SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 12 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfde als een Viro'tje, een WT'tje of een Vinnie'tje doenquote:
Een Vinnie'tje is speciaal, dat is in de bus.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zelfde als een Viro'tje, een WT'tje of een Vinnie'tje doen.
Interessantquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zelfde als een Viro'tje, een WT'tje of een Vinnie'tje doen.
Oh!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een Vinnie'tje is speciaal, dat is in de bus.
Uhm... ik een paar weken geleden nogquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh!
Ik heb al heel lang geen Samzz'je gedaan. Ja, toen ik ziek was. Maar dat telt niet.
Hoeveel Samzzjes gister?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:59 schreef twi het volgende:
Ach ik heb vorig jaar bij de park meet ook een Samzzje gedaan.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb toen twi niet keek alles meegenomen.
Goed bezigquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb toen twi niet keek alles meegenomen.
quote:
quote:
Terecht wel. Uit tegen Heerenveen is altijd lastigquote:
Jaquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Waarvoor? Heerenveen - Feyenoord?
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Waarvoor? Heerenveen - Feyenoord?
Al langquote:
Je moet dus weer vroeg naar bedquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Al lang, om 15:15 tikte ik uit
. Om 7 uur mag ik weer
.
Glvoetbal.nlquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Maakt het tenminste spannend
Eens kijken of er ergens een stream te vinden is.
DMquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Maakt het tenminste spannend
Eens kijken of er ergens een stream te vinden is.
Nog vroeger, want iemand heeft besloten dat we deze nacht een uurtje overslaanquote:
Dat vind je serieus leuk? Vanaf nu alleen nog maar gesprekken over strontluiers, jankende kinderen, slaaptekort en gebrek aan seks omdat zn vriendin er te moe voor is.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:39 schreef DaMook het volgende:
Vriend van mij is papa geworden. Altijd leuk om te horen
.
Aww schatje tochquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nog vroeger, want iemand heeft besloten dat we deze nacht een uurtje overslaan.
Echt man opschieten met die zomer.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen idee, maar ik ben het spuugzat
Ik beloof je dat als jullie verliezen dat ik je morgen niet zal pestenquote:
Het wordt beter geloof ikquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Echt man opschieten met die zomer.
2 weken terug stond er nog 17 graden op de weersvoorspelling voor nuquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het wordt beter geloof ik
[ afbeelding ]
Nou elf graden daar moeten we nu dan maar blij mee zijn drieëntwintig dat moet het zijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het wordt beter geloof ik
[ afbeelding ]
Dat lukt je toch nietquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik beloof je dat als jullie verliezen dat ik je morgen niet zal pesten
Nah, het is Heerenveen. Die is gewoon lastig betere clubs dan Feyenoord zijn daar al gesneuveld.quote:
Mijn avond zit volgepland jonge!!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze zegt ook morgen hè. Ze heeft de halve avond nog om te pesten.
Wat ga je doen als de wedstrijd afgelopen is?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn avond zit volgepland jonge!!
Jij denkt dat ik de wedstrijd ga kijken?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat ga je doen als de wedstrijd afgelopen is?
Ik had al een vriend met een kind en moet zeggen dat we het daar amper over hebbenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat vind je serieus leuk? Vanaf nu alleen nog maar gesprekken over strontluiers, jankende kinderen, slaaptekort en gebrek aan seks omdat zn vriendin er te moe voor is.
Oh joy
Ja erg hequote:
Dan heb je mazzelquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik had al een vriend met een kind en moet zeggen dat we het daar amper over hebben. Meestal als ik er ben gaat het niet over het kind en zorgt de vriendin daarvoor
. Zodat wij kunnen bankhangen enzo
.
Mjuhquote:
Nee natuurlijk niet. Maar dan weet je toch de stand welquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik de wedstrijd ga kijken?_!
Ik ga eerst meedoen met WIV dan lachen bij DGIS en dan mag ik naar mn moeder crossen om daar de auto op te halen en dan moet ik alweer naar bed want morgen vroeg op
Ik haat baby's , maar ach een reden om een pilsje te drinken is nooit wegquote:
Volgens je moeder ben je een lieverd dus dat moet wel lukkenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik haat baby's , maar ach een reden om een pilsje te drinken is nooit weg.
Ik moet ook maar eens aan een vriendin beginnen enzo, aangezien ik nog steeds de oudste ben van de groep.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens je moeder ben je een lieverd dus dat moet wel lukken
Zou je wel denken hequote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens je moeder ben je een lieverd dus dat moet wel lukken
Ik zou je wel aanraden om tijdens het versieren/prille begin van de relatie Facebook te vermijden!quote:
Dit.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou je wel aanraden om tijdens het versieren/prille begin van de relatie Facebook te vermijden!
Jij weet niet eens waarom ik het zegquote:
Niet op de persoon af nee maar wel de herkenning en hoe irritant het is om te zien.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij weet niet eens waarom ik het zeg
En dan was ik niet eens aan het versierenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou je wel aanraden om tijdens het versieren/prille begin van de relatie Facebook te vermijden!
Gisteren had ik opeens een gesprek met mook zn mama op MIJN fbquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet op de persoon af nee maar wel de herkenning en hoe irritant het is om te zien.
Lol wat?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gisteren had ik opeens een gesprek met mook zn mama op MIJN fb
Lijkt me verstandigquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
En dan was ik niet eens aan het versieren. Ik moet mijn vriendschap met moeders maar eens verbreken denk ik
(op FB dan he
).
Mijn ma heeft niet eens gereageerd op mijn statusquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gisteren had ik opeens een gesprek met mook zn mama op MIJN fb
Dat dusquote:
And thank God for that!!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn ma heeft niet eens gereageerd op mijn status
Ja dat dusquote:
Snap hem helemaalquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lijkt me verstandig![]()
Mn zoon heeft sinds kort FB, mn moeder meteen blij natuurlijk. Zegt mn zoon: ja dag ik wil oma niet op facebook, dat is sociale zelfmoord hoor!!
Hij is zo jong maar al zo slim
Spannendquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze is wel met haar telefoon bezig nu. Dus wie weet.
Ik ookquote:
Ach ja van de andere kant boeit het me ook weer niet, maar toch ook weer welquote:
Ghehequote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach ja van de andere kant boeit het me ook weer niet, maar toch ook weer wel.
Valt mee hoorquote:
9 uur moet je in tiel zijn toch?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Valt mee hoor![]()
Ik ben altijd vroeg wakker he
Mooie tijdquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
9 uur moet je in tiel zijn toch?
Dus 7 uur op en dat is dus eigenlijk 6 uur.
Mooi toch.quote:
Anders ga ik gewoon bij een andere kraam zittenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi toch.
Ga jij maar hopen dat ik ondanks het vroege opstaan toch wel vrolijk ben
quote:
quote:
Is goedquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Anders ga ik gewoon bij een andere kraam zitten
Dus je komt na het middaguur?quote:
Nee voor jou sta ik vroeg opquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is goed
[..]
Dus je komt na het middaguur?
Liefdequote:
Droom fijnquote:
Het is billenknijpen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe doet Feyenoord het? De kakkerlakken op mijn FB zijn opvallend stil
Maak daar eens een foto vanquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:35 schreef AirwiN het volgende:
In het kader van 'dit verzin je niet'. Ik kom regelmatig in een kroeg in Den Haag die Huppel the pub heet. En hun logo is een kikkerachtig beest. Toeval?
we kijken de wedstrijd, best spannend, dus klopt dat het stil isquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe doet Feyenoord het? De kakkerlakken op mijn FB zijn opvallend stil
Pics!!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:35 schreef AirwiN het volgende:
In het kader van 'dit verzin je niet'. Ik kom regelmatig in een kroeg in Den Haag die Huppel the pub heet. En hun logo is een kikkerachtig beest. Toeval?
