de aanstellerquote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:16 schreef PizzaGeit het volgende:
Tijd voor Verhoek om iets te laten zien
Wat een sneu rijtje eigenlijkquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:16 schreef Zaran het volgende:
Fernandez,Cisse,Te Vrede,Goossens,Achabar en dan wordt het verhoek
Ja, ook echt superlogisch. Het enige wat hij kan is voorzetten geven. Oh wacht, Immers en Pelle staan allebei niet in het veld, dus wat hebben we eraan Koeman?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:16 schreef PizzaGeit het volgende:
Tijd voor Verhoek om iets te laten zien
Yup, Verhoek 1 keer einde eerste helfte, 2de helft bimmi en nog een verhoekje in blessuretijdquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:16 schreef psychosomatic het volgende:
Ik zie alweer welke kant dit op gaat. Kutzooi!
Hij geeft ze ook nooit met rechts omdat ie te traag isquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, ook echt superlogisch. Het enige wat hij kan is voorzetten geven. Oh wacht, Immers en Pelle staan allebei niet in het veld, dus wat hebben we eraan Koeman?
Hij doet niet veel anders dan proberen voor te zetten, maar om nou te zeggen dat hij dat kán vind ik wel heel ver gaanquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, ook echt superlogisch. Het enige wat hij kan is voorzetten geven. Oh wacht, Immers en Pelle staan allebei niet in het veld, dus wat hebben we eraan Koeman?
Het moet nu ook een keer lukken. Zal wel niet.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:18 schreef Aldo-MC het volgende:
Verhoek kon alleen met Bulykin samen rest van zijn carrière teert hij op dat ene jaartje DH dat alles lukte.
even quoten en screenshotquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:18 schreef kapiteintje het volgende:
Als Verhoek de winnende maakt lik ik volgende week op de training z'n schoenen schoon.
Oké.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:18 schreef kapiteintje het volgende:
Als Verhoek de winnende maakt lik ik volgende week op de training z'n schoenen schoon.
Idd.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het moet nu ook een keer lukken. Zal wel niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |