abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 7 mei 2013 @ 20:48:00 #176
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_126188231
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 20:46 schreef Empathologica het volgende:
Maar jullie mannen moeten ook niet klagen hoor. Ik ga alleen ergens heen, ho maar dat iemand met je komt praten :') Maar da's niet erg tijdens een goeie band.
Misschien moet je dan ook niet zo boos kijken :P
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  † In Memoriam † dinsdag 7 mei 2013 @ 20:48:03 #177
159966 lifeblind
pi_126188235
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 20:46 schreef Empathologica het volgende:
Maar jullie mannen moeten ook niet klagen hoor. Ik ga alleen ergens heen, ho maar dat iemand met je komt praten :') Maar da's niet erg tijdens een goeie band.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik als ik (ook al ga ik ergens alleen naartoe) uiteindelijk 75% van de tijd buiten of in de rookruimte sta te ouwehoeren met mensen ipv een band te kijken :')
pi_126188312
@Tijnbrein; Waarschijnlijk kijk ik juist te blij voor metal :D
  dinsdag 7 mei 2013 @ 20:50:29 #179
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_126188372
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 20:49 schreef Empathologica het volgende:
@Tijnbrein; Waarschijnlijk kijk ik juist te blij voor metal :D
Dat kan ook, lachen is namelijk verboden bij blackmetal en doommetal.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 21:23:58 #180
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_126190273
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 20:38 schreef eenvogeltje het volgende:
Nouja wat ik soms wel eens zie rondlopen qua vrouwvolk. Corsetje zo opgesnoerd dat de tieten er bijna uitvallen,berg plamuur op hun bakkes,van die hoerenschoenen van Jeffrey Campbell aan (prachtige schoenen hoor,maar voor een concert kies je toch sneller voor comfortabel)

Gelukkig zijn er ook genoeg naturel/leuke vrouwen O+
Als ik mijn new rock hakken aan wil naar een concert dan doe ik dat. En niet omdat ik graag aandacht wil, maar omdat het mijn favo schoenen zijn.
En geloof het of niet, maar sat gebeurt overal. Ook in de discotheken trekken vrouwen bepaalde outfits aan voor de aandacht.
pi_126192058
Nouja het kan de verkeerde boodschap uitsturen bedoel ik maar.Ik had het ook over echt extreme voorbeelden.

Verder vind ik ook gewoon dat iedereen gewoon moet dragen wat ze willen dragen alleen hou het zelf liever subtiel ^^
pi_126192832
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 21:23 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Als ik mijn new rock hakken aan wil naar een concert dan doe ik dat. En niet omdat ik graag aandacht wil, maar omdat het mijn favo schoenen zijn.
M'n vrouw wil ze ook, maar ja... Beetje duur. Zeker voor iemand die al zeker zes paar laarzen heeft.
  † In Memoriam † woensdag 8 mei 2013 @ 11:40:50 #183
159966 lifeblind
pi_126210658
Ook wat dat betreft zijn mannen dan makkelijker denk ik :') Ik doe gemiddeld 6 jaar met een paar legerkistjes :')
  woensdag 8 mei 2013 @ 11:40:54 #184
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_126210663
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 22:03 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

M'n vrouw wil ze ook, maar ja... Beetje duur. Zeker voor iemand die al pas zes paar laarzen heeft.
There I fixed it.
Mijne komen trouwens van Marktplaats, want voor een student zijn ze ook duur. Maar ze gaan wel echt heel lang mee. ik heb 1 paar new rocks al sinds 2006. Ik heb alleen nog een paar dr. Martens die nog ouder zijn, die zijn van 2005, maar goed die waren ook niet goedkoop. Maar wel allebei goede kwaliteit.

Ik ken die extreme voorbeelden wel hoor, ik was bij een optreden in arnhem waar dergelijk geklede dames rondliepen. Idd tieten hoog opgepropt in een korset (en geen kleine borstjes ook), kort rokje, laag plamuur, hakken, en elke keer 15 seconden headbangen en dan rondkijken of iedereen wel kan zien dat ze aan het headbangen zijn.
Maar dat is doorgaans echt niet het merendeel van de vrouwelijke bezoeker. En zulke types heb je ook onder de mannen. meest brute/trvuë bandshirt uit de kast trekken, kisten poetsen en hopen dat men maar onder de indruk van je is.

En ja, ik ben ook wel eens met mijn vriend meegegaan naar een band die ik niet interessant vindt maar hij wel. Maar dat gebeurt andersom ook. En als we de band die de ander leuk vindt echt totaal kut vinden gaan we alleen.

Maar zoals ik al zei, als vrouw doe je het niet snel goed, ook niet bij andere vrouwen btw. Ik had bijv bij Hypocrisy barstende koppijn, dus ik zat aan de zijkant terwijl mijn vriend tussen het publiek stond (voor de mensen die Romein niet kennen: ouwe omgebouwde kerk, met nog daad werkelijk kerkbankjes aan de zijkant van de zaal. En in het midden gewoon open ruimte). En daar stond hij te praten met een of ander grietje. Was de band afgelopen, loop ik naar mijn vriend toe om te zeggen dat ik ff naar buiten ging voor frisse lucht. Dus dat grietje ziet me, kijkt me eens heel vuil aan en loopt dan weg. Om later tegen mij te zeggen dat ik vast niet van metal hou want anders had ik ook wel staan headbangen bij die band (Hate was het geloof ik)
DAFUQ!? :')
Dus ik heb maar geantwoord dat die epileptische aanvallen van haar niks met headbangen te maken hadden.

Of ander voorbeeld.. bekende van me heeft vaak strakke leren broeken of korte rokjes aan, met een verknipt bandshirt (vaak ook vrij weinig verhullend). Sta ik met haar te kletsen hoor ik gewoon mensen achter me zeggen dat zij vast geen verstand van muziek heeft maar gewoon een aandachtshoer is.
En dat waren volwassen mannen die dat zeiden

[ Bericht 0% gewijzigd door GimmeGore op 08-05-2013 11:50:46 (taal-faal) ]
  † In Memoriam † woensdag 8 mei 2013 @ 11:44:51 #185
159966 lifeblind
pi_126210789
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 11:40 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Ik ken die extreme voorbeelden wel hoor, ik was bij een optreden in arnhem waar dergelijk geklede dames rondliepen. Idd tieten hoog opgepropt in een korset (en geen kleine borstjes ook), kort rokje, laag plamuur, hakken, en elke keer 15 seconden headbangen en dan rondkijken of iedereen wel kan zien dat ze aan het headbangen zijn.
Maar dat zijn doorgaans echt het merendeel van de vrouwelijke bezoeker. En zulke types heb je ook onder de mannen. meest brute/trvuë bandshirt uit de kast trekken, kisten poetsen en hopen dat men maar onder de indruk van je is.

Dit :') Heb dat inderdaad al best vaak gezien, en vooral dat rondkijken is gewoon lachwekkend vaak. Het bekende 'kijk mij eens trui ende kvlt zijn'.

Sowieso vind ik 't altijd onzin dat je blijkbaar niet van een band genoten hebt als je niet als een debiel vooraan gestaan hebt, een band beleef ik wel op m'n eigen manier, ik wil daadwerkelijk gewoon dingen zien en horen als ik uberhaupt al de moeite neem om een band te gaan kijken. Thuis sta ik ook niet in de woonkamer te headbangen als ik een album opzet :')
pi_126210863
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 11:40 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

There I fixed it.
Mijne komen trouwens van Marktplaats, want voor een student zijn ze ook duur. Maar ze gaan wel echt heel lang mee. ik heb 1 paar new rocks al sinds 2006. Ik heb alleen nog een paar dr. Martens die nog ouder zijn, die zijn van 2005, maar goed die waren ook niet goedkoop. Maar wel allebei goede kwaliteit.

Ik ken die extreme voorbeelden wel hoor, ik was bij een optreden in arnhem waar dergelijk geklede dames rondliepen. Idd tieten hoog opgepropt in een korset (en geen kleine borstjes ook), kort rokje, laag plamuur, hakken, en elke keer 15 seconden headbangen en dan rondkijken of iedereen wel kan zien dat ze aan het headbangen zijn.
Maar dat zijn doorgaans echt het merendeel van de vrouwelijke bezoeker. En zulke types heb je ook onder de mannen. meest brute/trvuë bandshirt uit de kast trekken, kisten poetsen en hopen dat men maar onder de indruk van je is.

En ja, ik ben ook wel eens met mijn vriend meegegaan naar een band die ik niet interessant vindt maar hij wel. Maar dat gebeurt andersom ook. En als we de band die de ander leuk vindt echt totaal kut vinden gaan we alleen.

Maar zoals ik al zei, als vrouw doe je het niet snel goed, ook niet bij andere vrouwen btw. Ik had bijv bij Hypocrisy barstende koppijn, dus ik zat aan de zijkant terwijl mijn vriend tussen het publiek stond (voor de mensen die Romein niet kennen: ouwe omgebouwde kerk, met nog daad werkelijk kerkbankjes aan de zijkant van de zaal. En in het midden gewoon open ruimte). En daar stond hij te praten met een of ander grietje. Was de band afgelopen, loop ik naar mijn vriend toe om te zeggen dat ik ff naar buiten ging voor frisse lucht. Dus dat grietje ziet me, kijkt me eens heel vuil aan en loopt dan weg. Om later tegen mij te zeggen dat ik vast niet van metal hou want anders had ik ook wel staan headbangen bij die band (Hate was het geloof ik)
DAFUQ!? :')
Dus ik heb maar geantwoord dat die epileptische aanvallen van haar niks met headbangen te maken hadden.

Of ander voorbeeld.. bekende van me heeft vaak strakke leren broeken of korte rokjes aan, met een verknipt bandshirt (vaak ook vrij weinig verhullend). Sta ik met haar te kletsen hoor ik gewoon mensen achter me zeggen dat zij vast geen verstand van muziek heeft maar gewoon een aandachtshoer is.
En dat waren volwassen mannen die dat zeiden
Ik bemoei me nooit zoveel met de rest van het publiek. Als ik toevallig bij het roken iemand anders spreek, dan is dat al heel wat.

Dus misschien spreek ik ook wel voornamelijk uit vooroordelen. Maar maar ik het zo zeggen: van de meisjes/vrouwen die ik er in de loop der tijd ben tegengekomen, was het merendeel er niet vanwege de muziek.

En wat New Rocks betreft: ik draag ze dagelijks. Helaas wil de binnenkant wel wat snel verslijten.
  woensdag 8 mei 2013 @ 11:52:34 #187
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_126211068
Ik ken juist helemaal niet van zulke meisjes/vrouwen.
pi_126211208
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 11:52 schreef GimmeGore het volgende:
Ik ken juist helemaal niet van zulke meisjes/vrouwen.
Dat doe je goed.
  † In Memoriam † woensdag 8 mei 2013 @ 14:22:13 #190
159966 lifeblind
pi_126216656
quote:
The singer, with his trademark long hair and heavy tattoos, was arrested “without incident” at around 2pm.
Nee oke, dan is 't duidelijk over wie 't gaat :') _O-
pi_126216755
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 14:22 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Nee oke, dan is 't duidelijk over wie 't gaat :') _O-
Wel tof dat hij dat gepatenteerd heeft. Hij gaat veel geld binnenhalen.
  † In Memoriam † woensdag 8 mei 2013 @ 15:55:37 #192
159966 lifeblind
pi_126220601
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 14:25 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Wel tof dat hij dat gepatenteerd heeft. Hij gaat veel geld binnenhalen.
Op de een of andere manier zie ik die band nu voor me in een of andere gare tellsell commercial :')
pi_126222056
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 15:55 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Op de een of andere manier zie ik die band nu voor me in een of andere gare tellsell commercial :')
"Now it's time to get yourself some official licensed long hair and bad ass tatoos for only 299,95. Praise Jesus."
  † In Memoriam † woensdag 8 mei 2013 @ 16:26:32 #194
159966 lifeblind
pi_126222152
Ik zeg doen!

Ik ben overigens in dubio of ik aanstaande zaterdag nog naar Dordrecht Doom Day ga, de line-up is erg leuk (en sowieso eindelijk na 6 jaar weer een kans om Jack Frost weer eens live te zien), maar ja, roadburn was stiekem toch best wel een financiele aderlating :')
  Moderator woensdag 8 mei 2013 @ 16:32:12 #195
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_126222459
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 19:47 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Laten we wel wezen: metal blijft nogal een mannelijke aangelegenheid. Van alle vrouwen die er toch tussen lopen is niet veel meer dan een procent of 10 echt in de muziek geïnteresseerd. De rest is uit op aandacht.
Wat is dit nou weer voor onzin. Het doom en black wereldje is volgensmij goed bevolkt met vrouwvolk.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  † In Memoriam † woensdag 8 mei 2013 @ 16:34:26 #196
159966 lifeblind
pi_126222593
quote:
2s.gif Op woensdag 8 mei 2013 16:32 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer voor onzin. Het doom en black wereldje is volgensmij goed bevolkt met vrouwvolk.
Vergeleken met andere genres wel ja. Qua doom verschilt het overigens vaak nog wel welk subgenre daarvan hoor, bij trad. doom zie ik minder vrouwen als bij de meest gare obscure funeral doom eigenlijk :P
  Moderator woensdag 8 mei 2013 @ 16:35:33 #197
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_126222659
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 16:34 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Vergeleken met andere genres wel ja. Qua doom verschilt het overigens vaak nog wel welk subgenre daarvan hoor, bij trad. doom zie ik minder vrouwen als bij de meest gare obscure funeral doom eigenlijk :P
Ik ben bevooroordeeld mijn vriendin heeft me geintroduceerd in de doom wereld :D ze is nog steeds veel meer doom dan ik... Ik zal niet zo snel naar my dying bride gaan denk ik....
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_126222669
quote:
2s.gif Op woensdag 8 mei 2013 16:32 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer voor onzin. Het doom en black wereldje is volgensmij goed bevolkt met vrouwvolk.
Bij black? Misschien 20%? Wat dan weer ruimschoots gecompenseerd wordt door het Slayer-publiek. Toen mijn vrouw en ik in Paradiso naar Slayer gingen waren daar zo'n 1200 mannen (gemiddelde lengte: 2,5 meter) en een stuk of vijf vrouwen.
  Moderator woensdag 8 mei 2013 @ 16:36:16 #199
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_126222703
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 16:35 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Bij black? Misschien 20%? Wat dan weer ruimschoots gecompenseerd wordt door het Slayer-publiek. Toen mijn vrouw en ik in Paradiso naar Slayer gingen waren daar zo'n 1200 mannen (gemiddelde lengte: 2,5 meter) en een stuk of vijf vrouwen.
Van die 12 jarigen in horna shirtjes :P
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  † In Memoriam † woensdag 8 mei 2013 @ 16:40:08 #200
159966 lifeblind
pi_126222916
quote:
2s.gif Op woensdag 8 mei 2013 16:35 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ik ben bevooroordeeld mijn vriendin heeft me geintroduceerd in de doom wereld :D ze is nog steeds veel meer doom dan ik... Ik zal niet zo snel naar my dying bride gaan denk ik....
Ik durf me zelf toch best wel een hele groot doom metal fanaat te noemen, maar My Dying Bride sla ik toch ook liever over hoor :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')