Die gaat mn fobo in!!quote:
Normaal krijg ik wel een live-verslag op mn FBquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we kijken de wedstrijd, best spannend, dus klopt dat het stil is
Daar is nu geen tijd voorquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Normaal krijg ik wel een live-verslag op mn FB
Is het zo ergquote:
We staan continue onder druk.quote:
Coolquote:
spannende wedstrijdquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Normaal krijg ik wel een live-verslag op mn FB
Boh.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We staan continue onder druk.
Immers geblesseerd er af.
Spel is onrustig.
Heerenveen is fel op elke bal.
Maar komt goed.
Voor het eind van het seizoen zal ik een 8 halenquote:
Moet lukken tochquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor het eind van het seizoen zal ik een 8 halen
Ik ben er slim genoeg voorquote:
Bah, dat is zo irritant hèquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben er slim genoeg voor![]()
Ik ging nu ook een paar keer de mist in omdat de site niet mee werkte
Echt heel erg irritant jaquote:
En dan zal je zien dat ik dan alles goed heb en mijzelf niet kan vereeuwigen op de sitequote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je het nu met pen en papier doet, dan heb je sowieso de goeie timing
Zou wel moeten kunnen toch? Dat geven zij zelf als optie aanquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan zal je zien dat ik dan alles goed heb en mijzelf niet kan vereeuwigen op de site
Ja voor de mensen die via site of app spelen want de kladblokspelers kunnen ze niet controleren. Best logisch ook welquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zou wel moeten kunnen toch? Dat geven zij zelf als optie aan
Dan moeten ze dat niet als optie gevenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja voor de mensen die via site of app spelen want de kladblokspelers kunnen ze niet controleren. Best logisch ook wel
Ze zeggen het er wel duidelijk bij hoorquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan moeten ze dat niet als optie geven
Oh, dan heb ik op dat moment niet op zitten lettenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze zeggen het er wel duidelijk bij hoor
Dat zal het zijnquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik op dat moment niet op zitten letten
Grijze haren en al?quote:
Komt toch niet echt als een verrassing?quote:
Zo ga ik Y straffen als ie weer een keer te laat thuis komtquote:
Goed idee welquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo ga ik Y straffen als ie weer een keer te laat thuis komt
Doen die friezen snelquote:
Tiet nodig om op uit te huilen?quote:
quote:
Lolquote:
Ja wel verdient.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja klotezooi
Dan maar hopen op verlies Ajax en PSV
Heerenveen verdient gewonnen
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja klotezooi
Dan maar hopen op verlies Ajax en PSV
Heerenveen verdient gewonnen
Dat zei ik toch, Heerenveen is lastigquote:
Bij deze is het paasverlof ingetrokken.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Dat zei ik toch, Heerenveen is lastig
Als Ajax gaat verliezen ga ik lachenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
roda - psv en ajax - nec.
Komt goud morgen dus
Ajax heeft Siem de Jong. Dat komt helemaal goed.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als Ajax gaat verliezen ga ik lachen
Ik hoop dat Utrecht verliestquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ajax heeft Siem de Jong. Dat komt helemaal goed.
Die hebben al gespeeld vanavondquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoop dat Utrecht verliestgewoon omdat het kan
Eens kijken wat ze gedaan hebben danquote:
2-1 gewonnenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eens kijken wat ze gedaan hebben dan
Dan heb ik dinsdag geen chago collega dusquote:
zou wel terecht zijnquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij deze is het paasverlof ingetrokken.
Maandag gewoon trainen op Varkenoord.
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:55 schreef Huppelmuts het volgende:
DAMN gewoon ruzie met mn zoon over de zomertijd
Aan de inzet lag het niet.quote:
ik ga maar slapenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Aan de inzet lag het niet.
Maar het was zo slordig.
Verdediging ook niet sterk.
Heb echt zwaar de pest in nu.
Simpel hoor.quote:
Ah, hij denkt dat je het handmatig moet aanpassen. Niet nodigquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Simpel hoor.
Hij snapt niet dat mijn telefoon (wekker dus) de tijd al aanpast en ik dus niet de wekker op 8 uur kan instellen want dan kom ik te laat.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ga maar slapenen hopen dat Ajax en PSV verliezen... En dat pec wint
Weet ik veel wat hij denkt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, hij denkt dat je het handmatig moet aanpassen. Niet nodig
Ja, dat snap ikquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet ik veel wat hij denkt.
Ging nergens over dat weet ik wel
Mooi zoquote:
Sorryquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik
[..]
Mooi zo
Nu baal ik wel extra
Alsof ik dat nu nog weetquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geeft niet
Welke nummers deden ze?
Klinkt als een top avondquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alsof ik dat nu nog weet
Een hoop van het nieuwe album Revo.
Verder somebody you used to know. En trouble.samen met Krnfx.. So vet!
En echt respect voor Sarah met dr dikke zwangere buik en dan nog zoveel energie uitstralen etc echt super
Echt een waar feestje. Zo thuis. Eens kijken hoe opa en oma het er vanaf gebracht hebben met de jongens.quote:
Dat geloof ik graag jaquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt een waar feestje. Zo thuis. Eens kijken hoe opa en oma het er vanaf gebracht hebben met de jongens.
Erg hequote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik kijk de herhaling van htmd!!
O!
M!
G!
Je bent supporter of je bent het niet!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
Pff wat maken mensen zich druk om wat voetbal. Zooooo ongezellig nu
grinnik daar zitten we hier ook met open mond naar te kijkenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:17 schreef Huppelmuts het volgende:
O!
M!
G!
je bent Feijenoorder of nietquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
Dan maar niet :pquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je bent supporter of je bent het niet!
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je bent supporter of je bent het niet!
Goh gek he.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik ookquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:17 schreef Huppelmuts het volgende:
O!
M!
G!
Zelfs ik baal voor julliequote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goh gek he.
Je club heeft verloren.
Op een cruciaal moment in de competitie.
Als je dat niet snapt dan kun je jezelf geen supporter noemen.
Ik zei, ach wat maakt het uit, volgende week winnen we toch weer van VVV. Dat had ik beter niet 1 min na de wedstrijd kunnen zeggenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je bent Feijenoorder of niet
I'm Feijenoord Till I Die!
I Know I Am.
I'm Sure I Am.
Die vrouw die straks komt doet paaldansen en alquote:
Dat jij een nepkakkerlak bent weten we allemaal al een lange tijd hoor.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik zei, ach wat maakt het uit, volgende week winnen we toch weer van VVV. Dat had ik beter niet 1 min na de wedstrijd kunnen zeggen
Janken gaat wat ver, maar het scheelt niet veel.quote:
Als je al niet eens snapt dat VANDAAG het cruciale moment was, dan mag je jezelf niet eens nep-supporter noemenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik zei, ach wat maakt het uit, volgende week winnen we toch weer van VVV. Dat had ik beter niet 1 min na de wedstrijd kunnen zeggen
okquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat jij een nepkakkerlak bent weten we allemaal al een lange tijd hoor.
Die extra bevestiging is echt niet nodig
Sorry, maar als je alleen het leuk vind omdat het in de kuip gezellig is en omdat pelle je laat soppen dan ben je inderdaad niet echt een supporter. Dan kun je ook bij vvv gaan zitten, daar zal het ook vast gezellig zijn en wel iemand rondlopen die je zou doen.quote:
Ik ben al lang blij dat het financieel weer goed gaat en de sfeer rondom de club positief is. Ajax wordt toch kampioen, die zijn toch veel beter voor zover ik het allemaal zie. Laat ze nou gewoon europees voetbal halen, dan ben ik blij :-)quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je al niet eens snapt dat VANDAAG het cruciale moment was, dan mag je jezelf niet eens nep-supporter noemen
We kunnen altijd via Rotterdam naar Amsterdam gaanquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Janken gaat wat ver, maar het scheelt niet veel.
Dit moet ons jaar gaan worden.
We moeten gewoon naar de coolsingel.
OMG jij bent echt nog nepper dan ik al dacht.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:30 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat het financieel weer goed gaat en de sfeer rondom de club positief is. Ajax wordt toch kampioen, die zijn toch veel beter voor zover ik het allemaal zie. Laat ze nou gewoon europees voetbal halen, dan ben ik blij :-)
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry, maar als je alleen het leuk vind omdat het in de kuip gezellig is en omdat pelle je laat soppen dan ben je inderdaad niet echt een supporter. Dan kun je ook bij vvv gaan zitten, daar zal het ook vast gezellig zijn en wel iemand rondlopen die je zou doen.
Echte supporters zijn nu gewoon doodziek
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:30 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat het financieel weer goed gaat en de sfeer rondom de club positief is. Ajax wordt toch kampioen, die zijn toch veel beter voor zover ik het allemaal zie. Laat ze nou gewoon europees voetbal halen, dan ben ik blij :-)
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat jij een nepkakkerlak bent weten we allemaal al een lange tijd hoor.
Die extra bevestiging is echt niet nodig
Ik wil zeker dat ze winnen, maar om er nu weer dagen slecht van te zijn gaat me wat verquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry, maar als je alleen het leuk vind omdat het in de kuip gezellig is en omdat pelle je laat soppen dan ben je inderdaad niet echt een supporter. Dan kun je ook bij vvv gaan zitten, daar zal het ook vast gezellig zijn en wel iemand rondlopen die je zou doen.
Echte supporters zijn nu gewoon doodziek
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Verdomme, ik ga mn date afzeggen!!
Het is een feyenoorder![]()
Heb ik weer
Nee, ik bedoel mijn extern harde schijf. Royco zei dat ik zo mijn films af kan spelenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb je hem eruit gehaald? Verschoven? Verplaatst?
En morgen ook de hele dag met een feyenoorder. Stiekem vind je ons gewoon leukquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Verdomme, ik ga mn date afzeggen!!
Het is een feyenoorder![]()
Heb ik weer
Of gewoon realistisch. Ik hoop het niet, maarr denk het wel. Nogal een verschil.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
OMG jij bent echt nog nepper dan ik al dacht.
Geen enkele kakkerlak geeft voor het einde van het seizoen toe dat Ajax kampioen gaat worden. Dat doe je gewoon niet, je feyenoordhart hoort dat niet toe te laten!!
Kakkerlakken vechten tot het bittere eind!
Maar je hebt wel gelijk, Ajax wordt gewoon kampioen
Ja, deed ik eerst ook altijd.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel mijn extern harde schijf. Royco zei dat ik zo mijn films af kan spelen
owwww ahaquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel mijn extern harde schijf. Royco zei dat ik zo mijn films af kan spelen
Je spreekt het uit.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:36 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Of gewoon realistisch. Ik hoop het niet, maarr denk het wel. Nogal een verschil.
dit dusquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je spreekt het uit.
Geloof mij nou maar, ik kom uit omgeving Rotterdam. Ik heb meer feyenoorders op mijn fb dan me lief is. Geen enkele zal ik ooit hardop horen zeggen dat Ajax kampioen gaat worden voor de laatste wedstrijd van het seizoen. Dat doe je gewoon niet. Zelfs als duidelijk is dat Ajax kampioen wordt en feyenoord geen enkele kans meer zal maken dan nog roep je het niet.
Not done
Kutzooi, ik dan ookquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Er is gewoon een kans dat ik morgen eerst moet krabben voordat ik naar Tiel kan racen
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
owwww ahadat lukt bij mij ook niet
Zou het kunnen doordat mijn harde schijf met een 3.0 aansluiting is?quote:
Hier zeggen ze dat wel ofja, ik hoor het vaker. En daar zitten dan ook jongens bij die wekelijks gaan. Maar misschien minder haat naar Amsterdam vanwege regio.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je spreekt het uit.
Geloof mij nou maar, ik kom uit omgeving Rotterdam. Ik heb meer feyenoorders op mijn fb dan me lief is. Geen enkele zal ik ooit hardop horen zeggen dat Ajax kampioen gaat worden voor de laatste wedstrijd van het seizoen. Dat doe je gewoon niet. Zelfs als duidelijk is dat Ajax kampioen wordt en feyenoord geen enkele kans meer zal maken dan nog roep je het niet.
Not done
Tevergeefse pogingen om in haar broekje te komen.quote:
Dit dus. En even goed andersom.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je spreekt het uit.
Not done
ik woon in een soort niemansland, bij mij in de buurt veel Ajax fans maar net zo veel Feyenood fans (en uiteraard ook ADOquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hier zeggen ze dat wel ofja, ik hoor het vaker. En daar zitten dan ook jongens bij die wekelijks gaan. Maar misschien minder haat naar Amsterdam vanwege regio.
nepsupportersquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hier zeggen ze dat wel ofja, ik hoor het vaker. En daar zitten dan ook jongens bij die wekelijks gaan. Maar misschien minder haat naar Amsterdam vanwege regio.
Dat zou kunnen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Supporter = supporter, maar als je zo denkt, ben je geen supporter.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:41 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Gezellig naar Pathé de Kuip.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Het doet mij al pijn als ik eraan denk dat er een kleine kans is dat ik in mei naar de coolsingel moet.
Hell gewoon een dagje shoppen in rotterdam doe ik al niet graag
Het is dat ik arm ben anders zou ik echt bij elke film gewoon doorrijden naar Amsterdamquote:
Zou kunnenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Zou het kunnen doordat mijn harde schijf met een 3.0 aansluiting is?
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is dat ik arm ben anders zou ik echt bij elke film gewoon doorrijden naar Amsterdam
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Het doet mij al pijn als ik eraan denk dat er een kleine kans is dat ik in mei naar de coolsingel moet.
Hell gewoon een dagje shoppen in rotterdam doe ik al niet graag
Dus als je zegt dat Ajax kampioen wordt al staan ze twintig punten voor maakt je nepquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Supporter = supporter, maar als je zo denkt, ben je geen supporter.
Dat zal je nooit uitspreken!!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:47 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dus als je zegt dat Ajax kampioen wordt al staan ze twintig punten voor maakt je nep
Ik hou het op verschil van regio.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:47 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dus als je zegt dat Ajax kampioen wordt al staan ze twintig punten voor maakt je nep
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je spreekt het uit.
Not done
doe niet zo domquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:47 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Voetbal maakt alle mensen tot...broedersquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:49 schreef Koen66 het volgende:
ik zal ook wel een nep voetballiefhebber zijn
Ik ben GEK op voetbal, maar om een stad/regio te haten heeft IMHO weinig met sport te maken
maar zal wel aan mij liggen I guess
Haten en verlies toegeven zijn imo 2 verschillende dingen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:49 schreef Koen66 het volgende:
Ik ben GEK op voetbal, maar om een stad/regio te haten heeft IMHO weinig met sport te maken
Maar dat is de haat naar Amsterdam toe. Dat hebben we hier niet. Wij hebben geen tweede stad complex of hoe het ook tenoemenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zal je nooit uitspreken!!
Als Vitesse 20 punten voor staat en kampioen gaat worden dan spreek je het wel uit. Maar verlies toegeven tegenover ajax
ik haat Ajax wel hoorquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haten en verlies toegeven zijn imo 2 verschillende dingen.
een naam van een stad je strot niet uitkrijgen vind ik een beetje sneuigquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haten en verlies toegeven zijn imo 2 verschillende dingen.
Heeft NIKS met Amsterdam te maken, maar met Ajax.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar dat is de haat naar Amsterdam toe. Dat hebben we hier niet. Wij hebben geen tweede stad complex of hoe het ook tenoemen
ik haat Ajax niet, maar heb altijd net iets minder sympathie voor zequote:
mijn nichtje komt uit Limburg, en die is precies hetzelfde als ons hoorquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar dat is de haat naar Amsterdam toe. Dat hebben we hier niet. Wij hebben geen tweede stad complex of hoe het ook tenoemen
Jij staat stomdronken aan mensen te vertellen dat je alle ajacieden haat behalve mijquote:
kloptquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar dan geef je je verlies niet toe tot het eind van het seizoen.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij staat stomdronken aan mensen te vertellen dat je alle ajacieden haat behalve mij
En zelfs dan nog met moeite!!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar dan geef je je verlies niet toe tot het eind van het seizoen.
Hallo lieverd!!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:55 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wilde nog ff posten maar ik.zie alleen maar slap geouwehoer over voetbal
Precies! Want je wilt je het niet toegeven.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En zelfs dan nog met moeite!!
Dat hoort!
ik durfde het nog maar net aan om dat te doenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:55 schreef LovelyLady het volgende:
Voor jou veranderen we het onderwerp gewoonquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:55 schreef LovelyLady het volgende:
Dat ben ik sowieo :-)quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mijn nichtje komt uit Limburg, en die is precies hetzelfde als ons hoor
Dus ook Limburgse Feijenoorders hebben dat... Jij bent gewoon een geval apart dan.
Wat zal Roy het moeilijk hebben als ie in mei met mij mee moet naar Amsterdamquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Precies! Want je wilt je het niet toegeven.
Soort zoekt soort hequote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:56 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat ben ik sowieo :-)
Maar ik heb het nu echt niet over alleen mezelf, zoals ik net al aangaf
Die ligt gewoon "ziek" op bed.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat zal Roy het moeilijk hebben als ie in mei met mij mee moet naar Amsterdam
gaat hij serieus mee eventuewl? Dat zou ik dus echt never nooit niet doen hequote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat zal Roy het moeilijk hebben als ie in mei met mij mee moet naar Amsterdam
Dan ga ik hem wel ophalenquote:
Hij moet!!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gaat hij serieus mee eventuewl? Dat zou ik dus echt never nooit niet doen he
maar je zegt net dat mensen zich druk maken omdat jij die opmerking plaatste thuis.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:56 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat ben ik sowieo :-)
Maar ik heb het nu echt niet over alleen mezelf, zoals ik net al aangaf
dat zou ik ook niet doen hoor!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij moet!!
Ik moet ook naar de coolsingel mochten jullie kampioen worden, kans is klein dat ik dat nog ga meemaken in dit leven
Jij bent gek op het spelletje.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:49 schreef Koen66 het volgende:
Nee, maar ik heb dan het geheugen van een 80-jarige.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Is het heel erg als ik zeg dat het enige wat ik mij herinner aan die gast zijn tatoeage is?
Ik heb het beloofdquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gaat hij serieus mee eventuewl? Dat zou ik dus echt never nooit niet doen he
1 van ons gaat die dag een kutdag hebbenquote:
klopt, ik hou van voetbal, maar helaas zijn er volgens mij bij de harde kernen iets teveel die liever een lekkere rel hebben dan een goede wedstrijdquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij bent gek op het spelletje.
Zoals ik gek ben op American Football zonder een voorkeur voor een club te hebben.
Dat vind ik iets anders als een supporter van een club te zijn en het spelletje niks aan te vinden.
Een woord: Pellequote:Op zondag 31 maart 2013 00:00 schreef Koen66 het volgende:
Feyenoord was wel, ahum, erg matig vandaag
Gewoon even doorbijten. Of strakjes terugkomen. Over voetbal is men sowieso snel uitgeluldquote:Op zondag 31 maart 2013 00:00 schreef AldoTheApache het volgende:
ik vlucht weer weg uit het voetbaltopic
klopt, Feyenoord is net als Vitesse veel teveel afhankelijk van 1 spelerquote:
Maar m'n broertje roept al maanden dat Ajax uiteindelik toh kampioen is. Bredere selectie enzo zegt ie. Zal bestquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar je zegt net dat mensen zich druk maken omdat jij die opmerking plaatste thuis.
Dus je familie zijn dan wel echte supporterswant die snappen het dan wel, dat Feijenoord vandaag had moeten winnen
Mijn woord is heilig C_Aquote:Op zondag 31 maart 2013 00:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee dat ga je echt niet doen hoorDat kan je niet maken als Feijenoordsupporter
quote:Op zondag 31 maart 2013 00:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Volgens mij is dit de chick waar ik mee heb samen gewoond![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |