quote:Resterend programma Feyenoord
Datum Wedstrijd
17 maart Feyenoord - FC Utrecht
30 maart SC Heerenveen - Feyenoord
5 april Feyenoord - VVV-Venlo
14 april RKC Waalwijk - Feyenoord
21 april Feyenoord - Vitesse
28 april Feyenoord - Heracles Almelo
5 mei ADO Den Haag - Feyenoord
12 mei Feyenoord - NAC Breda
Resterend programma PSV
Datum Wedstrijd
16 maart PSV - RKC Waalwijk
31 maart Roda JC Kerkrade - PSV
6 april Willem II - PSV
14 april PSV - Ajax
20 april AZ - PSV
27 april PSV - FC Groningen
5 mei PSV - NEC
12 mei FC Twente - PSV
Resterend programma Ajax
Datum Wedstrijd
17 maart AZ - Ajax
31 maart Ajax - NEC
7 april Ajax - Heracles Almelo
14 april PSV - Ajax
19 april Ajax - SC Heerenveen
27 april NAC Breda - Ajax
5 mei Ajax - Willem II
12 mei FC Groningen - Ajax
Resterend programma Vitesse
ADO Den Haag - Vitesse
Vitesse - PEC Zwolle
Vitesse - NAC Breda
Roda JC - Vitesse
Feyenoord - Vitesse
Vitesse - Willem II
RKC Waalwijk - Vitesse
Vitesse - VVV Venlo
Ik had niet door dat ik de laatste post deedquote:
4 minuten johquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Niet zo veel vragen stellen man, gewoon naar kijken.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:11 schreef De_Pel het volgende:
Ik heb overigens nog altijd geen verklaring/bron gelezen voor die lekkere wijven in de OP...?
verklaring/bron kan mogelijk meer te kijken opleverenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:13 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Niet zo veel vragen stellen man, gewoon naar kijken.
Goed punt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:13 schreef De_Pel het volgende:
[..]
verklaring/bron kan mogelijk meer te kijken opleveren
Moet je nagaan hoe er naar Feyenoord werd gekeken na het 10-0 verlies. Volgensmij is dat best in veel landen een nieuwsitem gewordenquote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:14 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe er naar Feyenoord werd gekeken na het 10-0 verlies. Volgensmij is dat best in veel landen een nieuwsitem geworden
Inderdaad wat een slimme move was dat van hem, maar wat kan je verwachten van iemand die in een flat woont en een paard koopt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:14 schreef heiden6 het volgende:
Elke keer als ik nu Leroy Fer zie spelen denk ik HOGEROP MUAHAHA
En dan nu een vertaling voor internet-senioren?quote:
Eredivisie live kopen of (voor een dubbeltje) op de eerste rij gaan zitten.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:27 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
En dan nu een vertaling voor internet-senioren?
Ik rook tijdens een spannende wedstrijd gerust een heel pakje leeg.quote:
Zou het ook wel willen, maar al 3 maanden gestoptquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:41 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik rook tijdens een spannende wedstrijd gerust een heel pakje leeg.
Goedzo!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:42 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Zou het ook wel willen, maar al 3 maanden gestopt
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:41 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik rook tijdens een spannende wedstrijd gerust een heel pakje leeg.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:42 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Zou het ook wel willen, maar al 3 maanden gestopt
4-4-2quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:50 schreef De_Pel het volgende:
Wacht. Immers was de spits toch?Waarom loopt hij dan van de middenstip naar de cornervlag?
Tim de Cler-stylo.
Vandaar.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
4-4-2
Schaken en de Boët in de spits.
Idd, wil iets te graag de beslissende pass geven steeds lijkt het wel.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:51 schreef De_Pel het volgende:
Clasie weer zo'n mooie pass (in de voeten van de tegenstander), zoals we dat de laatste tijd van hem gewend raken
Milkshake alles.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
4-4-2
Schaken en de Boët in de spits.
Netjes optijd thuis dus?quote:
Elga nasiquote:
Jep, tabletje met EL op de bank, laptopje op schoot, telefoontje met whatsapp in de Feyenoord groep ernaast.quote:
Wij wel ouwe reus. Gedoogbeleid alles.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:57 schreef Aldo-MC het volgende:
mag je hier over livewedstrijden praten? doelpunten etc?
ik was niet zenuwachtig, maar door Mulder word ik dat nu welquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:56 schreef Muto het volgende:
Het wordt weer belangrijk, dus Mulder moet weer falen.
Haha naaisquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wij wel ouwe reus. Gedoogbeleid alles.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik was niet zenuwachtig, maar door Mulder wordt ik dat nu wel
Neem wat bier dan. Of GHBquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik was niet zenuwachtig, maar door Mulder wordt ik dat nu wel
Valt wel mee.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:58 schreef Muto het volgende:
Wel kut dat door de 4-4-2 de sterkte van Janmaat niet wordt gebruikt.
tv;tje aan, biertje erbij chippie heerlijkquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jep, tabletje met EL op de bank, laptopje op schoot, telefoontje met whatsapp in de Feyenoord groep ernaast.
Bij elke kans die Feyenoord mist gaat een dozijn mensen hier roepen: "Pelle had hem gemaakt"quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:58 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Goeie vrije trap, Pelle had m erin gerost
En dat is 100% waar.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Bij elke kans die Feyenoord mist gaat een dozijn mensen hier roepen: "Pelle had hem gemaakt"
Ik wilde alleen maar de trend zettenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Bij elke kans die Feyenoord mist gaat een dozijn mensen hier roepen: "Pelle had hem gemaakt"
Messi kijkt elke avond voor het slapen gaan onder zijn bed of Pelle er niet onder ligtquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
kan je niet gewoon ergens anders gaan lopen zeikenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:00 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Messi kijkt elke avond voor het slapen gaan onder zijn bed of Pelle er niet onder ligt
Kan ik beter tegen jou zeggen, ga afwassen ofzoquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kan je niet gewoon ergens anders gaan lopen zeiken
Feyenoordtopic hier, anders ga je gewoon wegquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kan ik beter tegen jou zeggen, ga afwassen ofzo
Jongens die roepen dat een vrouw de keuken inmoet, schijnen vrijgezel te zijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ga gewoon weg als je niks zinnigs te melden hebt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat noemen ze ee enkelband, de gevangenissen lopen leeg en hij zal wel wat uitgevreten hebben.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Mulder heeft vast een stroomschokker op zijn been geïnstalleerd, waar heeft die last van
kijk dat jij dat nou doet als je club speelt. Maar ik ben een Feijenoordsupporter, de afwas doen we voor de wedstrijd en niet tijdens!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
BAM! OOOOOWWWWWWWWWWWWWWWWWWquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kijk dat jij dat nou doet als je club speelt. Maar ik ben een Feijenoordsupporter, de afwas doen we voor de wedstrijd en niet tijdens!
Ik dacht dat jij alleen maar geilde op Pelle en die speelt niet eens vandaagquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kijk dat jij dat nou doet als je club speelt. Maar ik ben een Feijenoordsupporter, de afwas doen we voor de wedstrijd en niet tijdens!
Klopt, maar we spelen ook niet hetzelfde als met Pellé he.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:04 schreef PizzaGeit het volgende:
Immers heeft net niet het fysiek van Pellè
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij alleen maar geilde op Pelle en die speelt niet eens vandaag
Als dat het enige is wat hij tekort komt, teken ik ervoorquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:04 schreef PizzaGeit het volgende:
Immers heeft net niet het fysiek van Pellè
Pelle speelt niet, dat is correctquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij alleen maar geilde op Pelle en die speelt niet eens vandaag
Onzin, zelfs ik geil op Pelle, ik krijg een keiharde stijve na elk doelpunt dat hij scoort.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pelle speelt niet, dat is correct
En geilen op PelleSorry maar niet mijn type. Wel mijn type voetballer, dat wel
leuk voor jequote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:08 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Onzin, zelfs ik geil op Pelle, ik krijg een keiharde stijve na elk doelpunt dat hij scoort.
Charmed_Angel is misschien lesbischquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:08 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Onzin, zelfs ik geil op Pelle, ik krijg een keiharde stijve na elk doelpunt dat hij scoort.
het is hier niet veel andersquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:08 schreef kapiteintje het volgende:
Zo, ik ga hier voornamelijk posten want ik word gek van die mongolen in het livetopic. Zelfs René loopt te trollen.
Tyft op hier.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Charmed_Angel is misschien lesbisch
Moet niks uitmaken, ik ben ook geen homo.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Charmed_Angel is misschien lesbisch
Belhamel is het ook hèquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:08 schreef kapiteintje het volgende:
Zo, ik ga hier voornamelijk posten want ik word gek van die mongolen in het livetopic. Zelfs René loopt te trollen.
Rustig maar pik, het was een grapjequote:
Die staat regelmatig vooraan in de rij johquote:
Ja, bij de livetopics is er soms geen houden aan idd.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:09 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Die staat regelmatig vooraan in de rij joh
Ajax speelt niet he.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon weer z'n irritante bui.
Doekje hebben?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:11 schreef kapiteintje het volgende:
Wat een heerlijke Engelse sliding man.
bok eens opquote:
Donder eens op, halve zoolquote:
Is in zijn voet denk ik (ik heb hetzelfde gehad toen ik van de trap flikkerde vorig jaar).quote:
Wat moeten we in godsnaam met Verhoek.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:14 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Kankerzooi. nu gaan we zien hoe we Immers gaan missen op het veld
Ja en??quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:14 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Donder eens op, halve zool
Nou krijgen we verkoekoek
dubbelgeslagen?quote:
Ik heb hetzelfde gehad aan beide kantenen toen waren m'n enkelbandjes toch netjes ingescheurd.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:14 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Is in zijn voet denk ik (ik heb hetzelfde gehad toen ik van de trap flikkerde vorig jaar).
Die zitten op de tribunequote:
gmta enzoquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:15 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Godver dat dacht ik ook toen ik m zag zitten op de bank
Ja. Bovendien kun je met Goossens meer kanten uit.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:15 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Godver dat dacht ik ook toen ik m zag zitten op de bank
de aanstellerquote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:16 schreef PizzaGeit het volgende:
Tijd voor Verhoek om iets te laten zien
Wat een sneu rijtje eigenlijkquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:16 schreef Zaran het volgende:
Fernandez,Cisse,Te Vrede,Goossens,Achabar en dan wordt het verhoek
Ja, ook echt superlogisch. Het enige wat hij kan is voorzetten geven. Oh wacht, Immers en Pelle staan allebei niet in het veld, dus wat hebben we eraan Koeman?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:16 schreef PizzaGeit het volgende:
Tijd voor Verhoek om iets te laten zien
Yup, Verhoek 1 keer einde eerste helfte, 2de helft bimmi en nog een verhoekje in blessuretijdquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:16 schreef psychosomatic het volgende:
Ik zie alweer welke kant dit op gaat. Kutzooi!
Hij geeft ze ook nooit met rechts omdat ie te traag isquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, ook echt superlogisch. Het enige wat hij kan is voorzetten geven. Oh wacht, Immers en Pelle staan allebei niet in het veld, dus wat hebben we eraan Koeman?
Hij doet niet veel anders dan proberen voor te zetten, maar om nou te zeggen dat hij dat kán vind ik wel heel ver gaanquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, ook echt superlogisch. Het enige wat hij kan is voorzetten geven. Oh wacht, Immers en Pelle staan allebei niet in het veld, dus wat hebben we eraan Koeman?
Het moet nu ook een keer lukken. Zal wel niet.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:18 schreef Aldo-MC het volgende:
Verhoek kon alleen met Bulykin samen rest van zijn carrière teert hij op dat ene jaartje DH dat alles lukte.
even quoten en screenshotquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:18 schreef kapiteintje het volgende:
Als Verhoek de winnende maakt lik ik volgende week op de training z'n schoenen schoon.
Oké.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:18 schreef kapiteintje het volgende:
Als Verhoek de winnende maakt lik ik volgende week op de training z'n schoenen schoon.
Idd.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het moet nu ook een keer lukken. Zal wel niet.
Vormertje kan 'm ook wel leggen hoor.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We missen niet alleen onze topscorer met Pelle, ook chef corners is verdwenen.
Idd. Hopen dat hij in de rust z'n debiele broertje afwisselt, ik heb 'm nog niet gezien vandaagquote:
Dat is wel eens anders geweest, met die duitse negerts.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:22 schreef kapiteintje het volgende:
hehe de jonkies snappen 't. Gewoon gas erop. Werken als een paard en strijden voor elke bal.
Valt wel mee. Heeft alleen geen afspeelpunt. Pelle stond altijd op dezelfde plek en was in de voeten aanspeelbaar. Snap wel dat het nu lastig is.quote:
En dan zijn poot breken, nee doe maar niet.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:25 schreef kapiteintje het volgende:
Janmaat had daar gewoon in moeten glijden, signaal afgeven.
Nog amper fatsoenlijk voetbal gezien. Oh wacht...jij houdt daar niet van he.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:25 schreef inZanity het volgende:
[..]
Vind ik wel. Lekker tempo. Veel strijd.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:25 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
En dan zijn poot breken, nee doe maar niet.
Juist wel. Jij bent degene die een nat poesje krijgt als je het grafvoetbal van Barcelona ziet.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog amper fatsoenlijk voetbal gezien. Oh wacht...jij houdt daar niet van he.
Niet als je allebei met 20 km/u aan komt rennen dat is potentieel benenbreek materiaal of een rode kaart als je doorhaalt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]![]()
In de Engelse competitie doen ze niet anders man. Hij zal er toch aan moeten wennen.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:27 schreef inZanity het volgende:
[..]
Juist wel. Jij bent degene die een nat poesje krijgt als je het grafvoetbal van Barcelona ziet.
Technisch hoogstaander ga je 't niet krijgen hoor. Maar laten we die discussie hier alsjeblieft niet voor de 1000e keer voeren.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:27 schreef inZanity het volgende:
[..]
Juist wel. Jij bent degene die een nat poesje krijgt als je het grafvoetbal van Barcelona ziet.
Dit is geen voetbal.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:27 schreef inZanity het volgende:
[..]
Schot van JP had er in kunnen gaanquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:28 schreef onlogisch het volgende:
Echt pas de eerste kans van de wedstrijd.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Technisch hoogstaander ga je 't niet krijgen hoor. Maar laten we die discussie hier alsjeblieft niet voor de 1000e keer voeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zegt genoeg dat een speler als Fabregas 't niveau daar nog niet eens aankan.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:31 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Het is wel zo hoor, die paasjes af en toe
Pasen is morgen pas.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:31 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Het is wel zo hoor, die paasjes af en toe
Boetius niet slecht man, speelt gewoon een voldoende. Je moet eens goed kijken. Kan z'n bal gewoon niet kwijt aan een centraal gepositioneerde speler. Is niet zijn fout, hij is rechtsbenig he.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:33 schreef Merkie het volgende:
Redelijke eerste helft, Vormer goed, Boëtius slecht, balen van Immers.
Nee maar serieus. Die passjes op 30cm van elkaar stellen geen fuck voor. Xabi Alonso die geeft pas geniale passes.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:33 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DUS XAVI IS ZEKER DE PAASHAAS?![]()
![]()
![]()
![]()
Boëtius heeft veel te veel balverlies.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Boetius niet slecht man, speelt gewoon een voldoende. Je moet eens goed kijken. Kan z'n bal gewoon niet kwijt aan een centraal gepositioneerde speler. Is niet zijn fout, hij is rechtsbenig he.
De lucht boven het trainingsveld verkocht aan de gemeente.quote:
Inherent aan het eindstation zijn van een aanval he.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Boëtius heeft veel te veel balverlies.
Verliest al z'n duels hoor...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Boetius niet slecht man, speelt gewoon een voldoende. Je moet eens goed kijken. Kan z'n bal gewoon niet kwijt aan een centraal gepositioneerde speler. Is niet zijn fout, hij is rechtsbenig he.
Soort Beckham. Maar dan toch niet helemaal.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:33 schreef TC03 het volgende:
Matige wedstrijd waarin vooral Vilhena en Boetius het af laten weten.
Tevens: Verhoek die z'n voorzetten vanaf de middellijn geeft omdat hij weet dat hij z'n man toch niet voorbij komt.
Dus evenveel als Juventus en Barca?quote:
Dat was hij slechts de eerste 13 minuten. Daarna 4-3-3.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Inherent aan het eindstation zijn van een aanval he.
Nee maar dat is het punt, vaak zetten die twee gasten in één keer Messi vrij met een werkelijk supergeile paas hoor. Okee, die counters van Real (bv die tegen Ajaxquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:34 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee maar serieus. Die passjes op 30cm van elkaar stellen geen fuck voor. Xabi Alonso die geeft pas geniale passes.
Meer dan PSV iig.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus evenveel als Juventus en Barca?
Op de middenlijn balverlies lijden? Dat kan niet hoor.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Inherent aan het eindstation zijn van een aanval he.
Laat me nou.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:35 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat was hij slechts de eerste 13 minuten. Daarna 4-3-3.
Luister naar deze man.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:35 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nee maar dat is het punt, vaak zetten die twee gasten in één keer Messi vrij met een werkelijk supergeile paas hoor. Okee, die counters van Real (bv die tegen Ajax) zijn ook lekker maar van Barça is nog wel een tikkeltje technischer.
Emissiehandel is niet zo slim nu maar ja.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:34 schreef Muto het volgende:
[..]
De lucht boven het trainingsveld verkocht aan de gemeente.
Onzin. Barcelona kan aardig combineren maar zo bijzonder is het allemaal niet. Wat Real Madrid op de mat legt is bij vlagen echt geniaal.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:35 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nee maar dat is het punt, vaak zetten die twee gasten in één keer Messi vrij met een werkelijk supergeile paas hoor. Okee, die counters van Real (bv die tegen Ajax) zijn ook lekker maar van Barça is nog wel een tikkeltje technischer.
Serieus, ga eens weg met die barcadiscussie van je elke keer. Ik word er zo moe van. Maak een voodoopop van Messi ofzo.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:36 schreef inZanity het volgende:
[..]
Onzin. Barcelona kan aardig combineren maar zo bijzonder is het allemaal niet. Wat Real Madrid op de mat legt is bij vlagen echt geniaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |