in bezoek later om welke reden dan ook.
Nope, spul dat ik verkoop is prima. Heb ook nog nooit klachten gehad, maar er lopen een hoop gekken rond op marktplaats en daar heb ik geen trek in...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:46 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dan verkoop je waarschijnlijk rommel. Ik heb al honderden dingen verkocht via mp, nog nooit problemen gehad met terug komende bezoekers.......
Ik ben niet gek. Maar als ik iets van je wil kopen via mp en jij wil op een station afspreken heb ik er geen vertrouwen meer in.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:58 schreef DW457 het volgende:
[..]
Nope, spul dat ik verkoop is prima. Heb ook nog nooit klachten gehad, maar er lopen een hoop gekken rond op marktplaats en daar heb ik geen trek in...
Gelukkig heb ik ook nooit last gehad van mensen die terug kwamen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:46 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dan verkoop je waarschijnlijk rommel. Ik heb al honderden dingen verkocht via mp, nog nooit problemen gehad met terug komende bezoekers.......
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 02:22 schreef einszweiachtung het volgende:
[..]
Ja er zijn veel problemen met Marokanen maar ik heb het niet over de rest zeg sjongejonge. Auto keer te koop aangeboden gezet, voor 6000. Belde een Brabander ja over de prijs komen we wel uit, komt die met een of andere halve tamme autodealer aan in z´n pak. Dus mijn broer met de koper een rondje gaan rijden, ik bleef met die vage gast achter. Ik woon tegenover een middelbare school en daar was het de laatste schooldag. Ja zeetie tegen mij van zullen we daar een pilsje pakken en ik zie daar wel geile dames lopen daar kan ik wel wat mee (zie: 16-jarige), hij zal iets in de 40 zijn geweest. Loopt er een meisje voor ons langs zwaait die heel opvallend; 'Hee schoonheid, kom eens hier'.. dit en dat, dat meisje kijkt echt van wat een engerd.
Ik dacht echt wtf man je komt hier om een auto te kopen niet om hier de geile patser uit te hangen want dan had je in een bordeel een paar dorpen verderop moeten zijn. Die kerol wilde uiteindelijk voor de auto 5500 voor geven, wij wilde er 6000 voor, na een uur gepraat te hebben op 5900 gekregen, en zei die patser dus van ja dan doen we wel ff een biertje in de stad hé. Nein danke schön Herr.
Soort elektronische versterkerquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wtf is een buizenversterker sowieso
Een ouderwetsche versterker die eerst moet opwarmen voor die helemaal goed geluid geeft. Veel audiofielen zweren erbij. Voor een gitaarversterker gaat er overigens ook niets boven een buizenversterker, het geeft echt een eigen geluid aan een versterker in plaats van plastische transistoren.quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wtf is een buizenversterker sowieso
Er worden zelfs genoeg transistor versterkers gemaakt waarin DSPs (waarmee digitale filtertjes kunnen worden gemaakt) een soort buizenversterker-effect genereertquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:12 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Een ouderwetsche versterker die eerst moet opwarmen voor die helemaal goed geluid geeft. Veel audiofielen zweren erbij. Voor een gitaarversterker gaat er overigens ook niets boven een buizenversterker, het geeft echt een eigen geluid aan een versterker in plaats van plastische transistoren.
En die effecten worden steeds beter, maar het valt toch nog in het niet bij een échte buizenversterker.quote:Op woensdag 26 juni 2013 14:36 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Er worden zelfs genoeg transistor versterkers gemaakt waarin DSPs (waarmee digitale filtertjes kunnen worden gemaakt) een soort buizenversterker-effect genereert
Goed gehandeld!quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:52 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Ik heb ooit 2 mocro's mijn huis uitgezet omdat ik ze vervelend vond.
Ps3 te koop, afgesproken om op te halen voor 200 euro met games etc.
Men komt langs, claimed dat de PS3 gerepareerd is geweest (konden dit niet hard maken, was ook niet het geval.)
Er zaten wat krasjes op, wat ook duidelijk zichtbaar was op de foto. Helft van de games sprak ze niet aan. Wederom de lijst met aanwezige games stond ook in de advertentie.
Lang verhaal kort, allemaal smoesjes om af te dingen.
"100 euro voor alles en we gaan weer." Was hun laatste bijdehande reactie.
Ik liep naar de deur, deed open, wees naar buiten en zei "Geen ene rotcent en nu opzouten!"
Weg waren ze. Idioten.
Denken ze even in MIJN huis, MIJ te beledigen op zo'n manier. Dag later alsnog voor de vraagprijs verkocht.
Hoe had ik anders moeten handelen dan? Pleur toch op met die afdingers. Vond het totaal respectloos en het was niet conform afspraak. Ergo, opbokken.quote:
Hey DoofenSchmirz, er staat iemand voor je deur:quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:49 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Hoe had ik anders moeten handelen dan? Pleur toch op met die afdingers. Vond het totaal respectloos en het was niet conform afspraak. Ergo, opbokken.
Beetje afdingen kan nog wel, maar niet op die manier. En zeker niet 50% dan het afgesproken bedrag.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:49 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Hoe had ik anders moeten handelen dan? Pleur toch op met die afdingers. Vond het totaal respectloos en het was niet conform afspraak. Ergo, opbokken.
Wat een faalhazen, zoiets heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:52 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Men komt langs, claimed dat de PS3 gerepareerd is geweest (konden dit niet hard maken, was ook niet het geval.)
Er zaten wat krasjes op, wat ook duidelijk zichtbaar was op de foto. Helft van de games sprak ze niet aan. Wederom de lijst met aanwezige games stond ook in de advertentie.
Ik liep naar de deur, deed open, wees naar buiten en zei "Geen ene rotcent en nu opzouten!"
Weg waren ze. Idioten.
Denken ze even in MIJN huis, MIJ te beledigen op zo'n manier. Dag later alsnog voor de vraagprijs verkocht.
Volgens mij leest dat volk ook advertenties maar half. Had ook een keer achterlichten voor een auto te koop, ze waren wat beschadigd, maar dat had ik (inclusief gedetailleerde foto) duidelijk in de advertentie vermeld en daar was de prijs ook naar. Krijg ik een mailtje van ene Mehmet (wel in correct Nederlands overigens) dat hij ze wel wilde komen halen. Ik zag dat hij van de andere kant van het land moest komen, dus vroeg of ik ze niet kon versturen, was véél goedkoper voor hem, maar als hij ze per se wilde komen halen was dat zijn keuze. Aangezien ik het al zag aankomen dat hij dan hier voor de deur zou gaan zeiken over die beschadiging en dat hij dan daarvoor het hele land moest doorreizen, heb ik dat nogmaals heel duidelijk vermeld, nooit meer iets van gehoord....quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:52 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Weg waren ze. Idioten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |