SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
Terug.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:45 schreef j0rdiiii het volgende:
zomertijd?? gaat ie terug of vooruit??![]()
samael komt posten als feyenoord scoortquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:47 schreef kapiteintje het volgende:
Waar zijn al m'n Feyenoord matties? In de kroeg kijken zeker.![]()
Hebben ze jou niet ingelicht? HMF is met een groep van FOK! met zijn jetpack naar binnen gevlogen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:47 schreef kapiteintje het volgende:
Waar zijn al m'n Feyenoord matties? In de kroeg kijken zeker.![]()
HMF zit in de kroeg lul.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hebben ze jou niet ingelicht? HMF is met een groep van FOK! met zijn jetpack naar binnen gevlogen.![]()
Klink dan en daverje fier yn it rûn
Dyn âlde eare, o Fryske grûn!
Klink dan en daverje fier yn it rûn
Dyn âlde eare, o Fryske grûn!![]()
Zijn hoofd ziet er best gek uit als je snel scrollt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:49 schreef kapiteintje het volgende:
Vandaag moet Ruud Vormer het gaan doen voor ons. Ik hoor jullie vragen: Wie?
Ruud Vormer:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]![]()
Als jeniet scrollt ook.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:50 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Zijn hoofd ziet er best gek uit als je snel scrollt.![]()
snel scrollen is toch beter dan langzaam in dit gevalquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:50 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Zijn hoofd ziet er best gek uit als je snel scrollt.![]()
Hoef je niet snel voor te scrollen hoor...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:50 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Zijn hoofd ziet er best gek uit als je snel scrollt.
-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
Knap dat je 'm uit de ctrl+v stand hebt geruktquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
één of andere lul had er secondelijm opgedaan![]()
quote:Humor om te lachen mensen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:50 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Hoef je niet snel voor te scrollen hoor...![]()
Ze hadden gewoon Sissi erin moeten zettenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:51 schreef Adames het volgende:
Letterlijk geen vervanger hebben voor Pelle. Die plan B opmerking is nu wel erg pijnlijk.![]()
Zeekoe Sissiequote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:52 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon Sissi erin moeten zetten![]()
Zo, die zit.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee jouw Humberto Tan-obsessie is leuk.![]()
Humberto Tan is een wereldmens.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee jouw Humberto Tan-obsessie is leuk.![]()
cornerquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:53 schreef GGMM het volgende:
Heerenveen is beter trouwens.
Speelt ook veel beter positiespel.![]()
![]()
wel veel net-niet balletjes, maar Heerenveen gaat dit echt winnenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:53 schreef GGMM het volgende:
![]()
Het een sluit het ander niet uit toch?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:51 schreef Adames het volgende:
Letterlijk geen vervanger hebben voor Pelle. Die plan B opmerking is nu wel erg pijnlijk.![]()
Ga eens wegquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:53 schreef GGMM het volgende:
Omdat hij er zo sympathiek uitziet.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Martins Indi krijgt altijd de scheids mee, had al veel pingels tegen zich moeten krijgen.![]()
eerder bang voor meldingen van het MDquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Omdat hij er zo sympathiek uitziet.![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:55 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Gedraag je gewoon volwassen. Irritant klein kind.![]()
![]()
![]()
![]()
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
http://vocaroo.com/i/s0LxVcQ45la8quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:55 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Ja lekker bezig voor zijn neus ruzie maken, goeie voorbeeld weer..quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga je weer zo beginnen?Lekker voorbeeld voor Stijn ben jij.
![]()
Volwassen is zoals jij een partij verzuurd achter je pc zitten en je ergeren aan opmerkingen op een forum?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:55 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Dat zijn teksten. Kom, we gaan hem zo slaan.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:55 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Blijf vooral proberen met gevatte opmerkingen scherp uit de hoek te komen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volwassen is zoals jij een partij verzuurd achter je pc zitten en je ergeren aan opmerkingen op een forum?![]()
Nou niet overdrijven.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:57 schreef tompsv18 het volgende:
Zelfs Isaksson kon de bal beter terugschieten.![]()
Isaksson, die is toch al 5 jaar wegquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:57 schreef tompsv18 het volgende:
![]()
Je kijkt door een bril zie ikquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:57 schreef tompsv18 het volgende:
Dat is Gomes.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Isaksson, die is toch al 5 jaar weg![]()
Neejoh gekkie. De tijd gaat niet zo snel.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Isaksson, die is toch al 5 jaar weg![]()
Doe ik.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:57 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Blijf vooral proberen met gevatte opmerkingen scherp uit de hoek te komen.Probeer je niet te veel te ergeren, het is maar internet.
![]()
Voor het gevoel speelt hij al een tijd niet meer in de eredivisie.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:57 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Neejoh gekkie. De tijd gaat niet zo snel.![]()
Ik moest er net plotseling weer aan denken. Erg hequote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor het gevoel speelt hij al een tijd niet meer in de eredivisie.![]()
Oh daar heb je hem hoor, pats op zijn neusquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe ik.Probeer je niet te veel te ergeren, het is maar internet.
![]()
Als je internet niet serieus neemt, waarom speel je dan politie mannetje daarop?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe ik.Probeer je niet te veel te ergeren, het is maar internet.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Niets ergs aan, Tom.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik moest er net plotseling weer aan denken. Erg he![]()
![]()
OOH POW POWquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als je internet niet serieus neemt, waarom speel je dan een politie mannetje daarop?![]()
Weet niet wie dat is, maar het is gewoon rete irritant dat een mod zich zo gedraagt. Als hij het dan voor elkaar heeft om mensen genoeg te irriteren zodat ze uit hun slof schieten, kan hij weer lekker gaan bannen. Vind het gewoon kinderachtig, verder niets.quote:![]()
Het is maar wat je onder 'politie mannetje' verstaat.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als je internet niet serieus neemt, waarom speel je dan een politie mannetje daarop?![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als je internet niet serieus neemt, waarom speel je dan politie mannetje daarop?![]()
![]()
Moderator.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is maar wat je onder 'politie mannetje' verstaat."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Oh ja, want ik ban zo vaakquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:59 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Weet niet wie dat is, maar het is gewoon rete irritant dat een mod zich zo gedraagt. Als hij het dan voor elkaar heeft om mensen genoeg te irriteren zodat ze uit hun slof schieten, kan hij weer lekker gaan bannen. Vind het gewoon kinderachtig, verder niets.Pleurt op joh.
![]()
Welkom bij de clubquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:59 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Weet niet wie dat is, maar het is gewoon rete irritant dat een mod zich zo gedraagt. Als hij het dan voor elkaar heeft om mensen genoeg te irriteren zodat ze uit hun slof schieten, kan hij weer lekker gaan bannen. Vind het gewoon kinderachtig, verder niets.![]()
ah kut manquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:59 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Weet niet wie dat is, maar het is gewoon rete irritant dat een mod zich zo gedraagt. Als hij het dan voor elkaar heeft om mensen genoeg te irriteren zodat ze uit hun slof schieten, kan hij weer lekker gaan bannen. Vind het gewoon kinderachtig, verder niets.![]()
Technisch gezien ban jij nooit.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, want ik ban zo vaakPleurt op joh.
![]()
Kunnen ze dat wel?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:59 schreef Sloggi het volgende:
[..]
De grond onder het stadion verkopen?![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, want ik ban zo vaakPleurt op joh.
Mis het punt nog meer.
![]()
Indirect welquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Technisch gezien ban jij nooit.![]()
Eens. Het is wachten op de meer dan verdiende 1-0.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:00 schreef GGMM het volgende:
Maar serieus; Heerenveen is vele malen beter.![]()
Wejowww wat is er allemaal aan de hand tussen GGMM en een paar users opeens
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Wat liefquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wil René even de hand boven het hoofd houden.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:01 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Eens. Het is wachten op de meer dan verdiende 1-0.Incelfrikandel![]()
Allemaal jaloers omdat ze geen mod zijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:01 schreef Paul het volgende:
Wejowww wat is er allemaal aan de hand tussen GGMM en een paar users opeens![]()
Sowieso, mijn plekje jattenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Allemaal jaloers omdat ze geen mod zijn.![]()
![]()
afgunstquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:01 schreef Paul het volgende:
Wejowww wat is er allemaal aan de hand tussen GGMM en een paar users opeens![]()
Dat zal het wel zijn ja. Dat constante gezeur hoe ik het beter moet doen. Ach, daar sta ik boven.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Allemaal jaloers omdat ze geen mod zijn.![]()
![]()
TwNet als Derksen, en dan opeens weglopen zeker.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zal het wel zijn ja. Dat constante gezeur hoe ik het beter moet doen. Ach, daar sta ik boven.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Ondertussen wel met jasjes gooienquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zal het wel zijn ja. Dat constante gezeur hoe ik het beter moet doen. Ach, daar sta ik boven.![]()
Als Feyenoord deze wedstrijd wint zie ik ze wel als titelkandidaat nummer 1 eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:02 schreef Adames het volgende:
als Feyenoord dit gaat winnen hebben ze echt het geluk van de kampioen![]()
Goed zo, René. Trek je er niks van aan, ze zijn gewoon jaloers.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zal het wel zijn ja. Dat constante gezeur hoe ik het beter moet doen. Ach, daar sta ik boven.![]()
ze hebben vitesse nogquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als Feyenoord deze wedstrijd wint zie ik ze wel als titelkandidaat nummer 1 eerlijk gezegd.![]()
Als Feyenoord verliest zijn ze voorlopig afgeschrevenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als Feyenoord deze wedstrijd wint zie ik ze wel als titelkandidaat nummer 1 eerlijk gezegd.![]()
Van Vitesse winnen ze ook in geen 100 jaar.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zijn we van dat gezeur afquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Feyenoord verliest zijn ze voorlopig afgeschreven![]()
maar Vitesse verliest nooit in topwedstrijdenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:04 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar in De Kuip winnen ze bijna alles, dus ben benieuwd.![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van Vitesse winnen ze ook in geen 100 jaar.![]()
![]()
Dat geluk houdt ook een keer op. Tegen zowel PSV en Ajax kregen ze te veel.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:05 schreef Adames het volgende:
[..]
maar Vitesse verliest nooit in topwedstrijden![]()
Dat is gewoon een elleboog stoot."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Heerenveen zakt wel vaak in elkaar later in de wedstrijd.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Daar had een kaart op zijn plaats geweest ja.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:06 schreef Doublepain het volgende:
Moest rood zijn, walgelijke actie van BMI![]()
ja, misselijke kutclubquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:06 schreef inZanity het volgende:
Gaan ze nou lopen janken omdat Feyenoord gewoon doorspeelt?![]()
Nee.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:06 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Ik had het even gemist. Elleboog van Martins Indi?![]()
Geel voor schwalbe iddquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar had een kaart op zijn plaats geweest ja.![]()
Ga jij nou niet zo doen. Want als Messi door zou spelen zou de wereld te klein zijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:06 schreef inZanity het volgende:
Gaan ze nou lopen janken omdat Feyenoord gewoon doorspeelt?![]()
Wat is er met jou aan de hand man?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van Vitesse winnen ze ook in geen 100 jaar.Doe eens objectief.
![]()
Valt wel mee hoorquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:07 schreef GotenSSJ het volgende:
Ah, Feyenoord heeft scheids, heel verrassend, weer eens mee![]()
inb4 calimeroquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:07 schreef GotenSSJ het volgende:
Ah, Feyenoord heeft scheids, heel verrassend, weer eens mee![]()
6 punten aftrekken.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gelijk uit de Eredivisie zetten, lijkt mee een gepaste straf![]()
Doe ik ook. Misschien ben je zelf niet helemaal objectief.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is er met jou aan de hand man?Doe eens objectief.
![]()
Nee hoor. Zolang er niet gefloten is mag, nee moet je altijd door spelen, zelfs Messi.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga jij nou niet zo doen. Want als Messi door zou spelen zou de wereld te klein zijn.![]()
Gewoon doorspelen, dan moet hij maar affluiten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Doei.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:08 schreef kapiteintje het volgende:
GGMM ik vind je vervelend bezig. Ik ga nu naar het Feyenordtopic, want het irriteert me.![]()
0-20 zie ik niet gebeuren.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:08 schreef onlogisch het volgende:
Ik hoop op zo'n smerige 020 goal. Een onterechte penal in de 78ste minuut ofzo![]()
Je weet dondersgoed dat Feyenoord Vitesse THUIS helemaal kapotmaakt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe ik ook. Misschien ben je zelf niet helemaal objectief.![]()
ja, want voetballend winnen gaat inderdaad niet lukkenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:08 schreef onlogisch het volgende:
Ik hoop op zo'n smerige 020 goal. Een onterechte penal in de 78ste minuut ofzo![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:08 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Je weet dondersgoed dat Feyenoord Vitesse THUIS helemaal kapotmaakt.![]()
![]()
Wordt echt een appeltje eitje inderdaad.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:08 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
[..]
Je weet dondersgoed dat Feyenoord Vitesse THUIS helemaal kapotmaakt.In je dromen misschien
![]()
Ben het met GGMM eens, Vitesse wint van Feyenoord.Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Precies.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:09 schreef Adames het volgende:
[..]
ja, want voetballend winnen gaat inderdaad niet lukken![]()
Dat zijn tekstenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:08 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
San Marco San Marco San Marco San Marco San Marco San Marco San Marco San Marco San Marco San Marco San Marco San Marco San Marco San Marco San Marco San Marco San Marco San Marco San Marco San Marco San Marco San Marco San Marco San Marco San Marco San Marco San Marco San Marco San Marco San Marco San Marco San Marco San Marco San Marco San Marco San Marco San Marco San Marco
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
[..]
Je weet dondersgoed dat Feyenoord Vitesse THUIS helemaal kapotmaakt._!
![]()
Grappig dat alleen Feyenoorders het hier mee eens zijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:08 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
gelijkspelletje,quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:09 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]In je dromen misschien
![]()
Ben het met GGMM eens, Vitesse wint van Feyenoord.![]()
Heb het idee dat HMF die gasten uit het Feyenoord topic gehersenspoeld heeftquote:
Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
We zullen zien, maar Feyenoord maakt duidelijk meer kans. Het is geen Ajax he dat thuis met 0-2 verliest. Dat überhaupt thuis verliestquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:09 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]In je dromen misschien
![]()
Ben het met GGMM eens, Vitesse wint van Feyenoord.![]()
![]()
De rest zijn allemaal autisten.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Grappig dat alleen Feyenoorders het hier mee eens zijn.![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:11 schreef Adames het volgende:
[..]
ja, voornamelijk omdat Feyenoord geen spits heeft.![]()
![]()
Immers in de spits is niks gevaarlijks aan. Die gast scoort nooit"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Oh, als jij het met me eens bent is het 'eerlijk'? Duidelijk.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je bent eerlijk bezig, gewaagd hoor![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:11 schreef PizzaGeit het volgende:
Zonder die onterechte kaart van 2 weken terug (KNJB) stond het nu al 0-2
![]()
![]()
Dat zijn teksten.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:11 schreef Stiggie het volgende:
Immers in de spits is niks gevaarlijks aan. Die gast scoort nooit![]()
Waarom is dat nou weer sportief?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat dat sportief zou zijn.
Het is mijn mening.
Groetjes van Sander Carel Harmsen.![]()
![]()
10 keer in een seizoenshelft idd.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:11 schreef Stiggie het volgende:
Immers in de spits is niks gevaarlijks aan. Die gast scoort nooit![]()
Anders zou je wel roepen dat Feyenoord niks te vertellen heeft in Hveen, maar je wil Kapiteintje niet kwetsen dus ben je nu wat "eerlijker"..quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, als jij het met me eens bent is het 'eerlijk'? Duidelijk.![]()
Toch wel wat penaltys bij dacht ik?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:12 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
10 keer in een seizoenshelft idd.Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Grappig inderdaad dat Ajacieden en PSV'ers uit angst maar valse hoop gaan hebben dat Feyenoord van Vitesse verliest.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Grappig dat alleen Feyenoorders het hier mee eens zijn.![]()
Die zit allang in een hoekje te huilen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Anders zou je wel roepen dat Feyenoord niks te vertellen heeft in Hveen, maar je wil Kapiteintje niet kwetsen dus ben je nu wat "eerlijker"..![]()
Dat wel jaquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:13 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Toch wel wat penaltys bij dacht ik?![]()
Dat is niet m'n mening, dus als ik dat had gezegd was ik niet eerlijk. Heldere conclusie.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:12 schreef Doublepain het volgende:
Anders zou je wel roepen dat Feyenoord niks te vertellen heeft in Hveen![]()
Totaal geen last van, het maakt allemaal geen ene reet uit omdat Ajax alles gaat winnen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:13 schreef inZanity het volgende:
[..]
Grappig inderdaad dat Ajacieden en PSV'ers uit angst maar valse hoop gaan hebben dat Feyenoord van Vitesse verliest.![]()
![]()
Feynoord wint gewoon van Vitesse hoor, tenzij Feyenoord uitspeelt. Maar dat is niet het geval, Feyenoord wint![]()
Ze kunnen vandaag ook nog verliezen, dan is het gat alweer 4 puntenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:13 schreef inZanity het volgende:
[..]
Grappig inderdaad dat Ajacieden en PSV'ers uit angst maar valse hoop gaan hebben dat Feyenoord van Vitesse verliest.![]()
![]()
Ajax
![]()
![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Het wordt vandaag wel weer pijnlijk duidelijk dat Feyenoord zonder Pelle gewoon een matige middenmoter is.![]()
Gelhoofdquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is niet m'n mening, dus als ik dat had gezegd was ik niet eerlijk. Heldere conclusie.![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:14 schreef Paxcon het volgende:
Het wordt vandaag wel weer pijnlijk duidelijk dat Feyenoord zonder Pelle gewoon een matige middenmoter is.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Totaal geen last van, het maakt allemaal geen ene reet uit omdat Ajax alles gaat winnen.![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:14 schreef FredVleespet het volgende:
Humberto Tan zegt dat Immers dinsdag weer kan voetballen![]()
![]()
Ajax kan morgen ook verliezen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze kunnen vandaag ook nog verliezen, dan is het gat alweer 4 punten![]()
![]()
Ajax
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:14 schreef FredVleespet het volgende:
Humberto Tan zegt dat Immers dinsdag weer kan voetballen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat? Eigen schuld man, wat een teringuser ben jij zeg![]()
![]()
Er zit echt een steekje bij jou los he, zomaar schelden tegen alles en iedereen wat niet dezelfde mening als jij of FM heeft![]()
![]()
![]()
Immers doet net of hij geblesseerd is omdat hij niet mee kon komen, zwak dit.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Het wordt vandaag wel weer pijnlijk duidelijk dat Feyenoord zonder Pelle gewoon een matige middenmoter is.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |